zaprzyjaznione fora                    

forum teczowe nutki   •                 
forum anarchy squad   •                 
forum unimatrix squad   •                 
forum serwera unimatrix   •                 
the foto borg collective   •                 
 
Index Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Nasza strona  
 

na biegu czy luzie?



Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2

Shaft
[BORG] Shaft [ASQ]


Lieutenant Commander
::: 2085 :::
STEAM_0:1:8587600
wiek: 34
A to nie zależy od wieku auta i rodzaju silnika ?
W nowych autach tak jest ale w starych bym się kłócił
W nowych autach wręcz nie wolno jeździć na luzie np w ciężarówkach.
Każdy zna chyba jak kierowcy PKSów oczywiście tych starszych na trasie 20km potrafią 13 przejechać na luzie A potem oszczędności przelać do swojego auta


............................................
Pią Lip 08, 2011 12:45 pm


•  100+ Club Member
•  Adults only
•  Anarchy Squad
•  BORG Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


AMI
c18 | Valkyria


Vice Admiral
::: 8163 :::
wiek: 33
A jebne posta tutaj.

fiesta poszla na żyletki ;(

jebłem.


............................................
Pią Lip 08, 2011 1:01 pm


•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Clan bulkowySKY
•  Clan STORM
•  Cytrynka18
•  L4D Survivors
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


VoDK4
c18 | Nymphe


Captain
::: 3346 :::
STEAM_0:0:12978846
wiek: 36
brawo ami brawo . cos dorobil? :F


............................................
Pią Lip 08, 2011 1:23 pm


•  Adults only
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Cytrynka18
•  UnimatriX Squad
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


-=Bart=-
[trabi|sq]


Ensign
::: 853 :::
STEAM_0:0:7184405
wiek: 44
w starych autach np TRABANTACH jest cos takiego jak "wolne koło" np na biegu 4... to taka zaawansowana technika.. ale zawsze na biegu

a chuj.. z wikipydy:
Wolne koło – sprzęgło jednokierunkowe w skrzyni biegów samochodów napędzanych silnikami dwusuwowymi.

Jego zadaniem jest odłączenie napędu w sytuacji, w której mogłoby dojść do hamowania silnikiem. Hamowanie silnikiem dwusuwowym mogłoby doprowadzić do jego uszkodzenia, ponieważ w tym stanie pracy silnik dwusuwowy jest niedostatecznie smarowany.

W samochodach trabant wolne koło było włączone na stałe, ale tylko na czwartym biegu. W syrenie i w wartburgu wolne koło było na wszystkich biegach, ale istniała możliwość jego wyłączenia dźwignią znajdującą się pod kierownicą


............................................
Pią Lip 08, 2011 6:09 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2


 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach









Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004