zaprzyjaznione fora                    

forum teczowe nutki   •                 
forum anarchy squad   •                 
forum unimatrix squad   •                 
forum serwera unimatrix   •                 
the foto borg collective   •                 
 
Index Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Nasza strona  
 

Polepszenie grafiku i dźwięku



Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Sebastian
[anarchy|sq]


Commander
::: 2949 :::
STEAM_0:0:3474651
wiek: 37
Zerknijcie na moje cfg i powiedźcie co mogę jeszcze dodać, a z czym sknociłem.
Oczekuję jak najlepszej grafiki i dźwięku.
Kod:
unbindall //Usuwa wszystkie bindy

__________________________________________________________________________________________

=--------------------->>>>Konsola echo<<<<-----------------------------------------------=

echo (-_(-_-)_-)
__________________________________________________________________________________________

=--------------------->>>>Bindy Zwykle<<<<-----------------------------------------------=
bind "ESCAPE" "cancelselect" //Anulowanie wyboru

bind "F1" "say CZESC"
bind "F2" "say NARAZIE"
bind "F3" "say_team PRZEPRASZAM"
// F4
// F5
// F6
// F7
// F8
bind "F9" "messagemode name" //Zmiana nicka, dozwolony jest kazdy znak
bind "F10" "+showscores; w5; snapshot; w3; -showscores" //Zrzut wynikow
bind "F11" "scener" //Zrzut ekranu
bind "F12" "takesnap" //Czysty zrzut ekranu
         
bind "`" "toggleconsole" //Konsola
bind "1" "sl1; cl_crosshair_size 1"
bind "2" "sl2; cl_crosshair_size 1"
bind "3" "sl3; cl_crosshair_size 1"
bind "4" "sl4; cl_crosshair_size 1"
bind "5" "sl5; cl_crosshair_size 1"
bind "6" "sl6; cl_crosshair_size 1"
bind "7" "sl7; cl_crosshair_size 1"
bind "8" "sl8; cl_crosshair_size 1"
bind "9" "sl9; cl_crosshair_size 1"
bind "0" "sl10; cl_crosshair_size 1"
// -
// =
// BACKSPACE

bind "TAB" "+showscores" //Tablica Wynikow
bind "q" "lastinv" //Zatrzymanie przeladowania
bind "w" "+forward" //Do przodu
bind "e" "+stopreload" //Zatrzymanie ladowania magazynku
bind "r" "+reload" //Ladowanie magazynku
bind "t" "impulse 201" //Malowanie loga
bind "y" "messagemode" //Czat ogolny
bind "u" "messagemode2" //Czat zespolowy
// i
// o
// p
bind "[" "voi.down" //Przycisz voice
bind "]" "voi.up" //Podglos voice
// \

// CAPSLOCK
bind "a" "+moveleft" //Na lewo
bind "s" "+back" //Do tylu
bind "d" "+moveright"//Na prawo
bind "f" "ultimate" //Wykonuje czar danej rasy
bind "g" "drop" //Wyrzucenie broni
bind "h" "+commandmenu" //Menu komend
bind "j" "nightvision" //Noktowizor
bind "k" "ability" //Stawia pilnujace weze, jesli je masz (umiejetnosc shadow huntera)
bind "l" "shopmenu" //Dostep do pierwszego menu kupowania moda
bind ";" "shopmenu2" //Dostep do drugiego menu kupowania moda
bind "'" "war3menu" //Pokazuje menu moda
// ENTER

bind "SHIFT" "+speed"
// z
// x
bind "c" "+use" //Uzbrajanie rozbrajanie bomby, odbijanie zakladnikow
bind "v" "impulse 100" //Latarka
bind "b" "buy" //Menu kupowania
bind "n" "buyequip" //Menu kupowania ekwipunku
bind "m" "chooseteam" //Menu zmiany druzyny
bind "," "radio1" //Radio numer 1
bind "." "radio2" //Radio numer 2
bind "/" "radio3" //Radio numer 3
// SHIFT

bind "CTRL" "+duck" //Przykucniecie
// WINDOWS
bind "ALT" "+voicerecord" //Uzycie mikrofonu
bind "SPACE" "+jump" //Skok
// ALT
// WINDOWS
// COMMANDS
// CTRL

// Print Screen
// Scroll Lock
// Pause

// INS
bind "HOME" "mp3.up" //Do przodu o jedna piosenke
bind "PGUP" "dzwiek.up" //Podglaszanie
bind "DEL" "mp3 stop" //Stop
bind "END" "mp3.down" //Do tylu o jedna piosenke
bind "PGDN" "dzwiek.down" //Przyciszanie

// UPARROW
// LEFTARROW
// DOWNARROW
// RIGHTARROW

bind "KP_SLASH" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo *** Puszczanie Muzyki.ON ***" //Wlacznik puszczania muzyki
bind "*" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; echo *** Puszczanie Muzyki.OFF ***" //Wylacznik puszczania muzyki
bind "KP_HOME" "vesthelm; defuser; primammo"
bind "KP_UPARROW" "hegren; flash; flash; sgren; primammo"
// KP_PGUP
// KP_LEFTARROW
// KP_5
// KP_RIGHTARROW
bind "KP_END" "m4a1; ak47; primammo"
bind "KP_DOWNARROW" "usp; secammo"
bind "KP_PGDN" "mp5; primammo"
bind "KP_INS" "primammo"
bind "KP_DEL" "secammo"
bind "KP_MINUS" "vol.down" //Przycisz volume
bind "KP_PLUS" "vol.up" //Podglos volume
// KP_ENTER

bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"
// MOUSE3
// MOUSE4
// MOUSE5
// MOUSE6
// MOUSE7
// MOUSE8
// MOUSE9
// MOUSE10
bind "MWHEELUP" "prev_weapon" //Szybka zmiana broni
bind "MWHEELDOWN" "next_weapon" //Szybka zmiana broni
__________________________________________________________________________________________

=--------------------->>>>Dzwiek<<<<-----------------------------------------------------=

voice_loopback "0" //Slysze siebie
voice_enable "1" //Komunikacja glosowa
voice_forcemicrecord "1"
voice_modenable "1" //Komunikacja glosowa
voice_overdrive "0" //Slyszenie dzwiekow gry podczas rozmow
voice_dsound "1" //Polepszenie jakosci dzwieku voicecoma
violence_hblood "1" //Wyswietlanie krwi
violence_ablood "1" //Wyswietlanie krwi
hisound "1" //Jakosc dzwieku 1=22kHz, 0=11kHz
bgmvolume "1" //Obsluga CD audio

=--------------------->>>>Grafika i Ekran<<<<--------------------------------------------=
console "1" //Pokazuje konsole
fps_max "100" //Maksymalna liczba klatek na sekunde
fps_modem "0" //Maksymalna liczba klatek na sekunde w modemie
crosshair "1" //Pokazuje celownik
gamma "3"
brightness "2"
con_color "000 255 000" //Kolor czcionki w konsoli (RGB)
viewsize "120" //Wielkosc widoku
net_graph "3"
net_graphpos "2"
net_graphwidth "-270" //Pozycja
hpk_maxsize "6" //Ilosc miejsca w pamieci, ktora zajmuje plik 'custom.hpk'
gl_polyoffset "4" //Ustawia wyrownywanie wielokatow
gl_flipmatrix "0"
gl_smoothmodels "0" //Zmienia wygladzanie modeli
gl_monolights "0" //Oswietlenie
gl_keeptjunctions "0"
gl_clear "1" //Wypelnianie luk miedzy teksturami
gl_cull "0" //Funkcje usowania obiektow, ktore se niewidoczne zanim beda renderowane
gl_dither "1" //Wyswietlamy 32bitowe tekstury
gl_lightholes "0"
gl_max_size "512" //Ilosc pamieci RAM przeznaczona na tekstury
gl_ztrick "0" //1-zapobiega czyszczeniu zbuffora, moze dodac pare klatek,0-jest standartowo
gl_spriteblend "1" //Gesta(0)/zadka(1) krew
gl_keeptjunctions "1" //Lepsze oświetlenie
gl_playermip "1" //Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL
gl_round_down "0" //Zmiana jakosci tekstur im wieksza tym gorsza
gl_wateramp "1" //Fala na obiektach z woda
gl_fog "1" //Wlancza mgle
gl_overbright "1" //Nasycone bardziej realistyczne oswietlenie
gl_picmip "0" //Ustawia jakosc renderingu map Im wyzsza wartosc tym szybsza gra, ale stanowczo gorsza jakosc
gl_overbright "1" //Nasycone, bardziej realistyczne oswietlenie


=--------------------->>>>Sound<<<<------------------------------------------------------=

mp_decals "999" //Ustawia max ilosc spritow decalsow logo krwi na ziemi widocznych na ekranie
mp_flashlight "1" //Mozliwosc uzywania latarki
mp_footsteps "1" //Slyszenie krokow (zarowno swoich jak i przeciwnika)
mp_logdetail "3" //Zapisuje logi z gry
mp_logecho "1" //Logowanie komendy echo z konsoli serwera
mp_logfile "1" //Logowanie konsoli serwera do pliku
mp_logmessages "1" //Logowanie czatu do pliku

fastsprites "0" //Jakosc sprite'ow, np. gazu z granatu dymnego czy eksplozji
hud_capturemouse "1"
hud_draw "1" //Wyswietlanie HUD
hud_fastswitch "1" //Szybkie przelaczanie broni
hud_centerid "1" //Wysietla imiona widzianych graczy na srodku ekranu
hud_deathnotice_time "10"
hud_saytext "1" //Wyswietlanie czatu w grze
hud_saytext_internal "1"
topcolor "30"
bottomcolor "6"
r_decals "4096" //Ustawia max ilosc sprit decals logo krwi na ziemi widocznych na ekranie To nie to samo co mp_decals
r_novis "0" //Lepsza jakosc wody
r_detailtextures "1" //Lepsza jakosc obrazu bedacego w bliskiej odleglosci
r_detailtextures-supported "1" //Odbijanie swiatla przez tekstury
r_dynamic "1" //Lepsza jakosc oswietlenia
r_lightmap "0" //Lepsze oswietlenie mapy
r_mirroralpha "1" //Wlacza detale w teksturach odbicie swiatla
r_mmx "1" //Wsparcie przez procesor
r_drawentities "1" //Kontroluje wyswietlanie przedmiotow modeli spritow
r_wadtextures "0" //Decyduje czy gra ma korzystac z zalaczonych plikow wad
r_wateralpha "1" //Stopien przejrzystosci wody
r_waterwarp "1" //Efekt falowania wody

violence_agibs "0" //Wyswietlanie resztek modeli po eksplozji
violence_hgibs "0" //Wyswietlanie resztek modeli po eksplozji
precache "1" //Wydluzenie czasu ladowania gry w zamian za mniej doczytywania w czasie jej trwania
d_spriteskip "0" //Pomijanie sprite'ow
cd_fps "1" //Ilosc testów przeprowadzanych przez program Cheating-Death
max_shells "999" //Maxymalna ilosc lusek
max_smokepuffs "999" //Maxymalna ilsoc dymkow po kulach

=--------------------->>>>Clijent<<<<----------------------------------------------------=

commentator "1" //Ustawia komentatora dla HLTV
cl_download_ingame "1" //Mozliwosc sciagania plikow z serwera
cl_allowdownload "1" //Mozliwosc sciagania map i modeli
cl_allowupload "1" //Mozliwosc wysylania map i modeli sprayow
cl_himodels "1" //Lepsza jakosc modeli

spec_decal "1"
spec_drawcone "1" //Pokazuje te pomaranczowe stozki/trojkaty w trybie spectator na kamerze overview wskazujace w ktora strone patrzy sie obserwowany gracz
spec_drawcone_internal "1" //Pokazuje te pomaranczowe stozki/trojkaty w trybie spectator na kamerze overview wskazujace w ktora strone patrzy sie obserwowany gracz
spec_drawnames "1" //Pokazuje nicki graczy w trybie spectator na kamerze overview
spec_drawnames_internal "1" //Pokazuje nicki graczy w trybie spectator na kamerze overview
spec_drawstatus "1" //Pokazuje status gry w prawym gornym rogu ekranu

sv_instancedbaseline "1"
sv_airaccelerate "100" //Ustawia szybkosc przyspieszenia w powietrzu. Na surf_mapach standard to 100
sv_allowdownload "1" //Pozwala klientowi pobierac pliki z serwera
sv_allowupload "1" //Pozwala serwerowi pobierac pliki od klienta
sv_enableoldqueries "1" //Wsparcie dla starych zapytan serwera dzieki tej komendzie mozesz uzywac HL1 Engine Master Server Query Protocol
sv_filetransfercompression "1" //Pakowanie i wysylanie spakowanych plików do klienta

cl_crosshair_size "1" //Wielkosc celownika
cl_crosshair_color "255 255 255" //Kolor celownika
cl_crosshair_translucent "0" //Przezroczystosc celownika
cl_observercrosshair "0" //Celownik w trybie opserwacji
_cl_autowepswitch "0" //Wylancza podnosienie do reki broni
cl_dynamiccroshair "1" //Dynamiczny celownik
cl_shadows "1" //Cienie pod modelami graczy
cl_weather "1" //Pogoda (np. deszcz)

=--------------------->>>>Infa<<<<-------------------------------------------------------=
rate "20000"
ex_interp "0.1"
ex_extrapmax "1.2"

setinfo "dm" "1" //Wyswietlanie info o mapie
setinfo "ah" "0" //Atutomatyczne podpowiedzi
setinfo "_ah" "0" //Atutomatyczne podpowiedzi
setinfo "vgui_menus" "1" //Zmienia menu kupowania i drużyn
setinfo "_vgui_menus" "1" //Zmienia menu kupowania i drużyn
setinfo "friends" "1" //Pokazuje przyjaciol w grze chodzi chyba
setinfo "ghosts" "1" //Uaktualnianie informacji o obserwatorach
setinfo "_pw" "****" //Haslo Anarchy Hive

s_a3d "1"//Wsparcie dla technologii A3D

s_eax "1" //Wlacza wsparcie dla technologii EAX
s_occlude "1" //Efekt okluzji czyli odwzorowanie dzwieku przechodzacego przez przeszkode stala
s_reflect "1" //Wlacza odbicia dzwieku echo tylko w A3D
s_reverb "1" //Wlacza odbicia sztuczne imitacje poglosu pomieszczen

name "[anarchy|sq] sibo"
zoom_sensitivity_ratio "3.0"
sensitivity "7.0"
developer "1" //Gdy wpiszemy echo X w lewym górnym rogu ekranu zobaczymy X

condebug //W katalogu cstrike zostanie stworzony plik console.log zawierający wszelkie komunikaty jakie pojawiaja sie w konsoli serwera
condump //Zrzuca konsole do pliku w katalogu cstrike Nie nadpisuje plikow
gunsmoke //Wylatujący dym z lufy podczas strzelania
hpk_maxsize "0" //Ustawia maksymalny rozmiar pliku (MB) custom.hpk przechowujacego loga innych graczy Ustawione na 0 znaczy ze nie ma limitu
hud_centerid "1" //Decyduje gdzie ma się pojawić nick gracza przy nacelowaniu na niego
log "1" //Umozliwia zapisywanie konsoli do pliku
m_filter "1" //Filtrowanie ruchow myszy
net_log "1" //Logowanie wydarzen sieciowych do pliku
ping //Wyswietla ping wszystkich graczy
status //Wyswietla w konsoli info o graczach
users //Wyswietla listę graczy na serwerze
__________________________________________________________________________________________

=--------------------->>>>Aliasy<<<<-----------------------------------------------------=

===========
=Developer=
===========

alias "dv0" "developer 0"
alias "dv1" "developer 5"
__________________________________________________________________________________________

=======
=Waity=
=======

alias "w1" "wait"
alias "w2" "w1; w1"
alias "w3" "w2; w1"
alias "w4" "w3; w1"
alias "w5" "w4; w1"
alias "w6" "w5; w1"
alias "w7" "w6; w1"
alias "w8" "w7; w1"
alias "w9" "w8; w1"
alias "w10" "w9; w1"
alias "w11" "w10; w1"
alias "w12" "w11; w1"
alias "w13" "w12; w1"
alias "w14" "w13; w1"
alias "w15" "w14; w1"
alias "w16" "w15; w1"
alias "w17" "w16; w1"
alias "w18" "w17; w1"
alias "w19" "w18; w1"
alias "w20" "w19; w1"
alias "w21" "w20; w1"
alias "w22" "w21; w1"
alias "w23" "w22; w1"
alias "w24" "w23; w1"
alias "w25" "w24; w1"
alias "w26" "w25; w1"
alias "w27" "w26; w1"
alias "w28" "w27; w1"
alias "w29" "w28; w1"
alias "w30" "w29; w1"
alias "w31" "w30; w1"
alias "w32" "w31; w1"
alias "w33" "w32; w1"
alias "w34" "w33; w1"
alias "w35" "w34; w1"
alias "w36" "w35; w1"
alias "w37" "w36; w1"
alias "w38" "w37; w1"
alias "w39" "w38; w1"
alias "w40" "w39; w1"
alias "w41" "w40; w1"
alias "w42" "w41; w1"
alias "w43" "w42; w1"
alias "w44" "w43; w1"
alias "w45" "w44; w1"
alias "w46" "w45; w1"
alias "w47" "w46; w1"
alias "w48" "w47; w1"
alias "w49" "w48; w1"
alias "w50" "w49; w1"
alias "w51" "w50; w1"
alias "w52" "w51; w1"
alias "w53" "w52; w1"
alias "w54" "w53; w4"
alias "w55" "w54; w1"
alias "w56" "w55; w1"
alias "w57" "w56; w1"
alias "w58" "w57; w1"
alias "w59" "w58; w1"
alias "w60" "w59; w1"
alias "w61" "w60; w1"
alias "w62" "w61; w1"
alias "w63" "w62; w1"
alias "w64" "w63; w1"
alias "w65" "w64; w1"
alias "w108" "w64; w44"
__________________________________________________________________________________________

=============
=Menu Select=
=============

alias "ms1" "menuselect 1"
alias "ms2" "menuselect 2"
alias "ms3" "menuselect 3"
alias "ms4" "menuselect 4"
alias "ms5" "menuselect 5"
alias "ms6" "menuselect 6"
alias "ms7" "menuselect 7"
alias "ms8" "menuselect 8"
alias "ms9" "menuselect 9"
alias "ms0" "menuselect 0"
__________________________________________________________________________________________

=======
=Sloty=
=======

alias "sl1" "slot1"
alias "sl2" "slot2"
alias "sl3" "slot3"
alias "sl4" "slot4"
alias "sl5" "slot5"
alias "sl6" "slot6"
alias "sl7" "slot7"
alias "sl8" "slot8"
alias "sl9" "slot9"
alias "sl10" "slot10"
__________________________________________________________________________________________

==================
=Zmiana Glosnosci=
==================

alias "vol.up" "vol.6"
alias "vol.down" "vol.4"

alias "stuk" "speak fvox/blip"

alias "vol.empty" "dv1; echo VOLUME *** -EMPTY Sound- ***; dv0"
alias "vol.full" "dv1; echo VOLUME *** -FULL Sound- ***; dv0"

alias "vol.0" "stuk; volume 0.0; alias vol.up vol.1; alias vol.down vol.empty; dv1; echo VOLUME *** -No Sound- (_OFF______) ***; dv0"
alias "vol.1" "stuk; volume 0.1; alias vol.up vol.2; alias vol.down vol.0; dv1; echo VOLUME *** Volume 10% (o_______1_) ***; dv0"
alias "vol.2" "stuk; volume 0.2; alias vol.up vol.3; alias vol.down vol.1; dv1; echo VOLUME *** Volume 20% (_o______2_) ***; dv0"
alias "vol.3" "stuk; volume 0.3; alias vol.up vol.4; alias vol.down vol.2; dv1; echo VOLUME *** Volume 30% (__o_____3_) ***; dv0"
alias "vol.4" "stuk; volume 0.4; alias vol.up vol.5; alias vol.down vol.3; dv1; echo VOLUME *** Volume 40% (___o____4_) ***; dv0"
alias "vol.5" "stuk; volume 0.5; alias vol.up vol.6; alias vol.down vol.4; dv1; echo VOLUME *** Volume 50% (____o___5_) ***; dv0"
alias "vol.6" "stuk; volume 0.6; alias vol.up vol.7; alias vol.down vol.5; dv1; echo VOLUME *** Volume 60% (_6___o____) ***; dv0"
alias "vol.7" "stuk; volume 0.7; alias vol.up vol.8; alias vol.down vol.6; dv1; echo VOLUME *** Volume 70% (_7____o___) ***; dv0"
alias "vol.8" "stuk; volume 0.8; alias vol.up vol.9; alias vol.down vol.7; dv1; echo VOLUME *** Volume 80% (_8_____o__) ***; dv0"
alias "vol.9" "stuk; volume 0.9; alias vol.up vol.10; alias vol.down vol.8; dv1; echo VOLUME *** Volume 90% (_9______o_) ***; dv0"
alias "vol.10" "stuk; volume 1.0; alias vol.up vol.full; alias vol.down vol.9; dv1; echo VOLUME *** Volume Max (_MAX_____o) ***; dv0"

//bind "KP_MINUS" "vol.down" //Przycisz
//bind "KP_PLUS" "vol.up" //Podglos
__________________________________________________________________________________________

===========================
=Zatrzymanie przeladowania=
===========================

alias "+stopreload" "lastinv"
alias "-stopreload" "lastinv"

//bind "q" "lastinv" //Zatrzymanie przeladowania
__________________________________________________________________________________________

============
=Screenshot=
============

alias "scener" "snapshot; dv1; echo *** ScreenShot ***; dv0"

//bind "F11" "scener" //Zrzut ekranu
__________________________________________________________________________________________

==================
=Clear Screenshot=
==================

alias "takesnap" ".cs_on; w2; snapshot; .cs_off; w2; dv1; echo *** Clear ScreenShot ***; dv0"
alias ".cs_on" "clear; hud_draw 0; cl_observercrosshair 0; crosshair 0; r_drawviewmodel 0; hideradar; net_graph 0; scr_centertime 0"
alias ".cs_off" "hud_draw 1; cl_observercrosshair 1; crosshair 1; r_drawviewmodel 1; drawradar; net_graph 3; scr_centertime 8"

//bind "F12" "takesnap" //Czysty zrzut ekranu
__________________________________________________________________________________________

=====================
=Szybka zmiana broni=
=====================

alias "next_weapon" "invnext; w1; +attack; w1; -attack;"
alias "prev_weapon" "invprev; w1; +attack; w1; -attack;"

//bind "MWHEELUP" "prev_weapon" //Szybka zmiana broni
//bind "MWHEELDOWN" "next_weapon" //Szybka zmiana broni
__________________________________________________________________________________________

================
=Odtwarzacz MP3=
================

alias "mp3.up" "utwor.1"
alias "mp3.down" "utwor.1"

alias "stuk" "speak fvox/blip"

alias "utwor.1" "stuk; mp3 play mp3/001; alias mp3.up utwor.2; alias mp3.down utwor.10; dv1; echo MP3 *** play mp3 #1 ***; dv0"
alias "utwor.2" "stuk; mp3 play mp3/002; alias mp3.up utwor.3; alias mp3.down utwor.1; dv1; echo MP3 *** play mp3 #2 ***; dv0"
alias "utwor.3" "stuk; mp3 play mp3/003; alias mp3.up utwor.4; alias mp3.down utwor.2; dv1; echo MP3 *** play mp3 #3 ***; dv0"
alias "utwor.4" "stuk; mp3 play mp3/004; alias mp3.up utwor.5; alias mp3.down utwor.3; dv1; echo MP3 *** play mp3 #4 ***; dv0"
alias "utwor.5" "stuk; mp3 play mp3/005; alias mp3.up utwor.6; alias mp3.down utwor.4; dv1; echo MP3 *** play mp3 #5 ***; dv0"
alias "utwor.6" "stuk; mp3 play mp3/006; alias mp3.up utwor.7; alias mp3.down utwor.5; dv1; echo MP3 *** play mp3 #6 ***; dv0"
alias "utwor.7" "stuk; mp3 play mp3/007; alias mp3.up utwor.8; alias mp3.down utwor.6; dv1; echo MP3 *** play mp3 #7 ***; dv0"
alias "utwor.8" "stuk; mp3 play mp3/008; alias mp3.up utwor.9; alias mp3.down utwor.7; dv1; echo MP3 *** play mp3 #8 ***; dv0"
alias "utwor.9" "stuk; mp3 play mp3/009; alias mp3.up utwor.10; alias mp3.down utwor.8; dv1; echo MP3 *** play mp3 #9 ***; dv0"
alias "utwor.10" "stuk; mp3 play mp3/010; alias mp3.up utwor.1; alias mp3.down utwor.9; dv1; echo MP3 *** play mp3 #10 ***; dv0"

alias "dzwiek.up" "dzwiek.6"
alias "dzwiek.down" "dzwiek.4"

alias "dzwiek.empty" "dv1; echo MP3 VOLUME *** -EMPTY Sound- ***; dv0"
alias "dzwiek.full" "dv1; echo MP3 VOLUME *** -FULL Sound- ***; dv0"

alias "dzwiek.0" "MP3Volume 0.00; alias dzwiek.up dzwiek.1; alias dzwiek.down dzwiek.empty; dv1; echo MP3 VOLUME *** -No Sound- (_OFF______) ***; dv0"
alias "dzwiek.1" "MP3Volume 0.10; alias dzwiek.up dzwiek.2; alias dzwiek.down dzwiek.0; dv1; echo MP3 VOLUME *** Volume 10% (o_______1_) ***; dv0"
alias "dzwiek.2" "MP3Volume 0.20; alias dzwiek.up dzwiek.3; alias dzwiek.down dzwiek.1; dv1; echo MP3 VOLUME *** Volume 20% (_o______2_) ***; dv0"
alias "dzwiek.3" "MP3Volume 0.30; alias dzwiek.up dzwiek.4; alias dzwiek.down dzwiek.2; dv1; echo MP3 VOLUME *** Volume 30% (__o_____3_) ***; dv0"
alias "dzwiek.4" "MP3Volume 0.40; alias dzwiek.up dzwiek.5; alias dzwiek.down dzwiek.3; dv1; echo MP3 VOLUME *** Volume 40% (___o____4_) ***; dv0"
alias "dzwiek.5" "MP3Volume 0.50; alias dzwiek.up dzwiek.6; alias dzwiek.down dzwiek.4; dv1; echo MP3 VOLUME *** Volume 50% (____o___5_) ***; dv0"
alias "dzwiek.6" "MP3Volume 0.60; alias dzwiek.up dzwiek.7; alias dzwiek.down dzwiek.5; dv1; echo MP3 VOLUME *** Volume 60% (_6___o____) ***; dv0"
alias "dzwiek.7" "MP3Volume 0.70; alias dzwiek.up dzwiek.8; alias dzwiek.down dzwiek.6; dv1; echo MP3 VOLUME *** Volume 70% (_7____o___) ***; dv0"
alias "dzwiek.8" "MP3Volume 0.80; alias dzwiek.up dzwiek.9; alias dzwiek.down dzwiek.7; dv1; echo MP3 VOLUME *** Volume 80% (_8_____o__) ***; dv0"
alias "dzwiek.9" "MP3Volume 0.90; alias dzwiek.up dzwiek.10; alias dzwiek.down dzwiek.8; dv1; echo MP3 VOLUME *** Volume 90% (_9______o_) ***; dv0"
alias "dzwiek.10" "MP3Volume 1.00; alias dzwiek.up dzwiek.full; alias dzwiek.down dzwiek.9;dv1; echo MP3 VOLUME *** Volume Max (_MAX_____o) ***; dv0"

//bind "HOME" "mp3.up" //Do przodu o jedna piosenke
//bind "PGUP" "dzwiek.up" //Podglaszanie
//bind "DEL" "mp3 stop" //Stop
//bind "END" "mp3.down" //Do tylu o jedna piosenke
//bind "PGDN" "dzwiek.down" //Przyciszanie
__________________________________________________________________________________________

=======
=Voice=
=======

alias "voi.up" "voi.6"
alias "voi.down" "voi.4"

alias "stuk" "speak fvox/blip"

alias "voi.empty" "developer 5; echo VOICE *** -EMPTY Voice Sound- ***; developer 0"
alias "voi.full" "developer 5; echo VOICE *** -FULL Voice Sound- ***; developer 0"

alias "voi.0" "stuk; voice_scale 0.0; alias voi.up voi.1; alias voi.down voi.empty; developer 5; echo VOICE *** -No Voice- (_OFF______) ***; developer 0"
alias "voi.1" "stuk; voice_scale 0.2; alias voi.up voi.2; alias voi.down voi.0; developer 5; echo VOICE *** Volume voice 10% (o_______1_) ***; developer 0"
alias "voi.2" "stuk; voice_scale 0.4; alias voi.up voi.3; alias voi.down voi.1; developer 5; echo VOICE *** Volume voice 20% (_o______2_) ***; developer 0"
alias "voi.3" "stuk; voice_scale 0.6; alias voi.up voi.4; alias voi.down voi.2; developer 5; echo VOICE *** Volume voice 30% (__o_____3_) ***; developer 0"
alias "voi.4" "stuk; voice_scale 0.8; alias voi.up voi.5; alias voi.down voi.3; developer 5; echo VOICE *** Volume voice 40% (___o____4_) ***; developer 0"
alias "voi.5" "stuk; voice_scale 1.0; alias voi.up voi.6; alias voi.down voi.4; developer 5; echo VOICE *** Volume voice 50% (____o___5_) ***; developer 0"
alias "voi.6" "stuk; voice_scale 1.2; alias voi.up voi.7; alias voi.down voi.5; developer 5; echo VOICE *** Volume voice 60% (_6___o____) ***; developer 0"
alias "voi.7" "stuk; voice_scale 1.4; alias voi.up voi.8; alias voi.down voi.6; developer 5; echo VOICE *** Volume voice 70% (_7____o___) ***; developer 0"
alias "voi.8" "stuk; voice_scale 1.6; alias voi.up voi.9; alias voi.down voi.7; developer 5; echo VOICE *** Volume voice 80% (_8_____o__) ***; developer 0"
alias "voi.9" "stuk; voice_scale 1.8; alias voi.up voi.10; alias voi.down voi.8; developer 5; echo VOICE *** Volume voice 90% (_9______o_) ***; developer 0"
alias "voi.10" "stuk; voice_scale 2.0; alias voi.up voi.full; alias voi.down voi.9; developer 5; echo VOICE *** Volume voice Max (_MAX_____o) ***; developer 0"

//bind "[" "voi.down" //Przycisz voice
//bind "]" "voi.up" //Podglos voice
__________________________________________________________________________________________

np. mam taki problem.

Gram na Widescreen 1920x1200 32 bit OpenGL
Z góry dzięki za pomoc.


............................................
Pon Wrz 07, 2009 6:58 pm


•  Adults only
•  Anarchy Squad
•  BORG Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Sebulba
tofif*


Fleet Captain
::: 3811 :::
STEAM_0:1:12876270
wiek: 49
omg - szkoda ze jeszcze nie wrzuciles do configa "Pana Tadeusza" :lol:

Wyjeb wszystko, wpisz to i powiedz co sie stało :szlug:

Kod:
// settings \\

ati_subdiv 0
ati_npatch 0
s_eax 0
s_a3d 0
fps_max "101"

rate 25000
cl_updaterate "50"
cl_cmdrate "101"
cl_crosshair_color "250 250 50"
cl_crosshair_size "small"
cl_crosshair_translucent "0"
cl_dynamiccrosshair "0"
cl_himodels "0"
cl_radartype "1"
cl_righthand "1"
_cl_autowepswitch "0"
con_color "255 180 30"
hud_fastswitch "1"
developer "0"
fps_modem "100"
gl_polyoffset 999999999
ex_interp "0.020000"



............................................
Wto Wrz 08, 2009 6:50 am


•  Adults only
•  Clan FoD & V.S.
•  Clan XaNaX
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
Dokladnie jak pisze tofif.
Zes zrobil scenariusz do seriala brazylijskiego i sioe dziwisz, ze sie pierdoli?
Potestuj najpierw z czystym konfigiem.
Jak bedzie dobrze, stopniowo dodawaj po kilka linnijek i testuj za kazdym razem.
W koncu namierzysz, co sie pierdoli.

Ja mam 30 razy mniejszy konfig, a i tak Cie siboszczak bije na Anarchii .


............................................
Wto Wrz 08, 2009 6:55 am


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1


 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach









Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004