Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      Weso┼éych ┼Üwi─ůt
      Unimatrix Zero powr├│...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powr├│t do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiŕcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju┐ 5711 dni
 
 
13-05-2004 Nowe trailery Half-Life 2 & Counter-St... Dragunov
12
11-11-2003 Skinpack prosto z Weapon-Hacks Dragunov
19
04-06-2004 Counter-Strike CZ 1.2 rain
18
16-11-2004 Powr├│t do Black Mesa, czyli polska pr... Dragunov
11
16-10-2004 Jak by─ç dobrym newsmanem i nie tylko VERNOM
13
 
Wielki update Steama
Friday, 24 October 2008 - 08:35
Karbulot
 
Wczoraj Valve dokona┼éo oczekiwanego od dawna bardzo du┼╝ego update'u Steama. Tak du┼╝ego i tak beznadziejnego, ┼╝e przewr├│ci┼é on ┼Ťwiatek CS-a do g├│ry nogami, graczy za┼Ť wp─Ödzi┼é w g┼é─Öbok─ů frustracj─Ö i zniech─Öcenie. Nie po raz pierwszy Valve wyskoczyo ze swoimi niepotrzebnymi innowacjami jak Filip z Konopii i pokaza┼éo, ┼╝e betatesterzy w ich firmie chyba chodz─ů do pracy na gazie. Naprawd─Ö zastanwia mnie, kto tam wymy┼Ťla takie udogodnienia. I czy jest to nami─Ötny gracz w CS-a, gdy┼╝ poprawiaj─ů zazwyczaj jakie┼Ť dziwne rzeczy.

Nie b─Öd─Ö pisa┼é o dobrociach nowego protoko┼éu 48. Nie zamierzam r├│wnie┼╝ podawa─ç listy zmian jakie zawiera aktualizacja. Z tego co przeczyta┼éem na innych serwisach, potwierdza si─Ö teoria, ┼╝e Valve jak zwykle zajmuje si─Ö pierdo┼éami i poprawianiem urojonych bug├│w, za┼Ť stare i naprawd─Ö m─Öcz─ůce graczy problemy zostaj─ů niezmienione od lat. Niestety, ale po aktualizacji serwery BORG nie nadaja si─Ö do gry, sta┼éy si─Ö niestabilne oraz ping podskoczy┼é wszystkim grubo ponad 300. Z ko┼äcowym werdyktem jednak si─Ö wstrzymamy, z tego co nam wiadomo Eravinor - Naczelny Head Administrator serwer├│w BORG przyjrzy si─Ö temu bli┼╝ej w weekend.

P├│ki co pozostaje nam podziwianie wspania┼éych projekt├│w wprowadzonych przez wizjonerow z Valve. Na ich szczycie mamy nasze avatarki z profili wy┼Ťwietlane w tabeli wynik├│w. Strasznie to wszystkim przydatne, tabela wygl─ůda niechlujnie, linie s─ů rozstrzelone, my za┼Ť podziwiamy kilka nic nam nie m├│wi─ůcych durnych obrazk├│w. Nie wiem, jak to ma wygl─ůda─ç przy pe┼énych serwerze ale czuj─Ö, ┼╝e czeka nas przewijalne okno znane dotychczas tylko z serwer├│w 32-slotowych. Kolejnym dobrodziejstwem jest niemo┼╝no┼Ť─ç odpalenia dotychczas wykonanych demek, ale z tego co wiem, t─Ö niedogodno┼Ť─ç b─Ödzie mo┼╝na obej┼Ť─ç. Oczywi┼Ťcie dzieki graczom i ich ch─Öci pisania skrypt├│w, w─ůtpie aby Valve cos na ten temat chcia┼éo zdzia┼éa─ç. Pozostaj─ů jeszcze inne pomniejsze bugi, wystarczy poczyta─ç co pisz─ů ludzie na innych forach dyskusyjnych czy serwisach ceesowych. Dalej oczernia┼é aktualizacji nie b─Öd─Ö, zobaczymy co z tego wyniknie. Ale jestem na najlepszej drodze do przeanalizowania sensu instalacji serwera No-Steam i odci─Öcia si─Ö ca┼ékowicie od dzikich pomys┼é├│w Valve.

Pomys┼éowi gracze za┼éo┼╝yli petycj─Ö do Valve, aby przywr├│cono nam stara wersje. Czy to co┼Ť da nie wiem, ale mo┼╝e u┼Ťwiadomi panom odpowiedzialnym za tworzenie aktualizacji do CS-a, ┼╝e nie nale┼╝y uszcz─Ö┼Ťliwia─ç graczy na si┼é─Ö swoimi niesprawdzonymi pomys┼éami.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Co si─Ö dzieje z konwersj─ů Day of Defeat?
Monday, 20 June 2005 - 13:08
Dragunov
 
Ostatnimi czasy zrobi┼éo si─Ö do┼Ť─ç g┼éo┼Ťno wok├│┼é gry Day of Defeat: Source. Po pocz─ůtkowych,┬ászcz─ůtkowych informacjach i wej┼Ťciu projektu┬áw faz─Ö beta, nic w zasadzie nie by┼éo wiadomo na temat los├│w tego popularnego moda. Firma Valve Software postanowi┼éa si─Ö jednak zlitowa─ç nad biednymi graczami oczekuj─ůcymi na pojawienie si─Ö Source'owej wersji Day of Defeat i przerwa─ç swoje milczenie w tej sprawie.

Wed┼éug "zaworowego" zespo┼éu prace nad DoD:S trwaj─ů nieprzerwanie i jak na razie programi┼Ťci s─ů zadowoleni z efekt├│w swojej pracy, a tak┼╝e z komentarzy graczy. W┬áopublikowanej niedawno┬áinformacji┬áczytamy: "pierwotny plan przewidywa┼é, i┼╝ stworzymy prawie bezpo┼Ťredni─ů, dzia┼éaj─ůc─ů konwersj─Ö Day of Defeat i oddamy j─ů w r─Öce spo┼éeczno┼Ťci graczy. Nast─Öpnie chcieli┼Ťmy rozpocz─ů─ç ulepszanie grafiki oraz rozgrywki, co zako┼äczy─ç si─Ö ma pod koniec roku. Kilka miesi─Öcy temu uda┼éo nam si─Ö zako┼äczy─ç konwersj─Ö moda, kt├│r─ů rozes┼éali┼Ťmy do niewielkiej liczby beta tester├│w. Chcieli┼Ťmy zobaczy─ç ich reakcje a jednocze┼Ťnie wiedzieli┼Ťmy, i┼╝ w tej postaci gra nie jest wystarczaj─ůco dobra aby wypu┼Ťci─ç j─ů na rynek. Postanowili┼Ťmy wi─Öc ulepszy─ç ca┼é─ů zawarto┼Ť─ç Day of Defeat: Source przed jej publicznym debiutem, maj─ůc nadziej─Ö, i┼╝ gracze b─Öd─ů spokojniejsi czekaj─ůc na gr─Ö i wiedz─ůc, i┼╝ bardzo powa┼╝nie podchodzimy do prac nad t─ů produkcj─ů."

Jak wida─ç proces konwersji przebiega zgodnie z planem i gracze oczekuj─ůcy na DoD: Source mog─ů spa─ç spokojnie. O wszelkich nowo┼Ťciach dotycz─ůcych tego moda b─Ödziemy oczywi┼Ťcie informowa─ç na ┼éamach naszego serwisu.
 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
www.KoszulkiCS.kom.pl
Sunday, 19 June 2005 - 12:33
Dragunov
 

Dok┼éadnie od wczorajszego wieczora dzia┼éalno┼Ť─ç rozpocz─ů┼é pierwszy polski serwis internetowy po┼Ťwi─Öcony w ca┼éo┼Ťci ubraniom (koszulkom) upi─Ökszonym motywami zaczerpni─Ötymi z Counter-Strike'a. Do wyboru s─ů tak┼╝e podk┼éadki po myszki i kalendarze - oczywi┼Ťcie tak┼╝e zawieraj─ůce odpowiednie loga zwi─ůzane z gr─ů.

Autorem strony i g┼é├│wnym pomys┼éodawc─ů jest by┼éy redaktor naczelny serwisu headshot.pl - Sebastian "shiZm(A)" Kacperski. W chwili obecnej strona nie oferuje jeszcze zbyt wielu artyku┼é├│w, ale sytuacja ta ma si─Ö zmieni─ç ju┼╝ pod koniec czerwca. Autorowi ┼╝yczymy oczywi┼Ťcie wytrwa┼éo┼Ťci i powodzenia przy realizacji jego projektu, za┼Ť naszych czytelnik├│w zapraszamy do odwiedzenia strony.

Z przyjemno┼Ťci─ů informujemy, ┼╝e serwis BORG Counter-Strike jest jednym z promotor├│w serwisu "KoszulkiCS". W najbli┼╝szym czasie na naszej stronie┬á pojawi si─Ö button reklamowy, kt├│ry b─Ödzie odsy┼éa┼é Was do wy┼╝ej wspomnianego serwisu.

 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
cs_assault dla Counter-Strike: Source
Saturday, 4 June 2005 - 12:01
Dragunov
 
Wygl─ůda na to, ┼╝e w najbli┼╝szym czasie fani gry Counter-Strike: Source dostan─ů w swe r─Öce kolejn─ů map─Ö ciesz─ůc─ů si─Ö olbrzymi─ů popularno┼Ťci─ů.┬áMowa tu o cs_assault, na kt├│r─ů to przysz┼éa kolej po wydaniu de_inferno i de_port. Wie┼Ťci zza Oceanu Atlantyckiego wskazuj─ů jednoznacznie, ┼╝e zesp├│┼é mapper├│w z Valve Software pracuje nad cs_assault. Przy okazji warto zwr├│ci─ç uwag─Ö, ┼╝e "napad" b─Ödzie reprezentowa┼é na razie nieliczn─ů w grze Counter-Strike: Source grup─Ö map typu 'cs_'. Do chwili obecnej ukaza┼éy si─Ö dwa screeny, daj─ůce niew─ůtpliwy przedsmak klimatu magazynu, umiejscowionego gdzie┼Ť na przedmie┼Ťciach Chicago - przez jedych kochanego, przez innych znienawidzonego.

 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
Nastał okres stagnacji
Friday, 3 June 2005 - 13:50
Dragunov
 
Na samym wst─Öpie tego newsa chcia┼ébym gor─ůco przeprosi─ç naszych czytelnik├│w, za brak nowych wiadomo┼Ťci publikowanych przez nasz serwis. Ostatnimi czasy naprawd─Ö niewiele dzieje si─Ö w wirtualnym ┼Ťwiecie Counter-Strike'a, a tak┼╝e Half-Life'a 2, st─ůd te┼╝ brakuje nam temat├│w do redagowania. W przesz┼éo┼Ťci zawsze dbali┼Ťmy o jako┼Ť─ç publikacji i starali┼Ťmy si─Ö wybiera─ç tylko te najciekawsze i najwa┼╝niejsze informacje, aby w pe┼éni zadowoli─ç naszych odbiorc├│w. W┼éa┼Ťnie takich temat├│w ostatnio brakuje, a naszym wsp├│┼épracownikom nie sprawia przyjemno┼Ťci "pisanie na si┼é─Ö" - tak bardzo zreszt─ů popularne w┼Ťr├│d innych serwis├│w. Na koniec zapewniam, ┼╝e nasza ekipa czuje si─Ö dobrze i wci─ů┼╝ czeka na interesuj─ůce tematy. Gdy tylko takowe si─Ö pojawi─ů, z pewno┼Ťci─ů szybko zostan─ů opublikowane na ┼éamach naszego serwisu.
 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
de_port i de_inferno w przyszłym tygodniu
Saturday, 7 May 2005 - 04:40
Dragunov
 
Noc z pi─ůtku na sobot─Ö przynios┼éa bardzo interesuj─ůc─ů informacj─Ö pochodz─ůc─ů prosto ze studia Valve. Wed┼éug najnowszych doniesie┼ä, ju┼╝ w przysz┼éym tygodniu gra Counter-Strike: Source zostanie wzbogacona o dwie "nowe" mapy - de_port i de_inferno. Pierwsz─ů z nich zosta┼éa ju┼╝ zapowiedziana przez nasz serwis przy okazji tego┬ánewsa, za┼Ť drugiej - de_inferno - raczej nikomu przedstawia─ç nie trzeba.

Na tym jednak nowo┼Ťci si─Ö nie ko┼äcz─ů.┬áNast─Öpny update zaimplementuje do gry nowy skin postaci anty-terrorysty (przedstawiony poni┼╝ej).

                 

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Half-Life 2: Aftermath oficjalnie zapowiedziany
Friday, 29 April 2005 - 00:59
Dragunov
 
Maj─ůc w pami─Öci niesamowit─ů popularno┼Ť─ç drugiej ods┼éony gry Half-Life, ┼éatwo wywnioskowa─ç, ┼╝e musi si─Ö ona doczeka─ç kontynuacji. Tak te┼╝ si─Ö stanie. Prawdopodobnie na pocz─ůtku tegorocznej jesieni w sklepach pojawi si─Ö oficjalny dodatek do Half-Life'a 2, nosz─ůcy nazw─Ö "Aftermath".

W chwili obecnej wiadomo, ┼╝e warstwa fabularna dodatku przedstawi dalsze losy Gordona Freemana bezpo┼Ťrednio po zamkni─Öciu scenariusza podstawowej gry. Nieoficjalnie m├│wi si─Ö, ┼╝e add-on pozwoli graczom wcieli─ç si─Ö w posta─ç dotychczasowej pomocniczki dr Freemana - Alyx Vance.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Beta testy VAC 2.0 ju┼╝ w tym tygodniu
Monday, 28 March 2005 - 22:11
Dragunov
 
Święta Wielkanocne już praktycznie za nami - czas rodzinnych spotkań, podarków i pisanek dobiega niestety do końca. Ale czy to koniec prezentów? Okazuje się, że wcale nie.

Z oficjalnych o┼Ťwiadcze┼ä pracownik├│w studia Valve wynika jednoznacznie, ┼╝e ju┼╝ w tym tygodniu do u┼╝ytku publicznego zostanie oddana beta wersja "uznanego" dotychczas modu┼éu wykrywaj─ůcego oszust├│w - VAC (Valve Anti-Cheat).

Najnowsza wersja "Wacka" ma gwarantowa─ç niespotykane dot─ůd zabezpieczenia serwer├│w przed wszelkiej ma┼Ťci cheaterami. Zanim jednak zostanie ona wprowadzona na sta┼ée, musi zosta─ç przetestowana. Powszechnie wiadomo, ┼╝e beta testy b─Öd─ů otwarte i ka┼╝dy u┼╝ytkownik, kt├│ry zauwa┼╝y luki w module, b─Ödzie m├│g┼é je raportowa─ç, tak aby mog┼éy one zosta─ç wyeliminowane przed oficjalnym debiutem "dw├│jki".

Sami oszu┼Ťci maj─ů jeszcze czas, aby pozby─ç┬ási─Ö cheat├│w ze swoich dysk├│w twardych. Je┼Ťli tego nie zrobi─ů i zostan─ů przy┼éapani na gor─ůcym uczynku, "nagrod─ů" b─Ödzie do┼╝ywotnie zablokowanie ich kont w systemie Steam. Uczciwi gracze na razie mog─ů spa─ç spokojnie i mie─ç nadziej─Ö, ┼╝e nowy VAC b─Ödzie dzia┼éa┼é o wiele sprawniej ni┼╝ jego "dziurawy" poprzednik.
 
 
::::: Komentarze [ 7 ] :::::
 
Update Steama
Friday, 25 March 2005 - 16:55
Dragunov
 
Dnia wczorajszego pojawiła się kolejna aktualizacja systemu Steam. Ostatnimi czasy wszelkie update'y dedykowane były "silnikowi" Source i grze Counter-Strike: Source, tak jest i tym razem.

Oto szczegółowy changelog:

Counter-Strike: Source

  • Wprowadzono system zakupu ulubionych zestaw├│w broni.
  • Wprowadzono nazwy poszczeg├│lnych lokacji do rozm├│w g┼éosowych.
  • Poszczeg├│lne pliki zwi─ůzane z mapami niestandardowymi od teraz ┼éaduj─ů si─Ö poprawnie.
  • Naprawiono problem z dwukrotnym odtwarzaniem d┼║wi─Öku podczas wybuchu granatu HE.
  • Naprawiono cen─Ö pistoletu Five-Seven, kt├│ra r├│┼╝ni┼éa si─Ö od ceny wy┼Ťwietlanej w 'buy menu'.
  • Naprawiono problem zwi─ůzany z b┼éednym wy┼Ťwietlaniem niekt├│rych element├│w w menu HUD.
  • Identyfikatory celu nie wy┼Ťwietlaj─ů si─Ö ju┼╝ podczas dzia┼éania komendy 'mp_fadetoblack'.
  • Przy w┼é─ůczeniu polecenia 'mp_humanteam' gracze b─Öd─ů mogli przej┼Ť─ç do trybu Spectactor.
  • Pole zak┼éadnik├│w w zdarzeniu 'hostage_rescued' jest od tej chwili wype┼énione poprawnie.
  • Zak┼éadanie t┼éumika jest od tej chwili anulowane przy zmianie broni.
  • Poprawiono kilka b┼é─Öd├│w na mapie cs_compound.
  • Poprawiono wy┼Ťwietlanie lokacji 'Hostage Rescue Zone' w rozmowach g┼éosowych i pod radarem.
  • Gracze mog─ů zmienia─ç swoje nicki w minimalnie dziesi─Öciosekundowych odst─Öpach czasowych i nie cz─Ö┼Ťciej ni┼╝ pi─Ö─ç razy w ci─ůgu dziesi─Öciu minut.
  • Komunikat 'Enemy Spotted' nie jest od tej chwili pokazywany graczom znajduj─ůcym si─Ö za zas┼éonami dymnymi.
  • Efekty granatu FB nie mog─ů od tej chwili by─ç omini─Öte poprzez wciskanie klawisza 'escape' lub wy┼é─ůczanie menu HUD.

"Silnik" Source

  • Naprawiono manipulowanie nieszczelno┼Ťciami w trybie VCR.
  • Wprowadzono sprecyzowany komunikat b┼é─Ödu "silnika" przy pr├│bie wyrenderowania zbyt wielu element├│w w poszczeg├│lnych klatkach.
  • Pliki d┼║wi─Ökowe dzia┼éaj─ů od tej chwili poprawnie, gdy znajduj─ů si─Ö w spakowanych plikach.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Rozwi─ůzanie konkursu Valve Software
Tuesday, 22 March 2005 - 16:26
Dragunov
 

W grudniu ubieg┼éego roku na ┼éamach naszego serwisu pojawi┼é si─Ö news, w kt├│rym informowali┼Ťmy o og┼éoszeniu przez firm─Ö Valve Software konkursu na najlepsz─ů map─Ö przeznaczon─ů dla moda Half-Life 2: DeathMatch.

Nadszed┼é wreszcie czas rozwi─ůzania konkursu i przedstawienia poszczeg├│lnych zwyci─Ösc├│w. Przypominam, ┼╝e pierwsze miejsce premiowane by┼éo nagrod─ů w wysoko┼Ťci 5000 USD, za┼Ť drugie i trzecie 3000 USD.

Ponad to wyróżniona została także mapa DM_Avalon, autorstwa Michaela Vissera.

Gratulujemy!       

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Złoto dla Team Pentagram!
Sunday, 13 March 2005 - 15:15
PADI
 

Rozgrywki Counter-Strike`a 1.6 w ramach World Cyber Games 2005: Samsung Euro Championship dobieg┼éy ko┼äca. Turniej rozgrywany by┼é systemem Double Elimination. Polsk─Ö reprezentowa┼é znany wszystkim klan Team Pentagram, w sk┼éadzie: TaZ, LUq, napalm, Neo oraz┬ázibi. Nasi rodacy przez trzy kolejne dni turnieju systematycznie pokonywali wszystkich przeciwnik├│w, a┼╝ dotarli do fina┼éu, w kt├│rym zmierzyli si─Ö z Du┼äczykami z klanu SK-Gaming i pokonali ich 16:11, zdobywaj─ůc w ten spos├│b z┼éoto i skromn─ů nagrod─Ö pieni─Ö┼╝n─ů - 15.000 €. Drugie miejsce wywalczy┼é wspomniany klan ┬áSK-Gaming, a trzecie ALTERNATE aTTaX.

Chłopakom z Team Pentagram serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów na międzynarodowej arenie Counter-Strike`a!

 
 
::::: Komentarze [ 8 ] :::::
 
Icemat Siberia - recenzja
Sunday, 13 March 2005 - 13:23
PADI
 
Na ┼éamach sieciowego serwisu Amped eSports ukaza┼éa si─Ö do┼Ť─ç ciekawa recenzja kolejnego produktu przeznaczonego dla "profesjonalnych" graczy - s┼éuchawek Icemat Siberia. Tekst traktuj─ůcy o rzeczonym sprz─Öcie do najd┼éu┼╝szych nie nale┼╝y, ale co najwa┼╝niejsze nie jest napisany w spos├│b skomplikowany i nawet osoby s┼éabo w┼éadaj─ůce j─Özykiem angielskim powinny sobie poradzi─ç z jego przeczytaniem.

Recenzja z pewno┼Ťci─ů pomo┼╝e w decyzji osobom, kt├│re nadal si─Ö zastanawiaj─ů nad zakupem owego produktu. Ca┼éy artyku┼é znale┼║─ç mo┼╝na tutaj. Tekst zosta┼é tak┼╝e poparty zdj─Öciami i komentarzami u┼╝ytkownik├│w wspomnianego serwisu.

Więcej informacji na temat słuchawek Icemat Siberia znaleźć można tutaj, a także tutaj.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Logitech MX 518 ju┼╝ w kwietniu
Sunday, 13 March 2005 - 13:23
PADI
 
Firma Logitech - lider na ┼Ťwiatowym rynku myszek komputerowych - zapowiada, ┼╝e ju┼╝ nied┼éugo ma by─ç dost─Öpny w sklepach kolejny model ze s┼éynnej serii MX. Sensor optyczny nowego gryzonia, opatrzonego tym razem numerem 518, mo┼╝e przechwytywa─ç 5,8 megapikseli na sekund─Ö, a dane do komputera przesy┼éane s─ů w postaci 16 bitowej, a nie jak dotychczas 8 bitowej. Najciekawsza wydaje si─Ö mo┼╝liwo┼Ť─ç zmiany czu┼éo┼Ťci myszki podczas gry w zakresie od 400 do 1600 dpi. Mysz Logitech MX 518 ma by─ç dost─Öpna w Stanach Zjednoczonych i Europie w kwietniu, po sugerowanej cenie ok. 50$.
 
 
::::: Komentarze [ 7 ] :::::
 
Zbli┼╝a si─Ö premiera mapy de_port
Saturday, 12 March 2005 - 14:33
Dragunov
 
Prosto z ekipy "zaworowc├│w" dotar┼éa do┼Ť─ç lakoniczna i uboga w szczeg├│┼éy informacja na temat nowej mapy, kt├│ra zostanie udost─Öpniona prawdopodobnie w najbli┼╝szych tygodniach.

Przedmiotowa plansza b─Ödzie nosi─ç nazw─Ö de_port i zosta┼éa zadedykowana grze Counter-Strike: Source. Na tym ko┼äcz─ů si─Ö wszelkie informacje na ten temat. Aby pocieszy─ç wszelkich niepocieszonych tak zdawkow─ů informacj─ů odbiorc├│w, udost─Öpniony zosta┼é odr─Öczny szkic (plan) nowej mapy.

                                                                

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Steam update'owany
Saturday, 12 March 2005 - 01:48
Dragunov
 
Za nami kolejna aktualizacja systemu Steam. Tym razem zmiany nie były już kosmetyczne i w głównej mierze zostały dedykowane grze Counter-Strike: Source, "silnikowi" Source, a także pakietowi SDK.

Changelog przedstawia si─Ö nast─Öpuj─ůco:

Counter-Strike: Source

  • Pozbyto si─Ö b┼é─Ödu, kt├│ry umo┼╝liwia┼é przewidywanie ruch├│w graczy.
  • Wyeliminowano mo┼╝liwo┼Ť─ç chowania si─Ö w┼Ťr├│d ska┼é na mapie de_dust2.
  • Na mapie de_train wprowadzono odpowiednie blokady uniemo┼╝liwiaj─ůce graczom docieranie do niekt├│rych miejsc.
  • Usprawniono zachowanie bot├│w na mapie cs_compaund.

"Silnik" Source (serwer gry)

  • Wprowadzono komend─Ö "stats", dzi─Öki kt├│rej istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç wy┼Ťwietlania listy graczy, obecnego wykorzystania zasob├│w procesora i ┼é─ůcza.
  • Poprawiono funkcjonowanie rcona w odniesieniu do ID ┼╝─ůda┼ä.
  • Wprowadzono ogranicznik ilo┼Ťci zapyta┼ä UDP. Podobnie jak w grze Half-Life, ogranicznik kontrolowany jest warto┼Ťciami cvars: "sv_max_queries_sec", "sv_max_queries_sec_global", oraz "sv_max_queries_window".
  • Usuni─Öto komend─Ö "sv_allowlocalquery".
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^