zaprzyjaznione fora                    

forum teczowe nutki   •                 
forum anarchy squad   •                 
forum unimatrix squad   •                 
forum serwera unimatrix   •                 
the foto borg collective   •                 
 
Index Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Nasza strona  
 

<<>> BORG Hub1 - Rozwój serwera / Propozycje



Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3  Następny

SnipeR


BORG Moderator
::: 32 :::

WITAJCIE

SnipeR is back. Po dlugich przeprawach z TPSA w koncu zdecydowalem zmodernizowac ł±cze i kupilem nowy router wiec serwer CSa powinien wkrotce wrocic do normalnosci i sprawnosci a nawet sie poprawic.

Zapocz±tkowałem ten temat gdyż chce zaj±ć sie serwerem na powazniej. Tak wiec.

1) Zauwazyliscie juz liste zasad ktore spisalem - jezeli macie jakies sugestie to napiszcie - TEAM PLAY !!! chce zeby BORG Hub1 stal sie serwerem na poziomie - bez FFA i tutaj pole do popisu zarowno dla adminow jak i graczy - adminow ktorzy maja kierowac i radzic a nie bawic sie pokazywac co moga i wydurniac sie.

2) Kwestie adminow - wszelkie skargi sugestie prosby wszystko co adminow przyszlych i obecnych dotyczy - do mnie na GG 1297224 - i z góry oswiadczam - dosc mam juz nieudolnego adminowania, zabaw, popisów - CHCE LUDZI KTÓRZY CHCˇ UTRZYMYWAC WYSOKI POZIOM GRY I KULTURY NA SERWERZE - tylko takich

3) Mappack - do ustalenia / ulozylem poki co mappack z map najbardziej grywalnych - sugestie na GG

4) Wynajem serwera Hub1 na klanowki/walki/sparringi - OTWARTY - zapraszam na HUB1 wszystkie BORGi (i nie tylko)
Walki wewnetrzne / Sparringi / Klanowki / Treningi - ZAPRASZAM GORˇCO - wszystkie tego typu sprawy na moje GG

5) Propozycje zmian:

- zmienic sposob przelaczania map - nie co 25 minut tylko co 24 rundy - co myslicie ?

- wlozenie na serwer plug-in`ow / wavow itp. - macie jakies sugestie propozycje ?

- wszelkie inne pomysly - tutaj / na forum / lub do mnie na GG



Ostatnio zmieniony przez SnipeR dnia Nie Maj 11, 2003 6:14 pm, w całości zmieniany 1 raz

............................................
Nie Maj 11, 2003 5:01 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
Tak, tak, fajnie SniP ze wracasz, ale... teraz troche przystopuj z wielkimi pomyslami. Wielkie pomysly na Hub 1 to wspaniala rzecz, ale nie zawsze, a raczej rzadko sie sprawdzaja. Piszesz, ze zaczniesz sie zajmowac serwerem. Hmmm, wlasnie teraz, kiedy sytuacja na serwerze zaczela sie powoli normowac, zaczal byc zaprowadzany porzadek, a osoba za niego odpowiedzialna w koncu zaczela pracowac. No i pojawiasz sie ty, piszac ze sie bedziesz tam w nim dlubal. Znowu gdzie kucharek szesc... itd. Zaczna dwie osoby dlubac w serwerze, kazda po swojemi i znowu bedzie burdel na kolkach.

Team play to fajna rzecz. Karac osoby nie przestrzegajace gry i grajace FFA? Nie ma sprawy. Jest takich kilku pajacow lubiacych szybka gre w druzynie gdzie akurat blyskotliwa bieganina nie jest mile widziana. I to sa osoby ktore albo sa ci dobrze znane, albo graja od ciebie z cafe wykorzystujac lanowe pingi. Jak zatem dostana ode mnie kicki za rasze i zwroca sie do ciebie z pretensjami, pomnij ze to byl twoj pomysl.

Kwestia adminow? Radze ci przeczytac moj news odnosnie Rady Adminow. Bo widze, ze znowu bedzie tak, ze ty bedziesz dawal adminy po swojemu, Holy po swojemu i tak dalej. Jednen bedzie zabieral adminy dawane przez innego. Poza tym... To i tak nie ma znaczenia, od kiedy adminy zaczely dostawac osoby ktore albo nie sa w BORG wogole, albo sa bardzo krotko. I od wtedy serwer stal sie zrodlem wielu konfliktow w Przymierzu. Nie mowiac juz o tym, ze ludzie zlewaja hierarchie adminow i kazdy sobie adminuje po swojemu. Pomysl adminowania po swojemu zazwyczaj slabo sie sprawdza kiedy na serwerze polowa graczy to admini.

Fajnie ze ustawiles mappack z grywalnych map. Tylko czy wiesz, jakie mapy sa grywalne. No i fajnie, jakbyc nam tu wkleil aktualny mappack.

Cytat:
Walki wewnetrzne / Sparringi / Klanowki / Treningi - ZAPRASZAM GORˇCO -

Fajnie, z malego buredlu powstanie wielki burdel. Bo teraz to sie naprawde zacznie dziac wesolo. Masz moze system rezerwacji? Bo jak nie masz to kto ma pierwszenstwo grania? I kto ma prawo organizowac te klanowki, jakie klany? Czyzby zaczela sie czarna seria zahaslowanego serwera przez nie wiadomo jakie osoby. I zaczna sie pojawiac napisy w tsayu mniej wiecej takie:

Prosimy opuscic serwer, zaraz sie odbedzie klanowka.
A z kim ustalaliscie?
My bylismy pierwsi.

KICK KICK KICK
Co za baran mnie kicknal?
KICK KICK KICK
Eeej nie kickac nas, my gramy nie wy!!!
KICK KICK KICK

To by bylo na tyle moich sugestii. I to, co o tym mysle.


............................................
Nie Maj 11, 2003 6:08 pm


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


KILIK


Ensign
::: 855 :::
STEAM_0:0:88920

Zbanowany
SnipeR ma dobry plan i nagle zjawia sie KArbi i niszczy marzenia SnipeRa


Jestem ZA! TEAM PLAYem ale ... Przyjaciele adminow/SnipeRa itp. i LANowcy powinni przestrzegac i byc karani tak samo jak inni gracze.

Hmmm mecze/sparingi ... powinno zostac podzielone np. na Klany zasymilowane dziela sie na pary np. i "dostaja" serwer na ktorym beda mogli gracz... np. mobb i fod 1, XaNaX i STORM 2, SORT 3, CafeRyba i V.S. 4, itp. ( kolejnosc przypadkowa ... [ wyszedlem tu troche po za sprawe Hub1]) Nie bylo by nawalu na Hub1 tylko wiec nie byl by tak czesto zajety.

Admini ... ograniczyc dostep do rcona i adminow osoba z Cafe ( albo WYTLUMACZYC zeby tak sie nie bawili nimi )


............................................
Nie Maj 11, 2003 6:37 pm


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Szawel


Commander
::: 2581 :::
wiek: 25
SnipeR napisał:

- zmienic sposob przelaczania map - nie co 25 minut tylko co 24 rundy - co myslicie ?

- wlozenie na serwer plug-in`ow / wavow itp. - macie jakies sugestie propozycje ?
Za, wavy z coolnetu (mogę podesłać)


............................................
Nie Maj 11, 2003 8:32 pm


•  Adults only
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
Idz Szawel, nawet mi nie przypominaj tych durnych przyspiewek Maszyny :lol: .


............................................
Nie Maj 11, 2003 8:33 pm


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Szawel


Commander
::: 2581 :::
wiek: 25
E nie tylko ta jedna, teraz jest bardzo dużo fajnych ze starych polskich filmów. Znacznie poprawia to zabawę na serwerze. A to maszyny było zajebiste ;D Teraz jest już popularne prawdopodobnie na całej polskiej scenie csa ;D


............................................
Nie Maj 11, 2003 8:39 pm


•  Adults only
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


GunloK


Lieutenant Junior Grade
::: 1160 :::
STEAM_0:0:438494
wiek: 35
1.Zmiana mapy co 24 rundy - jestem za, sprawdza sie to na IDK.
2.Wynajmowanie hub-1 na cw i inne bedziefa - sic! dajcie sobie spokoj, hub-1, mi sie wydaje, ale powinmien byc dostepny dla wszystkich i zahaslowywanie serva odbije sie na jego popularnosci. (choc watpie, ze ktos bedzie chcial wynajmowac hub-1,gdyz czesto tam skacza pingi)
3.Powsadzanie wavow itp. - w sumie fajne, ale jesli to beda dzwieki, ktore zamiast umilac rozgrywke beda ja uprzykrzac to jestem na nie.
4. Server TP - FFA sux, tak uwazam od zawsze, ale jezeli adminow ma byc tylko kilka to watpie, ze ktos utrzyma dyscypline na servie.
5. Mappack - wydaje mi sie, ze na hub-1 powinny byc same standardowe, popularne mapy. Na innych hubach moga byc niestandardowe, ale nie na -1.


............................................
Pon Maj 12, 2003 7:38 am


•  Clan FoD & V.S.
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
To zalezy rozumiec, co ktos uwaza za standardowe i popularne mapy. Bo na wielu serwerach mapy uznawane przez innych za nieznane, sa wlasnie bardzo popularne. Zauwazcie, ze minely juz czasy, gdzie na volare czy suntower robilo sie malo ludzi. Po prostu nie instalowac za bardzo nowych map, a powywalac te, ktorych ludzie nie lubia, a jednoczesnie sa popularne (np kamperski assault, kamperska siege i nielubiana tundra). Wtedy mapcycle sam sie ulozy. Sadze jednak, ze najlepiej bedzie zrobic duza ankiete z wszystkimi mapami jakie sa na Hub 1 i niech ludzie glosuja. Wtedy sami zobaczymy co ludzie chca grac, a czego nie.

Jesli chodzi o wave'y, to z gory ostrzegam. Zadnych Quakowych czy Unrealowych "Headskot", "Multikill", czy "Ultrakill" wypowiadanych z patosem przez takiego pajaca. Sa to bowiem typowo statsiarskie i fragowe odzywki, calkowicie sie klocace z zasadami Team Playu.

Jakl zauwazyliscie, od wczoraj na serwerze tryb Friendly Fire jest wylaczony. jak na razie sprawdza sie znakomicie, choc jak wiadomo, kuleja przez to realia samej rozgrywki. Ale nie ma rozy bez kolcow.

Kolejna sprawa, to ustalenie na czym wogole polega Team Play. Bo sa juz male nieporozumienia. Wczoraj dyskutowalem z Kokosem, kiedy on biegal przez most na azteku po stronie CT i staral sie zachodzic od tylu druzyne Terro, ktora juz przeszla przez wrota. Jedni mowili ze to byl rush, inni ze rush jest kontratakiem ataku Terro, i po przejsciu przez wrota nie obowiazuje. Zdania zatem podzielone. Gdzies kiedys na cs.pl widzialem linka do spisu zasad gry Team Play. Mysle, ze nalezaloby cos takiego poszukac i przetlumaczyc na polski, oraz wrzucic na strone (pozniej do serwisu o serwerach). Aby nie bylo zadnych nieporozumien.

W koncu ostatnia sprawa. Snip pisze o sparringach, wczoraj wyjasnil mi, ze na serwerze beda organizowane TYLKO sparringi wewnetrzne, inne klany oraz CB BORG jest zabronione. Ale tu jest maly szkopul, gdyz na sparringach wewnetrznych grane sa zazwyczaj niestandardowe lub wogole nowe mapki. Na 11-tym sparringu o kryptonimie "Battle on the Desert" planuje zagrac de_dust4ever i de_luxor. Czy ktos mi bedzie instalowal mapki na Hub 1?


............................................
Pon Maj 12, 2003 11:37 am


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Gość


:: :::

Tak ja bede. A rezerwacji HUB 1 nie bedzie - to tak na marginesie.


............................................
Pon Maj 12, 2003 11:43 am


Odpowiedz z cytatem




GunloK


Lieutenant Junior Grade
::: 1160 :::
STEAM_0:0:438494
wiek: 35
Z tym team playem to mi sie wydaje tak: (na przykladnie de_aztec) ct broniacy b przed mostem, czekaja na przeciwnika. Jezeli widac, ze wszyscy z tero poszli brama, mozna przejsc mostem zeby terro w tylki dostali, wtedy to jest dozwolone. Rush to jest szybki atak na poczatku rundy i jak ct zaraz na poczatku rundy przelici mostem albo woda na strone terro, wtedy panu nalezy sie kick/ban. Oczywiscie ja to tak widze.


............................................
Pon Maj 12, 2003 11:57 am


•  Clan FoD & V.S.
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
No w sumie to niby tak. Bo jest jeszcze cos takiego, ze zostanie tylko jeden Terro i bedzie siedzial w bazie (kupa, siku, telefon). I co wtedy? CT maja grzecznie czekac na koniec rundy zamiast pojsc i zabic drania w obawie przed kickiem? Ale jak, ze po jakims czasie powinno byc dozwolone przechodzenie, to jak to ustalic? Terro nie musi raszowac od pierwszych sekund, na podlozenie bomby maja kupe czasu. Skad zatem wiedziec, ze ich kampienie to nie kampienie, a po prostu granie na zwloke i nerwy przeciwnika?


............................................
Pon Maj 12, 2003 12:28 pm


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


sadzik
c18 | Keyra


Rear Admiral
::: 5625 :::
STEAM_0:1:1648713
wiek: 25
Heh.. nie wiem kto wymyslil, ze przejscie mostu przez CT na aztecu to nie rasz
Oczywiscie ze to rasz, przynajmniej w ciagu pierwszych 1.30, lub 2.00 - przynajmniej tak to jest traktowane na wiekszosci serwerow z team playem
Nawet jesli atak terro poszedl brama i wszyscy tam wyszli to obieganie ich od tylu mostem to rasz.
Zasady TP sa stosunkowo proste - CT bronia bs'ow i sie nie powinni od nich ruszac, a terro ma okolo 1.30 do 2.00 minut na rozpoczecie ataku.
Dopiero po tym czasie dozwolone jest "raszowanie" CT, czyli gonienie po mapie.
Moim zdaniem CT na moscie, pod mostem, czy za brama na aztecu w ciagu pierwszych 1.30 to rasz i stad bym kickowal.


............................................
Pon Maj 12, 2003 2:45 pm


•  Adults only
•  BORG Elite Member
•  BORG Junior Member
•  BORG Member
•  Cytrynka18
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


CaymaN


Ables Man
::: 29 :::

sadzik ale Ty wogule w to grac nie umiesz i sie wypowiadasz jeszcze ... :lol: rasz to jest fast atack... (odrazu) jest gogogog i biegna wszyscy bez zatrzymywania... ale wg mnie to lamerskie kickowac raszujacych... rozgrywka polega na wyeliminowaniu wszystkich przeciwnikow.. ale nie jest napisane w kodeksie czy w czyms tam jak... wiec to jakis idiota wymyslil nie raszujemy... lol jak sie nie umiesz obronic przed raszem to pograj w szachy... co do serva to mysle ze blablabla ide spac... hrhr kwwiiii


............................................
Wto Maj 13, 2003 12:06 am


Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


sadzik
c18 | Keyra


Rear Admiral
::: 5625 :::
STEAM_0:1:1648713
wiek: 25
Grac moze i nie umiem ale zasady jeszcze znam
Przynajmniej te zasady jakie sa stosowane na serwerach TP
A druga rzecz to rozgrywka polegajaca na wyeliminowaniu przeciwnikow nazywa sie Quake 3 Arena - tam mozesz sie udac powinno Ci sie milo grac
I idz spac juz lepiej


............................................
Wto Maj 13, 2003 12:41 am


•  Adults only
•  BORG Elite Member
•  BORG Junior Member
•  BORG Member
•  Cytrynka18
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWyślij email


Karbulot
Chief O'Brien


Administrator
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
No i dlatego ze zdania sa podzielone, trzeba cos z tym zrobic. Przeciez nie bedziemy dla kazdej mapy ukladac schematu rozgrywki, "Na italy mozna dojsc do tej skrzynki, ale za nia nie mozna wyjsc, bo jak sie znajdziesz w polu widzenia kury, znaczy ze posunales sie za daleko". Przeciez nikt nie bedzie z zegarkiem w reku liczyl sekund do czasu, kiedy moze przejsc przez most. Poszukajcie tego regulaminu najpierw, kiedys podali link na cs.pl, tyle ze byl w jezyku angielskim.


............................................
Wto Maj 13, 2003 12:51 am


•  100+ Club Member
•  Administracja
•  BORG Elite Member
•  BORG Member
•  Dyplomowany Karbowłaz
•  Head Admini
•  Kompoty
•  L4D Survivors
•  Moderatorzy
•  Sztab BORG
•  Tęczowe Nutki Member
Odpowiedz z cytatem

Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość


Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3  Następny


 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach









Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004