|
|
Laptop na gwarancji już dość długo
|
|
|
Strona 1 z 1
|
`Mat
::: 4303 :::
STEAM_0:1:9856911
wiek: 35
|
Witam !
Panowie, jak pewnie niektórzy pamiętają miałem problem z laptopem ( :: LINK :: ), oddałem go raz do serwisu i oddali mi go po prawie trzech tygodniach z notatką, że usterka na serwisie nie wystąpiła i proszą o ew. dokumentację fotograficzną.
Nagrałem im filmiki, o których pisałem w/w temacie i znowu oddałem go na serwis. Pan ze sklepu powiedział mi po obejrzeniu filmików, że teraz muszą to naprawić bo jest ewidentny dowód. Drugi raz oddałem go 19 listopada b.r. i do dziś go nie oddali. W weekend byłem w tym sklepie i powiedzieli mi, że w poniedziałek może będzie coś wiadomo bo przez sobotę/niedzielę niczego się nie dowiedzą. Wczoraj wieczorem napisałem maila z zapytaniem czy czegoś się dowiedzieli - zero odzewu.
Sklep Sferis w Silesia City Center w Katowicach, a serwis Acer'a w Czechach.
Nie pamiętam ile mogą trzymać sprzęt od momentu przyjęcia, a przypomnieć sobie tego nie mogę bo papiery pojechały z laptopem.
Teraz moje pytania:
O co mogę w tej sprawie walczyć ?
Po jakim czasie muszą mi oddać sprzęt ?
Jakie ja mam prawa jako konsument ?
Czy mają obowiązek po takim czasie dać mi nowy ?
Czy w związku z tym, że przykładowo trzeba sprowadzić sprzęt (dany podzespół etc.), serwis ma obowiązek powiadomić sklep (Sferis), a sklep mnie ?
Ogarnia ktoś temat ?
Pzdr.
............................................ Wto Gru 22, 2009 8:29 pm
|
|
|
LooK LooK 19[J]20
::: 437 :::
STEAM_0:1:14371625
wiek: 34
|
Moja kolezanka miala taki problem jak ty. Odzyskala kase po rozprawach wsadzie - 10 miesiecy.
............................................ Sro Gru 23, 2009 4:16 am
|
|
|
hudys Pingwiniasty
::: 1909 :::
STEAM_0:0:21641756
wiek: 31
|
Z tego co wyniosłem z jakiś wykładów, to karte gwarancyjną i jakieś tam pismo powinieneś wypełnić sam i sam wybrać co chcesz, powinien być tam uwzględniony zwrot pieniędzy, naprawa lub wymiana na nowy sprzęt o tej samej wartości. Jeżeli tego nie ma, taki sklep można podać do Rzecznika Praw i Ochrony Konsumentów [o ile dobrze to nazwałem] Tak więc, możesz jeszcze udać się do nich i wyjaśniać sprawę, ja czekam na telefon już 3 tyg. i też muszę iść się pokłócić do Oragne...
............................................ Sro Gru 23, 2009 10:24 am
|
|
|
`Mat
::: 4303 :::
STEAM_0:1:9856911
wiek: 35
|
Dzisiaj tam byłem znowu i poinformowali mnie, że serwis dzisiaj wysłał laptoka DHL'em i być może jutro będzie, a jak nie to w poniedziałek na pewno. Chuje, ciekawe czy jest naprawiony ...
Pzdr.
............................................ Sro Gru 23, 2009 11:50 pm
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|