Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      Weso┼éych ┼Üwi─ůt
      Unimatrix Zero powr├│...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powr├│t do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiŕcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju┐ 5711 dni
 
 
24-04-2005 CS:S - de_bora AHA
12
13-06-2004 Nowa wersja "Lodowego Świata" Karbulot
28
02-06-2004 Ciekawa mapa - de_van_gogh Karbulot
14
31-01-2005 Oficjalny start naszego serwisu FTP Karbulot
8
05-11-2004 Wie┼Ťci z serwisu LanmaniaX Karbulot
10
 
Serwis z mapami powraca
Thursday, 23 October 2008 - 23:33
Karbulot
 
Chcia┼ébym oznajmi─ç, ┼╝e zamierzam wskrzesi─ç serwis z mapkami. No, mo┼╝e wskrzesi─ç to za wiele powiedziane. P├│ki co uporz─ůdkowa┼éem wszelkie bugi i niedoci─ůgni─Öcia. Troch─Ö jeszcze do poprawek jest, ale to g┼é├│wnie kosmetyka lub nie dzia┼éaj─ůce do ko┼äca skrypty PHP. Niestety nie rusza┼éem serwisu od czasu przenosin na Cavern i teraz si─Ö to niestety m┼Ťci. Tym bardziej, ┼╝e od trzech lat nie zagl─ůda┼éem do plik├│w strony i z wieloma rzeczami nie mog─Ö doj┼Ť─ç do ┼éadu. Aby jednak nie by┼éo niedom├│wie┼ä i niejasno┼Ťci - samych recenzji nowych map niestety nie b─Ödzie. Pracy jest z tym bardzo du┼╝o i naprawd─Ö nie mam czasu, aby si─Ö tym zajmowa─ç. Ale z pewno┼Ťcia b─Öd─Ö przybli┼╝a┼é wam ciekawe mapki jakie znajd─Ö na innych stronach i czelu┼Ťciach Internetu. Oczywi┼Ťcie je┼Ťli kto┼Ť czuje si─Ö na si┼éach aby zrecenzowa─ç mapk─Ö jak─ů┼Ť, nie widz─Ö przeciwskaza┼ä. Okoliczno┼Ťciowo zamierzam jednak kilka mapek zrecenzowa─ç, s─ů to sztampowe mapki stworzone przez naszych ludzi z BORG, takie jak fy t─Öczowe nutki, asq fun orange czy he borg tennis. Mapy naprawd─Ö wybitne tak┼╝e moga doczeka─ç si─Ö umieszczenia na naszej stronie, ale to jak ju┼╝ pisa┼éem - b─Öd─ů jedynie pojedy┼äcze sztuki.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
CS:S - de_bora
Sunday, 24 April 2005 - 22:33
AHA
 
Buszuj─ůc po sieci trafi┼éem na mapk─Ö de_bora, z uwagi na nazw─Ö kojarz─ůc─ů mi si─Ö z Borg przyjrza┼éem si─Ö uwa┼╝niej mapce. Po ogl─Ödzinach przyznam, ┼╝e mapka cho─ç ma┼éa jest bardzo sympatyczna. Przeznaczona dla 16 graczy i z BSem umieszczonym w ┼Ťrodkowej cz─Ösci. Budowa mapy sprawia, ┼╝e rozgrywka na mapie jest szybka.

de_bora de_bora

Map─Ö pobierzemy z tego miejsca.
 
 
::::: Komentarze [ 12 ] :::::
 
Konkurs na map─Ö by Csm2.net
Thursday, 24 February 2005 - 08:50
Karbulot
 
Serwis Counter-Server Maps zorganizowa┼é sw├│j pierwszy konkurs maperski. Naturalnie chodzi o mapy do Counter-Strike: Source oraz Half-Life 2: Deathmatch. Termin nadsy┼éania prac mija 16-go marca. Do┼Ť─ç kr├│tki ten termin, wida─ç ┼╝e ch┼éopaki z serwisu organizuj─ů tak─ů imprez─Ö po raz pierwszy. Mo┼╝na wysy┼éa─ç maksymalnie dwie mapy.

Je┼Ťli chodzi o nagrody, to jako pierwsze miejsce jest miesi─Öczny abonament serwera na 10 slot├│w, jako drugie w┼éasne konto na stron─Ö, za┼Ť trzecie to nieco mniejsze konto na stron─Ö. No c├│┼╝, nagrody nieco skromne i raczej w─ůtpie aby kt├│ry┼Ť z naszych krajowych maper├│w si─Ö skusi┼é na ten konkurs, dlatego news raczej informacyjny ni┼╝ zach─Öcaj─ůcy do wzi─Öcia udzia┼éu w konkursie.
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
fy_poolday_reunion w wersji lite
Wednesday, 9 February 2005 - 17:34
Karbulot
 
Po niezbyt udanym starcie mapy fy_pool_day_reunion, jej tw├│rca Squall postanowi┼é wyda─ç jej "odchudzon─ů" wersj─Ö. Nowa mapka nosi nazw─Ö fy_pool_day_reunion_lite (a jak┼╝e by inaczej). Zmiany by┼éy konieczne, poniewa┼╝ poprzednia mapka mia┼éa niezbyt dobrze dopracowany kod, powodowa┼éa lagi. Nowa wesja zosta┼éa wprawdzie pozbawiona kilku wodotrysk├│w (np kwiatki w doniczkach), jednak jest o wiele szybsza bez zaci─Ö─ç w czasie gry i lag├│w. No i wa┼╝y te┼╝ odpowienio mniej, jedyne 2.84 MB. Dla przypomnienia, reunion jest kolejn─ů konwersj─ů bardzo popularnej deathmatch├│wki fy_pool_day, przeniesion─ů na platform─Ö najnowszej wersji CS-a - Source.


Mapka jest do pobrania z naszego serwera FTP, dla niewiedz─ůcych lub maj─ůcych problem z lokalizacj─ů, sekcja map do Counter Strike'a: Source. Prosz─Ö jednak pami─Öta─ç, na li┼Ťcie s─ů wy┼Ťwietlane dwa reuniony (nazwa przyci─Öta z powodu d┼éugiej nazwy). ┼Üci─ůgamy zatem ten drugi pliczek.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Czyżby nadszedł schyłek map do CS-a 1.6?
Wednesday, 9 February 2005 - 10:18
Karbulot
 
Od jakiego┼Ť czasu podczas przegl─ůdania rozmaitych serwis├│w maperskich zauwa┼╝y┼éem pewn─ů ciekawostk─Ö. Ot├│┼╝ praktycznie niemal nie powstaj─ů ju┼╝ nowe mapy do Counter Strike w wersji 1.6. Wszyscy maperzy przerzucili si─Ö na Source'a i klepi─ů mapy tylko pod najnowsz─ů wersj─Ö CS-a, oraz mapki DM do Half-Life 2. Trudno ich wini─ç za taki stan rzeczy, wszak engine Source'a oferuje o wiele wi─Öksze mo┼╝liwo┼Ťci i pole do popisu dla maper├│w.

Zachodzi jednak pytanie. Co z poczciwym "ceesem" 1.6? Obserwuj─Ö tendencj─Ö graczy na polskiej scenie i zauwa┼╝y┼éem, ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç nadal grywa w star─ů wersje moda. Nie oszukujmy si─Ö, ale nie wszyscy maj─ů na tyle silne komputery, aby unios┼éy Source'a. Ponadto wielu graczom (w tym tak┼╝e mnie), nowy CS jako┼Ť nie przypad┼é do gustu. Owszem, jest ┼éadny - nie powiem. Ale to w┼éa┼Ťciwie wszystko. O ile poprzednie wersje CS-a by┼éy rozwijane i poprawiane latami, tak nowy wed┼éug zdania wielu jest jaki┼Ť taki... "dziwny". Wielu nawet okre┼Ťla go slangowym mianem "CS dla noob├│w, hedy wychodz─ů z..." (no mniejsza o to, wiadomo z czego wychodz─ů).

Czy┼╝by zatem nadchodzi┼é powoli schy┼éek CS-a "poprzedniej generacji"? Wprawdzie dzi─Öki integracji ze Steamem nie musimy obawia─ç si─Ö tak jak to by┼éo w przypadku 1.5 wy┼é─ůczenia serwer├│w autoryzuj─ůcych nasze klucze/konta. Jednak VALVE przesta┼éo ju┼╝ chyba wspiera─ç wersj─Ö 1.6, co mo┼╝na zauwa┼╝y─ç bo aktualizacjach Valve Security Module, a raczej ich braku.

Naturalnie nie ma co za┼éamywa─ç r─ůk, map do CS-a 1.6 wysz┼éo kilka tysi─Öcy. Ale cz┼éowiek zaczyna odczuwa─ç jak─ů┼Ť pustk─Ö zdaj─ůc sobie spraw─Ö, ┼╝e ju┼╝ nie ujrzy nowo┼Ťci i musi zacz─ů─ç grzeba─ç tylko w archiwach.
 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
Oficjalny start naszego serwisu FTP
Monday, 31 January 2005 - 08:32
Karbulot
 
Chcia┼ébym og┼éosi─ç oficjalny start naszego serwisu FTP z mapami niestandardowymi. Newsy do napopularniejszych i najpoczytniejszych serwisow CS-a w Polsce w nocy zosta┼éy rozes┼éane. Wprawdzie nasz serwis nie jest wyko┼äczony w 100 procentach, to ju┼╝ funkcjonuje poprawnie. Pod tym adresem macie stron─Ö naszego FTP. Zosta┼éy jeszcze drobne usprawnienia i wyko┼äczeni├│wki, ale jak ju┼╝ pisa┼éem, zostan─ů one dopracowane w trakcie u┼╝ytkowania serwisu. Linki zosta┼éy ju┼╝ uzupe┼énione, zar├│wno w serwisie map niestandardowych jak i w dziale o serwerach BORG.
 
 
::::: Komentarze [ 8 ] :::::
 
Zmiany w LanmaniaX - niestety na gorsze
Tuesday, 18 January 2005 - 17:54
Karbulot
 
Holenderski serwis map niestandardowych LanmaniaX, z kt├│rego czerpiemy o wszelkich nownkach mapowych, przeszed┼é ostatnmio metamorfoz─Ö. Wymieniona zosta┼éa ca┼ékowicie szata graficzna na now─ů, utrzyman─ů w konwencji... filmowego Hollywoodu. Niestety, ale po raz kolejny serwis udowodni┼é, ┼╝e informacje o nowych mapach maj─ů wprawdzie na bie┼╝─ůco, jednak ich graficy pij─ů chyba zbyt du┼╝o p┼éyn├│w wyskokowych. Nie chodzi mi ju┼╝ o sam layout, kt├│ry w sumie jest do┼Ť─ç zno┼Ťny, a rozplanowanie ramek p┼éywaj─ůcych na stronie. Ka┼╝dy webdesigner bowiem wie, ┼╝e ramki umocowane "na sztywno" powinny by─ç jak najw─Ö┼╝sze, bowiem ich kosztem trac─ů ramki kt├│re nios─ů ze sob─ů zawarto┼Ť─ç do czytania. Ju┼╝ poprzedni layout by┼é za bogaty w ramki sta┼ée, teraz jednak ch┼éopaki z LanmaniaX-u przeszli samych siebie. Logo zajmuje... prawie 260 pikseli wysoko┼Ťci. Je┼Ťli dodamy do tego 115 pikseli na ramk─Ö g├│rn─ů Internet Explorera i 90 pikseli na pasek stanu i menu, suma ich wynosi... a┼╝ 465 pikseli. Innymi s┼éowy tylko posiadacze pot─Ö┼╝nych monitor├│w z wysokimi rozdzielczo┼Ťciami mog─ů czyta─ç stron─Ö w miar─Ö bezproblemowo. Bo co mo┼╝e powiedzie─ç osoba u┼╝ywaj─ůca rozdzia┼éki 800 x 600, je┼Ťli samego przewijanego okna z tekstem, screenami map itd zostaje im zaledwie 135 pikseli. Na szcz─Ö┼Ťcie pozosta┼ée rzeczy s─ů nadal bez zmian.
 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
Kolejna mapa na CS:Source
Sunday, 9 January 2005 - 16:27
AHA
 

Po niebywa┼éym sukcesie, jakim by┼éo przeniesienie map cs_mansion i cs_docks_djfinal na CS:Source DjBourgeoisie postanowi┼é zrobi─ç swoj─ů w┼éasn─ů map─Ö na ten silnik. DE_COURTHOUSE_SOURCE przedstawia si─Ö znakomicie, zreszt─ů sami popatrzcie na screeny.

Mapa do pobrania jest z tego miejsca, wielko┼Ť─ç pliku ponad┬á7 MB.
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Serwis map wraca do ┼╝ycia
Thursday, 30 December 2004 - 03:09
Karbulot
 
Chcia┼ébym poinformowa─ç, ┼╝e zamierzam aktywnie powr├│ci─ç do recenzji map w naszym serwisie niestandardowym. Nie ukrywam, ┼╝e takiego bod┼║ca dosta┼éem po otrzymaniu dla nas pojemnego konta na sk┼éadowanie mapek. Niestety od d┼éu┼╝szego czasu serwis zaczyna umiera─ç, ┼╝yje w sumie tylko puszczanymi co jaki┼Ť czas newsami. Brak nowych mapek w opisach spowodowa┼é, ┼╝e coraz mniej ludzi zagl─ůda na stron─Ö (co mo┼╝na wywnioskowa─ç po ma┼éej liczbie komentowanych map i news├│w). Naturalnie w przerwach b─Öd─Ö pracowa┼é nad tym, co obieca┼éem Dragunovowi.

Rozszerzy┼éem dzia┼éalno┼Ť─ç na mapki do Counter-Strike: Source. Zreszt─ů link jest na stronie w sekcji menu "archiwum map". Poniewa┼╝ nie ma na razie tych mapek du┼╝o, wszystkie (niezale┼╝nie od rodzaju rozgrywki) b─Öd─ů l─ůdowa┼éy na jednej stronie. B─Ödzie ich wi─Öcej, to si─Ö podzieli. Zasada w sumie taka sama jak w mapach do CS-a, doda si─Ö tylko nag┼é├│wek w recenzji, ┼╝e mapka jest pod najnowszego CS-a. Nie zamierzam bowem deaktualizowa─ç serwisu z powodu humor├│w VALVE w kwestii wydawania w k├│┼éko nowych cees├│w. Poza tym nie s─ůdz─Ö, aby zaraz wszyscy hurmem si─Ö rzucili do grania tylko w Source'a, wydaje mi si─Ö, ┼╝e CS 1.6 b─Ödzie istnia┼é niezale┼╝nie.

M├│j news jest jedynie informacyjny, ┼╝e serwis wraca do ┼╝ycia. Nie szukam pomocy w recenzjach. R├│wnie dobrze mog─Ö to robi─ç sam. Sko┼äczy┼éem z wo┼éaniem o pomoc i ┼╝ebranin─ů. Recenzji wprawdzie nie b─Ödzie du┼╝o, ale mam nadziej─Ö, ┼╝e te dwie, trzy tygodniowo uda mi si─Ö wyskroba─ç.

Je┼Ťli chodzi o mapki, to nastawiam si─Ö g┼é├│wnie na nowo┼Ťci. Koniec z odgrzebywaniem staroci. Zamierzam tak┼╝e szczeg├│lny nacisk po┼éo┼╝y─ç na polskie dzie┼éa no i oczywi┼Ťcie mapki do CS:S.
 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Serwer FTP naszego serwisu
Wednesday, 29 December 2004 - 14:15
Karbulot
 
Chcia┼ébym z przyjemno┼Ťci─ů poinformowa─ç, ┼╝e nasz serwis w ko┼äcu doczeka┼é si─Ö w┼éasnego serwera FTP. I przyznam osobi┼Ťcie, ┼╝e nie bylejakiego. 80 GB - (tak, dobrze czytacie, osiemdziesi─ůt gigabajt├│w) z nielimitowanym transferem budzi zrozumia┼éy szacunek. Zreszt─ů co tu du┼╝o pisa─ç, sami doskonale wiecie, ┼╝e nasz serwis przez brak w┼éasnego miejsca do sk┼éadowania map ostatnio podupad┼é i zszed┼é na przys┼éowiowe psy. Bo nie ma si─Ö co oszukiwa─ç, niemal wszystkie podlinkowane mapy nie dzia┼éa┼éy.Takie ┼╝ycie Internetu, ┼╝e wiele z link├│w dzia┼éaj─ůcych niegdy┼Ť, dzi┼Ť pokazuje sakramentalne i znienawidzone "Nie mo┼╝na wy┼Ťwietli─ç strony". A serwis, bez w┼éasnego FTP-a ┼╝yj─ůcy z "┼éaski" innych link├│w, jest serwisem tylko z nazwy.

Na dzie┼ä dzisiejszy, na serwerze FTP znajduj─ů si─Ö niemal wszystkie zrecenzowane mapy. Naturalnie map jest nieco wi─Öcej, znajduj─ů si─Ö tam tak┼╝e pozycje ciekawe, aczkolwiek nie uj─Öte w naszym serwisie. Je┼Ťli chodzi o poprawienie link├│w w recenzjach i tematycznych listach map, to zostanie to zrobione na dniach. Troch─Ö z tym pracy jest, wi─Öc nie szykujcie si─Ö na szybkie wyj┼Ťcie na prost─ů. Poza mapami uj─Ötymi w recenzjach, zamierzam tam tak┼╝e umieszcza─ç wszelkie polskie mapy, a tak┼╝e co ciekawsze nowo┼Ťci oraz inne przydatne rzeczy dla maper├│w, jak zbiory tekstur, oprogramowanie itp.

Na serwer FTP wchodzimy spod tego linku. Na dniach adres zostanie uj─Öty w naszym menu g┼é├│wnym. Sponsorem serwera jest firma ASTER PL. W podzi─Öce za sponsoring ich logo z odno┼Ťnikiem znajduje si─Ö na stronie FTP, za┼Ť ich minibannerek do┼é─ůczy do innych na naszej stronie o mapach.Specjalne podzi─Ökowania dla kolegi Zasadzki, dzi─Öki kt├│remu mamy wymarzony serwerek FTP. Bo to on za┼éatwi┼é nam to wszystko rozmawiaj─ůc z przedstawicielami firmy ASTER PL.

Na koniec chcia┼éem zwr├│ci─ç uwag─Ö, ┼╝e serwer FTP posiada sw├│j layout. Zazwyczaj tego typu linki prowadz─ů do zbiorowiska plik├│w umieszczonych w niechlujnym interfejsie Apache'a. Doszed┼éem jednak do wniosku, ┼╝e lepiej zrobi─ç jak─ů┼Ť skromn─ů stronk─Ö do nawigacji. Dzi─Öki temu wszystkie mapy znajduj─ů si─Ö na jednej stronie, schludnie, alfabetycznie i tematycznie uporz─ůdkowane. Aby tradycji szybkich po┼é─ůcze┼ä z FTP sta┼éo si─Ö zado┼Ť─ç, strona nie osza┼éamia ┼╝adnymi fajerwerkami graficznymi. Jest prosta, czytelna i bez zb─Ödnych spowalniaczy. Serdecznie zapraszam do bezproblemowego w ko┼äcu zasysania mapek.
 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
de_cyberwar, ratsy pod Source'a
Friday, 24 December 2004 - 08:52
Karbulot
 
Od ukazania si─Ö narz─Ödzi do tworzenia map pod nowego Counter-Strike: Source min─Ö┼éo wprawdzie niewiele czasu, jednak ju┼╝ zacz─Ö┼éy pokazywa─ç si─Ö nie┼Ťmia┼éo pierwsze produkcje. Do takiej nale┼╝y mapka, stworzona przez razorzone|-=Dude=-, o nazwie de_cyberwar. Z g├│ry jednak ostrzegam, mapa jest drug─ů wersj─ů bety, nie gwarantuj─Ö zatem ┼╝e b─Ödzie chodzi┼éa ca┼ékiem poprawnie. Ponadto jej budowa jest do┼Ť─ç dziwna, sk┼éada si─Ö z jedynego pliku BSP, kt├│ry spakowany wa┼╝y 12.3 MB, za┼Ť rozpakowany a┼╝ 28.5 MB. To bardzo du┼╝o jak na map─Ö do CS-a, pami─Ötajmy jednak, ┼╝e chodzi tu o Source i mapy pod niego z pewno┼Ť─çi─ů ma┼ée nie b─Öd─ů. A ju┼╝ na pewno nie te, kt├│re nie korzystaj─ů ze standardowych tekstur.

O samej mapie mog─Ö powiedzie─ç niewiele. Jak wida─ç na screenach, mapka nale┼╝y do typu rats, rzecz za┼Ť dzieje si─Ö we wn─Ötrzu komputera. Niestety bieganie po niej nie by┼éo niezbyt interesuj─ůce. Poniewa┼╝ mam niezbyt nowy komputerek, zatem korzystam z najni┼╝szego ustawienia detali. Dlatego zamiast tych wszystkich kondesator├│w, opornik├│w i innych szczeg├│┼é├│w u mnie wy┼Ťwietla si─Ö jedynie pulsuj─ůcy napis ERROR. Przypuszczam jednak, ┼╝e posiadacze mocnych maszyn b─Öd─ů mogli cieszy─ç si─Ö mapk─ů w pe┼énej krasie. Tylko ilu jest takich ludzi, kt├│rzy mog─ů odpali─ç CS:S w maksymalnej liczbie detali bez utraty cennych w grach sieciowych FPS-├│w..

Mimo wszystko radz─Ö si─Ö bli┼╝ej przyjrze─ç nowej mapie. Na screenach serwisu LanmaniaX prezentuje si─Ö naprawd─Ö zab├│jczo, tym bardziej ┼╝e mapy do Source'a nie powstaj─ů na tuziny, za┼Ť VALVE jako┼Ť nie kwapi┼éo si─Ö do wydania pe┼énej gamy standard├│w znanych z poprzednich wersji CS-a.
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Słoneczne klimaty de_sunny
Friday, 24 December 2004 - 08:36
Karbulot
 
Ostatnio w ┼Ťwiecie maperskim panuje istna posucha. Nowe mapy wychodz─ů niezwykle rzadko, a jak ju┼╝ si─Ö co┼Ť poka┼╝e, zazwyczaj nie jest zbyt wysokich lot├│w. Prawdopodobnie przyczyny mo┼╝na si─Ö doszukiwa─ç w przerzuceniu si─Ö wielu maper├│w na tworzenie plansz do Counter-Strike: Source'a. Jednak dla mi┼éo┼Ťnik├│w niestandardowych map grywanych pod wersj─Ö 1.6, na szcz─Ö┼Ťcie nie wszyscy dali si─Ö ponie┼Ť─ç sza┼éowi tworzenia map do najnowszego dzie┼éa VALVE.

Jedn─ů z takich w┼éa┼Ťnie map jest mapka de_sunny, autorstwa Coucouoeufa. Je┼Ťli kto z ciekawo┼Ťci─ů obserwuje kolejne fazy tworzenia polskiego de_veneto, od razu zauwa┼╝y, ┼╝e obie mapki s─ů w bardzo podobnych klimatach. Naturalnie chodzi tutaj o tekstury, zatem jestem sk┼éonny przypuszcza─ç, ┼╝e zar├│wno AHA jak i Coucouoeuf korzystaj─ů z tych samych tekstur. Mniejsza zreszt─ů o szczeg├│┼éy, musz─Ö przyzna─ç ┼╝e pobiega┼éem troch─Ö po "s┼éoneczku" i mapka jak najbardziej przypad┼éa mi do gustu. Przede wszystkim jest jasna, s┼éoneczna i do┼Ť─ç ┼éatwa do opanowania. Na si┼é─Ö mo┼╝na by si─Ö przyczepi─ç do niezbyt starannie wyko┼äczonych obiekt├│w, czasem tekstury na nich s─ů po┼éo┼╝one nieco niechlujnie. Jednak w og├│lnym wra┼╝eniu mapka prezentuje si─Ö ca┼ékiem przyzwoicie.

Mapk─Ö zasysamy ze strony autora. Wa┼╝y niewiele, bo jedyne 3.34 MB, co na dzisiejsze standardy nie jest jak─ů┼Ť osza┼éamiaj─ůc─ů wielko┼Ťci─ů. Zatem zasysa─ç, testowa─ç - a jak si─Ö spodoba, to kto wie. Mo┼╝e znajdzie si─Ö w "wyposa┼╝eniu" naszego serwera BORG Hub Unimatrix.
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
DE RATS KITCHOON
Sunday, 19 December 2004 - 14:15
AHA
 
Po raz kolejny okazuje si─Ö, ┼╝e kuchnia mo┼╝e by─ç wdzi─Öcznym temetem do stworzenia mapy. Tytu┼éowa mapa autorstwa Muldyer'a i Skyle'a jest w┼éa┼Ťnie map─ů kt├│rej akcja toczy si─Ö w kuchni. Pomieszczenie to by┼éoby za ma┼ée gdyby┼Ťmy grali w normalnym rozmiarze, wi─Öc autorzy zmiejszyli nas do rozmiaru szczura. Jak ju┼╝ zapewne zauwa┼╝yli┼Ťcie mapa jest w stylu kresk├│wki. Posiada bardzo wiele r├│┼╝nych przycisk├│w i niespodzianek gwarantuj─ůcych dobr─ů zabaw─Ö i nieoczekiwane zdarzenia.


Do pobrania mapy zapraszam do z korzystania z tego linku
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
de_nuked - remake starego "niuka"
Thursday, 2 December 2004 - 13:40
Karbulot
 
Jaki┼Ť czas temu wyszed┼é znakomity mappack Condition Zero, b─Öd─ůcy niczym innym jak konwersj─ů map z tego moda na potrzeby Counter-Strike'a. Przerobiono kilka map, dodano nowe i gracze mogli cieszy─ç si─Ö standardowymi mapami w nowym wymiarze. Niestety, ale zabrak┼éo jednej z najpopularniejszych map, a mianowicie de_nuke.

Czemu to wspominam? Ot├│┼╝ s┼éynna mapa zosta┼éa poddana liftingowi, nie przez autora, ale zupe┼énie innego mapera St Jamesa. Nie posun─ů┼é si─Ö on jednak tylko do konwersji samej mapy i wymianie tekstur. Przede wszystkim usun─ů┼é rozmaite bugi, kt├│re wielu graczy bardzo dr─Öczy┼éy. Zlikwidowano obra┼╝enia kt├│re mo┼╝na by┼éo zadawa─ç poprzez ┼Ťciany, mo┼╝na skaka─ç przes okienko w domku na g├│rny BS, nie ma ju┼╝ ┼╝ar├│wki przy radiu, na kt├│rej wielu graczy uwielbia┼éo przesiadywa─ç. Pe┼én─ů list─Ö w j─Özyku angielskim jak i screeny mamy na serwisie LanmaniaX. Poni┼╝ej za┼Ť kilka screen├│w:


Wi─Öcej screen├│w w linku kt├│ry poda┼éem. To, czy mapa jest lepsza od pierwowzoru, trudno oceni─ç. Nie wypowiem si─Ö tak┼╝e na temat wyr├│wnania sk┼éad├│w i grywalno┼Ťci, map─Ö testowa┼éem bowiem samotnie. My┼Ťl─Ö jednak, ┼╝e wielu si─Ö skusi na te mapk─Ö, o ile znajdzie serwer na kt├│rej jest grana. Mapka wa┼╝y do┼Ť─ç sporo, bo a┼╝ 8.28 MB, za┼Ť targamy j─ů st─ůd lub st─ůd. Mi┼éej zabawy.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Nietypowe mapki FY
Wednesday, 17 November 2004 - 09:27
Karbulot
 
Serwis CS:Velocity opublikowa┼é dwie do┼Ť─ç ciekawe nowe mapki. W sumie nie by┼éoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, ┼╝e s─ů to mapki typu deathmatch. Zazwyczaj nie pisze si─Ö o takich produkcjach, zwykle tworzonych na kolanie w kilka godzin. Bo te┼╝ takie mapki nie s┼éyn─ů z jaki┼Ť wysublimowanych lokacji czy tekstur. Jednak te dwie mapy zas┼éuguj─ů na bli┼╝sze poznanie z powodu swojej nietypowo┼Ťci.

Pierwsza z nich fy_coldsteel jest nazwyklejsz─ů w ┼Ťwiecie mapk─ů, cho─ç do┼Ť─ç ciekawie rozplanowan─ů, du┼╝o biega si─Ö na niej po drabinkach. Na uwag─Ö jednak zas┼éuguje to, ┼╝e jest to mapa, na kt├│rej jednocze┼Ťnie mo┼╝emy biega─ç a┼╝ z o┼Ťmioma giwerami (4 pistolety i 4 karabiny). Dostajemy je na starcie. Naturalnie nic nie szkodzi, aby wyrzuci─ç jeden z karabin├│w i podnie┼Ť─ç na jego miejsce inny. Jak wygl─ůda taka rozgrywka, mo┼╝emy sobie tylko wyobrazi─ç. Ci, co umi─ů szybko zmienia─ç bronie maj─ů w swoim zapasie naprawd─Ö poka┼║n─ů liczb─Ö kulek bez potrzeby prze┼éadowywania broni. Niestety mapa jest do┼Ť─ç ma┼éa, zatem nie s─ůdz─Ö aby wesz┼éo na ni─ů do┼Ť─ç du┼╝a liczba graczy.

Druga mapa fy_torn_css jak wskazuje jej nazwa jest mapk─ů stworzon─ů na nowego Counter-Strike: Source. Chyba wiele nie min─Ö si─Ö z prawd─ů, je┼Ťli zaryzykuj─Ö stwierdzenie, ┼╝e jest to pierwsza mapka typu fy pod nowy engine CS-a. Niestety nie posiadam jeszcze Source'a, nie mog─Ö zatem wam przybli┼╝y─ç tej mapki.


Powy┼╝ej macie download do nowych mapek.fy_coldsteel wa┼╝y jedynie 146 KB. Je┼Ťli chodzi o fy_torn_css, to jest ona do┼Ť─ç spora jak na deathmatchowk─Ö, ponad 5 MB. Niestety nie znam wymaga┼ä co do mapek z nowego Source'a, zatem swoj─ů opini─Ö wystawiam na podstawie ┼Ťrednich wielko┼Ťci map do standardowego CS-a.
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^