zaprzyjaznione fora                    

forum teczowe nutki   •                 
forum anarchy squad   •                 
forum unimatrix squad   •                 
forum serwera unimatrix   •                 
the foto borg collective   •                 
 
Index Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Nasza strona  
 

Mapka de_borg - dyskusja



Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 5 z 7
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny

AHA


Senior Petty Officer
::: 105 :::

Karbi spokojnie, jeszcze te kolumny poprawie, skupiam sie przedewszystkim na architekturze, zeby zdazyc z tym do beta testu a takie drobnostki jak dodanie jakis rur, kabli, roslin czy kamieni zostawiam na pozniej. Zrobienie wszystkich pomieszczen i korytarzy jest o tyle pracochłonne ponieważ tworzac nowe poł±czenia może się zdażyć że powstaja "dziury" - LEAK (zmora każdego mapera) a wtedy nie można skompilować mapy i w ogóle jej uruchomić. Im mapa większa tym w przypadku powstania takiej dziury (czasem tak małem że praktycznie jej nie widać) problem większy żeby j± znale¶ć. Tak więc trzeba to robić precyzyjnie i powoli, bo po każdym większym elemencie na mapie trzeba kontrolnie skompilować mapę, a w obecym stanie mapa bez ¶wiateł kompiluje się prawie 15 min, więc to wszystko trwa. Jakbym teraz podokładał te wszystkie bajery, dzwięki to trwałoby to jeszcze dłużej, dlatego to odkładam na poĽniej kiedy będzie już cała architektura.

Co sie tyczy dzwieku to jeszcze nic nie robilem w tej sprawie, myslalem o tych swierszczach, ale o cichrzych. Te swierszcze byloby tylko slychac czy wodzie, wiec tylko na pozycjach startowych, bo we wnetrzu szesciany bedzie roznego buczenie, a w lochach to oczywiscie bedza krople wody i temu podobne.

Sprawa nieba to tez na pozniej, te co jest to jest pierwsze lepsze, jest po to zebym mogl uruchomic mapke i ja testowac.


............................................
Czw Lut 20, 2003 1:26 am


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


markooff
[Unimatrix|sq] ZajceW


Rear Admiral
::: 6013 :::
STEAM_0:1:8071246
wiek: 106
Well, moze napisze tak: dlugo sie zabieralem do napisania do was z oferta wspolpracy, ale t z powodu mnogosci zajec jakie na mnie spoczywaja (jak raz juz napisalem posta to mi go wcielo i tyle:) ). Poza tym widze ze mapa jz zyje wlasnym zyciem , a wiec nie ma sensu teraz sie wpraszac P Jednak skoro juz stanela sprawa dzwiekow, to moze moglbym sie tu na cos p[rzydac, w koncu 13 latek w muzycznych szkolach + rok realizacji dzwieku w radiu (nagrania, rozmaite reklamki, zajawki, jingielki itp + realizacja) moze to nie jest super profi ) ale jakies pojecieo tym "zywiole" posiadam Jesli cos to napiszcie . Pozdrawiam
.

uwazam ze mozna spozytkowac twoje chceci i zapal


............................................
Czw Lut 20, 2003 2:06 am


•  UnimatriX Squad
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
Hehe markoff, nie ma to jak wyjechac z pomoca na sam koniec . A jesli chodzi o dzwieki to nie ma sensu dawac durnowatych muzyczek czy innych ambientow, bo tylko wkurzaja. Ewentualne dzwieki wewnatrz szescianu sa juz rozwiazane, AHA dostal link do rozmaitych borgowych Wave'ow, wiec sobie tam cos wydlubie z nich.


............................................
Czw Lut 20, 2003 3:04 am


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


markooff
[Unimatrix|sq] ZajceW


Rear Admiral
::: 6013 :::
STEAM_0:1:8071246
wiek: 106
Spoko, wiesz Karbi nie wszystkich stac na zajmowanie sie Przymierzem w sposob jaki ty sie zajmujesz... 24h/d i jeszcze + dodatkowe rzeczy. Zreszta pisalem ci pare maili na ten temat gdzies poltora miesiaca temu kiedy miales juz rzucic ta sprawe . Pewnie juz nie pamietasz . Nie wazne
Oki, no problem , myslalem ze jesli sa jakies problemy z robota nad dzwiekiem to moge to akurat syzbko zalatwic ) Chetnie sobie ja potestuje i posmakuje

Pozdrawiam


............................................
Czw Lut 20, 2003 8:53 am


•  UnimatriX Squad
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Ice


Ables Man
::: 23 :::

mapka jest spox . ja osobiscie nie gralem ale mój sasiad grał i jest spox !!


............................................
Pią Lut 21, 2003 9:06 am


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Szawel


Commander
::: 2581 :::
wiek: 25
Na de_borg ? Ahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha ....
No wymiękam ;D
Nie ma jak to poczytać co¶ zabawnego z samego rana ;s


............................................
Pią Lut 21, 2003 1:34 pm


•  Adults only
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


markooff
[Unimatrix|sq] ZajceW


Rear Admiral
::: 6013 :::
STEAM_0:1:8071246
wiek: 106
Z rana Szawel , z rana P


............................................
Pią Lut 21, 2003 1:47 pm


•  UnimatriX Squad
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Szawel


Commander
::: 2581 :::
wiek: 25
Ej no wstałem o 12 i się dopiero zaczynam przebudzać, ubierać.. [-;


............................................
Pią Lut 21, 2003 1:49 pm


•  Adults only
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


AHA


Senior Petty Officer
::: 105 :::

Zanim zagramy wszyscy na tej mapie to muszę niestety Was zmartwic, nie uda mi się wszystkiego zrobić do dnia testu, więc proszę o wyrozumiało¶ć że niektóre korytarze będ± troche puste. Test tej mapy ma głównie sprawdzić układ pomieszczeń i grywalno¶ć. Nad map± spędzam pare godz. dziennie a i to za mało. Dżwięków też nie będzie wszystkich no ale mam nadzieję że nawet na tak nieskończonej mapie będziemy mieli (bo też sobie pogram) przyjemno¶ć z grania.

A teraz troche screenów:

0 - wej. do sze¶ciany od strony CT przez szyb kopalni
1 - bombsite (narazie troche pustawy )
2 - mostek z ktorego spadniecie grozi smiercia
3 - niespodzianka
4 - tu też podobnie
5 - a tu bombsite co na screenie 1


............................................
Pią Lut 21, 2003 10:30 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
Niespodzianki super. Od razu mi sie przypominaja hologramy na ISV Kran w Unrealu. A z testem nie spiesz sie. Jak sie nie wyrobisz, mozemy zrobic za tydzien. No, chyba ze wolisz wedlug planow.


............................................
Sob Lut 22, 2003 2:00 am


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


AHA


Senior Petty Officer
::: 105 :::

Mapa cały czas jest modernizowana, dzi¶ zaczęłem robić jeden nowy korytarz, który napewno sie przyda, wygl±d na screenie.Korytarz będzie prowadzil od windy CT do pierwszego pomieszczenia (tego do ktorego sie wchodzi od wody) od strony Tero.

Jednym słowem dodaje nowe elementy i poprawiam stare. Winda jeĽdzi już jak należy i jak narazie tylko raz mnie zabiła na setki prób, czyli chyba już jest ok.

My¶lałem że po te¶cie dostane troche propozycji co możnaby zmodernizować a tu narazie skromniutko, czyżby mapa była spoko? ale oki sam wiem co mam poprawiać.


............................................
Wto Lut 25, 2003 7:27 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
Ja mam jedna dziwne watpliwosci. Otoz jak idzie sie tym korytarzem i widzi wejscie na BS1 to korytarz jakis zawieszony w powietrzy. Na dole slychac topotanie ale nic nie widac. Probowalem tam zeskoczyc, ale sie zabilem. Jesli mam byc szczery, to jakby wszedzie bylo jasniej i wiecej swiatla dopiero wyszlyby rozmaite sprawy. Hmmmm... Moze lepiej sie nie spieszyc i zrobic najpierw druga bete? AHA oswietl te pomieszczenia. Ale juz nie lampami, a jakimis swiecacymi moze teksturami, czy ja wiem. Lampy sa zbyt ziemskie. Wiecej swiatla, ale niech nie pada z reflektorow a ze scian, albo nawet z podlogi.


............................................
Sro Lut 26, 2003 1:57 pm


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


AHA


Senior Petty Officer
::: 105 :::

Chyba wiem o jakim korytarzu mowisz, otoz w zalozeniu to miala byc taka kladka z ktorej jak sie spadnie to sie zabija (to cos jak otwarta przestrzen, tylko gwiazd nie moze byc widac bo przeciez szescian jest pod ziemia).Wiesz nie robilem az tak wysokiej tej przestrzeni, bo im bylaby wyzsza tym bardziej spowalnilaby gre, wiec dlatego na suficie i na podlodze dalem czarna tekture, ktora na sprawiac wrazenie ze jest jeszcze wlebiej i wyzej. A co sie tyczy tupotania to nie wiem, bo ja nic nie slysze, zreszta nie bardzo wiem o co chodzi.

Pracuję nad tym żeby było ja¶niej ale zarazem klimatycznie


............................................
Czw Lut 27, 2003 2:37 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


mrzawka
Bonita Baby


Lieutenant Commander
::: 2310 :::
STEAM_0:1:11908863
wiek: 39
mapka jest ROX.. tyle ze troszq duza i raczej nie do csa ) ale nie moge sie doczekac kiedy w nia zagram...

pozdrawiam
mrzawka


............................................
Czw Mar 20, 2003 11:37 pm


•  Adults only
•  Anarchy Squad
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


AHA


Senior Petty Officer
::: 105 :::

Mapa gotowa. Zapraszam do pobierania i grania


............................................
Pią Mar 21, 2003 12:26 am


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 5 z 7
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny


 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach









Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004