zaprzyjaznione fora                    

forum teczowe nutki   •                 
forum anarchy squad   •                 
forum unimatrix squad   •                 
forum serwera unimatrix   •                 
the foto borg collective   •                 
 
Index Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Nasza strona  
 

CFG !



Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 6 z 8
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny

h34t


Chief Warrant Officer
::: 588 :::
STEAM_0:1:4087338
wiek: 40
Jasiu sprobuj zrobic to wszystko z teksu ponizej i napisz jakie rezultaty:-) Sprobuj jeszcze tych sterow 40.72.

Cytat:
Wcisnij wlasciosci
-nastepnie zaawansowane
->,np:geforce2mx
->ustawienia dodatkowe (additional properties)
-> sa trzy suwaki decydujace o ustawieniach obrazu -zmien tylko ustawienia gamma na 2.00 przesuwajac suwak:)
->zastosuj i wcinij OK
-------------------------------------------------------------------------------------

Dla kart Nividia :

1.Wejdz do ustawien obrazu (prawy przycisk myszy na srodku ekranu
2.Wlasciwosci
3.Ustawienia
4.Zawansowane
5.np:Geforce2mx
6.OpenGL tutaj ustaw opcje w ten sposob:
- domyslna glebia koloru (ang.default color depth for textures)ustaw ->Zawsze uzywaj 16 bpp(ang.Always use 16bpp)
- tryb przelaczania bufora(buffer flipping mode)ustaw->Uzywaj transportu blokowego (ang.Use block transfer)
- Synchronizacja pion.(ang.Vertical sync.:)ustaw->Zawsze wylaczona (ang. Always off)
- Full scene antialiasing method:ustaw-> No antialiasing
- Use Up to:ustaw 1 MB of system memory for textusres in PCI mode.
Polecam zapisac te dane w opcji zapisz jako np: Lui
>W zakladce direct 3D powinno byc: Enable alternate depth buffering technique
>Poziom szczegolow mipmap (ang.Mipmap detail level) ->Najwyzsza wydajnosc (ang.Best performance)

>Rozmiar pamieci textur PCI (ang.PCI texture memory size)
- tu ustaw tylko-> 1MB pamieci systemowej dla textur (MB of system memory for textures in PCI mode.)


100 fps'ow gwarantowane


Jak nie bedzie roznicy to Ci podam jeszcze jeden poradnik odnosnie zmian w cfg.


............................................
Wto Sty 04, 2005 8:48 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


tr!n!k
bk @ zjry zet


Chief Warrant Officer
::: 580 :::
STEAM_0:0:12664434
wiek: 35
Jeszcze można wyłšczyć Synchorizacje.... Pionowa...

1.Właœciwoœci
2.Ustawienia
3.zaawansowane
4. GeFroce 2 mx/mx 400
5.Ustawienia Wydajnoœci
6.Zaznaczyć Pod kontrolš aplikacji... dla gry COutenr0-strike, nei będzie Coutnera w liœcie gier więc trzeba podmienic..

to daje 100 FPS.. prawie sto czasami maleje czasami rosnie ale mneij niz 60 nei powinno byc..


............................................
Wto Sty 04, 2005 9:24 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


h34t


Chief Warrant Officer
::: 588 :::
STEAM_0:1:4087338
wiek: 40
tr!n!k napisał:
Jeszcze można wyłšczyć Synchorizacje.... Pionowa...


O synchronizacji pion. tez tam jest napisane.

Cytat:

<ciach>

- tryb przelaczania bufora(buffer flipping mode)ustaw->Uzywaj transportu blokowego (ang.Use block transfer)
- Synchronizacja pion.(ang.Vertical sync.:)ustaw->Zawsze wylaczona (ang. Always off)
- Full scene antialiasing method:ustaw-> No antialiasing

<ciach>




Ostatnio zmieniony przez h34t dnia Wto Sty 04, 2005 9:41 pm, w całości zmieniany 1 raz

............................................
Wto Sty 04, 2005 9:38 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


tr!n!k
bk @ zjry zet


Chief Warrant Officer
::: 580 :::
STEAM_0:0:12664434
wiek: 35
Aha ok sorx dobrze się nie przyjzałem ale suzkałem tego.. więc sora.. )) ale ja mu opisałem odkładnie jak to powyłączać..


............................................
Wto Sty 04, 2005 9:40 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Tygrys


Master Class Officer
::: 190 :::
STEAM_0:0:3811725

słuchajcie macie może skrypta na natychmiastowe rzucenie go zaraz po wybraniu ?


............................................
Czw Sty 06, 2005 9:24 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


h34t


Chief Warrant Officer
::: 588 :::
STEAM_0:1:4087338
wiek: 40
Tygrys napisał:
słuchajcie macie może skrypta na natychmiastowe rzucenie go zaraz po wybraniu ?


Sorki ale nie rozumiem pytania. "Rzucanie go" - ale czego to rzucanie?


............................................
Czw Sty 06, 2005 9:54 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


dEx


Rear Admiral
::: 5659 :::
wiek: 43
Zbanowany
h34t napisał:
Sorki ale nie rozumiem pytania. "Rzucanie go" - ale czego to rzucanie?


Kolejny post tego autora o nie do końca zrozumiałej treści...
Prawdopobnie chodzi o granat(y).


............................................
Czw Sty 06, 2005 10:04 pm


•  Clan STORM
•  Cytrynka18
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


h34t


Chief Warrant Officer
::: 588 :::
STEAM_0:1:4087338
wiek: 40
To jeżeli chodzi o granaty to taki bind moim zdaniem jest durny, przecież czasem przed wyrzuceniem HE, musisz go przytrzymać chwile, bądź się rozmyślisz (co często się zdarza). Zbinduj sobie normalnie granat tak jak każdy ma ze tylko Ci szybko wyciągnie i tyle, po co tak kombinowac.


............................................
Czw Sty 06, 2005 10:25 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Cube


Lieutenant Junior Grade
::: 1019 :::
STEAM_0:0:1096817
wiek: 31
h34t zgadzam sie z toba ^^ moglbys podac bindy na przelaczanie na hegren, flasz, smoke ? Jak tu jestem to odrazu dam mojego ubogiego binda

unbindall

echo " &laquo; ^|^ CuBe ^config loaded ^|^ &reg; &raquo;"
echo ""
echo " link-ftp"
echo ""
echo " c.S | c.S"

//MOVEMENT
echo "loading movement binds..........done"
bind "SPACE" "+jump"
bind "a" "+moveleft"
bind "d" "+moveright"
bind "s" "+back"
bind "w" "+forward"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"

//ATTACK
echo "loading attack binds..........done"
hud_fastswitch 1
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "t" "impulse 201"
bind "MOUSE1" "+attack;"
bind "MOUSE2" "+attack2"

//COMMUNICATION
echo "loading communication binds..................done"
bind "z" "radio1"
bind "x" "radio2"
bind "c" "radio3"
bind "y" "messagemode"
bind "u" "messagemode2"
bind "f" "+voicerecord"

//SERVER
echo "loading server binds..........done"
bind "TAB" "+showscores"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "`" "toggleconsole"
bind "=" "podbotmenu"
bind "m" "chooseteam"
bind "F12" "quit"
bind "PAUSE" "pausable 1; pause"
bind "KP_MINUS" "sv_restartround 1"

//Console & Settings
echo "loading Console & Settings ..........done"
_cl_autowepswitch "1"
_snd_mixahead "0.1"
ati_npatch "1.0"
ati_subdiv "2"
bgmvolume "1.000000"
bottomcolor "6"
brightness "1"
cl_crosshair_color "4"
cl_crosshair_size "small"
cl_crosshair_translucent "0"
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
cl_backspeed "400"
cl_cmdbackup "2"
cl_cmdrate "30"
cl_corpsestay "600"
cl_dlmax "128"
cl_download_ingame "1"
cl_dynamiccrosshair "1"
cl_forwardspeed "400"
cl_himodels "0"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_lc "1"
cl_logocolor "#Valve_Orange"
cl_logofile "lambda"
cl_lw "1"
cl_minmodels "0"
cl_radartype "0"
cl_righthand "1"
cl_shadows "1"
cl_timeout "305"
cl_updaterate "20"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_weather "1"
con_color "255 180 30"
console "1"
crosshair "2"
fastsprites "0"
fps_max "72.0"
fps_modem "0"
gamma "3"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_fog "1"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "0.1"
hisound "1"
hpk_maxsize "4"
hud_capturemouse "1"
hud_centerid "1"
hud_draw "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_internal "1"
hud_takesshots "0"
joystick "0"
lookspring "0.000000"
lookstrafe "0.000000"
m_filter "0"
m_forward "1"
m_pitch "0.022"
m_side "0.8"
m_yaw "0.022"
model "gordon"
MP3FadeTime "2.0"
MP3Volume "0.800000"
mp_decals "300"
net_graph "3"
net_graphpos "1"
net_scale "5"
gl_cull 1
r_mirroralpha 0
cl_weather 0
max_shells 0
d_spriteskip 0
s_a3d "0.0"
s_automax_distance "30"
s_automin_distance "2"
s_bloat "2.0"
s_distance "60"
s_doppler "0.0"
s_eax "0.0"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000"
s_min_distance "5"
s_numpolys "200"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000"
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_rolloff "1.0"
s_verbwet "0.25"
spec_autodirector_internal "1"
spec_drawcone_internal "1"
spec_drawnames_internal "1"
spec_drawstatus_internal "1"
spec_mode_internal "3"
spec_pip "0"
suitvolume "0.250000"
sv_aim "1"
sv_voiceenable "1"
topcolor "30"
viewsize "110"
voice_enable "1"
voice_forcemicrecord "1"
voice_modenable "1"
voice_scale "0.460000"
volume "0.850000"
setinfo "dm" "1"
setinfo "ah" "1"
setinfo "vgui_menus" "1"
setinfo "lefthand" "0"
setinfo "ghosts" "0.000000"
setinfo "_ah" "1"
setinfo "_vgui_menus" "1"
setinfo "vguimenus" "1"
setinfo "cm_pw" "master1"
+mlook
+jlook
exec userconfig.cfg

//slots
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "hegren"
bind "7" "flash"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind "0" "slot10"

// Volume Regulation //

alias voldown "vol04"
alias volup "vol06"
alias unmute "vol05"
alias vol00 "volume 0.0; echoon; echo Volume : |----------| [0];speak zero;echooff; alias voldown vol10; alias volup vol01"
alias vol01 "volume 0.1; echoon; echo Volume : |o---------| [1];speak one;echooff; alias voldown vol00; alias volup vol02;alias unmute vol01"
alias vol02 "volume 0.2; echoon; echo Volume : |-o--------| [2];speak two;echooff; alias voldown vol01; alias volup vol03;alias unmute vol02"
alias vol03 "volume 0.3; echoon; echo Volume : |--o-------| [3];speak three;echooff; alias voldown vol02; alias volup vol04;alias unmute vol03"
alias vol04 "volume 0.4; echoon; echo Volume : |---o------| [4];speak four;echooff; alias voldown vol03; alias volup vol05;alias unmute vol04"
alias vol05 "volume 0.5; echoon; echo Volume : |----o-----| [5];speak five;echooff; alias voldown vol04; alias volup vol06;alias unmute vol05"
alias vol06 "volume 0.6; echoon; echo Volume : |-----o----| [6];speak six;echooff; alias voldown vol05; alias volup vol07;alias unmute vol06"
alias vol07 "volume 0.7; echoon; echo Volume : |------o---| [7];speak seven;echooff; alias voldown vol06; alias volup vol08;alias unmute vol07"
alias vol08 "volume 0.8; echoon; echo Volume : |-------o--| [8];speak eight;echooff; alias voldown vol07; alias volup vol09;alias unmute vol08"
alias vol09 "volume 0.9; echoon; echo Volume : |--------o-| [9];speak nine;echooff; alias voldown vol08; alias volup vol10;alias unmute vol09"
alias vol10 "volume 1.0; echoon; echo Volume : |---------o| [10];speak ten;echooff; alias voldown vol09; alias volup vol00;alias unmute vol10"
alias mute1 "volume 0.0; alias mute0 mute2; echoon; echo Volume: Mute; echooff; alias voldown wa; alias volup wa"
alias mute2 "unmute; alias mute0 mute1"
alias mute0 "mute1"
bind "[" "voldown"
bind "]" "volup" //you can change the bind if you want//

//TEXTS
echo "loading texts binds..........done"

bind "ins" "say_team -=| Pomocy !!! Na BombSit-e A FaSt !!! |=-"
bind "home" "say_team -=| Pomocy !!! Na BombSit-e B FaSt !!! |=-"
bind "-" "say timeleft"
bind "=" "say nextmap"
bind "Del" "say OK ! Lec!imy na Bs A !!! fast fast !"
bind "End" "say say OK ! Lec!imy na Bs B !!! fast fast !"
bind "." "say Narq all--- Thx za gre ))"
bind "/" "say Narq "!

//BUYING
echo "loading buying binds..........done"
bind "v" "buyammo1;buyammo2"
bind "v" "buyammo2;buyammo1"
bind "b" "buy"
bind "F1" "autobuy"
bind "KP_UPARROW" "cv47; m4a1; buyammo1; buyammo1; vesthelm; defuser"
bind "KP_HOME" "clarion; defender; buyammo1; buyammo1; buyammo1; vesthelm; defuser"
bind "KP_PGUP" "bullpup; krieg552; buyammo1; buyammo1; buyammo1; vesthelm; defuser"
bind "KP_END" "usp; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; vesthelm; buyammo2; buyammo2; buyammo1; buyammo1"
bind "KP_DOWNARROW" "glock; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; vest vesthelm; hegren; defuser"
bind "KP_RIGHTARROW" "magnum; buyammo1; buyammo1; vesthelm; defuser "
bind "KP_LEFTARROW" "smg; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; vesthelm; defuser"
bind "KP_MINUS" "vesthelm"
bind "KP_ENTER" "hegren; flash; flash; defuser"
bind "KP_5" "krieg550; d3/au-1; buyammo1; buyammo1; vesthelm; hegren; defuser"
bind "KP_PLUS" "defuser;"



//OTHER BINDS
echo "loading other binds..........done"
bind "e" "+use"
bind "g" "drop"
bind "n" "nightvision"
bind "h" "ingame_vugui"

//PERSONAL
echo "loading personal CFG..........done"
name "*Cube*"
team ""
skin ""
sensitivity "5.6"
joystick "0.000000"


skapy i ubogi ^^


............................................
Czw Lut 03, 2005 7:16 pm


•  BORG Junior Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Rogge


Master Petty Officer
::: 289 :::
STEAM_0:0:3697576

Zbanowany
Ale masz sensa


............................................
Czw Lut 03, 2005 7:38 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


boolus
cienki bolek


Commander
::: 2810 :::
wiek: 110
cube skąd zassałeś tego cfg ?


............................................
Czw Lut 03, 2005 8:33 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


pafiq


Lieutenant Junior Grade
::: 1442 :::
wiek: 31
ja podobnie jak KLIK czy Karbulot korzystam z ustawien normalnych tylko celownik zmieniam


............................................
Czw Lut 03, 2005 9:26 pm


•  BORG Junior Member
•  BORG Member
•  Clan Destructive Socks
•  Kompoty
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


teqila
stfu#2


Captain
::: 3085 :::
STEAM_0:0:1227639
wiek: 37
cube ale zes cfg dal wiekszego sie nie dalo... nie lepiej grac na normalnym configu


............................................
Czw Lut 03, 2005 9:50 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


GunloK


Lieutenant Junior Grade
::: 1160 :::
STEAM_0:0:438494
wiek: 35
Cube na granaty mam tak:
bind "c" "weapon_flashbang"
bind "g" "weapon_hegrenade"
bind "t" "weapon_smokegrenade"



............................................
Czw Lut 03, 2005 9:53 pm


•  Clan FoD & V.S.
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Hot


Lieutenant Junior Grade
::: 1008 :::
STEAM_0:0:3571094
wiek: 35
Boo|_u$ napisał:
cube skąd zassałeś tego cfg ?

lepiej sobie zrobic niz zasysac jakis obce


............................................
Czw Lut 03, 2005 9:55 pm


•  BORG Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 6 z 8
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny


 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach









Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004