|
 |
Odleglosc w CS'ie
|
 |
Gandalf Szary c18 | Ugly Betty
 ::: 2738 :::
STEAM_0:1:135014
wiek: 48
|
Zastanawialem sie czy odleglosc w cs'ie ma znaczemnie. Nie chodzi mi tu o ilosc zadanych obrazen, bo to wiem, ze czym dalej tym mniejsze sa. Chodzi mi natomiast o to czy strzelajac z wiekszej odleglosci np. z awm'ki, musisz odpowiednio wczesnie strzelic do przeciwnika, ktory sie porusza. Czy trzeba przewidziec gdzie bedzie w momencie gdy kula "doleci" do niego?
............................................ Pon Maj 10, 2004 7:37 am
|
|

 
|
sztywna
 ::: 754 :::
STEAM_0:0:708455
|
sądząc po nie samowicie farciarskich headach pewnie tak jest
a tak poważnie zabserwowałem iż stosując tak zwaną amerykańską technikę strzelecką [polowałem i trochę tego ołowiu wywaliłem w powietrze] polegającą na uzyskaniu wyprzedzenia poprzez dogonienie celu następnie wyprzedzeniu go i strzeleniu w momęcie mijania celu [ cały czas ruch celownika musi byc płynny bez zatrzymania ] skutecznośc jest wieksza
nie próbowałem drugiej techniki tak zwanej europejskiej polegającej na na mierzeniu w cel a następnie wyprzedzeniu go i strzle w momęcie uzyskania odpowiedniego wyprzedzenia będącego funkcią prędkości celu i odległości pomiędzy celem a strzelającym ale po prostu nigdy tak nie strzelałem uważam że ta technika jest dużo wolniejsza
............................................ Pon Maj 10, 2004 9:44 am
|
|

  
|
Zszywa3 dziewczyna z PRLu
 ::: 2457 :::
STEAM_0:0:240204
|
Gandalf Szary napisał: |
Zastanawialem sie czy odleglosc w cs'ie ma znaczemnie. Nie chodzi mi tu o ilosc zadanych obrazen, bo to wiem, ze czym dalej tym mniejsze sa. Chodzi mi natomiast o to czy strzelajac z wiekszej odleglosci np. z awm'ki, musisz odpowiednio wczesnie strzelic do przeciwnika, ktory sie porusza. Czy trzeba przewidziec gdzie bedzie w momencie gdy kula "doleci" do niego? |
Z tego co wiem, to obrazenia wcale nie sa mniejsze jezeli przeciwnik jest daleko niz te gdy stoi blisko. Po prostu kolesia bedacego daleko gorzej widac i trudniej w niego trafic, ale jak juz sie trafi to zawsze za tyle samo obrazen (zalezy jeszcze w co).
A co do strzelania z wyprzedzeniem, to jest to kwestia refleksu danego gracza. Jezeli wiemy, ze koles pojawi sie w jakims miejscu, to trzeba umiec przewidziec gdzie celowac, zeby go trafic. Tu licza sie indywidualne predyspozycje. Natomiast strzela sie zawsze w przeciwnika.
Odrebna kwestia jest, ze czasem mozna strzelac majac celownik wyraznie nakierowany na jakis cel i nie trafic, ale to juz jest wada tej gry, jej silnika czy czegos tam jeszcze (nie pierwsza i nie ostatnia).
............................................ Pon Maj 10, 2004 11:10 am
|
|

 
|
Gandalf Szary c18 | Ugly Betty
 ::: 2738 :::
STEAM_0:1:135014
wiek: 48
|
Co do obrazen to na 100% jest zaleznowsc z odlegloscia. Widzialem nawet gdzies taki licznik, gdzie wpisywales rodzaj broni, czy cel ma kamizelke (czy z helmem czy bez) i wlasnie odleglosc. W momencie gdy ja zmieniales obrazenia byly albo wieksze albo mniejsze. Z kolei z mojego doswiadczenia, pamietam, ze na zakopcu, na mapce aztec strzelilem do goscia 17 razy z usp i nie zabilem (potwierdzone trafienia przez statsme czy coos tam), nie wiem moze go w ucho strzelalem 
............................................ Pon Maj 10, 2004 1:39 pm
|
|

 
|
sztywna
 ::: 754 :::
STEAM_0:0:708455
|
i tu sie nie zgodze z moim przedmówcą
wezmi taki np mp5 i zawsze jest różnica w obrażeniach w zalezności od odległości
............................................ Pon Maj 10, 2004 1:40 pm
|
|

  
|
Eravinor rain
 ::: 2534 :::
STEAM_0:0:1918763
wiek: 38
|
Gandalf Szary napisał: |
Chodzi mi natomiast o to czy strzelajac z wiekszej odleglosci np. z awm'ki, musisz odpowiednio wczesnie strzelic do przeciwnika, ktory sie porusza. Czy trzeba przewidziec gdzie bedzie w momencie gdy kula "doleci" do niego? |
Faktycznie, to predkosc pocisku wynosi dla niektorych karabinow okolo 200m/s. Na wiekszosci mapek odleglosci sa znikome i nie sadze, by autorzy bawili sie w takie szczegoly. Tutaj problemem jest ping/lag. Dlatego wlasnie lepiej jest zwykle strzelac przed przeciwnika, bo rzadko sie zdarza, zeby byc w calkowitej synchronizacji z serwerem. Inna sprawa, ze model fizyczny w CS-ie ma swoje bledy (najbardziej mnie denerwuja dziwne hitboxy).
Gdzies to chyba bylo dokladniej wyjasnione na stronie UnitedAdmins.
............................................ Pon Maj 10, 2004 4:14 pm
|
|

  
|
sztywna
 ::: 754 :::
STEAM_0:0:708455
|
nikt nie chce zemna pogadac na temat wyzszosci technikiamerykanskiej nad europejska ?
wogle nie umiecie strzelac 
............................................ Pon Maj 10, 2004 7:04 pm
|
|

  
|
Zszywa3 dziewczyna z PRLu
 ::: 2457 :::
STEAM_0:0:240204
|
Heh, rzeczywiscie cos w tym jest (mowie o odleglosci i obrazeniach). Sprawdzilem na kalkulatorze obrazen. Chyba we wszystkich broniach obrazenia sa rzeczywiscie mniejsze im dalej sie stoi od celu. Roznice te dla poszczegolnych pukawek sa wieksze badz mniejsze, lecz sa.
W sumie na zdrowy razsadek tez tak powinno byc, poniewaz pocisk im dalej leci tym bardziej zwalnia (grawitacja, opor powietrza) i dlatego ma mniejsza sile. Nie myslalem, ze w cs'ie tez to wprowadzili, ale widac nie docenilem tworcow . Zwracam honor Gandzialf .
............................................ Pon Maj 10, 2004 7:13 pm
|
|

 
|
amigo o6
 ::: 138 :::
STEAM_0:1:158876
wiek: 40
|
przy szybkich strzalach z awp celownika woogole nie widac , moze daleteog ci sie tak wydawalo
-=apdejT=-
prosze bardzo Brunonie :szlug:
Ostatnio zmieniony przez amigo dnia Pon Maj 17, 2004 10:02 am, w całości zmieniany 1 raz
............................................ Nie Maj 16, 2004 11:00 pm
|
|

  
|
Brunon The Stig
 ::: 6974 :::
STEAM_0:1:9958739
wiek: 42
|
OT
amigo wiem, ze jestes ladny ale moglbys zmniejszyc avatarek??
UPDATE:
ehhhh sadziku..ja sie tylko grzecznie spytalem czy moglby a nie to, zeby zrobil......jezeli kogos urazilem to przepraszam 
Ostatnio zmieniony przez Brunon dnia Pon Maj 17, 2004 11:36 am, w całości zmieniany 1 raz
............................................ Nie Maj 16, 2004 11:32 pm
|
|

 
|
sadzik c18 | Keyra
 ::: 5625 :::
STEAM_0:1:1648713
wiek: 26
|
dajcie mu spokój z avatarkiem, nie rozwala układu strony
btw. jakby był za duży to karbi by już zareagował 
............................................ Pon Maj 17, 2004 10:52 am
|
|

  
|
panicz
 ::: 118 :::
STEAM_0:1:539035
wiek: 53
|
W 100%zgadzam sie z przedmowcami ze odleglosc ma znaczenie na sile strzalu tj.obrazenia tak samo jak m4 z tlumikiem zadaje miej obrazen.
Z glocka z daleka mozna walic i po 10 trafien i jezeli to nie jest head to zapominij ze zabijesz
Najbvarzdiej boli jak jest na serwie te potwierdzanie trafien i widzisz ze :
7 hits /44 dmg Glock tyle zadales
Ja osobiscie nie przepadam za tym dodatkiem na serwie bo cisnie mi skacze jak widzisz ze typowi zadales 98 dmg
mp5 z odleglosci jest strasznie niecelna jak walisz seriami to i mogl koles 2 magazynki wypruc w typa i nic mu nie zrobic
"Krotkimi seriami panowie to nie film gangsterski z lat 30 "
Pozdrawiam :devil:
............................................ Pon Maj 17, 2004 12:05 pm
|
|

  
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|