|
|
Sposób na odpalenie auta przy - 20 ?
|
|
robic
::: 3635 :::
STEAM_0:1:1020143
wiek: 59
|
Han[D]_Solo napisał: |
Jesli pisze bzdury to poprawcie, ale wydaje mi sie, ze gdzies czytalem, ze na mrozie najlepiej jest odpalac samochod na "luzie" z wcisnietym sprzeglem. |
W czasie wciskania sprzegla powodujesz wysprzeglenie skrzyni biegow.
Skutkiem tego zmniejsza obciazenie silnika podczas odpalania.
Tak wiec nie jest to bzdura
............................................ Czw Sty 08, 2009 8:31 am
|
|
|
Smierc. [UnimatriX|sq] Smierc.
::: 1393 :::
STEAM_0:1:15231605
wiek: 32
|
Bolo napisał: |
Parkuj na gorce na biegu, jak wrocisz to sie sturlasz. Jak sie z tej gorki rozpedzisz wrzuc dwójke i od razu gaz
pozdrawiam |
Wystarcz ze puści sprzęgło i samochód sam mu zapali, przynajmniej ja tak mamie odpaliłem samochód (seicento) bo ona oczywiście nie umiała i się bała
............................................ Czw Sty 08, 2009 8:57 am
|
|
|
Alexei Stukov c18 | Alexis
::: 8208 :::
STEAM_0:0:11395938
wiek: 42
|
sleep napisał: |
Alex - napisałeś że nie możesz odpalić samochód, nie wiem czy dobrze pamiętam ale wspomniałeś o Dublo - przecież to FIAT, zapomnij o odpaleniu samochodu w zimę, nie mówiąc już o ogrzewaniu. Miałem Punto - szybko sprzedałem, chociaż jak na silnik benzynowy miał przejechane 250.000 km.
Pozdro |
no nie dokonca sleepciu :*
moje punto stalo ponad tydzien na polu na parkingu, w tym przez ostatnie mrozy [pare dni od -7,8 do -17].
Wczoraj odpalilo po 2 sek krecenia rozrusznikiem
silnik benzynka
Dodano 2 minut temu:
aha... w dieslu to dobrze zagrzac swiece pare razy [przekrecic kluczyk na zaplon, poczekac az zgasnie kontrolka od swiec, powtorzyc ze dwa, trzy razy]...
............................................ Czw Sty 08, 2009 10:32 am
|
|
|
Shaft [BORG] Shaft [ASQ]
::: 2085 :::
STEAM_0:1:8587600
wiek: 34
|
TUTI napisał: |
benzyna
wtrysk
opel wectra 2.0 1991r produrkcji
silnik i skrzynia od opla calibry .
Shaft nie pomyliłem sie? |
nie pomyliłeś się - trzeba dodać że akumulator Centry nówka
Dodano 10 minut temu:
A wracając do tematu to bardzo ładnie dzisiaj mi Passacik zagadł
Jedna rzecz mnie tylko irytuje - Wy zapewne włączacie auto, zaciągacie ręczny i wychodzicie z niego i czekacie aż trochę się zagrzeje.
U mnie tak sie nie da - muszę siedzieć w lodowatym aucie i trzymać gaz i hamulec nożny bo moduł który jest odpowiedzialny za tzw "ssanie" szlak trafił i trzeba było zrobić obejście (podpowie ktoś jak to się fachowo nazywa? ) a co do ręcznego to jest na linkę która była osłonięta pancerzykiem który pękł a linka zardzewiała. Przy mrozie jak zaciągnę ręczny to tylnia oś będzie zablokowana aż do wiosny ...
............................................ Czw Sty 08, 2009 12:29 pm
|
|
|
Alexei Stukov c18 | Alexis
::: 8208 :::
STEAM_0:0:11395938
wiek: 42
|
jak jest mroz to nie zostawiasz auta na recznym
............................................ Czw Sty 08, 2009 12:40 pm
|
|
|
Bolo c18 | kaflara co niemiara
::: 10823 :::
STEAM_0:0:9062538
wiek: 41
Zbanowany |
shaft sterowniki do serwo nie sa drogie, zreszta je sie naprawia nastepujaco:
Odlaczasz zglupialy moduł od zasilania, dajesz gazu tak na 3.5tys obrotow i na obrotach podlaczasz - resetuje sie wtedy i zaczyna normalnie pracowac.
No chyba ze masz zrypany na amen, jakies zwarcie czy cos... to wtedy trzeba wymienic.
pozdrawiam
............................................ Czw Sty 08, 2009 1:46 pm
|
|
|
Shaft [BORG] Shaft [ASQ]
::: 2085 :::
STEAM_0:1:8587600
wiek: 34
|
Na sto procent jest padnięty ...
Tak u mnie to wygląda:
jak bym szedł coś takiego kupić to pytać o sterownik do serwo czy jakoś inaczej ?
a co do ręcznego to wcześniej normalnie działał (tzn jakieś 2 lata temu ) nawet w zimie
............................................ Czw Sty 08, 2009 4:23 pm
|
|
|
batman
::: 1115 :::
STEAM_0:1:801203
wiek: 37
|
Wiekszosc porad zostala juz wymieniona. Od siebie dodam, ze przed zima warto klemy potraktowac szczotka druciana lub drobnym papierem sciernym i dobrze podokrecac. Nie nalezy przekraczac przebiegow co do wymiany oleju, przepracowany olej jak namarznie jest o wiele gestrzy od normalnego.
Na codzien w pracy jezdze Lublinem II 2,5l diesel, 300 tys km odpala raczej ciezko mimo, ze na noc wyjmuje akumulator i zanosze na magazyn(temp w nocy ok + 12-15 st). Co do samej techniki odpalania to swiece grzeje 2-3 razy i na wcisnietym sprzegle wlaczam zaplon. Jak to nie daje rady do mamy takie sprytne urzadzonko jak prostownik z rozruchem, tak to wyglada: :: LINK :: daje prad ok 700 A i nie ma bata, kazdy silnik zaskoczy. Tyle ze dla przecietnego urzytkownika samochodu cena jest mocno wygorowana.
............................................ Czw Sty 08, 2009 9:28 pm
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|