BORG ma ju¿ 8195 dni
 
 
as_cargo
Stacja przeładunkowa w porcie, okręt USS Zodiac
Roger Skullestad
1.28 MB
3.58 MB
3
 
 
Wiele jest map assassination i wszystkie mają ze sobą coś wspólnego. Zawsze pojawia się na nich VIP. Tym razem nieszczęsny ważniak znalazł się w okolicach portu, w nieokreślonym dokładnie miejscu na świecie. Po zejściu na ląd z pokładu USS Zodiac, musi przedostać się przez przeładownię kolejową i uciec w bezpieczne miejsce. Terroryści zaplanowali to jednak trochę inaczej i nie będą chętni do wypuszczenia go z portu. Zadaniem CT jest, jak zawsze, ochraniać VIP-a i pomóc mu w ucieczce. Tak, tak nie tylko zachować go przy życiu, ale też pozwolić na wydostanie się z tego miejsca, gdyż droga ucieczki nie jest łatwa. Wyjście zostało zamknięte ogromną bramą, którą otworzyć można tylko z dobrze strzeżonej sterowni - to właśnie będzie bolączką antyterrorystów.
   Takie rozwiÄ…zanie sprawy, zastosowane przez autora mapy, powoduje, że rozgrywka zyskuje nowy wymiar. PrzestajÄ… siÄ™ liczyć fragi, a ważne staje siÄ™ współdziaÅ‚anie caÅ‚ej drużyny. Można by siÄ™ pokusić o stwierdzenie, że mapa wymusza to, co wydaje siÄ™ być Å›wiÄ™tym Graalem Team-Playa - współpracÄ™. Przynajmniej tak na poczÄ…tku myÅ›laÅ‚em, bo faktycznie tak jest, ale caÅ‚y czar pryska, w momencie, gdy jedna drużyna zaczyna przeważać. CaÅ‚a gra sprowadza siÄ™ wtedy do trywialnych rushy i dzieÅ‚o autora staje siÄ™ kolejnÄ… bardzo przeciÄ™tnÄ… mapÄ….
   Bardzo przeciÄ™tnÄ…, gdyż wykonaniu można sporo zarzucić. Chociaż autor pisze, że wykorzystaÅ‚ wÅ‚asne nowe tekstury, to jakoÅ› ich nie widać w czasie gry. CaÅ‚ość wydaje siÄ™ być mÄ™tna, szara, brak jest wyrazu widokom pojawiajÄ…cym siÄ™ podczas rozgrywki. Stare, dobrze znane kontenery z cs_assault sÄ… chyba najlepszym elementem mapy. WiÄ™kszość miejsc jest dość pusta i kanciasta, być może trochÄ™ przesadzam, ale takie jest moje odczucie. Po prostu grafika nie przypadÅ‚a mi do gustu.
   SytuacjÄ™ ratuje trochÄ™ interaktywność mapy. Można znaleźć sporo miejsc, w których jest coÅ› do przyciÅ›niÄ™cia/przeÅ‚Ä…czenia, w tym miÄ™dzy innymi windy (a bardziej jeżdżące platformy), zamykane drzwi, które potrafiÄ… zabrać sporo punktów życia, jeżeli znajdziemy siÄ™ tam w zÅ‚ym momencie i oczywiÅ›cie wspominanÄ… wczeÅ›niej już bramÄ™, którÄ… otwiera siÄ™ z komputera umieszczonego w budynku.
   Mapa jest duża, choć nie wyjÄ…tkowo zagmatwana, wiÄ™c powinna siÄ™ nadawać na rozgrywkÄ™ w kilkanaÅ›cie osób. Niestety znalezienie takiej liczby chÄ™tnych do gry może okazać siÄ™ nie lada problemem.
   SumujÄ…c, muszÄ™ powiedzieć, że dzieÅ‚o pana o pseudonimie Gismo byÅ‚o dla mnie sporym rozczarowaniem. Opis, który spotkaÅ‚em na jednej z zachodnich stron, jakoby genialnie rozwiÄ…zano na tej mapie problem Team-Playu, wyostrzyÅ‚ chyba za mocno apetyt ('No, w koÅ„cu ktoÅ› siÄ™ za to porzÄ…dnie zabraÅ‚ i pomyÅ›laÅ‚ przed robotÄ…') i chyba stÄ…d moje niezadowolenie. Faktycznie, współdziaÅ‚anie jest mocnÄ… stronÄ… tej mapy, ale w żadnym wypadku nie nazwaÅ‚bym jej genialnÄ…. Za dużo jest braków po stronie wykonania, może gdyby ktoÅ› siÄ™ do tego bardziej przyÅ‚ożyÅ‚ i poprawiÅ‚ co wiÄ™ksze niedociÄ…gniÄ™cia, to otrzymalibyÅ›my dzieÅ‚o bardzo dobre. A póki co, jest tylko '5'.
 
 
 
• cstrike\maps\as_cargo.bsp
• cstrike\maps\as_cargo.txt
• cstrike\maps\as_cargo_note.txt
 
 
rain
 
NIE
NIE
NIE
DUŻA
DZIEŃ
ÅšREDNIE
ÅšREDNIE
NIE
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^