zaprzyjaznione fora                    

forum teczowe nutki   •                 
forum anarchy squad   •                 
forum unimatrix squad   •                 
forum serwera unimatrix   •                 
the foto borg collective   •                 
 
Index Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Nasza strona  
 

Sprawa lagow i kiepskiej kondycji na Anarchii



Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 3 z 7
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny

qki
qki


Chief Warrant Officer
::: 672 :::
STEAM_0:1:10962675

Mnie denerwuje ten plugin. Jeszcze, że trzeba wybierać mapę 3 razy to za 2 razem broń mi się blokuje i muszę przykampić w miejscu i na spokojnie wybrać mapę bo podczas akcji po prostu strzału bym nie oddał. Koncert życzeń był najlepszym pluginem na anarchy. Szkoda, że go już nei będzie.


............................................
Sro Paź 28, 2009 12:46 am


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Vincent
[anarchy|sq] Vincent


Lieutenant Commander
::: 2480 :::
STEAM_0:1:3371707
wiek: 33
I dzieki Borgu, qki nie marudz!


............................................
Sro Paź 28, 2009 12:50 am


•  Anarchy Squad
•  BORG Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
Spokojnie. Plik konfiguracyjny pluginu jest dosc spory i ma duzo parametrow. Na razie w to nie zagladalem, wiec poki co jedziemy na ustawieniach defaultowych. z czasem dopasujemy go do naszych potrzeb.


............................................
Sro Paź 28, 2009 1:12 am


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Zulowy
Zulowy


Senior Petty Officer
::: 121 :::
STEAM_0:0:4496189
wiek: 33
tez mi sie bron zablokowala , powinno sie klikac raz na mape w ktora chce sie grac po czym menu powinno znikac . Widzialem ten plugin na innych serwerach w sumie fajny . Powinno byc tak jak napisalem w pierwszym zdaniu i bedzie cacy ;D


............................................
Sro Paź 28, 2009 12:40 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
Tu jest zawartosc pliku konfiguracyjnego.
Moze ktos przejrzy to i mi doradzi, co gdzie trzeba zmienic:

Kod:
// Galileo Configuration File
// $Revision: 286 $ $Date: 2009-02-18 21:49:33 -0500 (Wed, 18 Feb 2009) $
echo Executing Galileo (GAL) Configuration File


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Allowing an extension of the current map's time limit will add an  //
// "extend the map" option to map votes which, if the option wins,    //
// will increase the time limit by a predetermined amount, letting    //
// players stay on the current map longer.                            //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies the maximum number of minutes a map can be played, if it
// has been extended. A value less than mp_timelimit will not let the
// map be extended.
amx_extendmap_max 90

// Specifies the number of minutes a map will be extended each time
// the "Extend Map" option wins the map vote.
amx_extendmap_step 6


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// There are two standard HL1 map related commands that you may not   //
// want to function normally, if at all, when using this plugin, so   //
// as to avoid conflicts of map voting procedures.                    //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates how the standard HL1 "votemap" command should function.
// 0 - disable
// 1 - behave normally
gal_cmd_votemap 0

// Indicates how the standard HL1 "listmaps" command should function.
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)
gal_cmd_listmaps 2


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Banning recently played maps means that the last several maps that //
// have been played can not be nominated or otherwise placed in the   //
// map vote. This ensures that a map can not be played over and over  //
// again at the expense of playing a variety of other maps.           //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies how many of the most recent maps are disallowed from a
// map vote. A value of 0 will disable this feature.
gal_banrecent 3

// Indicates the style in which the recent maps are displayed when a
// player uses the "recentmaps" say command.
// 1 - all maps on one line
// 2 - each map on a separate line
gal_banrecentstyle 1


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Rocking the vote is a way players can indicate their desire to     //
// start an early map vote to change maps. Once enough players have   //
// rocked it, a vote will begin.                                      //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates which say commands can be used to rock the vote.
// The flags are additive. A value of 0 will disable this feature.
// 1 - standard "rockthevote" command
// 2 - shorthand "rtv" command
// 4 - dynamic "rockthe<anything>vote" command (allows a player to type
//     any one word (i.e. no spaces) that starts with "rockthe" and ends
//     with "vote". Some examples might be: "rockthedamnvote",
//     "rockthesillylittlevote", or "rockthefreakingvote". The total
//     length of the word can not be longer than 31 characters. That
//     leaves 20 characters for creativeness once you factor in the
//     lengths of "rockthe" and "vote")
gal_rtv_commands 3

// Specifies the number of minutes after a map starts that players
// have to wait before they can rock the vote. When a single player
// is on the server, that player can rock the vote at any time,
// regardless of this setting.
gal_rtv_wait 10

// Specifies the ratio of players that need to rock the vote before a
// vote will be forced to occur. When a single player is on the server,
// that player can rock the vote and start an immediate vote.
gal_rtv_ratio 0.60

// Specifies how often, in minutes, to remind everyone how many more
// rocks are still needed, after the last rock has been made.
// A value of 0 will disable this feature.
gal_rtv_reminder 2


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Nominations can be used to let players nominate maps they would    //
// like included in the next map vote. Depending on how many maps     //
// have been nominated, it is possible that not all nominations will  //
// make it into the next vote.                                        //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies how many nominations each player can make.
// There is a hard cap defined, MAX_NOMINATION_CNT, that is set to 5
// in the SMA.  It can be changed, if needed.
// This CVAR needs to be set equal to or less than the hard cap.
// A value of 0 will disable this feature.
gal_nom_playerallowance 2

// Specifies the file to use which holds the names of the maps, listed
// one per line, that players can nominate. Use * for all maps in the
// server's maps folder.
// You can specify a relative path before the filename, relative from
// your gamemod folder (i.e. /addons/amxmodx/configs/mymapcycle.txt).
gal_nom_mapfile mapcycle.txt

// Indicates if the ./amxmodx/configs/galileo/prefixes.ini file should
// be used to attempt to match map names if the player's entered
// text doesn't match any.
gal_nom_prefixes 0

// Specifies how many of the nominations made will be
// considered for use in the next map vote.
// A value of 0 means all the nominated maps will be considered.
gal_nom_qtyused 0   


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Runoff voting happens when none of the normal vote options receive //
// over 50% of a given vote. The two options with the highest vote    //
// counts will be in the runoff vote.                                 //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates whether to allow runoff voting or not.
// 0 - disable runoff voting
// 1 - enable runoff voting
gal_runoff_enabled 1

// Specifies the number of seconds the runoff vote should last.
gal_runoff_duration 15


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Weighted votes allows admins to have their vote counted as more    //
// than a regular player's vote.                                      //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies how many votes a single admin vote should count as.
// A value of 0 or 1 will disable this feature.
gal_vote_weight 2

// Specifies the standard access flags needed to have weighted votes.
// You can specify multiple flags.
gal_vote_weightflags y


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Ending a map on a new round after time has expired, for round-     //
// based mods, is a much nicer way of ending the current map than the //
// standard HL1 way, which is to suddenly end the map the second time //
// runs out.                                                          //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates when a map should end when time runs out.
// 0 - end immediately when time runs out
// 1 - when time runs out, end after the current round
gal_endonround 1


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// By showing the status of the vote, you allow players to see how    //
// many votes the various choices received.                           //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates when the vote progress should be shown to a player.
// A value of 0 disables this feature.
// 0 - never
// 1 - after player has voted
// 2 - after the vote ends
gal_vote_showstatus 1

// Indicates how to show the progress of a vote.
// 1 - as vote count
// 2 - as percentage of all votes cast
gal_vote_showstatustype 2


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Server restarts could be due to a benign reason or could be due to //
// a map that just crashed the server. In any case, you can specify   //
// what happens when the server restarts.                             //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates which action to take when it is detected
// that the server has been restarted.
// 0 - stay on the map the server started with
// 1 - change to the map that was being played when the server was reset
// 2 - change to what would have been the next map had the server not
//     been restarted (if the next map isn't known, this acts like 3)
// 3 - start an early map vote after the first two minutes
// 4 - change to a randomly selected map from your nominatable map list
gal_srv_start 0


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Some people like to stick to their defined map cycle unless a vote //
// is started in the meantime. Other people like to always have a     //
// vote near the end of the map to decide what the next map will be.  //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates whether there should be a vote near the end
// of the map to decide what the next map will be.
gal_endofmapvote 1


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Paginating the map listings displayed from the gal_listmaps        //
// console command will prevent players from getting kicked when you  //
// are listing a large number of maps. When paginated, the listings   //
// will only display a portion of the total map list at a time.       //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies how many maps per "page" to show when using
// the gal_listmaps console command.
// Setting it to 0 will not paginate the map listing. 
// Pagination will be in the style of the amx_help command.
gal_listmaps_paginate 10


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Primary voting is what most people generally think of when they    //
// think of starting a vote for a new map. It's just your standard    //
// map vote.                                                          //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies the number of maps players can choose from during the vote.
// The number of maps must be between 2 and 8.
gal_vote_mapchoices 5

// Specifies the number of seconds the vote should last.
gal_vote_duration 15

// Specifies the file to use which either holds the names of the maps,
// one per line, that the vote will be filled with or is used in the
// map group feature to specify how many maps to use from each group.
// You can specify a relative path before the filename, relative from
// your gamemod folder (i.e. /addons/amxmodx/configs/mymapcycle.txt).
gal_vote_mapfile mapcycle.txt

// Indicates whether the maps being added, after nominations have been
// added to a vote, should have unique map prefixes from those already
// in the vote.
gal_vote_uniqueprefixes 0


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// The vote expiration countdown begins display a timer, to players   //
// that haven't voted, when there are 10 seconds left in the current  //
// vote. The timer counts down from 10 to 0, at which point the vote  //
// will be over.                                                      //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates whether a vote expiration countdown should be displayed.
// 0 - do not show the countdown
// 1 - show the countdown
gal_vote_expirationcountdown 1


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// When the player's choice is announced, everyone on the server is   //
// shown what every other player's selection was.                     //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates whether to announce each player's choice.
// 0 - keep the player's choice private
// 1 - announce the player's choice
gal_vote_announcechoice 1


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// You may have a lot of maps but only a few are sure to attract a    //
// lot of players. When the server is empty, you may want the server  //
// to change to those maps.                                           //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Specifies how many minutes to wait, when the server is empty, before
// changing to an alternate empty-server map cycle.
// A value of 0 disables this feature.
gal_emptyserver_wait 0

// Specifies the file which contains a listing of maps, one per line,
// to be used as the map cycle when the server is empty.
// You can specify a relative path before the filename, relative from
// your gamemod folder (i.e. /addons/amxmodx/configs/mymapcycle.txt).
gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// There will be words spoken during certain events to reinenforce,   //
// in a player's mind, what is happening. You may choose to mute any  //
// that you would rather not have spoken.                             //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Indicates if any sounds should be muted during the various events in
// which they'd normal be spoken.
// The flags are additive. A value of 0 will not mute any of the sounds.
// 1 - "get ready to choose a map"
// 2 - "7", "6", "5", "4", "3", "2", "1"
// 4 - "time to choose"
// 8 - "runoff voting is required"
gal_sounds_mute 0



............................................
Sro Paź 28, 2009 12:46 pm


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


pzr


Lieutenant Junior Grade
::: 1112 :::
STEAM_0:1:5687665
wiek: 33
no, to qki szukaj odpowiedniej linijki ; D


............................................
Sro Paź 28, 2009 12:50 pm


•  BORG Member
•  Clan bulkowySKY
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
Panowie, przed chwila Eravinor (ver rain) wlaczyl zapisywanie logow do statystyk. Prosze zwrocic uwage, czy nie spowoduje to pogorszenia komfortu grania. Wstrzymuje sie przez dwa dni z wlaczaniem kolejnych pluginow i obserwujemy, czy statystki i zapisywanie logow nie bedzie powodowalo zacinek.

Dodano 8 godzin temu:

qki napisał:
Mnie denerwuje ten plugin. Jeszcze, że trzeba wybierać mapę 3 razy to za 2 razem broń mi się blokuje i muszę przykampić w miejscu i na spokojnie wybrać mapę bo podczas akcji po prostu strzału bym nie oddał. Koncert życzeń był najlepszym pluginem na anarchy. Szkoda, że go już nei będzie.

To masz jakis dziwny konfig. Ja nie zauwazylem, aby byly jakies problemy. Moge strzelac i wybierac bronie bez problemu.


............................................
Sro Paź 28, 2009 9:48 pm


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


kotlet
kotlet


Master Petty Officer
::: 260 :::
STEAM_0:1:18295891
wiek: 40
Malik216 napisał:
Bardzo dobry pomysł jak i plugin na pewno się sprawdzi

tu malik ma racje w stu procentach bo przy koncercie bywało często tak że po wyborze mapki portafiło zniknąć z servera 50% graczy albo i więcej a tutaj wybierają wszyscy więc nikt nie powinien narzekać że mu sie MAPA NIE PODOBA


............................................
Sro Paź 28, 2009 10:48 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


tasman
>..<


Captain
::: 3254 :::
STEAM_0:1:9779534
wiek: 39
Tylko ciagle gramy to samo, ale często przy koncercie tez tak było.


............................................
Sro Paź 28, 2009 11:59 pm


•  Adults only
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Moderatorzy
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
Nie jest to rozwiazanie pomyslne. Takze dlatego, ze sa gracze ktorzy raczej nie wybierali zwykle map i troche sie gubia w nazwach. Bywa ze wszyscy hurmem biora np aim_pistols, po to zeby po zaladowaniu mapy rownie hurmem krzyczec "Nie, tylko nie to". W kazdym razie przynosi to nieco lepsze wyniki na dzien dzisiejszy niz koncert zyczen.

Najpierw zbierzmy ekipe bywalcow. Pozniej pomyslimy o stopniowym graniu innych mapek. Warto moze przemyslec opcje sciagania map z serwera zewnetrznego.

Aha, statystki dzialaja poprawnie. Zapisaly sie te z wczoraj. I nie spowodowalo to lagow. Zatem jest na razie dalej wszystko OK.


............................................
Czw Paź 29, 2009 9:12 am


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Malik216
[BORG] MALIK


Ensign
::: 969 :::
STEAM_1:1:60103949
wiek: 33
Może fakt ludzie graja 2 razy fy_iceworldowe mapy i podobne ale za to ludzi z serwa nie maleje a przybywa więc to jest chyba dobre rozwiązanie jak narazie


............................................
Czw Paź 29, 2009 9:35 am


•  Anarchy Squad
•  BORG Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
Troche w tym winy, ze napakowalem na serwer map iceworldopodobnych. Roznia sie wystrojem i detalami, ale zalozenie glowne jest takie same. Cztery kloce na srodku i heja. Nawet karabiny leza w tych samych miejscach takie same.


............................................
Czw Paź 29, 2009 10:23 am


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


presto
c18 | Fedra


Captain
::: 3577 :::
STEAM_0:0:8406115
wiek: 51
Na tych mapkach fajnie się gra. Jest dynamicznie.


............................................
Czw Paź 29, 2009 10:25 am


•  Adults only
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Cytrynka18
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
Prosze uswiadomic sobie jedno. Ze dla mnie podstawowym kryterium popularnosci serwera jest liczba granych na nim graczy i frekwencja. I nie mozna zaprzeczyc, ze od momentu wlaczenia wyboru map przez graczy wzrosla ogromnie popularnosc serwera.

Przede wszystkim musimy przywrocic Anarchii dawna swietnosc. A nie przywrocuimy, jesli beda wybierane mapy nielubiane, bo jakis łoś wybral cos, czego nie ma wiekszosc graczy. Bylem juz swiadkiem, kiedy rozkrecalem serwer lubianymi mapami. I bylem swiadkiem, kiedy jak juz byl pelen serwer ludzi, nagle ktos wybral gowno i gracze sie rozpierzchli. Dlatego teraz przynajmniej w fazie rozkrecania serwera pozwolmy, aby ludzie sobie wybierali. Skoro wybieraja po raz n-ty z podobnej puli map, znaczy ze sie one podobaja.

Ale zauwazylem ciekawa rzecz. Zaczynaja byc grane inne mapki. Wielu zaczyna ryzykowac. Widzac do wyboru icewordda i bombworlda oraz inna, zaczynaja znudzeni tym samym ryzykowac i wybierac mapki inne.

Dlatego pozwolmy sytuacji sie rozwijac i zobaczymy co z tego wyjdzie. Admini niech jednak czuwaja i jak zobacza, ze ludzie narzekaja na kolejna wariacje icka, niech dadza wota na cos innego. Ale bez szarzowania z mapami nieznanymi. No i prosze pamietac o hierarchii adminow.

I ostatnia sprawa. Najczestsza przyczyna niepopularnosci mapy jest jej rozmiar. Dlatego musimy ograniczyc do zera mniej znane mapki, ktore waza wiecej niz 2 MB. A takze mapy rozbudowane o rozmaite modele i muzyki. Najlepiej, jak sie mieszcza w jednym pliku BSP.


............................................
Pią Paź 30, 2009 8:20 am


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Human


Lieutenant
::: 1516 :::
STEAM_0:1:16698869
wiek: 32
To może zrobicie fast download jednak na jakimś darmowym serwerze?


............................................
Pią Paź 30, 2009 9:24 am


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 3 z 7
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny


 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach









Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004