zaprzyjaznione fora                    

forum teczowe nutki   •                 
forum anarchy squad   •                 
forum unimatrix squad   •                 
forum serwera unimatrix   •                 
the foto borg collective   •                 
 
Index Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Nasza strona  
 

Ustawienia dla mojego lacza



Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 2 z 4
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny

al!eneq
ten typ alien


Commander
::: 2938 :::
STEAM_0:1:1928545
wiek: 36
Jury mozesz sie podzielic co masz do tych wszystkich 'skillorow'? Za bardzo Cie bija? Nie mozesz sobie pograc? Czy wszyscy maja haxy? Bo graja na interpie "lanowym"?

Karbulot musisz sam potestowac i Kajot z Rozqiem dobrze Ci radza . Zobacz sam i sie przekonaj, ktore ustawienia sa ok ;].


............................................
Wto Mar 27, 2007 2:23 pm


•  Clan STORM
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


jury
[BORG] Boq'ta


Commodore
::: 4674 :::
STEAM_0:1:227154
wiek: 48
ten opis chyba dotyczy obu wersji albo ja jestem slepy
ale jezeli nie jestem slepy a nie zauwazylem zeby autor
na ten temat napisal to nie mam zadnych podstaw zeby
nie sadzic ze ten opis nie dotyczy 1.6 poniewaz wtedy gdy
zostal napisany czyli w 2005 roku obowiazujaca wersja
byla wersja 1.6

wiem ze 1.5 i 1.6 roznia sie diametralnie, zastanawiam
sie czy usilujecie mi udowodnic glupote czy cos innego

alienek dlatego ze tylko tym 'skilorom' przeszkadza interp na 0.1
i juz mnie nuzy ta dyskusja



Ostatnio zmieniony przez jury dnia Wto Mar 27, 2007 2:48 pm, w całości zmieniany 5 razy

............................................
Wto Mar 27, 2007 2:27 pm


•  Adults only
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Clan bulkowySKY
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
Ale po czym mam sie zorientowac, ze wszystko jest OK? Na ustawieniach jakich gram teraz zabijam. Czasem nie trafie itd. Ale da sie grac. Jednak co ma byc wymiernikiem, ze ustawienia sa lepsze? Wiecej hedow z dupy? Lepsze statsy? To jest wlasnie problem.


............................................
Wto Mar 27, 2007 2:27 pm


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


al!eneq
ten typ alien


Commander
::: 2938 :::
STEAM_0:1:1928545
wiek: 36
jury napisał:
ten opis chyba dotyczy obu wersji albo ja jestem slepy
ale jezeli nie jestem slepy a nie zauwazylem zeby autor
na ten temat napisal to nie mam zadnych podstaw zeby
nie sadzic ze ten opis nie dotyczy 1.6 poniewaz wtedy gdy
zostal napisany czyli w 2005 roku obowiazujaca wersja
byla wersja 1.6

wiem ze 1.5 i 1.6 roznia sie diametralnie, zastanawiam
sie czy usilujecie mi udowodnic glupote czy cos innego


Tzn wiesz ;], mi osobiscie tez przeszkadza, czuje sie mniej komfortowo na nim, ale nie zamierzam drzec koszuli .

Wedlug mnie wszyscy chca udowodnic swoja racje, a nie pokazac czyjas glupote .

Karbulot napisał:
Ale po czym mam sie zorientowac, ze wszystko jest OK? Na ustawieniach jakich gram teraz zabijam. Czasem nie trafie itd. Ale da sie grac. Jednak co ma byc wymiernikiem, ze ustawienia sa lepsze? Wiecej hedow z dupy? Lepsze statsy? To jest wlasnie problem.


Wiec podczas strzelania nie odczuwam zadnych zrywow, przyciec, ping nie skacze do rozmiarow xxxxx itd.
Czasem prosze kogos zeby wszedl na serwer, by stanal nieruchomo i przymierzam glowe, patrze jak sie zachowuja kule czy "dolatuja", czy mierzac w glowe oddajac jeden strzal faktycznie jest to glowa, czy strzelajac sprayem kule nie lataja po calej scianie i udaje sie go opanowac czy nie wystepuje jakby taki lag, przyciecie przy tym, o czym wspominalem. Czasem wyrzucam bron po kilka razy i sprawdzam jak leci na ziemie czy nie zacina sie w locie tj klatkuje podczas opadania itd. Moze to sa jakies takie z dupy moje zabiegi, ale raczej pomagaja w ustaleniu mi tego ;].


............................................
Wto Mar 27, 2007 2:53 pm


•  Clan STORM
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Kajot
(:


Vice Admiral
::: 7102 :::
wiek: 34
jury napisał:

alienek dlatego ze tylko tym 'skilorom' przeszkadza interp na 0.1
i juz mnie nuzy ta dyskusja


tak to juz jest, ze beznadziejne ustawienia gry zwykle najbardziej przeszakadzaja tym, ktorzy grac potrafia ;x i skoro przeszkadzaja grac mi, tzn ze sa uciazliwe dla osob, ktore naprawde nawet w minimalnym stopniu opanowali ta gre.


............................................
Wto Mar 27, 2007 4:31 pm


•  BORG Member
•  Clan Destructive Socks
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Bolo
c18 | kaflara co niemiara


Fleet Admiral
::: 10823 :::
STEAM_0:0:9062538
wiek: 41
Zbanowany
Kajot napisał:

2. warunki polskich lacz sie zmienily

discardowanie pakietow "due to overflowing" tez coderzy valve z opcji routingu wywalili?
Człowieku dwie definicje na krzyz to nie cały świat, wyobraźnia sie kłania.
pozdrawiam



Ostatnio zmieniony przez Bolo dnia Sro Mar 28, 2007 3:44 pm, w całości zmieniany 1 raz

............................................
Wto Mar 27, 2007 4:44 pm


•  Clan STORM
•  Cytrynka18
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Eravinor
rain


Administrator
::: 2534 :::
STEAM_0:0:1918763
wiek: 37
Bolo napisał:
discardowanie pakietow "due to overflowing" tez coderzy valve z opcji routingu wywalili?

A cóż to takiego to discardowanie.


............................................
Wto Mar 27, 2007 8:15 pm


•  Administracja
•  Adults only
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Clan secforce
•  Head Admini
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Kajot
(:


Vice Admiral
::: 7102 :::
wiek: 34
Eravinor napisał:
Bolo napisał:
discardowanie pakietow "due to overflowing" tez coderzy valve z opcji routingu wywalili?

A cóż to takiego to discardowanie.


niewazne tak czy siak brzmi groznie xPPP

jakos tak mi sie zdaje, ze skoro polskie lacza poszly do przodu to i rate'y w grze powinny sie zmienic. Sposob ich obliczania z CS.pl jest ZEROWY. Jak ktos ma odmienne zdanie, to niech mi wyjasni ta kwestie:

Jakim cudem wg poradnika z cs.pl niemiec (japonczyk tez, coby nie bylo ze jakas dyskryminaca xD ) o laczu kilkumegabitowym bedzie mial wieksze ustawienia rate grajac na polskim serwerze (chocby BORG Hub'y) od kogos z laczem osiedlowym w Warszawie (kilka km do serwera) albo wprost z laczem ASTERowskim? no niestety - tego zrozumiec nie daje rady. Tak wiec jesli to ma jakis glebszy sens to ja po prostu tepy jestem Ten poradnik nie w calosci sensowny.


............................................
Sro Mar 28, 2007 3:27 pm


•  BORG Member
•  Clan Destructive Socks
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Bolo
c18 | kaflara co niemiara


Fleet Admiral
::: 10823 :::
STEAM_0:0:9062538
wiek: 41
Zbanowany
Eravinor napisał:
Bolo napisał:
discardowanie pakietow "due to overflowing" tez coderzy valve z opcji routingu wywalili?

A cóż to takiego to disccardowanie.

W twoim routerku jest opcja "discard ping from WAN side" - to sobie zobacz co to takiego
Rain tylko mi nie opowiadaj ze nigdy nie konfigurowales routingu.
Przy konfiguracji ustawiasz jaka czesc pakietów dropować zeby zapobiegac zapychaniu łącza.
Faktycznie groźne :rotfl:
Kajot zwiekszaj sobie rate na maxa to ci akurat poucinają na routingu to co dałeś nadto i wogóle bedzie elo elo pro mega skillowo
Tak, jak najbardziej łacza sie poprawiły, szkoda kurde ze zasad routingu nikt nie zmienił :rotfl:
pozdrawiam


............................................
Sro Mar 28, 2007 3:35 pm


•  Clan STORM
•  Cytrynka18
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Kajot
(:


Vice Admiral
::: 7102 :::
wiek: 34
Bolo napisał:
Eravinor napisał:
Bolo napisał:
dischartowanie pakietow "due to overflowing" tez coderzy valve z opcji routingu wywalili?

A cóż to takiego to dischartowanie.

W twoim routerku jest opcja "dischart ping from WAN side" - to sobie zobacz co to takiego
Rain tylko mi nie opowiadaj ze nigdy nie konfigurowales routingu.
Przy konfiguracji ustawiasz jaka czesc pakietów dropować zeby zapobiegac zapychaniu łącza.
Faktycznie groźne :rotfl:
Kajot zwiekszaj sobie rate na maxa to ci akurat poucinają na routingu to co dałeś nadto i wogóle bedzie elo elo pro mega skillowo
Tak, jak najbardziej łacza sie poprawiły, szkoda kurde ze zasad routingu nikt nie zmienił :rotfl:
pozdrawiam


hmmm, no to poczytalem, ciezko bylo znalezc bo niestety nazwe przekreciles, a poniewaz dwa razy w ten sam sposob, to wlasnie tak slowow w slowo szukalem, ale ostatecznie sie udalo...

Cytat:
Discard PING from WAN side (Odrzucenie PING z sieci WAN) uniemożliwia zewnętrznym użytkownikom sprawdzanie adresu w sieci za pomocą polecenia ping.


z tego co wiem (a cos niecos jednak wiem, choc ja nie mowie ze jestem ekspertem), to w takim razie ta opcja chroni przed atakami typu DoS, tzn router nie odpowiada na pakiety ICMP, ale pakiety wymieniane miedzy soba przez serwer i klienta podczas gry w csa to nie pakiety icmp?

Cytat:
ICMP (ang. Internet Control Message Protocol, internetowy protokół komunikatów kontrolnych) – protokół warstwy sieciowej OSI/DoD wykorzystywany w diagnostyce sieci oraz routingu. Pełni on przede wszystkim funkcję kontroli transmisji w sieci, ale ma też zastosowania, w których używany jest tylko on - ping oraz traceroute.


z powodu tej wlasnie funkcji (? - jak to nazwac?) moj pomysl na stoworzenie programu do obliczania rate'ów dla konretnego serwera nie wypalil. Po wyslaniu 100 pingow na dany IP w ciagu sekundy po prostu a cholere nie otrzymalem 100 odpowiedzi ale to wlasnie odrzucenie nadmiernego floodowanie pakietami ICMP, kontakt serwer <-> klient nie jest juz tak ograniczany...


............................................
Sro Mar 28, 2007 3:46 pm


•  BORG Member
•  Clan Destructive Socks
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Bolo
c18 | kaflara co niemiara


Fleet Admiral
::: 10823 :::
STEAM_0:0:9062538
wiek: 41
Zbanowany
Nio popatrz, czyli dało sie znaleźć
Widzisz jaki jesteś zdolny?
:: LINK ::
Niemam pod reka servera zeby ta opcje pokazac na systemie - router mam za prosty a w linuchu inaczej to wyglada.
Wyzej masz napisane jasno ze chodzi o % dropowanych pakietow akurat tego protokolu, ktory jest zapchany. Jesli zapchasz download to utnie download jesli upload to bedzie ciąć upload.
Dlatego wlasnie łacze - jakie by nie było to nigdy nie bedzie lan, a juz napewno nie nasza TPSA ktora wlasnie dropem broni sie jak moze zeby lagów nie było. Tutaj juz pomijam czasy reakcji urzadzen, kart lucenta itd... Tego sie nigdy nie przeskoczy.
Nazwe poprawilem zeby jeszcze jakis mlody gniewny nie szukal czegoś groźnego.
pozdrawiam


............................................
Sro Mar 28, 2007 3:59 pm


•  Clan STORM
•  Cytrynka18
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Kajot
(:


Vice Admiral
::: 7102 :::
wiek: 34
Bolo napisał:
Nio popatrz, czyli dało sie znaleźć
Widzisz jaki jesteś zdolny?
:: LINK ::
Niemam pod reka servera zeby ta opcje pokazac na systemie - router mam za prosty a w linuchu inaczej to wyglada.
Wyzej masz napisane jasno ze chodzi o % dropowanych pakietow akurat tego protokolu, ktory jest zapchany. Jesli zapchasz download to utnie download jesli upload to bedzie ciąć upload.
Dlatego wlasnie łacze - jakie by nie było to nigdy nie bedzie lan, a juz napewno nie nasza TPSA ktora wlasnie dropem broni sie jak moze zeby lagów nie było. Tutaj juz pomijam czasy reakcji urzadzen, kart lucenta itd... Tego sie nigdy nie przeskoczy.
Nazwe poprawilem zeby jeszcze jakis mlody gniewny nie szukal czegoś groźnego.
pozdrawiam


kurde, jednak tepy jestem, a nie zdolny, bo ten link co podales... gdzie tam pisze o dropowaniu czegos innego niz pingi?

dales link: :: LINK ::

a tam niestety widze tylko "...to not respond to ping commands...". OK, pingowanie w takim razie jest przytlumione gdy bede wysylal zadania na zbyt duza skale, ale gdzie tu mowa o blokowaniu czego innego?


............................................
Sro Mar 28, 2007 4:07 pm


•  BORG Member
•  Clan Destructive Socks
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


M@d EasyDor
House MD


Lieutenant Commander
::: 2378 :::
STEAM_0:0:1818921
wiek: 44
Polecam ta lekture:
:: LINK ::

Mimo ze dotyczy wiekowej juz wersji 1.3 to mysle ze akurat w obszarze komunikacji klient-serwer mozna sie tam sporo dowiedziec.

Jak dotad najlepszy raport o mechanizmach CS jaki napotkalem.

Hope it helps


............................................
Sro Mar 28, 2007 4:23 pm


•  100+ Club Member
•  Adults only
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Kajot
(:


Vice Admiral
::: 7102 :::
wiek: 34
M@d EasyDor napisał:
Polecam ta lekture:
:: LINK ::

Mimo ze dotyczy wiekowej juz wersji 1.3 to mysle ze akurat w obszarze komunikacji klient-serwer mozna sie tam sporo dowiedziec.

Jak dotad najlepszy raport o mechanizmach CS jaki napotkalem.

Hope it helps


w sumie nie wczytywalem sie tam dokladnie, a blizej mi do niemieckiego niz do angielskiego (sad, but true ), ale zdaje sie ze ten art opisuje tylko ograniczenia wynikajace z przepustowosci lacza klienta, sv_maxrate na serwerze oraz lacza serwera. A wiec niezupelnie to.

O tym "discard ping from WAN side" jeszcze troszke poczytalem... choc temat nie jest w sumie zbyt szeroki. Dalej nie dostrzegam tam zadnego wplywu na wymiane pakietow miedzy serwerem a klientem. Byc moze kiepskie materialy znalazlem, jesli tak - chetnie poczytam jakies inne wiarygodne info ale w sumie niemal pewien jestem, ze wplywa to wylacznie na blokowanie polecen PING, wiec na ustawienia rate'ow jednak wplywu to nie ma...

Przy okazji wysnulem pewna ryzywowna teorie, aczkolwiek byc moze nawet w minimalnym stopniu nie pokrywa sie ona z rzeczywistoscia... Te "ms" w net_graph 3 pokazuja "roznice czasu miedzy tym, co jest na serwerze a tym co jest na naszym ekranie", jak gdziestam przeczytalem. Co prawda niczego konkretniejszego nie mam, ale... czy to mozliwe, ze pakiety ICMP, polecenia PING maja tak jakby nizszy priorytet od podlaczonego do serwera gracza, w wyniku tego pingowanie serwera zwroci opoznienie wieksze niz faktyczne opoznienia po polaczeniu sie do serwera gry. I to by sie tak niby zgadzalo, bo przy net_graph zawsze mam liczbe mneijsza od pinga w tablescores. W dodatku liczba ta bardzo czesto sie aktualizuje, im wiekszy updaterate tym czesciej. Czyli byc moze pokazuje ona faktyczny czas jaki zajmuje pojedynczej "ramce" przebycie drogi do naszego komputera? Podkreslam - to tylko taka hipoteza.


............................................
Sro Mar 28, 2007 5:39 pm


•  BORG Member
•  Clan Destructive Socks
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


sleep
c18 | Sharon


Commodore
::: 4704 :::
STEAM_0:1:2083247
wiek: 47
ms - milisekundy - czyli opóźnienie od servera do klienta (czyli jakie masz opóźnienie pakietów z servera)- np wpiszesz sobie up i cm na 10/10 bedziesz mial praktrycznie 0 ms ale gra pozostaje wiele do życzenia - zapchane łącze tzw wąskie gardło. Z tego co czytałem idealną liczbą w ms jest do 25. Jeżeli postwaisz sobie swój server na kompie ms masz 0 przy ustawieniach 101/101 rat 25000.

Niestety nasze łącza int mają wiele do życzenia i dlatego mamy takie pingi, ms, pozostało nam tylko ponarzekać. Druga sprawa, to oczywiście servery na których stoją servery chociażby z cs - odpowiednia konfiguracja. Najczęstszym błedem w ustawieniach to tzw tickrate. ALe to już inna bajka.

pozdrawiam


............................................
Sro Mar 28, 2007 6:03 pm


•  100+ Club Member
•  Adults only
•  BORG Member
•  Clan Destructive Socks
•  Cytrynka18
•  L4D Survivors
•  Sztab BORG
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 2 z 4
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny


 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach









Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004