zaprzyjaznione fora                    

forum teczowe nutki   •                 
forum anarchy squad   •                 
forum unimatrix squad   •                 
forum serwera unimatrix   •                 
the foto borg collective   •                 
 
Index Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Nasza strona  
 

Laptop na gwarancji już dość długo



Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

`Mat


Fleet Captain
::: 4303 :::
STEAM_0:1:9856911
wiek: 35
Witam !

Panowie, jak pewnie niektórzy pamiętają miałem problem z laptopem ( :: LINK :: ), oddałem go raz do serwisu i oddali mi go po prawie trzech tygodniach z notatką, że usterka na serwisie nie wystąpiła i proszą o ew. dokumentację fotograficzną.

Nagrałem im filmiki, o których pisałem w/w temacie i znowu oddałem go na serwis. Pan ze sklepu powiedział mi po obejrzeniu filmików, że teraz muszą to naprawić bo jest ewidentny dowód. Drugi raz oddałem go 19 listopada b.r. i do dziś go nie oddali. W weekend byłem w tym sklepie i powiedzieli mi, że w poniedziałek może będzie coś wiadomo bo przez sobotę/niedzielę niczego się nie dowiedzą. Wczoraj wieczorem napisałem maila z zapytaniem czy czegoś się dowiedzieli - zero odzewu.

Sklep Sferis w Silesia City Center w Katowicach, a serwis Acer'a w Czechach.

Nie pamiętam ile mogą trzymać sprzęt od momentu przyjęcia, a przypomnieć sobie tego nie mogę bo papiery pojechały z laptopem.

Teraz moje pytania:

O co mogę w tej sprawie walczyć ?
Po jakim czasie muszą mi oddać sprzęt ?
Jakie ja mam prawa jako konsument ?
Czy mają obowiązek po takim czasie dać mi nowy ?
Czy w związku z tym, że przykładowo trzeba sprowadzić sprzęt (dany podzespół etc.), serwis ma obowiązek powiadomić sklep (Sferis), a sklep mnie ?

Ogarnia ktoś temat ?


Pzdr.


............................................
Wto Gru 22, 2009 8:29 pm


•  BORG Member
•  Cytrynka18
•  Moderatorzy
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


LooK
LooK 19[J]20


Chief Junior Grade
::: 437 :::
STEAM_0:1:14371625
wiek: 34
Moja kolezanka miala taki problem jak ty. Odzyskala kase po rozprawach wsadzie - 10 miesiecy.


............................................
Sro Gru 23, 2009 4:16 am


•  Dyplomowany Karbowłaz
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


hudys
Pingwiniasty


Lieutenant
::: 1909 :::
STEAM_0:0:21641756
wiek: 31
Z tego co wyniosłem z jakiś wykładów, to karte gwarancyjną i jakieś tam pismo powinieneś wypełnić sam i sam wybrać co chcesz, powinien być tam uwzględniony zwrot pieniędzy, naprawa lub wymiana na nowy sprzęt o tej samej wartości. Jeżeli tego nie ma, taki sklep można podać do Rzecznika Praw i Ochrony Konsumentów [o ile dobrze to nazwałem] Tak więc, możesz jeszcze udać się do nich i wyjaśniać sprawę, ja czekam na telefon już 3 tyg. i też muszę iść się pokłócić do Oragne...


............................................
Sro Gru 23, 2009 10:24 am


•  Anarchy Squad
•  BORG Junior Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Moderatorzy
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


`Mat


Fleet Captain
::: 4303 :::
STEAM_0:1:9856911
wiek: 35
Dzisiaj tam byłem znowu i poinformowali mnie, że serwis dzisiaj wysłał laptoka DHL'em i być może jutro będzie, a jak nie to w poniedziałek na pewno. Chuje, ciekawe czy jest naprawiony ...


Pzdr.


............................................
Sro Gru 23, 2009 11:50 pm


•  BORG Member
•  Cytrynka18
•  Moderatorzy
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1


 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach









Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004