zaprzyjaznione fora                    

forum teczowe nutki   •                 
forum anarchy squad   •                 
forum unimatrix squad   •                 
forum serwera unimatrix   •                 
the foto borg collective   •                 
 
Index Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Nasza strona  
 

VW Passat b3 - kilka pytań do osób które znają ten model



Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2  Następny

Shaft
[BORG] Shaft [ASQ]


Lieutenant Commander
::: 2085 :::
STEAM_0:1:8587600
wiek: 34
Po 1
Od jakiegoś czasu zaczęły mi fiksować wskaźniki od poziomu paliwa i temperatury. Dokładnie to wskaźnik temperatury nie działa w ogóle ale wskaźnik od poziomu paliwa czasami - gdy mam pełen zbiornik pokazuje mi że jest pół a po chwili opada na rezerwę po czym przestaje w ogóle wskazywać że coś jest. Jaka może być tego przyczyna?

po 2
auto bierze mi na cholerę oleju ... Średnio to co 2 miesiące muszę dolewać litr a do tego zajebiście kopci. Coś mi ktoś mówił że to coś z głowicą.
Gdzie leży przyczyna i czy duże koszty są żeby to ogarnąć i przywrócić do porządku

Pozdrawiam


............................................
Sro Sty 21, 2009 4:44 pm


•  100+ Club Member
•  Adults only
•  Anarchy Squad
•  BORG Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


sleep
c18 | Sharon


Commodore
::: 4704 :::
STEAM_0:1:2083247
wiek: 47
szczerze - sprzedaj, ze złomuj, ubezpiecz KR i do rzeki, głębokiej. Chłopie wydatki się szykują.... i to spore.


............................................
Sro Sty 21, 2009 4:48 pm


•  100+ Club Member
•  Adults only
•  BORG Member
•  Clan Destructive Socks
•  Cytrynka18
•  L4D Survivors
•  Sztab BORG
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Shaft
[BORG] Shaft [ASQ]


Lieutenant Commander
::: 2085 :::
STEAM_0:1:8587600
wiek: 34
szlif głowicy, cylindrów etc ?


............................................
Sro Sty 21, 2009 5:02 pm


•  100+ Club Member
•  Adults only
•  Anarchy Squad
•  BORG Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


batman


Lieutenant Junior Grade
::: 1115 :::
STEAM_0:1:801203
wiek: 37
Shaft napisał:

po 2
auto bierze mi na cholerę oleju ... Średnio to co 2 miesiące muszę dolewać litr a do tego zajebiście kopci. Coś mi ktoś mówił że to coś z głowicą.
Gdzie leży przyczyna i czy duże koszty są żeby to ogarnąć i przywrócić do porządku

Bez zagladania do srodka raczej ciezko ocenic ktoredy dostaje sie olej. Najprawdobniej moze byc popekana uszczelka pod glowica lub zjechane pierscienie. W przypadku remontu silnika koszty sa dosyc wysokie, warto sie zastanowic nad jego sensem.

Co do wskaznikow to poczytej temat na forum passata, objawy takie jak u Ciebie. :: LINK ::


............................................
Sro Sty 21, 2009 6:20 pm


•  Adults only
•  Clan Destructive Socks
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Shaft
[BORG] Shaft [ASQ]


Lieutenant Commander
::: 2085 :::
STEAM_0:1:8587600
wiek: 34
Silnik pracuje bardzo ładnie - nie słychać żadnych niepokojących dźwięków ani nie widać żeby olej czy inne rzeczy wyciekały na zewnątrz.

Nie stać mnie obecnie na nowy samochód a poza tymi usterkami wszystko inne jest w bardzo dobrym stanie. Główną przyczynę takiego stanu rzeczy widzę w tym, iż samochód był wcześniej użytkowany przez mojego dziadzia, który wychodził z przekonania że "pod maską nie ma nic do szukania - tylko siadać i jechać" koniec cytatu.

Dobrze - załóżmy że jest to wina takiej uszczelki - przy jej wymianie trzeba rozbierać głowicę co generuje jeszcze jakieś dodatkowe koszty oprócz ceny samej nowej uszczelki ?

A co jeśli to pierścienie?


............................................
Sro Sty 21, 2009 10:09 pm


•  100+ Club Member
•  Adults only
•  Anarchy Squad
•  BORG Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


boolus
cienki bolek


Commander
::: 2810 :::
wiek: 110
Jak nie masz warsztatu to sam uszczelki pod głowicą nie wymienisz, jeśli tankujesz ON to jeszcze więcej roboty z wymianą.


............................................
Sro Sty 21, 2009 10:22 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


batman


Lieutenant Junior Grade
::: 1115 :::
STEAM_0:1:801203
wiek: 37
W przypadku wymiany uszczelki koszta niepowinny byc wysokie, cena uszczelki to parenascie-paredziesiat zlotych plus robocizna-odkrecenie glowicy, zmiana uszczelki ewentualnie jeszcze planowanie samej glowicy. Na dobra sprawe mozna by probowac samemu.

Bardziej skomlikowane i kosztowniejsza jest wymiana pierscieni. Nalezaloby by chyba wyciagac caly silnik, odkrecac miske olejowa, zdejmowac korbowody... w sumie kupa roboty.

Tak czy siak trzeba rozbierac silnik, olej moze tez sie dostawac przez pekniecie bloku silnika, wtedy to juz nie ciekawie sie robi. Jak masz turbine to moze tam sie olej dostaje a silnik jest w porzadku, jaki masz przebieg?


............................................
Sro Sty 21, 2009 10:35 pm


•  Adults only
•  Clan Destructive Socks
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


havier


Class Petty Officer
::: 51 :::
wiek: 54
tak swoja droga, zawsz enajwiecej takich info znajdziesz na forach dotyczacych danej marki/modelu mowie po wlasnych doswiadczeniach z moja Magdalena, a nie zebyCi utrzec nosa.. zeby nie bylo
btw. na forach takich fanklubow mozesz rowniez poznac wielu ludzi, ktorzy bardzo czesto sa skorzy do pomocy i w ten sposob np sasiad pare blokow/domow dalej moze Ci pomoc to ogarnac za przyslowiowe piwo


............................................
Sro Sty 21, 2009 11:28 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Shaft
[BORG] Shaft [ASQ]


Lieutenant Commander
::: 2085 :::
STEAM_0:1:8587600
wiek: 34
VW Passat B3 z 1992 roku
Silnik 2.0i 115KM (2E)
przebieg 207.000 km w czym ostatnie 10 tys. zrobiłem sam w ciągu roku.
jest w pełni autentyczny ale tak jak mówię, moi poprzednicy tj dziadek i tata wychodzili z założenia które napisałem w poście wcześniej.

Teraz sam muszę sie o moją maszynę zatroszczyć


............................................
Sro Sty 21, 2009 11:46 pm


•  100+ Club Member
•  Adults only
•  Anarchy Squad
•  BORG Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


batman


Lieutenant Junior Grade
::: 1115 :::
STEAM_0:1:801203
wiek: 37
To troche maly przebieg zeby juz sie pierscienie sypaly, predzej uszczelka pod glowica. Na jaki kolor Ci kopci? Jak na niebiesko to bierze olej przez silnik, jak na inny to kopcenie nie ma zwiazku z braniem oleju. Nie przegrzales go moze albo ktos w poprzednikow?


............................................
Sro Sty 21, 2009 11:57 pm


•  Adults only
•  Clan Destructive Socks
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Ani


Senior Petty Officer
::: 133 :::
STEAM_0:0:12206112
wiek: 32
Sprawdź czy w układzie chłodzącym niema oleju.


............................................
Sro Sty 21, 2009 11:58 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Shaft
[BORG] Shaft [ASQ]


Lieutenant Commander
::: 2085 :::
STEAM_0:1:8587600
wiek: 34
Na niebiesko kopci
Przegrzany nie był nigdy - powiem więcej obroty nawet na czerwonym polu odkąd go mam nie były.

A co do układu chłodzenia to całkiem niedawno był sprawdzany i jest w porządku


............................................
Czw Sty 22, 2009 12:18 am


•  100+ Club Member
•  Adults only
•  Anarchy Squad
•  BORG Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


batman


Lieutenant Junior Grade
::: 1115 :::
STEAM_0:1:801203
wiek: 37
No to na bierze przez silnik, pierscienie z racji na silnik wykluczam. Obejzyj glowice i miske czy nie ma zadnych wyciekow. Jak nic nie bedzie to musi gdzies od srodka olej sie dostawac.


............................................
Czw Sty 22, 2009 12:21 am


•  Adults only
•  Clan Destructive Socks
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Shaft
[BORG] Shaft [ASQ]


Lieutenant Commander
::: 2085 :::
STEAM_0:1:8587600
wiek: 34
Jutro sprawdzę dokładnie ale coś czuję że to w okolicy głowicy będzie bo przy zmianie filtra oleju widziałem że jakieś zacieki się tam pojawiły i to dosyć spore. Jutro dokonam dokładnych oględzin i wrzucę foto.


............................................
Czw Sty 22, 2009 1:11 am


•  100+ Club Member
•  Adults only
•  Anarchy Squad
•  BORG Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


TUTI
[BORG] TUTI


BORG Moderator
::: 4143 :::
STEAM_0:1:8587600
wiek: 32
Shalt to uszczelka na 99%
wiele osob juz to Ci mowilo i do tego czytalem forum Passata i dla tego modelu (b3) wycieki spod uszczelki to jedna z najczęstszych usterek
Musze zacząć sie interesować ta "maszyna" wkoncu za jakieś 10 miesiecy bede nia smigał ^^


............................................
Czw Sty 22, 2009 4:46 pm


•  Anarchy Squad
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Moderatorzy
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2  Następny


 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach









Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004