|
|
Pare spraw anarchijnych
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
A w sumie to trzy. Po wczorajszej grze nasunely mi sie takie spostrzezenia.
Po pierwsze plugin na przerzucanie broni autorstwa sleepa. Chyba jego autorstwa. Niewazne, w kazdym razie od niego. Sprawa super. Nareszcie nie trzba ganiac ludzi i banowac za przerzucanie broni. Wreszcie admini moga grac spokojnie skupiajac sie na rozgrywce a nie namierzania fiutow, ktorzy jak tylko moga uprzykrzaja gre innym. Wprawdzie niektorzy narzekaja, ze gra jest mniej realistyczna, ze po resie nawet puste niela giwery maja full ammo. No i co? A na mapach z bronmi w rece jak cs_deagle7 czy mp5_dust_arena po kazdym resie mamy full ammo z automatu. Zas realizm na mapach aimowych mozna olac.
Sprawa druga, to skrzynki na bombworldzie. Czlaper zrobil wersje mapy, gdzie skrzynki nie wybuchaja. Niby nareszcie spokoj z kmiotami, ktorzy nawalali w skrzynki na respie. Ale... Gracze przywitali cierpko te modyfikacje. Bo nie mozna ranic zarowno swoich jak i wrogow. A strzealanie w skrzynki za ktorymi ukrywal sie wrog bylo elementem gry na tej mapie. To tak, jakby zlikwidowac rozjezdzanie przez graczy. Owszem, przyjaciele beda zadowoleni, ale w takim razie po co pojazdy, ktorymi nie mozna rozjechac przeciwnika?
Sprawa trzecia to admini. Seryjny i tasman chca admina. Nie dostana ich, bo graja troche za krotko. Seryjny jest bardzo mlody, zas tasman zbyt czesto chodzi z nami na HL-a 2 (co niestety nie jest jego atutem w przypadku otrzymania admina). Seryjny z kolei interesuje sie serwerem, zlozyl kilka skarg na graczy. Poki co adminow nie otrzymaja, tym bardziej ze w sprawie tasmana admini anarchijni sa przeciw. Powod - za krotko gra. Ale bedziemy miec ich na uwadze ich kandydatury i kiedy znowu zacznie sie sezon na adminy, przemyslimy ich sprawe. Podobnie jeak ostatnich Nutek, ktore zlozyly prosbe ale nie otrzymaly (chodzi chyba o Siergieja). A poki co, adminow na razie nie ma.
To na tyle spostrzezen.
............................................ Sob Paź 27, 2007 6:55 am
|
|
|
Bartosh! Batuchan
::: 2448 :::
STEAM_0:0:10761336
wiek: 31
|
Karbulot napisał: |
Wprawdzie niektorzy narzekaja, ze gra jest mniej realistyczna, ze po resie nawet puste niela giwery maja full ammo.
|
Ja mam jeszcze takie spostrzezenie co do mapy woohoo2. Zawsze na tej mapie oszczędzało się ammo. Chodzi mi tu o min. rozwalanie szklanych mostkow. Teraz jakis ct, zakampi na respie i swoim kozackim usp rozwali oba mosty zanim przeciwnicy zdążą na niego wejsc. Plugin przydatny, ale w tej sytuacji moim zdaniem nie.
ps. Nie wiem czy sie moge wypowiadac w ty temacie. Jakby co to usuncie ten post.
............................................ Sob Paź 27, 2007 8:34 am
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
Bartosh! napisał: |
Ja mam jeszcze takie spostrzezenie co do mapy woohoo2. Zawsze na tej mapie oszczędzało się ammo. Chodzi mi tu o min. rozwalanie szklanych mostkow. Teraz jakis ct, zakampi na respie i swoim kozackim usp rozwali oba mosty zanim przeciwnicy zdążą na niego wejsc. Plugin przydatny, ale w tej sytuacji moim zdaniem nie. |
A ja wlasnie sadze, ze na mapie woohoo ten plugin jest szczegolnie przydatny. Mapa jest typowo na pistolety, giwery mozna traktowac tylko jako bonus. Do pistoletow nie mozna kupowac ammo, a w nowej rundzie nie dostajemy od nowa full magazynka jak w przypadku innych map pistoletowych. I co nam zostaje? Po dwoch rundach mozemy sobie co najwyzej klikac pustym pistoletem. Mozliwosc ograbienia zwlok pomine. A tak, co runde mamy swiezy magazynek.
............................................ Sob Paź 27, 2007 8:43 am
|
|
|
Han[D]_Solo c18 | Evangeline
::: 3870 :::
STEAM_0:1:1232882
wiek: 35
|
Jesli chodzi o woohoo2 to wszystko jest sprawa gustu. Koniecznosc oszczedzania amunicji wymaga pewnej taktyki i umiejetnego rozdysponowania amunicji na runde/y. W takim przypadku gra byla IMHO ciekawsza (np. strzelasz sie z gosciem i nagle wam obu brakuje ammo), ale z drugiej strony bardziej hm...stresujaca (?) - liczysz pestki i ciagle kombinujesz jak tu giwere wybrac. Mysle, ze ciezko bedzie roztrzygnac, ktory wariant jest lepszy bo jedenmu podoba sie to, a drugiemu tamto.
Jesli moge sie odniesc do bombworlda, to pomimo wszystkich niedogodnosci zwiazanych ze skrzynkami (szczegolnie dla mnie jako admina), mimo wszystko wole stara wersje. Wiecie...bombworld bez 'bomb' to juz nie to samo, ale to tylko moja opinia.
Pozdrawiam.
............................................ Sob Paź 27, 2007 8:54 am
|
|
|
tasman >..<
::: 3254 :::
STEAM_0:1:9779534
wiek: 39
|
Han[D]_Solo napisał: |
Jesli moge sie odniesc do bombworlda, to pomimo wszystkich niedogodnosci zwiazanych ze skrzynkami (szczegolnie dla mnie jako admina), mimo wszystko wole stara wersje. Wiecie...bombworld bez 'bomb' to juz nie to samo, ale to tylko moja opinia.
Pozdrawiam. |
To opinia wielu graczy jak i adminów z tego co wiem, niestety ta mapa jest specyficzna, bombworld bez bomb to tak jak czlaper bez orzecha.
Co do sprawy trzeciej ( adminów ) w poście o prośbę odpowiedzieć nie mogłem więc zrobię to tutaj, bardzo dziękuję w ogóle za rozpatrzenie mojego podania, szczerze mówiąc ( chciałem spróbować ale: ) nie pokładałem w tym żadnych nadziei, myślałem, że temat zostanie w ogóle od razu zamknięty, tudzież przeniesiony do pewnego specyficznego forum
............................................ Sob Paź 27, 2007 9:15 am
|
|
|
Deska Szelest.DSK
::: 3489 :::
STEAM_0:0:6298995
wiek: 39
|
Plugin na przerzucanie broni >> świetna sprawa
Nie wybuchające bomby na bombworld >> do bani
Ta mapa sie teraz powinna nazywać 'world' bo gdzie tam znajdziemy jakąś bombe
Co do adminów >> w sumie brocha Karbulota i bardziej aktywnych adminów bo o tyle ile SERYJNEGO jeszcze jako tako powiedzmy kojarze to tasmana wsumie nie znam
............................................ Sob Paź 27, 2007 9:26 am
|
|
|
SERYJNY Capek
::: 878 :::
STEAM_0:0:7618265
wiek: 30
|
Ok Karbi dzieki ze mnie uwzgledniasz w tej sprawie . Cierpliwie poczekam i zobaczymy co bedzie . Pozdrawiam
............................................ Sob Paź 27, 2007 11:33 am
|
|
|
TOMI [BORG] TOMI
::: 3109 :::
STEAM_0:1:8849109
wiek: 28
|
Plugin na przerzucanie broni jest przydatny, ale jesli chodzi o te skrzynki to caly urok mapy jest w tym, ze niszczac je ranisz przeciwnika (nie mylic z czlonkiem wlasnej druzyny )
............................................ Sob Paź 27, 2007 11:56 am
|
|
|
Mister [anarchy|sq] Mister
::: 2739 :::
STEAM_0:1:6987721
wiek: 31
|
Racja plugin bardzo przydatny, ale usunięcie bombek na mapie zabiera jej klimat.
a tasmanowi trzeba zrobić odwyk od cs'a bo gra po ponad 60h-80h na 2tyg
............................................ Sob Paź 27, 2007 12:37 pm
|
|
|
RoNN!E ronnie*
::: 2080 :::
STEAM_0:1:10340577
wiek: 32
|
Deska napisał: |
Plugin na przerzucanie broni >> świetna sprawa
Nie wybuchające bomby na bombworld >> do bani
Ta mapa sie teraz powinna nazywać 'world' bo gdzie tam znajdziemy jakąś bombe |
to jest wlasnie urokiem tej mapy, bez tego jest to zwykla, niewarta gry mapa
............................................ Sob Paź 27, 2007 1:33 pm
|
|
|
Bartosh! Batuchan
::: 2448 :::
STEAM_0:0:10761336
wiek: 31
|
Han[D]_Solo napisał: |
Jesli chodzi o woohoo2 to wszystko jest sprawa gustu. Koniecznosc oszczedzania amunicji wymaga pewnej taktyki i umiejetnego rozdysponowania amunicji na runde/y. W takim przypadku gra byla IMHO ciekawsza (np. strzelasz sie z gosciem i nagle wam obu brakuje ammo), ale z drugiej strony bardziej hm...stresujaca (?) - liczysz pestki i ciagle kombinujesz jak tu giwere wybrac. Mysle, ze ciezko bedzie roztrzygnac, ktory wariant jest lepszy bo jedenmu podoba sie to, a drugiemu tamto.
|
Dokładnie Han, mapa wooohoo2 dzieki temu stała sie łatwa. Wiekszość graczy raczej gra by grać, ja jednak mam okreslone "taktyki" dotyczące tej mapy.
[quote=]I co nam zostaje? Po dwoch rundach mozemy sobie co najwyzej klikac pustym pistoletem. Mozliwosc ograbienia zwlok pomine. A tak, co runde mamy swiezy magazynek.[/quote]
Ja sobie radziłem, jak mi sie ammo skończyło. Albo podkradalem pistolet martwemu koledze albo inne rzeczy.
roonie napisał: |
to jest wlasnie urokiem tej mapy, bez tego jest to zwykla, niewarta gry mapa |
Ale postaw sie w sytuacji adminow, ciagle musieli banować pajaców ktorzy rozwalali skrzynki. I wciaz musieli miec oczy otwarte zamiast grac[/quote]
............................................ Sob Paź 27, 2007 1:40 pm
|
|
|
TUTI [BORG] TUTI
::: 4143 :::
STEAM_0:1:8587600
wiek: 32
|
zgadzam sie z przedmowcami .
plugin fajnie ze jest ale ten bombworld proszę zostawić taki jaki jest
pozdrawiam
............................................ Sob Paź 27, 2007 1:54 pm
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
OK, zatem przywracamy oryginalny bombworld.
............................................ Sob Paź 27, 2007 1:59 pm
|
|
|
sleep c18 | Sharon
::: 4704 :::
STEAM_0:1:2083247
wiek: 47
|
Karbulot napisał: |
OK, zatem przywracamy oryginalny bombworld. |
dokładnie jak piszesz.
plugin chyba jedna nie mój, ale Big_Shu.
pozdrawiam
............................................ Sob Paź 27, 2007 3:21 pm
|
|
|
Big_Shu Tukachev
::: 190 :::
STEAM_0:1:10019347
wiek: 38
|
Karbulot napisał: |
Po pierwsze plugin na przerzucanie broni autorstwa sleepa. Chyba jego autorstwa. |
Hmm chyba raczej chodzilo Ci o mnie Sleep zajmuje sie HL2DM i o pisaniu pluginow nie ma wiekszego pojecia
Karbulot napisał: |
To tak, jakby zlikwidowac rozjezdzanie przez graczy. Owszem, przyjaciele beda zadowoleni, ale w takim razie po co pojazdy, ktorymi nie mozna rozjechac przeciwnika? |
Czy wiesz, ze z markooffem przedwczoraj rozmawialem w tej kwestii? Jest pare opcji w sprawie samochodow, albo zrobic team/wszystkich odpornych na rozjerzdzanie (wymagaloby to aktualizacji do AMXX1.8) lub zaminiec rozjechania na zabicia cos na podobe zdolnosci z warcrafta typu: graczA zabil graczaB samochodem, ktore byloby widoczne w konsoli i na tablicy wynikow.
............................................ Sob Paź 27, 2007 3:25 pm
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|