|
|
Mapka de_borg - dyskusja
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
Wstawie tu nasze maile:
Oto fabula Andrzeja:
Po wieloletnich pracach archeologicznych, wkoncu udalo sie odnalesc w aztekowych ruinach przejscia do statku kosmicznego (szescian borg). Od zawsze podejrzewano ze Aztekowie mieli kontakt z rasa z innej planety. Prawdopodobnie rozbil sie kiedys u nich szescian Borg a Aztecowie na tym miejscu zbudowani swiatynie. W momencie kiedy trafiono na ukryty szescian Borg sluzby specjalne zaczely pilnowac znaleziska, bowiem do prasy trafily przecieki o tajemniczym znalezisku i rozne organizacje terorystyczne chca wykorzystac znalezione tam tajemnice.
A to moja wczesniejsza propozycja:
Sluchaj, mam taka propozycje. Uparles sie na tego azteka jakby byl bog wie czym. Ale jakby zrobic to inaczej. Lokacje aztekowe zostawic tylko troszeczke zmienic kolorek tekstur na jakis delikatny braz. Na niektorych scianach hielogrify pisane pismem borgow. Gdzieniegdzie jakas skala, jakies rupieciarnie. Jakies lezace klamoty, resztki rozbitych statkow, jakies rury. Tu i owdzie moze planac jakis maly plomien jak na de_manilia. Niebo nieziemskie, jakies z dawa slonca albo jeszcze lepiej na pol nieba wiszaca planeta a na jej tle szescian BORG albo jakis inny Enterprise. Wiesz o co mi chodzi? Aby to wygladalo jak na jakiejs planecie. Ruiny a'la aztek jakiejs cywilizacji. Te ruiny to ruiny ich budowli oraz rozbitego w czasie walk najezdzczych szescianu. Nasze zadanie (CT) to zlokalizowanie jakiegos komputera zawierajacego cenne dane i wysadzenie go. Niebo chyba zrobic latwo, bo to statyczna bitmapa. Uklad lokacji by zostal, ale podmienienie kilku tekstur moze wykreowac nowy swiat. Te sciany w jaskiniach to wejscia do Szescianu ktory spadajac (czy ladujac) rozbil sie w tych ruinach. Mysle ze pomysl bylby niezly. Robienie mapy opartej na tekstuurach azteka to zaraz bedzie gadanie ze plagiat, ze kolejny aztek.
No, ale zobaczymy jak to bedzie.
............................................ Sro Sty 29, 2003 7:34 pm
|
|
|
AHA
::: 105 :::
|
Poniżej linki do screenów:
1
2
3
Screeny będę od czasu do czasu zmieniał ale zawsze będzie je można obejrzeć klikaj±c na powyższe linki.
............................................ Nie Lut 02, 2003 6:43 pm
|
|
|
DiThor QueeN
::: 1803 :::
STEAM_0:0:3478627
wiek: 117
|
Jak dla mnie zajebiste rzuc mi wersja testowa mapki jaaasne
............................................ Nie Lut 02, 2003 6:53 pm
|
|
|
KILIK
::: 855 :::
STEAM_0:0:88920
Zbanowany |
Jeee cool nie lubie screenow wole juz wersje robocza mapki zeby sobie mozna bylo przejsc kuknac itd.
............................................ Nie Lut 02, 2003 7:16 pm
|
|
|
^Acrid
::: 1780 :::
|
Mnie interesuje tylko, czy przez takie tekstury mapka nie straci na fps'ach ;/
............................................ Nie Lut 02, 2003 7:19 pm
|
|
|
AHA
::: 105 :::
|
Na fps'ach ta mapka mapewno nie straci, jak sprawdzałem to narazie predkosc była super a bedzie jeszcze lepsza bo mapa bedzie na sam koniec optymalizowana co zwiekszy predkosc o 30% Jezeli wiekszosc pomieszczeń będzie gotowa to wypuszcze wersje beta, żeby¶cie przetestowali. Narazie nie ma sensu gdyż jest bardzo niewiele zrobione a przygotowanie takiej wersji zajęło by troche czasu a ten czas lepiej po¶więcić na robienie mapki Jedyne nad czym się teraz zastanawiam to grywalo¶ć mapki, nie wiem czy takie korytarze i zamknięte pomieszczenia pozytywnie wpływaj± na grywalno¶ć.
............................................ Nie Lut 02, 2003 8:02 pm
|
|
|
volcano wredny ch*j
::: 2684 :::
STEAM_0:1:6840883
wiek: 39
|
o grywalnosc sie nie martw, mpka bedzie w mapcycle na HUB`ach [jesli sie nie myle ] a napewno sie przeniesie dalej napewno Twoje starania nie pojda na marne..
............................................ Nie Lut 02, 2003 11:31 pm
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
Spoko bedzie, juz ja wam to mowie. Osaka tez zakrecona a sie przyjela znakomicie. Przynajmniej zadna lama nie bedzie siedziec po drugiej stronie mapy i kampic z awm. Tylko trzymam cie za slowo Andrzej, ze bedzie jasniej niz na screenach.
............................................ Pon Lut 03, 2003 12:26 pm
|
|
|
AHA
::: 105 :::
|
Karbulot napisał: |
Tylko trzymam cie za slowo Andrzej, ze bedzie jasniej niz na screenach. |
Dzi¶ wieczorem przesle ci jaki¶ screenik nagrany w innym formacie niż jpg, wtedy mam nadzieje będzie dobrze widać to o¶wietlenie. Za jasno nie może być bo wtedy mapa traci klimat, wszystko robi sie wtedy jakie¶ sztuczne. Wiem że ciemne mapki nie ciesz± się zbytnim powodzeniem, ale tu nie może być jasno (bynajmniej tak mi się wydaje). Mi się wydaje że to o¶wietlenie które jest aktualnie jest wystarczaj±ce.
............................................ Pon Lut 03, 2003 4:04 pm
|
|
|
AHA
::: 105 :::
|
Wiele osób zastanawiało się jak to jest z rozpoznawaniem przeciwników i o¶wietleniem. Mi wydawało się oki, ale zrobiłem mały test i rzeczywi¶cie za jasno to nie było i cieżko było rozpozać czy zobaczyć przeciwnika, więc ci±gle pracuje nad tym ¶wiatłem żeby było odpowiednie. Poniżej 2 screeny:
1
2
Mam pytanko czy takie o¶wietlenie jest lepsze od tego co widieli¶cie na wcze¶niejszych screenach?
Z rozpoznawaniem postaci jeszcze jest inny kłopot a mianowicie kolor i wyglad tekstur (czyli ¶cian) który powoduje że postacie trudno wychwycić na ich tle, ale tego chyba juz nie ma sensu zmieniać, bo chyba taki ma być urok sze¶cianu Borg Co o tym s±dzicie?
............................................ Pon Lut 03, 2003 11:46 pm
|
|
|
sadzik c18 | Keyra
::: 5625 :::
STEAM_0:1:1648713
wiek: 25
|
No rzeczywiscie juz duzo jasniej.. no ale chyba jednak klimatycznie tamto bylo lepsze.. teraz po prostu zrobilo sie jasno..
Mam nadzieje ze to nie wyglada jakbym marudzil - po prostu teraz chyba widac, ze z czegos trzeba bedzie zrezygnowac.. albo z klimatycznej ciemnosci, albo z latwego i szybkiego rozpoznawania przeciwnikow...
Ale jak ktos umie wykorzystywac radar to nie powinien miec wielkich problemow - i wybierze ciemnosc
............................................ Pon Lut 03, 2003 11:54 pm
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
Napisalem maila, ale jeszcze cos. W tych nowych jest za malo... zielonego swiatla. Mozna by pewne miejsca oswietlic z zielona poswiata. Poza tym tekstury tez moga troche swiecic. Tam w Szescianie w niektorych miejscach jest tak, ze swieci sciana. Zreszta jak pisalem w mailu, troche lamp pozostawionych przez ekipy badawcze i spoko. A jakby mozna te lampy wlaczac i wylaczac, rozbijac, super by bylo. Rozjasnianie samych tekstur przez sterowanie rozjasnianiem gragiki w programach nie na wiele sie zda, a spowoduje ze mapa sie zrobi szara.
............................................ Wto Lut 04, 2003 12:53 am
|
|
|
Vigee Wait For Me
::: 3234 :::
STEAM_0:0:112621
wiek: 42
|
Z tego co widze na screenach to: mniam mniam - ja chce na tym zagrac. Mapka mi sie bardzo podoba. Jest troche jasniej niz na wczesniejszych screenach jednak to sa inne lokacje. Jakbym mogl zobacyc screny z tych samych miejsc byloby miodzio (mozna by wtedy oscenic dokladniej).
Poszedl bym za rada Karbiego i dal troche zielenie a od siebie dodam jeszcze raz czerwien (tez jest kolorem BORG i jest bardziej klimatyczna niz zielen - ahh ten krwisty kolor )
............................................ Wto Lut 04, 2003 1:01 am
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|