|
|
Nowe mapki na Anarchii
|
|
Yelon
:: :::
|
cs_alpin
Kod: |
http://www.cs-maps.org/dlcount/dxc.php?url=cs/cs_alpin.zip
http://www.cs-maps.org/dlcount/dxc.php?url=wp/wp_cs_alpin.zip |
(podane jako code zeby uniknac blokady hot linka) - napisane zeby uniknac glupich pytan
update:
niestety strona blokuje rowniez wklejenie linkow wiec trzeba otworzyc to
"http://www.cs-maps.org/" i wpisac z prawej strony w wyszukiwarce "cs_alpin".
Opis:
Mapa cs czyli standardowo ct rusza dupe po zakladnikow. Musza sie dostac do domku na szczycie gory aby uratowac hostow. Drog jest wiele jednak najszybsza jest kolejka linowa. Nie jest to jednak latwe bo terrorysci z domku maja swietny widok na kolejka w zwiazku z czym zaczyna sie strzelanina miedzy terro rozstawionymi na gorach a ctkami gniotacymi sie w kolejce. Jak juz wspominalem do domku mozna dostac sie rowzniez innymi drogami np po umieszczonych w roznych miejscach drabinach i linach.
Screeny:
............................................ Pią Sie 05, 2005 3:33 pm
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 55
|
Ale masz problemy. Nie co dzien musisz instalowac mappack.
............................................ Pią Sie 05, 2005 5:29 pm
|
|
|
Yelon
:: :::
|
kolejka linowa r0x ! :rotfl:
Ostatnio zmieniony przez Yelon dnia Pon Sie 08, 2005 2:47 am, w całości zmieniany 1 raz
............................................ Pią Sie 05, 2005 9:21 pm
|
|
|
Yelon
:: :::
|
kaubi ! miales szprawdzic ta mape ale chyba zapomniales bo ten topic lezy zdechly
............................................ Pon Sie 08, 2005 2:46 am
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 55
|
Nie zdechly, tylko chlalem w weekend. A jak chlam, to chlam.
Niestety, ale pare mapek okazalo sie niegrywalnych z powodu malych ilosci slotow. Nie pamietam ich nazw, zatem prosze zglaszac je tutaj. Ponadto jedna (fire_in_the_storm) jest stronnicza. Mapy te niestety wyleca. Moglbym wprawdzie dorobic respy, ale to zmudna i dluga robota.
A swoja droga to ja nie rozumiem tutaj maperow. Robia duze mapy, na jednym respie lezy 12 giwer, a grac moze tylko 4 w jednym teamie. Co im szkodzi zrobic mape na te 20 osob? Przeciez to proste. Jak ktos ma serwer na 10 graczy to i tak wiecej ludzi nie wejdzie. I ten problem wystepuje tylko w mapach deathmatchowych.
............................................ Pon Sie 08, 2005 7:51 am
|
|
|
AMI c18 | Valkyria
::: 8163 :::
wiek: 34
|
crossfire... mala ilosc slotwo w CT... gineli jak pamietasz =]
............................................ Pon Sie 08, 2005 8:19 am
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 55
|
Do crossfire moge sie poswiecic i dograc respy, bo mapka fajna i warto.
Goweg, ale alpin to zwykla mapka. Zadna pajacowata.
............................................ Pon Sie 08, 2005 10:10 am
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 55
|
Pracochlonna metoda dopisywania respointow:
Trzeba usunac wszystkie respointy z mapy i wpisywac je od nowa. Dlaczego? Bo nie wiadomo jakie sa koordynaty i moze nastapic prawdopodobienstwo worldspawnu. Trzeba wejsc do gry, stawac w miejscu jakims i spisywac koordynaty. Przy 20 spawnach, to roboty jest od cholery.
Szybka metoda dopisywania respointow:
Kopiujemy obecne respointy i zmieniamy im parametr wysokosci ok. +150. Wtedy czesc graczy bedzie spadala innym na glowy. Nie wyglada to ladnie, ale w pare minut mozna "obrobic" jedna mapke. Pod warunkiem, ze nad naszymi glowani nie ma niskich sufitow, bo wtedy gracz wyladuje w suficie i zginie.
............................................ Pon Sie 08, 2005 10:22 am
|
|
|
THC
::: 1053 :::
Zbanowany |
Na jakiejś mapece przed the_get_awey też brakuje respointow, ale zpomniałem nazwy. Taka mapka co są 2 dźwigi i można spuścic na kogos taką wielką kostke, która zabija wszystkich z przeciwnej drużyny.
............................................ Pon Sie 08, 2005 11:06 am
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 55
|
Spisujcie nazwy map i je tu dawajcie. Ja dorobie respy metoda "szybka". A poki co, to niech admini zmieniaja mapy na nexty jak bedzie duzo graczy na serwie w czasie trwania takich mapek.
............................................ Pon Sie 08, 2005 11:10 am
|
|
|
THC
::: 1053 :::
Zbanowany |
Boo|_u$ napisał: |
Jest wiele map "niedorobionych" z nowego mappacka, moze je poprostu usunąć? |
Po co usuwać jak można dorobić respointy.
............................................ Pon Sie 08, 2005 1:18 pm
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 55
|
Jak mapa jest taka sobie, to mozna ja wywalic. Ale jak testuje mapke, jest fajna i ciekawa, a potem okazuje sie, ze jest na 12 graczy, to troche jej szkoda wywalac.
............................................ Pon Sie 08, 2005 1:30 pm
|
|
|
THC
::: 1053 :::
Zbanowany |
Co do wywalenia mapek to jestem za tym żeby wyrzucić mapki z HL. Chyba, że już zostały wyrzucone.
Ps.Od dziś szukam ciekawych map na anarchie..
............................................ Pon Sie 08, 2005 1:34 pm
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|