Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8035 dni
 
 
13-05-2004 Nowe trailery Half-Life 2 & Counter-St... Dragunov
12
11-11-2003 Skinpack prosto z Weapon-Hacks Dragunov
19
04-06-2004 Counter-Strike CZ 1.2 rain
18
16-11-2004 Powrót do Black Mesa, czyli polska pr... Dragunov
11
16-10-2004 Jak być dobrym newsmanem i nie tylko VERNOM
13
 
Counter Strike Manager 2.0 - prace w toku
Wednesday, 28 July 2004 - 03:00
Dragunov
 

Na łamach oficjalnej witryny sieciowego menadżera Counter-Strike'a nazywającego się Counter Strike Manager pojawił się news informujący o rozpoczętych pracach nad jego kolejną wersją. Twórcy CSM-a widząc znaczne zainteresowanie ich produktem, postanowili opracować kolejną wersję, w której pojawi się wiele innowacji. Zmian będzie dużo, jednak  w chwili obecnej wiadomo tylko o kilku podstawowych.

Counter Strike Manager 2.0 oferować będzie przede wszystkim znacznie bardziej rozbudowane opcje umożliwiające kontrolowanie własnej drużyny (klanu). I tak dla przykładu pojawi się opcja, dzięki której będzie można umieszczać własnych zawodników na dowolnie wybranych przez siebie pozycjach. Nie trzeba będzie tym samym ograniczać się do wybierania przypisanych domyślnie miejsc. Ponadto wszystkie mecze będzie można oglądać w 2D. Tryb ten zastąpi standardowego scorebota widokiem pola walki z góry (vide CS2D).

Ponieważ zmiany są pracochłonne, Counter Strike Manager 2.0 pojawi się dopiero w czwartym kwartale bieżącego roku, jednak już pod koniec sierpnia mają być dostępne pierwsze screeny ilustrujące wygląd nowej wersji.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Poprawka poprawki
Monday, 26 July 2004 - 05:07
Dragunov
 
Jak wiadomo ostatnia poprawka Counter-Strike'a, która ukazała się 22. lipca (patrz news Raina "Ostatni update przed wyłączeniem 1.5") spowodowała pewne zamieszanie. Okazało się, że poza zmianami i ulepszeniami zawierała ona błąd, którego objawem było samoczynne zamykanie się Counter-Strike'a (tzw. "shell ejection behavior"). Firma Valve Software dość szybko zareagowała, czego efektem jest drobna łatka, która eliminuje wspomniany błąd. Pobranie patcha oczywiście odbywa się automatycznie po uruchomieniu Steama.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Prezentacja grywalnej wersji HL2
Sunday, 25 July 2004 - 13:50
Zszywa3
 

Serwis HL2 World zamieścił na swoich łamach informację, w której możemy przyczytać, że Doug Lombardi potwierdził, iż grywalna wersja Half-Life'a 2 zostanie pokazana już 31 lipca 2004 roku uczestnikom wręczenia nagród G-Phoria. Na tej imprezie będzie obecna telewizja G4/Tech, która mające tam miejsce wydarzenia uwieczni na taśmie filmowej. Dzięki temu film z prezentacją HL2 prawdopodobnie wkrótce po tym wydarzeniu ukaże się w sieci.

Valve ostatnio wyraźnie zwiększyło tempo promocji swojego najnowszego dziecka - HL2. Dzieje się tak dlatego, że bardzo szybko zbliża się premiera równie wielkiego (a może nawet większego) tytułu - Dooma 3, i ID Software również mocno przyspieszyło. Gracze z tej rywalizacji mogą tylko skorzystać, ponieważ obydwie w/w gry mają szansę ukazać się jeszcze w te wakacje.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Beta testy CSS także dla posiadaczy kart firmy ATI
Sunday, 25 July 2004 - 03:24
Dragunov
 

Wspominałem już kilkakrotnie na łamach naszego serwisu o beta testach gry Counter-Strike: Source. Z dotychczasowych informacji można się było dowiedzieć, że ów testy dotyczyć będą właścieli kafejek internetowych (program CyberCafe), a także Counter-Strike'a: Condition Zero. Jednak plan firmy Valve Software nieco się zmienił. Okazuje się bowiem, że osoby, które od roku kupują - nie oszukujmy się - drogie karty graficzne ATI Radeon z serii XT, bądź wersje All-in-Wonder także będą miały możliwość testowania najnowszej odsłony Counter-Strike'a.

Nie ulega wÄ…tpliwoÅ›ci, że posiadacze wspomnianych kart mogÄ… czuć siÄ™ "troszkÄ™" zawiedzione. Już w sierpniu ubiegÅ‚ego roku miaÅ‚y otrzymać peÅ‚nÄ… wersjÄ™ gry Half-Life 2, a jak siÄ™ okazuje od tego czasu mogÄ… co najwyżej wachlować siÄ™ otrzymanym kuponem na ten tytuÅ‚. NadszedÅ‚ jednak czas na wynagrodzenie im dÅ‚ugiego okresu oczekiwania. Wszystko wskazuje na to, że już na przeÅ‚omie sierpnia i wrzeÅ›nia otrzymajÄ… pudeÅ‚ko zawierajÄ…ce Half-Life'a 2, ale zanim to nastÄ…pi bÄ™dÄ… mogli już od 10. sierpnia, razem z nabywcami gry Counter-Strike: Condition Zero wziąć udziaÅ‚ w beta testach Counter-Strike'a: Source. InformacjÄ™ takÄ… na forum serwisu halflife2.net potwierdziÅ‚ Greg Coomer, zatrudniony w firmie Valve Software na stanowisku „product designer”.

Jeżeli więc akurat na przestrzeni ostatnich 12. miesięcy nabyliście taką kartę z kuponem, a są one dostępne w sklepach komputerowych na terenie Polski, to zalecane jest znalezienie jej pudełka i odkurzenie znajdującego się w nim kuponu.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Ostatni update przed wyłączeniem 1.5
Friday, 23 July 2004 - 20:46
rain
 
VALVe uraczyło nas wczoraj kolejną poprawką Counter-Strike'a, być może już ostatnią przed zapowiadanym na poniedziałek wyłączeniem serwerów autentyfikacji WON. Wprowadzone zmiany obejmują między innymi:
  • Poprawione zachowanie przy zmianie nicka na "spec_HELP_TEXT" (CS i CS:CZ)
  • Poprawki w funkcjonowaniu tarcz
  • Poprawione zachowanie granatów dymnych
  • Celownik o jednakowej wielkoÅ›ci dla wszystkich rodzajów granatów
  • Udoskonalony tryb strzelania seriÄ… (burst) FAMAS-a
  • PrzeÅ‚Ä…czanie do bomby (C4) lub granatów nie maskuje już odgÅ‚osu strzaÅ‚u AWP
  • Poprawione zachowanie komendy sv_restart
oraz kilka innych małych udoskonaleń.
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Half-Life 2 zostanie ukończony za 13 dni
Friday, 23 July 2004 - 03:16
Dragunov
 

Kilka dni temu (20. lipca) za sprawą użytkowników forum dyskusyjnego serwisu HL2World do sieci zaczęły przedostawać się plotki mówiące o kolejnym przełożeniu daty premiery Half-Life'a 2. Aby wyjaśnić całą sytuację, pewien osobnik kryjący się pod tajemniczym nickiem jb55 zgłosił się za pośrednictwem poczty elektronicznej do samego Gabe'a Newella. Szef Valve Software szybko zdementował wszelkie pogłoski i stwierdził, iż obecnie jego zespół skupia się wyłącznie na wykrywaniu i eliminowaniu wykrytych błędów w kodzie gry. Dodał także, że jeżeli prace będą postępować w takim samym tempie jak dotychczas, to za 13 dni Half-Life 2 zostanie oczyszczony ze wszystkich błędów. Jeżeli rzeczywiście tak się stanie, oznacza to rychłe ukończenie developingu, wersję Relase Candidate, status Gold i w końcu premierę.

 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Beta testy Counter-Strike: Source od 10. sierpnia
Wednesday, 21 July 2004 - 23:46
Dragunov
 

Beta testy gry Counter-Strike: Source dla posiadaczy Counter-Strike Condition Zero rozpoczną się już niedługo, bo 10. sierpnia - taką właśnie informację podał Gabe Newell. Pięć dni wcześniej wszyscy zainteresowani będą mogli zacząć pobierać (tzw. pre-loading) poprzez system Steam zajmującą około 300 MB wersję beta CSS.

Informacja ta została przekazana za pośrednictwem poczty elektronicznej. Szef Valve Software odpowiedział na dwa dość krótkie pytania niemieckich fanów z serwisu internetowego HLPortal. Kopię owego maila znaleźć można tutaj.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Counter-Strike: Source Movie
Wednesday, 21 July 2004 - 00:56
Dragunov
 

Pamiętacie zapewne największe na świecie growe targi E3. Podczas nich zaprezentowano nowe materiały filmowe dotyczące gry Half-Life 2. Wtedy to także świat dowiedział się o istnieniu Counter-Strike'a opartego na "silniku" Source (zwanego Counter-Strike: Source). Wszystko było pokazane i zilustrowane głosem samego Gabe'a Newella. W zasadzie jedynym poważnym mankamentem było nagranie owej prezentacji amatorską kamerą, przez co całość niestety straciła na jakości. Nic jednak straconego, ponieważ od dnia wczorajszego w sieci można już znaleźć prezentację CSS w rozdzielczość 1024X768.

Film, choć dość krótki i podany jako deser po prezentacji Half-Life'a 2, zasługuje jednak na uwagę. Prezentuje on rozgrywkę na znanej bardzo dobrze, choć teraz zmienionej, mapie de_aztec. Plik filmowy zajmuje 93.3 MB, a listę serwerów, z których można go pobrać znajdziecie na łamach growego serwisu GamersHell.

 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Znane osoby pod lupÄ…
Tuesday, 20 July 2004 - 02:33
Dragunov
 

Często na łamach naszego serwisu pojawiają się różnorakie newsy dotyczące wypowiedzi znanych w świecie komputerowej rozrywki osób. Osoby te są zazwyczaj cytowane przez nas przy okazji publikacji różnych materiałów: filmów, łatek, czy po prostu ich nowych planów na przyszłość. Wczoraj, pisząc swojego poprzedniego newsa, który dotyczył beta testów Counter-Strike'a opartego na "silniku" Source, cytowałem słowa Szefa Valve Software - Gabe'a Newella i wtedy właśnie w mej głowie zaświtał pomysł publikowania na łamach naszego serwisu materiałów dotyczących owych znanych person.

Wielu z nas zna wielu przedstawicieli film z branży komputerowej rozrywki jednie po ich nazwiskach i często lakonicznych wypowiedziach. Czy zatem nie czas dowiedzieć się czegoś więcej na ich temat - o ich przeszłości i życiu prywatnym? Wydaje mi się, że ten pomysł jest dość interesujący. W odpowiednich odstępach czasowych (powiedzmy co miesiąc) - za Waszą aprobatą - mógłbym prezentować sylwetki wspomnianych osób. Chciałbym - i tak zresztą było w przeszłości - żeby czytelnicy naszego serwisu mieli wpływ na to, co będzie on zawierał. Zatem od Was zależy, czy pomysł ten się przyjmie. Proszę zatem abyście wyrazili swoją opinię o tym planie w komentarzach.

Jeżeli gra będzie warta świeczki, już wkrótce pojawi się odpowiednio przygotowany tekst o kimś ciekawym. Mam już swój typ i chyba wystarczającą podpowiedzią będzie, że jest to osoba zajmująca kierownicze stanowisko w firmie Valve Software :-). Z racji tego, że materiały często będą dość długie (biografie naprawdę są ciekawe i rozbudowane), formą przekazu będzie news odnoszący się do przygotowanego przeze mnie tekstu (znajdzie się tam coś w rodzaju "dalsza część newsa"). Po kliknięciu na ten link, zostaniecie przeniesieni do odpowiedniego materiału.

Czekam na Wasze opinie i sugestie. Uważam, że nie samymi nowinkami ze świata Counter-Strike'a nasz serwis żyć powinien.

 
 
::::: Komentarze [ 7 ] :::::
 
Gabe Newell o beta testach CSS
Monday, 19 July 2004 - 23:58
Dragunov
 

Gabe Newell - człowiek, którego nikomu przedstawiać nie trzeba, zdradził dziś kilka szczegółów dotyczących otwartych beta testów gry Counter-Strike: Source, które - przypomnijmy - rozpoczną się już za kilka tygodni.

Szef Valve Software w wywiadzie udzielonym serwisowi Planet Half Life poinformował, że wersja beta CSS posiadać będzie prawdopodobnie tylko jedną mapę.

"Wypuszczona beta Counter-Strike:Source będzie się składała z silnika Source, moda CS oraz jednej grywalnej mapy (najprawdopodobniej de_dust). Wypuszczamy betę, aby dowiedzieć się jakie problemy może powodować silnik Source, gdy umożliwimy grę kilkuset tysiącom ludzi." - powiedział Gabe Newell.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Half-Life 2 - znamy wymagania sprzętowe
Friday, 16 July 2004 - 01:34
Dragunov
 

W ostatnim z wywiadów jeden z pracowników studia Valve Software - Doug Lombardi został zapytany o minimalne i preferowane wymagania sprzętowe nadchodzącego hitu, jakim podobno ma się stać gra Half-Life 2. Poznaliśmy tym samym jaką konfigurację powinien posiadać nasz PeCet, abyśmy mogli cieszyć się naprawdę piękną, a co najważniejsze płynnie wyświetlaną grafiką.

Wymagania minimalne:

  • procesor 1.2GHz,
  • 256 MB pamiÄ™ci RAM,
  • system operacyjny Win 98/ME/2000/XP,
  • karta graficzna kompatybilna z DirectX 7.

Wymagania zalecane:

  • procesor 2.4 GHz,
  • 512 MB pamiÄ™ci RAM,
  • system operacyjny Windows 2000/XP,
  • karta graficzna kompatybilna z DirectX 9.

Jeżeli Doug Lombardi nie pomylił się przy podawaniu powyższych informacji - a wierzę, że tak było - to ja jestem "uzbrojony" w maszynę, która podoła grze Half-Life 2 działającej na najwyższych ustawieniach. Prawdę powiedziawszy bardziej obawiam się podobno wyciskającej siódme poty ze sprzętu grze Doom 3, ale dopóki ani jedna, ani druga z gier nie trafi na mój dysk twardy i nie będę miał okazji jej przetestować, tego typu przypuszczenia są bezpodstawne. Szkoda, że wśród tych wszystkich danych zabrakło nieco bardziej konkretnych informacji dotyczących kart graficznych. Poznaliśmy jedynie ich zalecaną zgodność z pakietami DirectX. Rozumiem, że procesor i pamięć RAM są jednymi z najważniejszych elementów wpływających na wydajność i moc blaszaków, ale chyba karty graficzne też mają coś do powiedzenia, prawda?

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Obszerny update Counter-Strike: Condition Zero
Friday, 16 July 2004 - 01:02
Dragunov
 

Wczorajszego dnia, za pośrednictwem systemu Steam, został opublikowany kolejny update gry Counter-Strike: Condition Zero. W tytule newsa można znaleźć słowo "obszerny", co przekłada się na ilość zmian, które wprowadza wspomniane uaktualnienie. A oto, co zostało zaimplementowane, zmienione, lub poprawione:

Counter-Strike: Condition Zero:

  • Dodano nowe mapy: de_truth_cz i de_corruption_cz.
  • Poprawiono hitboxy w modelach postaci.
  • Poprawiono zachowanie botów w walce z użyciem noży.
  • Poprawiono zachowanie botów przy maksymalnym zapeÅ‚nieniu serwera.
  • Poprawiono dźwiÄ™ki podczas skakania na różne rodzaje powierzchni.
  • Poprawiono animacje broni w czasie ich przeÅ‚Ä…czania\zmieniania.
  • Poprawiono zachowanie granata dymnego w momencie ulatniania siÄ™ dymu.
  • Zmieniono limit komendy "sv_restart" (obecny limit wynosi 60 sekund).
  • Poprawiono bÅ‚Ä…d nakÅ‚adajÄ…cych siÄ™ na siebie komend gÅ‚osowych.
  • Poprawiono animacjÄ™ podczas zasÅ‚aniania siÄ™ tarczÄ… balistycznÄ….
  • Poprawiono tryb "burst fire" w broni Famas.
  • Poprawiono napisy pod radarem, pokazujÄ…ce aktualnÄ… pozycjÄ™ gracza.
  • Poprawiono hitboxy tarczy balistycznej.
  • Poprawiono zachowanie chata tekstowego (team_say).
  • Poprawiono zachowanie granatów wybuchowych. Granaty wybuchowe nie powodujÄ… już uszkodzeÅ„, jeżeli gracz znajduje siÄ™ za Å›cianÄ…, skrzynkÄ…, itp.
  • SiÅ‚Ä™ eksplozji granatów wybuchowych zwiÄ™kszono o 50%.
  • Celowniki wszystkich typów granatów majÄ… od tej chwili taki sam rozmiar.
  • Wyeliminowano uciÄ™ty dźwiÄ™k wystrzaÅ‚u z broni AWM. BÅ‚Ä…d ten wystÄ™powaÅ‚ po oddaniu strzaÅ‚u i natychmiastowym przeÅ‚Ä…czeniu na dowolny granat, lub Å‚adunek wybuchowy C4.
  • Stare menu wyboru postaci jest od teraz dostÄ™pne dla modeli Milita i Spetsnaz.

Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes:

  • Dodano trzy nowe misje: Fastline, Sandstorm i Pipe Dream.

Jak widać większych i mniejszych zmian jest wiele. Jak przyjmą się one w praktyce (vide zwiększona o 50% siła eksplozji HE) - zobaczymy. Aby pobrać powyższą poprawkę, należy oczywiście uruchomić Steama.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Twórcy OGC na celowniku Valve Software
Monday, 12 July 2004 - 02:52
Dragunov
 
Przedstawiciele firmy Valve Software posiadający pełne prawa do Counter-Strike'a wzięli na cel strony internetowe poświęcone cheatom do owej gry. Prawnik Valve skontaktował się z twórcami jednego z najpopularniejszych cheatów - OGC. Twórcy OGC na razie szukają porady prawnej, lecz firma Valve raczej nie da za wygraną i sprawa trafi na drogę sądową. Dzięki temu precedensowi wiele stron oferujących cheaty do Counter-Strike'a zniknęło z Internetu w obawie przed restrykcjami. To dobra wiadomość. Zastanawiające jest jedynie to, dlaczego dopiero teraz postanowiono tego dokonać? No cóż, lepiej późno, niż wcale.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Cheating-Death v4.22.3
Saturday, 10 July 2004 - 23:29
rain
 
Dzisiaj światło dzienne ujrzała kolejna wersja tego znanego programu wykrywającego niedozwolone pomoce w grze. Nowy Cheating-Death oferuje kompatybilność ze Steamem i pełne wsparcie dla Counter-Strike'a: Condition Zero. Oczywiście przy okazji nie zapomniano o wykrywaniu najnowszych cheatów, więc nie pozostaje nic innego, jak tylko zabrać się za ściąganie: C-D klient 4.22.3
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Zbliżają się beta testy Counter-Strike: Source
Friday, 9 July 2004 - 03:13
Dragunov
 
Jak poinformowała firma Valve Software, beta testy gry Counter-Strike: Source odbędą się pod koniec tegorocznego lata. W chwili obecnej trwają poszukiwania beta-testerów - z całą pewnością kandydatów do pracy nad tą ciekawą pozycją nie zabraknie. Pierszeństwo do testowania CSS mają mieć subskrybenci nowego programu Valve, zwanego CyberCafe, czyli właściciele i użytkownicy kawiarenek internetowych, posiadających wykupiony abonament na produkty firmy Valve. Właściciel tejże firmy - Gabe Newell - przy wystosowaniu informacji o beta testach CSS powiedział jedynie, że rzeczona gra "będzie najlepszą pozycją sieciową na świecie", nie zdradzając żadnych innych informacji, tak o grze, jak i samych beta testach.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Beta CS:Source pod koniec lata
Thursday, 8 July 2004 - 22:37
Zszywa3
 

Jak informuje serwis Steampowered wersja beta nowego CSa: Counter-Strike: Source ukaże się pod koniec lata (miejmy nadzieję, że tego lata) i będzie dostępna przez Steama. To dobra wiadomość. Żeby jednak nie było zbyt różowo mamy też i złą. Brzmi ona tak, że rzeczoną betę będą mogli przez pewien czas testować tylko uczestnicy programu Valve Cyber Café oraz te osoby, które zakupiły Counter Strike: Condition Zero. Reszcie chętnych Valve na razie dziękuje.

Jeżeli jednak ktoś czuje, że nie wytrzyma jeśli nie zagra w betę CS: Source, to pozostaje mu albo otwarcie kafejki internetowej (droższy wariant) albo zakup nieszczęsnego Condition Zero (wariant tańszy, lecz mało pociągający). Nie wiem jak Wam, ale mnie ani jeden ani drugi niezbyt się podoba.

 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Pierwszy publiczny pokaz Counter-Strike Source
Tuesday, 6 July 2004 - 03:59
Dragunov
 

W ubiegłą niedzielę (tj. 4. lipca), w Korei Południowej odbył się pierwszy publiczny pokaz grywalnej wersji Counter-Strike Source. Po ukazaniu się w Internecie pierwszych dobrej jakości screenów z rzeczonego tytułu, gracze dostali możliwość osobistego przetestowania nowego wcielenia Counter-Strike'a. Po premierze wielu graczy wypowiadało zdanie "Grywalna wersja Counter-Strike Source wygląda dobrze". Z niecierpliwością oczekiwana jest więc finalna wersja gry, która - jak powiedział sam Gabe Newell - ukaże się tegoroczną jesienią. Jeśli chodzi zaś o sam gameplay CSS, to wydaje się on być bardziej spektakularny; rozgrywka przypomina jednak tą znaną z CS 1.6 - wspominają uczestnicy koreańskiego pokazu.

Zdjęcia, oraz filmy z pokazu Counter-Strike Source można znaleźć na łamach serwisu narics.net.

Update:

Ze względu na charakterystykę językową serwisu narics.net i utrudnienia związane ze znalezieniem odpowiedniego materiału, podaję bezpośredni adres do strony ze wszystkimi materiałami na temat Counter-Strike Source, które do chwili obecnej zostały zaprezentowane publicznie. Na podstronie serwisu CSBANANA - CSBANANA - CS Source Media znaleźć można rzecz jasna także materiały z ostatniego koreańskiego pokazu CSS.

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
Trzy wersje Half-Life 2 do wyboru
Sunday, 4 July 2004 - 04:05
Dragunov
 

Premiera gry Half-Life 2 zbliża się wielkimi krokami (ostatnie informacje pochodzące z ust Douga Lombardi'ego wskazują na wrzesień br.), a na łamach wielu serwisów internetowych pojawiają się informacje dotyczące wydania przedmiotowej gry.

Francuski serwis Half-Life Expert poinformował, że na rynku ukażą się równocześnie trzy wersje tego długo oczekiwanego hitu: minimalna, standardowa oraz kolekcjonerska. Wersja minimalna to absolutne minimum - zawierać będzie jedynie grę Half-Life 2 w wersji dla jednego gracza (singleplayer). Natomiast standardowa zarówno opcję dla jednego jak i wielu graczy. Rzecz jasna ilość udostępnionych funkcji będzie wprost proporcjonalna do ceny.

Edycja kolekcjonerska, która budzi największe emocje, będzie wzbogacona również o figurki głównych bohaterów, plakaty i starsze wersje programów (Half-Life i Opposing Force), oparte na silniku Source. Bardzo prawdopodobne, że w pakiecie znajdą się również inne, nie zapowiedziane jeszcze elementy. Trudno w tej chwili jednoznacznie stwierdzić ile będzie kosztować wydanie specjalne Half-Life 2, ale sądząc po zawartości, z pewnością nie będzie to wydatek mały.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Half-Life 2 zapowiedziany na konsolÄ™ Xbox
Sunday, 4 July 2004 - 00:22
Dragunov
 
Posiadacze konsoli koncernu Microsoft - Xbox mają powody do radości. Gra Half-Life 2 została właśnie oficjalnie potwierdzona na ich platformy. Zrobił to sam Doug Lombardi, jeden z developerów gry, pracujący dla Valve Software. W jednym z ostatnich wywiadów potwierdził, że firma pracuje nad Xboxową wersją rzeczonej gry, lecz na razie nie może podać dokładnej daty premiery. Jednak najciekawsze jest to, co powiedział później. Stwierdził bowiem, że firma jest w stałym kontakcie z producentami konsol, ponieważ zamierza przenieść wspomnianą grę nie tylko na Xboxa, ale także na pozostałe konsole nowej generacji (next-geny). Lombardi poinformował również, że prace nad grą Half-Life 2 w wersji na PC zostaną ukończone w sierpniu br. i już jesienią gra powinna trafić do sklepów.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Cheaterzy znów pod ostrzałem
Friday, 2 July 2004 - 15:55
Dragunov
 
Firma Punk Buster, która oferuje zabezpieczenie przed nieuczciwymi użytkownikami gier sieciowych postanowiła pójść krok dalej w zwalczaniu oszustów. Nowa funkcjonalność spowoduje bowiem, że gracze, którzy stosują cheaty podczas rozgrywek sieciowych będą musieli poszukać nie tylko nowego cd-keya, ale także nowego komputera! Program Punk Buster oprócz dotychczas stosowanych sposobów na wykluczenie z gry nieuczciwych graczy, tworzyć będzie Hardware GUID (globally unique identifier), który w jednoznaczny sposób identyfikuje komputer łączący się z serwerem gry. Jeśli gracz używający tego komputera zacznie korzystać z niedozwolonych "ułatwień", zostanie zbanowany i nie będzie mógł się już połączyć z serwerem gry przy użyciu tej maszyny. Podobnie jak poprzednie bany (PB GUID Global), ban zastosowany dzięki Hardware GUID jest stały i nie można go usunąć. Nowa funkcjonalność testowana jest już od kilku tygodni i wszystko wskazuje na to, iż w najbliższym czasie zostanie zaimplementowana na serwerach korzystających z Punk Bustera.
 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^