|
|
Pomoc przy de_borg
|
|
AHA
::: 105 :::
|
Tu screenik (roboczy) na którym widać ro¶linki 3D - trawka i 2D - bluszcz. Jak kto¶ ma lepsze ro¶linki (modele .mdl) to niech mi podsyła
markoof - już ci wysłałem ponownie te modeliki.
Co się tyczy testu to Karbi ma racje że najlepiej byłoby żeby były to osoby które prędzej testowały mapkę, ale jedna czy dwie osoby które wogóle nie znaj± mapy też może być pomocne
............................................ Nie Mar 02, 2003 6:48 pm
|
|
|
markooff [Unimatrix|sq] ZajceW
::: 6013 :::
STEAM_0:1:8071246
wiek: 106
|
To ja sie pisze ) (jako ten ktory nie zna ofcorz Aha Andrzeju, mozesz mi podac swoje gg, bo nie chce ci wiecej bombardowac skrzynki ) moje to 1640760 . Dobra wracam do roboty .
P.S Aha mam duzo ston do przegladniecia, bo jest mase modeli z roznych dziedzin, ale bol, ze moga one sie okazac zbyt poly-zerne , nic zobaczymy.
............................................ Nie Mar 02, 2003 7:29 pm
|
|
|
markooff [Unimatrix|sq] ZajceW
::: 6013 :::
STEAM_0:1:8071246
wiek: 106
|
No wiec jest tak. Te wszystkie rzeczy , ktore dostalem od Andrzeja sa spoko, tylko z jednym ale, nie zajmowalem sie (jeszcze) kompilacja modeli md3 (Quake'a III Areny) A one sa modelami tylko w kawalkach nie skompilowanymi jeszcze. Nie wiem moze tak sie w srodowisku QIII modellerow juz utarlo , niemniej jest to troche niewygodne dlamnie. Screeny juz powysylalem Andrzejowi.
Mozliwosci jest pare. abo uda mi sie dorwac jakis dobry compiler, i potem sobie przekonwertuje wszystko na MDL e albo mozna to "powkladac" do np. 3D Maxa po kawalku (osobno same wireframe'y osobno teksturki i animacje) i wtornie poskladac do kupy. Z tym ze wtedy jest zabawy z tym duzo, bo trzeba na nowo wlasciwie skladac model a z samym teksturowaniem jest jazda, trzeba wyznaczyc np, koordynaty dopasowania tekstur, od tego zalezy czy twarz ci wyjdzie na twarzy czy na plecach i takie tam .... Mam nadzieje ze uda mi sie w ten pierwszy sposob, bo to jest jakby naturalne ) podejscie . Nic zobaczymy
............................................ Nie Mar 02, 2003 10:42 pm
|
|
|
markooff [Unimatrix|sq] ZajceW
::: 6013 :::
STEAM_0:1:8071246
wiek: 106
|
Hmm wlasnie dorwalem fajny tutorial do tworzenia modeli Q3 i oto co tam znalazlem )
"Here's a list of what you will have to have in your model folder for it to work:
animation.cfg
head.md3
upper.md3
lower.md3
head_default.skin
upper_default.skin
lower_default.skin
at least 1 texture map (up to 32-bit)
icon_default.tga (64x64 24-bit image with alpha mask)
For CTF skins, you'll also need:
head_blue.skin
head_red.skin
upper_blue.skin
upper_red.skin
lower_blue.skin
lower_red.skin
at least 2 texture maps, one for each color (up to 32-bit)
icon_blue.tga (64x64 24-bit image with alpha mask)
icon_red.tga (64x64 24-bit image with alpha mask) "
Natomiast poszukiwania formatu plikow ".mdr" oprocz :
".MDR ==> FaxTalk Modem Doctor Modem Report File "
doprowadzily mnie do :
"Mdr model format support (Voyager Elite Force models)."
No to jasne ) teraz tylko musze znalezc cos do zabawy z tymi
rzeczami
INFO Z ostatniej chwili :
hehe wlasnie przegladam Elite Force Files
ale tam jest fajnych BOrgowek P no no w zyciu tez by btakie mazna bylo spotykac .... eh )
Tutaj macie adresik
:: LINK ::
jest tam duzo ciekawych rzeczy, tylko zdaje sie ze wszystko trzeba zaawiac via CD
Oo, albo tu , czyz nie ladnie ??)
:: LINK :: hehe nasi tu byli
Nie ma to jak expresowa asmilacja (Dithor patrz i podziwiaj )
Ostatnio zmieniony przez markooff dnia Pon Mar 03, 2003 1:24 pm, w całości zmieniany 4 razy
............................................ Pon Mar 03, 2003 1:01 pm
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
A ja mam takie pytanie. Czy te modele beda statyczne? Bo AHA cos mi pisal, ze marzy mu sie hologram postaci BORG. No i czy to nie spowolni mapki. Takie trojwymiarowe modele chyba cos tam niezle obciaza. Czy silniczek to wytrzyma? Co za sztuka zrobic piekna wizualnie mapke, jesli bedzie lagowala.
............................................ Pon Mar 03, 2003 1:08 pm
|
|
|
markooff [Unimatrix|sq] ZajceW
::: 6013 :::
STEAM_0:1:8071246
wiek: 106
|
Nie, spoko juz na ten temat rozmawialismy wstepnie (z Andrzejem) . Wiesz Karbi jesli taki model nie przekroczy jakichs 300-500 poly to raczej nie powinno miec to duzego wplywu na obciazenie silnika HL (ktory i tak niezle wydajny JEST ! Tak naprawde to nie bedzie to mialo wiekszego wplywu niz dodanie kolejnego gracza ale ofcorz nie nalezy tego robic na mase ) ale do tego andrzej na pewno nie dopusci
Ehh kurde , sorry ale ciagle jaks mi sie pisze odruchowo jakos "andrzej" z malej literki ) sooorry
............................................ Pon Mar 03, 2003 1:13 pm
|
|
|
AHA
::: 105 :::
|
hehehehe nawet fajnie ta karykatura wyglada lol
Tak sobie mysle że jeżeli model jest w 3 czę¶ciach, to może nawet nie ma sensu go ł±czyć w cało¶ć (bo model i tak będzie statyczny) wystarczy że na mapie umie¶ci się te 3 częsci jedna na drugiej żeby wygl±dało na cało¶ć. A jeżeli nic nie wyjdzie z tych modeli to trudno ja tymczasem biorę się za mapkę.
............................................ Pon Mar 03, 2003 1:33 pm
|
|
|
markooff [Unimatrix|sq] ZajceW
::: 6013 :::
STEAM_0:1:8071246
wiek: 106
|
Uff !
Wreszcie udalo mi sie osiagnac efekt. Pierwszy z modeli nadeslanych mi przez Amdrzeja (prze duze "A" zostal pomyslnie poskladany i oteksturowany (choc jeszcze nie do konca ...) Teraz bawie sie swiatlamiby zobaczyc co z niego mozna bedize wycisnac Prawde powiedziawszy to nie jestem powalony na twarz. Model jak model, nie jest specjalnie urodziwy Moze dopiero przy odpowiednim swietle bedzie lepszy. No i w jednym miejscu kolesie dali deko cialka z robieniem tekstur.
Ale czas na fakty .
Andrzeju na moim ftpie masz w katalogu screeny 6 zrzutek podczas roboty kolejno czesciowo oteksturzony, potem prawie no i 4 w roznych ujeciach. Prawda , trzeba bedzie mu bron dorobic , bo biedak nie ma prwaej reki P
Aha mysle ze dobrze by bylo zebys i Ty Karbi mial "wlook" do mojego ftp'a
Daj znac na gg to ci namiary wysle
TO tyle narazie
You'll be informed
............................................ Pon Mar 03, 2003 5:08 pm
|
|
|
markooff [Unimatrix|sq] ZajceW
::: 6013 :::
STEAM_0:1:8071246
wiek: 106
|
Veni Vidi Vina !!!
Wlasnie udalo mi sie okiełznać zwalony konwerter w 3D maxie do md3 (sux&fak_tekstura_ju) ) Mam gotowy model , wprawdzie jeszcze nie w /mdl-u jak docelowo bedize , ale i tak to jest wersja robocza (bo trzeba jeszcze poprawic pare szczegolow - w jednym miejscu so tekstury zle naciagniete + zostal jeden samotny polygon nie wiedziec czemu)
Ale pomyslalem sobie ze czemu ja tylko mam sie tym bawic ?? Skoro to takie fajne (ogladanie i obracanie sobie modelu ) Wiec jest taka inicjatywa :
na moim ftpie zrobilem katalog [output] Tam bede wrzucal wszystko co wyszlo mi spod myszki i nadaje sie do ogladania ) Lepsze to niz smetne przegladanie screenow Aha i oczywiscie dorzucilem bardzo porzadny programik do przegladania modeli w najrozaitszych formatach.
Misja dla Was(AHA, KArbi) - sciagnac zainstalowac ogladnac borgusia1 i powiedziec mi co mam poprawic (o oczku nie mowie na razie - pracuje nad tym)
............................................ Wto Mar 04, 2003 4:38 pm
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
Eeeehhh... Ja sie tam nie znam na projektowaniu 3D. Poza tym cholera czasu mi brakuje, jeszcze sie mecze nad tym cholernym przyciskiem do windy jakos pomyslu nie mam. A musze sie spieszyc bo AHA chce zrobic drugi test w ten weekend.
............................................ Wto Mar 04, 2003 4:54 pm
|
|
|
markooff [Unimatrix|sq] ZajceW
::: 6013 :::
STEAM_0:1:8071246
wiek: 106
|
Aha - i jeszcze sprawa do AHA )
Sluchaj, Andrzeju (ehh cierpliwosc i praca to podstawa juz pisze Cie z duzej literki "A" ) mam prsobe : czy mozesz mi opodrzucic jakas beta beta ... wersje mapki, bo chetnie bym ja ogaldna, moze mi przyjda jeszcze jakies pomysly odnosnie tego co by tam zmalowac ) Pomyslalem sobie ze moze fajnie byloby obejrzec te miejsca gdzie maja stanac modele ktore przygotowuje . Lepiej bedzie mi wtedy sie myslalo .
Karbi - ja cie nie zmuszam zebys sie bral za samo miesko 3D , ale po prostu zalezy mi na twoim oku graficznym ... )
............................................ Wto Mar 04, 2003 4:55 pm
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
Ano wlasnie, podpisuje sie pod tym. Rzuc mi pliczek bsp po zmianach nim zaczniesz pajacu kompilowac te mape bo faktycznie moze sie zdazyc ze to i owo mozna jeszcze przerobic. Tak jak ostatnio podeslales.
............................................ Wto Mar 04, 2003 4:58 pm
|
|
|
AHA
::: 105 :::
|
markoof nie wiem czy zauwazyles, ale wzucilem ci na ftp'a pare modeli, moze cos z nich wykozystasz, rowniez w gadu podalem ci namiary na stronke gdzie jest topik jak konwertowac modeliki z 3D studio na mdl, jakby te informacje do ciebie nie dotarly to daj znac
Co sie tyczy udostepniania plikow .bsp to nestety nie udostepniam, bo za duzo z tym roboty (bo musze szukac i dokladac te pliki ktore podokladalem jakies sprity, modele, glosy, itd), jezeli bedzie chec i wola to moge przygotowac mapke do beta testu - wszystko do omowienia
............................................ Czw Mar 06, 2003 4:59 pm
|
|
|
markooff [Unimatrix|sq] ZajceW
::: 6013 :::
STEAM_0:1:8071246
wiek: 106
|
Chcialem poinformowac iz z przyczyn technicznych (mialem pad kompa + windy) nie bylem przez kilka dni w stanie odbierac/przyjmowac zadnych "wiesci ze swiata". Zreszta zainteresowani juz dostali info prywatnie:)). Oczywiscie moj ftp dzialal caly czas ) tak,ze dzieki za modele popracuje dzisiaj nad nimi , zobaczymy co sie da wyciagnac
............................................ Pon Mar 10, 2003 11:07 am
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|