BORG ma ju┐ 7823 dni
 
 
as_cargo
Stacja przeładunkowa w porcie, okręt USS Zodiac
Roger Skullestad
1.28 MB
3.58 MB
3
 
 
Wiele jest map assassination i wszystkie maj─ů ze sob─ů co┼Ť wsp├│lnego. Zawsze pojawia si─Ö na nich VIP. Tym razem nieszcz─Ösny wa┼╝niak znalaz┼é si─Ö w okolicach portu, w nieokre┼Ťlonym dok┼éadnie miejscu na ┼Ťwiecie. Po zej┼Ťciu na l─ůd z pok┼éadu USS Zodiac, musi przedosta─ç si─Ö przez prze┼éadowni─Ö kolejow─ů i uciec w bezpieczne miejsce. Terrory┼Ťci zaplanowali to jednak troch─Ö inaczej i nie b─Öd─ů ch─Ötni do wypuszczenia go z portu. Zadaniem CT jest, jak zawsze, ochrania─ç VIP-a i pom├│c mu w ucieczce. Tak, tak nie tylko zachowa─ç go przy ┼╝yciu, ale te┼╝ pozwoli─ç na wydostanie si─Ö z tego miejsca, gdy┼╝ droga ucieczki nie jest ┼éatwa. Wyj┼Ťcie zosta┼éo zamkni─Öte ogromn─ů bram─ů, kt├│r─ů otworzy─ç mo┼╝na tylko z dobrze strze┼╝onej sterowni - to w┼éa┼Ťnie b─Ödzie bol─ůczk─ů antyterroryst├│w.
   Takie rozwi─ůzanie sprawy, zastosowane przez autora mapy, powoduje, ┼╝e rozgrywka zyskuje nowy wymiar. Przestaj─ů si─Ö liczy─ç fragi, a wa┼╝ne staje si─Ö wsp├│┼édzia┼éanie ca┼éej dru┼╝yny. Mo┼╝na by si─Ö pokusi─ç o stwierdzenie, ┼╝e mapa wymusza to, co wydaje si─Ö by─ç ┼Ťwi─Ötym Graalem Team-Playa - wsp├│┼éprac─Ö. Przynajmniej tak na pocz─ůtku my┼Ťla┼éem, bo faktycznie tak jest, ale ca┼éy czar pryska, w momencie, gdy jedna dru┼╝yna zaczyna przewa┼╝a─ç. Ca┼éa gra sprowadza si─Ö wtedy do trywialnych rushy i dzie┼éo autora staje si─Ö kolejn─ů bardzo przeci─Ötn─ů map─ů.
   Bardzo przeci─Ötn─ů, gdy┼╝ wykonaniu mo┼╝na sporo zarzuci─ç. Chocia┼╝ autor pisze, ┼╝e wykorzysta┼é w┼éasne nowe tekstury, to jako┼Ť ich nie wida─ç w czasie gry. Ca┼éo┼Ť─ç wydaje si─Ö by─ç m─Ötna, szara, brak jest wyrazu widokom pojawiaj─ůcym si─Ö podczas rozgrywki. Stare, dobrze znane kontenery z cs_assault s─ů chyba najlepszym elementem mapy. Wi─Ökszo┼Ť─ç miejsc jest do┼Ť─ç pusta i kanciasta, by─ç mo┼╝e troch─Ö przesadzam, ale takie jest moje odczucie. Po prostu grafika nie przypad┼éa mi do gustu.
   Sytuacj─Ö ratuje troch─Ö interaktywno┼Ť─ç mapy. Mo┼╝na znale┼║─ç sporo miejsc, w kt├│rych jest co┼Ť do przyci┼Ťni─Öcia/prze┼é─ůczenia, w tym mi─Ödzy innymi windy (a bardziej je┼╝d┼╝─ůce platformy), zamykane drzwi, kt├│re potrafi─ů zabra─ç sporo punkt├│w ┼╝ycia, je┼╝eli znajdziemy si─Ö tam w z┼éym momencie i oczywi┼Ťcie wspominan─ů wcze┼Ťniej ju┼╝ bram─Ö, kt├│r─ů otwiera si─Ö z komputera umieszczonego w budynku.
   Mapa jest du┼╝a, cho─ç nie wyj─ůtkowo zagmatwana, wi─Öc powinna si─Ö nadawa─ç na rozgrywk─Ö w kilkana┼Ťcie os├│b. Niestety znalezienie takiej liczby ch─Ötnych do gry mo┼╝e okaza─ç si─Ö nie lada problemem.
   Sumuj─ůc, musz─Ö powiedzie─ç, ┼╝e dzie┼éo pana o pseudonimie Gismo by┼éo dla mnie sporym rozczarowaniem. Opis, kt├│ry spotka┼éem na jednej z zachodnich stron, jakoby genialnie rozwi─ůzano na tej mapie problem Team-Playu, wyostrzy┼é chyba za mocno apetyt ('No, w ko┼äcu kto┼Ť si─Ö za to porz─ůdnie zabra┼é i pomy┼Ťla┼é przed robot─ů') i chyba st─ůd moje niezadowolenie. Faktycznie, wsp├│┼édzia┼éanie jest mocn─ů stron─ů tej mapy, ale w ┼╝adnym wypadku nie nazwa┼ébym jej genialn─ů. Za du┼╝o jest brak├│w po stronie wykonania, mo┼╝e gdyby kto┼Ť si─Ö do tego bardziej przy┼éo┼╝y┼é i poprawi┼é co wi─Öksze niedoci─ůgni─Öcia, to otrzymaliby┼Ťmy dzie┼éo bardzo dobre. A p├│ki co, jest tylko '5'.
 
 
 
• cstrike\maps\as_cargo.bsp
• cstrike\maps\as_cargo.txt
• cstrike\maps\as_cargo_note.txt
 
 
rain
 
NIE
NIE
NIE
DU┼╗A
DZIEŃ
ŚREDNIE
ŚREDNIE
NIE
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^