|
|
Kolo fortuny na Anarchii... (po raz n-ty)
|
|
Czlaper
::: 2858 :::
STEAM_0:0:4963561
wiek: 36
|
Moge podorabiać sloty, nie ma problemu. Tylko zgłaszajcie konkretne mapy, które mam poprawić bo nie mam ochoty na dekompilowanie i sprawdzanie prawie 150 map, czy jest wystarczająco, czy nie.
Jak się uzbiera kilka mapek to dam Karbiemu i się zrobi szybką podmiane. Same pliki bsp nie ważą aż tak strasznie dużo, więc sobie dociągniecie
............................................ Nie Mar 11, 2007 7:56 pm
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
Czlaper, nawet nie musza dociagac. Wydaje mi sie, ze oni moga miec swoja wersje a na serwerze moze byc swoja. Bedac na serwerze graja w wersje serwerowa, a liczba slotow nie jest wtedy porownywana, bo sloty sa tylko wpisami (tak jak loga BORG) a nie roznymi budowami.
............................................ Nie Mar 11, 2007 8:27 pm
|
|
|
Eravinor rain
::: 2534 :::
STEAM_0:0:1918763
wiek: 37
|
Można to robić dynamicznie pluginem.
............................................ Nie Mar 11, 2007 8:40 pm
|
|
|
Czlaper
::: 2858 :::
STEAM_0:0:4963561
wiek: 36
|
Nie wiem nie sprawdzałem, czy wywali, że wersja mapy jest niezgodna z ble ble ble. Może i masz rcacje.
............................................ Pon Mar 12, 2007 10:15 am
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
Sluchaj, jak wgrywalem loga, to dodawalem wpisy w Ripencie. Tak zapisana mapa miala juz zmieniana sume kontrolna, a juz na pewno rozmiar. Wazyla te kilkanascie bajtow wiecej. Zwykle dochodzily dwa takie wpisy:
Kod: |
{
"origin" "-1024 1215 300"
"scale" "0.3"
"model" "sprites/borg_server_logo.spr"
"rendercolor" "0 0 0"
"renderamt" "255"
"rendermode" "4"
"renderfx" "14"
"classname" "env_sprite"
} |
ustawiajace logo na respach CT i Terro. Zmieniona mape wystarczylo wgrac na serwer i to bylo wszystko. Jak odpalisz mape na swoim kompie przez opcje New game, bedziesz mial wersje bez loga, bo to twoja mapa. Ale na serwerze grasz w wersje z logiem, i widzisz to logo, mimo iz w twojej mapie na dysku tego loga nie ma.
Jesli sie doda respointy za pomoca Ripenta (bo tez mozna) - oto przyklad:
Kod: |
{
"origin" "624 144 48"
"classname" "info_player_start"
} |
to istnieje wysokie prawdopodobienstwo, ze bedzie podobnie jak z logiem. Wasze mapy beda mialy np 16 slotow, ale serwerowa bedzie miala 20 slotow. I nie trzeba bedzie zmieniac nazwy pliku w celu dociagniecia jej z serwera aby zapobiec "niezgodnosci wersji". To tylko gdybanie, ale sprobowac mozna.
............................................ Pon Mar 12, 2007 10:39 am
|
|
|
Czlaper
::: 2858 :::
STEAM_0:0:4963561
wiek: 36
|
W sumie racja, wychodziło by na to, że gdzieś do połowy poprawianych map niepotrzebnie dopisywane było na końcu _a
Troche to dziwne bo porawiona mapa raz, że więcej waży, dwa, że jednak to już jest zmiana respointów, których w wersji mapy gracza nie ma i jak ona ma mieć resa w miejscu, które nie jest ustalone u niego, no ale najwidzoczniej valve jakoś to inaczej wykombinowało.W sumie to i lepiej, nie będzie marudzenia, że trzeba znowu coś ściągać
............................................ Pon Mar 12, 2007 10:51 am
|
|
|
mrzawka Bonita Baby
::: 2310 :::
STEAM_0:1:11908863
wiek: 39
|
e tam mi sie wydaje ze karbiemu w koncu udalo sie mape wygrac cieszyl sie ze bedzie wybieral a tu kolo fortuny wypadlo na czlaperka
............................................ Nie Mar 18, 2007 8:44 am
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|