|
|
Resy do map na anarchy
|
|
Czlaper
::: 2858 :::
STEAM_0:0:4963561
wiek: 36
|
Część map na anarchy nie posiada resów przez co mapy się nie ściągają i co niektórzy nie mogą sobie pograć ze względu na wysypywanie się cs'a.
Jak ktoś miał ten problem niech podaje nazwy map przy których to się dzieje(nie chce mi się robić resów do wszystkich map, ponieważ niektóre nie wymagają tego)
Trzeba to naprawić bo czasami po zmianie mapy serv pustoszeje to 5 osób na krzyż
............................................ Sob Lut 25, 2006 11:10 am
|
|
|
Rozq c18 | Sandra
::: 4183 :::
STEAM_0:1:13758117
wiek: 36
|
mozesz wytlumaczyc co to sa te resy? serio nie wiem
............................................ Sob Lut 25, 2006 11:15 am
|
|
|
Brunon The Stig
::: 6974 :::
STEAM_0:1:9958739
wiek: 41
|
respawn?
............................................ Sob Lut 25, 2006 11:19 am
|
|
|
Czlaper
::: 2858 :::
STEAM_0:0:4963561
wiek: 36
|
Res - plik zawierający spis nizbędnych do uruchomienia mapy plików(wad-tekstury, mdl-modele, wav-pliki dźwiękowe, spr- sprity)
Jeśli nie ma pliku res ściąga się jedynie plik bsp z szkieletem mapy, po czym mapa nie może się uruchomic z braku innych elementów składowych. No i cs się wysypuje
PS. Cytać ze zrozumieniem, pisze że chodzi o ściąganie się map
............................................ Sob Lut 25, 2006 11:19 am
|
|
|
Rozq c18 | Sandra
::: 4183 :::
STEAM_0:1:13758117
wiek: 36
|
no wlasnie bo tez res kojarzylo mi sie z respawnami ale co ma piernik do wiatraka
ale za duzo map chyba nie ma plikow res
............................................ Sob Lut 25, 2006 11:32 am
|
|
|
Czlaper
::: 2858 :::
STEAM_0:0:4963561
wiek: 36
|
W tym wypadku skrót res pochodzi od resources.
Na anarchy jest bodajże ponad 100 map.
Narazie wiem o trzech z którymi jest problem, ale na pewno jest ich więcej. A sprawdzanie wszystkich po kolei mi się nie uśmiecha, dlatego jest ten topic
............................................ Sob Lut 25, 2006 11:47 am
|
|
|
Regiss Dashtu
::: 1141 :::
wiek: 33
|
xx_badger, fy_iceworld_pump Jest napisane ze nie ma wad'a
............................................ Sob Lut 25, 2006 11:51 am
|
|
|
Czlaper
::: 2858 :::
STEAM_0:0:4963561
wiek: 36
|
xx_badger??
eee... skąd ty, żeś to wzioł? Nie ma tego w mapcyclu
............................................ Sob Lut 25, 2006 12:11 pm
|
|
|
Regiss Dashtu
::: 1141 :::
wiek: 33
|
nie wiem co jest przed nazwa mapy wiec dalem niewiadoma
............................................ Sob Lut 25, 2006 12:12 pm
|
|
|
Czlaper
::: 2858 :::
STEAM_0:0:4963561
wiek: 36
|
fy_badger
No tak, oh ta moja niedomyślna głowa
sorry
............................................ Sob Lut 25, 2006 12:14 pm
|
|
|
Ginaw Eliadil
::: 850 :::
STEAM_0:1:5932550
wiek: 33
|
W razie jak nie mozna sciagnac mapki z serwera polecam link-ftp Zawsze sie mapka znajdzie:]
............................................ Sob Lut 25, 2006 12:28 pm
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
Problem jest nieco bardziej zlozony. Wiele map niestandardowych jest starych i korzysta w plikow as_tundra.wad i de_vegas.wad. Kiedys te mapy byly standardowe i nie bylo problemu w granie niestandardow wykorzystujacych wady z tych dwoch map. Obecnie jest gorzej, mapki wyszly z uzycia, nie ma standardowo ich w CS 1.6. Dlatego trzeba te wady doinstalowywac recznie. A poniewaz zarowno np. de_vegas.bsp i de_vegas.wad byly standardami, ani VALVE ani maperzy nie zawracali sobie glowy dorabianiem do nich plikow res.
Gorzej jest z mapami bazujacymi na starych wersjach map, np de_inferno.wad czy de_cbble.wad. Tutaj nie ma juz zadnej mozliwosci na zmiany, nie moga wystepowac dwa pliki o tej samej nazwie i rozszerzeniu w jednym folderze.
Obecnie niektorzy maperzy zapobiegawczo dodaja do map standardowe pliki wad i resy do nich. Ma to na celu unikniecia podobnych wpadek, jesli jakas mapa wyleci w kolejnej wersji CS-a. Niestety przypadki takich maperow sa bardzo rzadkie, moze 5% map jest tak robionych.
............................................ Sob Lut 25, 2006 1:09 pm
|
|
|
Czlaper
::: 2858 :::
STEAM_0:0:4963561
wiek: 36
|
Ale co za problem dorzucić te dwa plik wad (de_inferno.wad, de_cbble.wad)? Przecież w cs1.6 ich nie ma więc nic się nie bedzie powtarzać i stare mapki z nich korzystające będą działać.
No chyba, że coś źle zrozumiałem.
Tak wogóle co taka cisza? Na servie co chwile słychać: "Admin weź zmeiń nexta bo mi nie działa". A jak narazie tylko 4 mapy były do poprawki i nie bardzo chce mi się wierzyć, że to koniec
............................................ Sob Lut 25, 2006 3:15 pm
|
|
|
Karbulot Chief O'Brien
::: 33327 :::
STEAM_0:1:204232
wiek: 54
|
CZL@PER napisał: |
Ale co za problem dorzucić te dwa plik wad (de_inferno.wad, de_cbble.wad)? Przecież w cs1.6 ich nie ma więc nic się nie bedzie powtarzać i stare mapki z nich korzystające będą działać.
No chyba, że coś źle zrozumiałem. |
Ano zrozumiales dobrze, tylko nie rozumiesz zasad dzialania serwerow. Te pliki sa na serwerach. W swoim CS-ie na kompie wszystkie mapy standardowe masz zakodowane w pliku counter-strike.gcf, ale na serwerze masz rozpakowane jak w wersji 1.5. Innymi slowy na serwerze sa te pliki wad.
............................................ Sob Lut 25, 2006 3:32 pm
|
|
|
Czlaper
::: 2858 :::
STEAM_0:0:4963561
wiek: 36
|
Tego nie wiedziałem
Mógłbyś podesłać mi, albo dać linka do jednej z takich map którą chciałbyś umieścić a nie możesz ze względu na powtarzające się nazwy plików wad?
Może coś wykombinuje, przynajmniej postaram się
............................................ Sob Lut 25, 2006 4:07 pm
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|