|
|
Mapka de_borg - dyskusja
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
Aaaa to jednak fragment, tak jak myslalem. Chlopaki, ale wypas mapka. I nie prosic mnie o pliki bo nie wysle tak jak Andrzej sobie zyczy.
............................................ Sro Lut 05, 2003 5:23 pm
|
|
|
volcano wredny ch*j
::: 2684 :::
STEAM_0:1:6840883
wiek: 39
|
HAM! to po co Nam smaczku robisz...nie rob tak wiecej
............................................ Sro Lut 05, 2003 6:12 pm
|
|
|
AHA
::: 105 :::
|
Prace cały czas posuwaj± się do przodu. Kolejne screeny, tym razem więcej klimatów aztekowych.
wnętrze z poprawion± tekstur± na podłodze
tędy też się wejdzie do sze¶ciana
wej¶cie do podziemi
a to fragment podziemi[/url]
............................................ Nie Lut 09, 2003 6:38 pm
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
O panie. Pajac Andrzej wrzucil screeny na suxinterie. No to bedziecie zasysac i zasysac .
............................................ Nie Lut 09, 2003 6:43 pm
|
|
|
AHA
::: 105 :::
|
A dzi¶ tylko 2 screeniki Na tym widać w oddali kryształ, służ±cy do roszczepienia ¶wiatła uruchamiaj±cego teleport. A na drugim screenie widać poprawki w budynkach aztekowych. I mam nadzieje że pomino tego że screeny s± na interi to co¶ widać
............................................ Pon Lut 10, 2003 11:47 pm
|
|
|
Gość
:: :::
|
Poprzednie wejscie do szescianu bylo o 100 razy lepsze taka dziura jakby po bombie
............................................ Wto Lut 11, 2003 1:28 am
|
|
|
drv
::: 44 :::
|
... fajnie, ale dlaczedo wszędzie tak ciemno?
............................................ Sob Lut 15, 2003 1:24 pm
|
|
|
GunloK
::: 1160 :::
STEAM_0:0:438494
wiek: 35
|
swietna mapa, super klimat. To jest to Andrzjku Gratulacje
............................................ Sob Lut 15, 2003 5:40 pm
|
|
|
KILIK
::: 855 :::
STEAM_0:0:88920
Zbanowany |
jejqqqq, 2 screen (z wejsciem )okropnosc ... sorry docieniam prace itd. ale odrazu mi zawialo droga do bramy od respa T z azteca ;/ moze jednak zrobic 2 wejscia ??
............................................ Sob Lut 15, 2003 8:39 pm
|
|
|
AHA
::: 105 :::
|
No prace cały czas trwaj±, miałem chiwkę przerwy , bo nie miałem pomysłu (Karbi chyba wie jak to jest z tym natchnieniem), ale znowu ruszyłem, już mam prawie cał± architekturę zrobion±, a to co nie jest jeszcze zrobione to już jest w mojej głowie. Mapkę do weekendu powinienem przygotować tak żeby było można j± przetestować, możliwe że jaki¶ tam korytarz będzie pusty czy nie będzie za dużo dekoracji ale chcę poznać Wasze opinie nt. grania, czy wogóle ta mapa jest grywalna, napewno jest inna bo jest tu więcej korzytarzy niż otwartych przestrzeni, również tekstury s± takie że nie zawsze jest widać przeciwnika, ale mam nadzieje, że wszystko wyjdzie w praniu.
Tych screenów chyba jeszcze Wam nie przedstawiałem (widać na nich tekstury, które zrobił Karbi, to te ze znakami BORG)
1
2
3
4
5
6
............................................ Pon Lut 17, 2003 11:13 pm
|
|
|
AHA
::: 105 :::
|
No zanim zagracie w bete to jeszcze parę screenów:
1
2
te dwa screeny przedstawiaj± miejsce stertowe CT
3
4
5
a te to już przedstawiaj± wnętrze sze¶cianu, już wcze¶niej były screeny z tych samych miejsc ale teraz na tych samych miejscach jest już inaczej, coż jest dołożone lub zmienione np bombsite z niebieskiego stał sie czerwony no i my¶lę że to już ostatnie screeny przed beta wersj±
............................................ Sro Lut 19, 2003 7:50 pm
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
Odnosnie screenu nr 5 Andrzej. Przeciez dalem ci tekstury na te kolumny. Te wieksze tekstury, czemu ich nie wykorzystales?
I jeszcze jedno, a wlasciwie dwie propozycje. Pierwsza to to, ze wszystkie mapki aztekowe to zachmurzone niebo (moze oprocz dwojki). Moze troche sloneczka? Druga sprawa to jesli mozna. bez tych durnowatych swierszczy. Swierszcze sux. Teraz juz na polowie mapach wala te swierszcze z azteka (torn, osaka itd). Draznia mnie te cykajace swierszcze. Za to mile widziany gdzieniegdzie kulajacy wiatr i padajace krople wody ze stalaktytow do wody w zalanych piwnicach.
............................................ Sro Lut 19, 2003 11:50 pm
|
|
|
Vigee Wait For Me
::: 3234 :::
STEAM_0:0:112621
wiek: 42
|
Karbi zgodze sie z toba ze swierszcze sux&f*** ale jest cos czym mozna temu zaradzic a mianowicie: bind "klawisz" "stopsound" bardzo przydatna komenda dla gracza (ktorego swierszczyki doprowadzaja do szewskiej pasji). Jednak jesli moge wyrazic swoje zdanie to ZADNYCH SWIERSZCZY Jesli juz musza byc to takie jak na aztecku z CS'a 1.6 (cichsze i delikatniejsze dla ucha).
............................................ Czw Lut 20, 2003 12:04 am
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|