Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      Weso┼éych ┼Üwi─ůt
      Unimatrix Zero powr├│...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powr├│t do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiŕcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju┐ 5960 dni
 
 
13-05-2004 Nowe trailery Half-Life 2 & Counter-St... Dragunov
12
11-11-2003 Skinpack prosto z Weapon-Hacks Dragunov
19
04-06-2004 Counter-Strike CZ 1.2 rain
18
16-11-2004 Powr├│t do Black Mesa, czyli polska pr... Dragunov
11
16-10-2004 Jak by─ç dobrym newsmanem i nie tylko VERNOM
13
 
CSManager za 5 dni!
Wednesday, 30 June 2004 - 18:11
^Acrid
 
Kilka miesi─Öcy temu mia┼éem okazje poinformowa─ç Was o jak┼╝e ciekawym internetowym menad┼╝erze jakim jest CSM. Ju┼╝ wkr├│tce, bo 6-tego lipca polscy gracze b─Öd─ů mogli rejstrowac si─Ö, a w zwi─ůzku z tym r├│wnie┼╝ gra─ç!

Na razie zapraszam wszystkich do ogladania Dema oraz odliczania...

Polscy gracze na pewno podbij─ů Top Ten!
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Koniec CS'a 1.5?
Tuesday, 29 June 2004 - 14:51
Zszywa3
 

Ukaza┼é si─Ö kolejny update Steama. W swoim newsie Jess Cliffe, opr├│cz standardowej listy poprawek, zawar┼é r├│wnie┼╝ par─Ö interesuj─ůcych nas stwierdze┼ä. Informuje on mianowicie, ┼╝e prowadzone s─ů prace nad przeniesieniem graczy z systemu WON na Steam. Serwery WON natomiast maj─ů by─ç wy┼é─ůczone pod koniec lata. Ju┼╝ od pojawienia si─Ö wersji 1.6 m├│wi┼éo si─Ö o rych┼éym ko┼äcu 1.5. Sprawa na jaki┼Ť czas umilk┼éa, lecz jak to si─Ö m├│wi: co si─Ö odwlecze, to nie uciecze. Niekt├│rzy zapewne powiedz─ů, ┼╝e to koniec ich przygody z CS'em, innych ta wiadomo┼Ť─ç zapewne ucieszy. Miejmy nadziej─Ö, ┼╝e sama scena jednak na tym zyska. A oto lista zmian:

Counter-Strike:

  • Poprawiono zachowanie team_saya
  • Serwer wy┼Ťwietla informacje o dru┼╝ynie i graczu w konsoli rozm├│w
  • Poprawiono wydajno┼Ť─ç pami─Öci przy animacji hitbox├│w, aby zmniejszy─ç sporadyczne lagi na serwerze

Counter-Strike: Condition Zero:

  • Dodano trzy nowe misje: Miami Heat, Truth in Chaos, Run
 
 
::::: Komentarze [ 8 ] :::::
 
Counter-Strike Source - nowy film
Tuesday, 29 June 2004 - 01:36
Dragunov
 

Od czasu zako┼äczenia┬átarg├│w E3 2004 w zasadzie na ┼éamy serwis├│w internetowych nie trafia┼éy ┼╝adne nowe informacje o nadchodz─ůcym (wraz z gr─ů Half-Life 2) nowym wcieleniu Counter-Strike'a, zwanym Counter-Strike Source. Pewnie dlatego znudzeni tym faktem┬áredaktorzy niemieckiego magazynu growego PC Games zdecydowali si─Ö odwiedzi─ç siedzib─Ö firmy Valve Software i┬ázebra─ç troch─Ö nowych materia┼é├│w o wy┼╝ej wspomnianej grze.

Dzi─Öki ich wizycie powsta┼é kr├│tki, cho─ç tre┼Ťciwy film pokazuj─ůcy wiele nowych scen z CSS. Przy okazji realizacji materia┼éu poproszono tak┼╝e o fachowy komentarz dw├│ch znanych pracownik├│w Valve Software odpowiedzialnych za ca┼éy projekt┬á- Erika Johnsona i Jessa Cliffe'a. Film ukazuje sceny z map cs_italy, de_cbble oraz de_dust. Znaczna cz─Ö┼Ť─ç po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa demonstracji interakcji zachodz─ůcej z wieloma przedmiotami znajduj─ůcymi si─Ö na planszach, zachowaniu si─Ö postaci i nowym wygl─ůdom znanych przecie┼╝ od dawien dawna map. Jednym z niewielu (w moim odczuciu) mankament├│w tego kr├│tkiego filmu jest┬áopatrzenie go niemieck─ů wersj─ů j─Özykow─ů, ale zapewne ludzi w┼éadaj─ůcych j─Özykiem naszych zachodnich s─ůsiad├│w ucieszy ten fakt.

Na koniec kilka┬ádok┼éadniejszych informacji dotycz─ůcych filmu.

  • Format pliku: .avi
  • Rozmiar pliku: 31.1 MB
  • D┼éugo┼Ť─ç filmu: 5:10
  • Download: #1, #2
 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
Steel Gaming Glove - GG3
Monday, 28 June 2004 - 02:23
Dragunov
 

Na rynku akcesori├│w adresowanych dla graczy pojawi┼é si─Ö nowy, nieco niecodzienny produkt. Jest nim Steel Gaming Glove - GG3. A c├│z to takiego? Jest to r─Ökawica maj─ůca na celu popraw─Ö komfortu gry, a przy okazji skuteczno┼Ťci gracza. Przyznam szczerze, ┼╝e jest to bardzo ciekawa innowacja. Wiele do tej pory by┼éo r├│┼╝nego rodzaju dodatk├│w, kt├│re mia┼éy za zadanie┬ápoprawienie skuteczno┼Ťci graczy. By┼éy to specjalne (podobno pokryte teflonem) ┼Ťlizgacze, kt├│rymi podkleja─ç mo┼╝na by┼éo myszki, by┼éy niewiarygodne podk┼éadki, o niezwykle g┼éadkiej powierzchni. Tym razem jednak autorzy tego nieco dziwnego gad┼╝etu zapewniaj─ů, ┼╝e jego zadaniem ma by─ç unikni─Öcie zm─Öczenia d┼éoni i nie dopuszczenie do zmoczenia podk┼éadki potem. C├│┼╝, jak wiadomo reklama jest d┼║wigni─ů handlu. Dla wielu z nas - "zwyk┼éych" graczy taki produkt wyda si─Ö zbyteczny, ale nale┼╝y pami─Öta─ç, ┼╝e na ┼Ťwiecie istniej─ů tak┼╝e profesjonalni zawodnicy, dla kt├│rych precyzja, skuteczno┼Ť─ç i wydajno┼Ť─ç sprz─Ötu liczy si─Ö nade wszystko. To przede wszystkim┬áz my┼Ťl─ů o nich zosta┼éa zaprojektowana i wyprodukowana wspomniana r─Ökawica. Cena Steel Gaming Glove - GG3 w sklepie Hardware For Gamers wynosi 59 z┼é. Czy warto j─ů zakupi─ç? Ocenicie sami.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Gwiazdy w Half-Life 2
Saturday, 26 June 2004 - 21:31
Dragunov
 

Gabe Newell przedstawi┼é ┼Ťwiatu obsad─Ö aktor├│w, kt├│rzy u┼╝yczyli swych g┼éos├│w postaciom z gry Half-Life 2. Jak si─Ö okazuje, nie tylko wspania┼éa grafika i fizyka ma by─ç wyr├│┼╝nikiem nadchodz─ůcego┬áhitu z gatunku FPP\FPS. Wida─ç, ┼╝e tw├│rcy Half-Life 2 nie szcz─Ödz─ů ┼Ťrodk├│w, aby ich najnowsze dzie┼éo by┼éo jak najbardziej profesjonalne, dlatego te┼╝ do wsp├│┼épracy przy podk┼éadaniu dialog├│w zatrudniono wiele znanych i lubianych gwiazd z Hollywood.

G┼é├│wna posta─ç - Gordon Freeman - ponownie nie b─Ödzie zbyt rozmowna, jednak w pozosta┼éych rolach wyst─Öpuj─ů naprawd─Ö godne uwagi nazwiska. W posta─ç Dr. Eli Vance, jednego z niewielu naukowc├│w, kt├│ry prze┼╝y┼é incydent w „Black Mesa” i b─Ödzie wspomaga┼é Freemana poprzez konstruowanie zab├│jczych "zabawek" wcieli┼é si─Ö Robert Guillaume (m.in. „Kr├│l Lew” cze┼Ť─ç 1, 2 i 3 – gdzie podk┼éada┼é g┼éos postaci Rafiki oraz „Du┼╝a ryba”, gdzie widzieli┼Ťmy go w roli Dr Bennetta). Za rol─Ö asystentki doktora Vance, niejakiej Dr. Judith Mossman, b─Ödzie odpowiada─ç Michelle Forbes, znana z takich produkcji jak „American Girl” (zagra┼éa Madge Grubb), „Wojna w Johnson County” (wcieli┼éa si─Ö w posta─ç Rory Hammett) i oczywi┼Ťcie „Star Trek: The Next Generation” (Ensign Ro). Kolejna posta─ç to c├│rka doktora Vance – Alyx. Tej m┼éodej damie g┼éosu u┼╝yczy nieznana jeszcze w ┼Ťwiecie show biznesu aktorka Merle Dandridge. Znany aktor wcieli si─Ö natomiast w Dr Wallace Breena (tajemnicza i z┼éa posta─ç, kolaboruj─ůca z naje┼║d┼║cami City 17), a b─Ödzie nim Robert Culp, znany z takiego hitu jak np. „Poszukiwany”. Brytyjskiego aktora Jima Frencha, us┼éyszymy natomiast jako Ojca Grigori, ksi─Ödza, kt├│ry pomo┼╝e nam w podr├│┼╝y po ulicach City 17. Niewolnicy obcych, znani jako Vortigaunt, przem├│wi─ů za┼Ť g┼éosem zdobywcy Oskara - Louisa Gossetta Jr, znanego zapewne mi┼éo┼Ťnikom film├│w science-fiction z produkcji z 1985 roku pt. „M├│j w┼éasny wr├│g”, gdzie Lou zagra┼é 'Jerryego'.

A tak oto prezentuje się obsada ról głosowych w Half-Life 2:

  • Robert Guillaume - Dr. Eli Vance
  • Robert Culp - Dr. Wallace Breen
  • Lou Gossett, Jr. - Vortigaunt
  • Michelle Forbes - Dr. Judith Mossman
  • Merle Dandridge - Alyx Vance
  • Mike Shapiro - Barney Calhoun
  • Mike Shapiro - G-Man
  • Harry S. Robins - Dr. Isaac Kleiner
  • Jim French - Ojciec Grigori
  • John Patrick Lowrie – mieszka┼äcy i inni
  • Mary Kae Irvin - mieszka┼äcy i inni
  • Ellen McLane – Overwatch voice
  •  
     
    ::::: Komentarze [ 5 ] :::::
     
    Znudził ci się dust? Spróbuj go zmienić
    Friday, 25 June 2004 - 02:51
    Karbulot
     

    Dawno dawno temu, w zamierzch┼éych czasach (oko┼éo trzech lat temu), widzia┼éem na bli┼╝ej nieokre┼Ťlonej stronie podmiany do mapy de_dust. Z ciekawo┼Ťci ┼Ťci─ůgn─ů┼éem jedn─ů, szybka zamiana odpowiedniego pliku w katalogu z CS-em i zamiast znudzonej i oklepanej pustyni biega┼éem sobie po zielonej trawce. Przy jakiej┼Ť reinstalacji systemu przywr├│ci┼éem star─ů wersj─Ö i tak ju┼╝ zosta┼éo. Dzisiaj jednak przegl─ůdaj─ůc z ciekawo┼Ťci serwisy przypadkiem natrafi┼éem na ow─ů stron─Ö i przypomnia┼éem sobie stare czasy. Podmiany s─ů rozmaite, nawet futurystyczne. Je┼Ťli na twoim ulubionym serwerze grany jest akurat dust, a ty masz go serdecznie dosy─ç, mo┼╝e czas pomysle─ç o zmianie otoczenia? Mapa zostaje w sumie ta sama, inne s─ů tylko tekstury na obiektach, ┼Ťcianach, dos┼éownie wszystko zmienione ┼é─ůcznie z niebem. Niestety, ale przez te 3 lata nic w tym kierunku si─Ö nie posun─Ö┼éo naprz├│d. Tekstury mamy tylko do dusta a szkoda, bo mi┼éoby pohasa─ç i po innych standardowych mapach w nowym otoczniu. Teksturki naturaknie dzia┼éaj─ů z innymi mapami "dustowymi", a wi─Öc kolejnych wersjach tej najpopularniejszej chyba mapy. Nie testowa┼éem jednak tego na wersji CS 1.6, zreszt─ů i tak zalecam zrobienie kopii zapasowej odpowiedniego pliku WAD. Serdecznie zapraszam do ┼Ťwiata dustowych tekstur.

     
     
    ::::: Komentarze [ 3 ] :::::
     
    World Cyber Games 2004
    Wednesday, 23 June 2004 - 13:47
    Zszywa3
     

    Rozpocz─Ö┼éy si─Ö zapisy do tegorocznej polskiej edycji World Cyber Games. Rejestrowa─ç si─Ö mo┼╝na od 21. czerwca do 31. lipca. Rozgrywki zaczynaj─ů si─Ö 1. lipca i potrwaj─ů do 31. sierpnia. Sam wielki fina┼é odb─Ödzie si─Ö 4. wrze┼Ťnia o godzinie 11.00 w warszawskiej hali Expo XXI. Zgodnie z zasadami imprezy CS'owe eliminacje rozgrywane s─ů w dw├│ch odmianach gry: CS 1.6 lub nowszej (1. i 2. tura) oraz CS:CZ (3. tura). Sam fina┼é r├│wnie┼╝ odb─Ödzie si─Ö w CS:CZ (a jak┼╝e by inaczej).

    Wszystkich chętnych zapraszam do wypełnienia formularza rejestracyjnego i rozpoczęcia intensywnych treningów. Przedtem proponuję jednak zapoznać się z regulaminem WCG 2004.

     
     
    ::::: Komentarze [ 3 ] :::::
     
    Half-Life 2: premiera latem tego roku
    Tuesday, 22 June 2004 - 04:19
    Dragunov
     
    Nie tak dawno wspominali┼Ťmy na ┼éamach naszego serwisu o wywiadzie przeprowadzonym przez szwedzki serwis Gamereactor z g┼é├│wnodowodz─ůcym fimy Valve Software - Gabe'em Newellem (vide news Gabe Newell i Doug Lombardi przepytani), a ju┼╝ ukaza┼é si─Ö kolejny bardzo interesuj─ůcy tekst. Gabe Newell w najnowszym wywiadzie, tym razem przeprowadzonym przez serwis HomeLAN, oficjalnie doni├│s┼é, i┼╝ proces developingu gry Half-Life 2 jest na jak najlepszej drodze i ┼╝e ca┼éo┼Ť─ç prac sko┼äczy si─Ö ju┼╝ w sierpniu 2004 roku! Sierpie┼ä wed┼éug Newella b─Ödzie miesi─ůcem, w kt├│rym ko┼äca dobiegn─ů prace producenta, firmy Valve Software. Nast─Öpnie z┼éota p┼éyta-matka trafi do wydawcy, firmy Vivendi, kt├│ra┬áprzez okres od dw├│ch do trzech tygodni powieli (w zapewne niewyobra┼╝alnie du┼╝ej ilo┼Ťci) ow─ů p┼éyt─Ö i przygotuje ca┼éo┼Ť─ç do sprzeda┼╝y. Oznacza to mniej wi─Öcej tyle, ┼╝e gra Half-Life 2 zadebiutuje pod koniec sierpnia, lub na pocz─ůtku wrze┼Ťnia bie┼╝─ůcego roku. Przy okazji nale┼╝y wspomnie─ç, ┼╝e wspomniany powy┼╝ej serwis HomeLAN specjalizuje si─Ö w tego typu rozmowach od d┼éu┼╝szego ju┼╝ czasu i ma wyrobion─ů renom─Ö, a zatem wydaje si─Ö bardziej ni┼╝ prawdopodobne, ┼╝e s┼éowa Gabe'a Newella s─ů prawdziwe. Wywiad znale┼║─ç mo┼╝na na stronie serwisu HomeLAN.
     
     
    ::::: Komentarze [ 4 ] :::::
     
    Platformowy Half-Life hitem
    Tuesday, 22 June 2004 - 00:02
    Dragunov
     

    Okazuje się, że niepozorna platformówka Codename Gordon oparta na motywach Half-Life stała się wielkim hitem. Gra opracowana przez Nuclearvision Entertainment została pobrana przez ponad 600 tysięcy użytkowników systemu Steam w trzy tygodnie!

    Oto, co na ten temat ma do powiedzenia Tim Bruns z Nuclearvision:

    "Mo┼╝liwos─ç dotarcia do takiej ilo┼Ťci graczy niemal z dnia na dzie┼ä jest niesamowita. Uda┼éo nam si─Ö zbudowa─ç wielk─ů baz─Ö graczy dzi─Öki systemowi Steam, wi─Öc mo┼╝emy teraz liczy─ç na ich opinie, wsparcie i dzi─Öki temu wyda─ç nowe elementy Codename Gordon w kr├│tkim czasie."

    Wprawdzie nie jest to wyczekiwany z niecierpliwo┼Ťci─ů Half-Life 2, lecz ta niewielka zr─Öczno┼Ťci├│wka z pewno┼Ťci─ů pomo┼╝e przetrwa─ç do momentu premiery tej w┼éa┼Ťciwej, upragnionej gry.

     
     
    ::::: Komentarze [ 1 ] :::::
     
    Pi─ůte urodziny Counter-Strike'a
    Sunday, 20 June 2004 - 03:46
    Dragunov
     

    W okresie niew─ůtpliwego zamieszania, kt├│re zapanowa┼éo w Kolektywie BORG, pragn─Ö skromnie przypomnie─ç o jubilacie Counter-Strike'u, kt├│ry w┼éa┼Ťnie dzi┼Ť obchodzi swe pi─ůte urodziny. To ju┼╝ w┼éa┼Ťnie pi─Ö─ç lat gracze z ca┼éego ┼Ťwiata zmagaj─ů si─Ö ze sob─ů w wirtualnym ┼Ťwiecie - ┼Ťwiecie walcz─ůcych ze sob─ů dru┼╝yn terroryst├│w i anty-terroryst├│w. Pojedynki toczy si─Ö zabijaj─ůc przeciwnik├│w, aby wygra─ç, jednak nie s─ů to wojny realne i bardzo cz─Östo dzi─Öki nim rodz─ů si─Ö znajomo┼Ťci i┬áprzyja┼║nie - rodzi si─Ö wi─Ö┼║. Sojusz BORG powsta┼é dzi─Öki takim znajomo┼Ťciom, a Counter-Strike ci─ůgle jest nasz─ů ulubion─ů gr─ů.

    W┼Ťr├│d nas s─ů ludzie, kt├│rzy nie maj─ů zbyt wiele czasu aby gra─ç ze wzgl─Ödu na liczne obowi─ůzki, jednak nigdy nie zapominaj─ů o tym jednym z najlepszych multiplayerowych mod├│w na ┼Ťwiecie.┬áW ┼Ťwietle niechcianej przecie┼╝ nadgorliwej polityki, r├│┼╝norakich ideologii, pami─Ötajmy, ┼╝e to przez CS'a si─Ö znamy, wsp├│lnie bawimy i mamy tak┼╝e zaj─Öcia zwi─ůzane z opisywaniem nowo┼Ťci z jego ┼Ťwiata. Nie pozw├│lmy tego zmarnowa─ç. Niech wa┼Ťnie pomi─Ödzy jednostkami nie pozwol─ů zaprzepa┼Ťci─ç znajomo┼Ťci i wi─Özi ┼éacz─ůcych og├│┼é.

    Czego wypada ┼╝yczy─ç dostojnemu jubilatowi...? Zapewne ci─ůg┼éych (przede wszystkim tych praktycznych) aktualizacji, udoskonalonego systemu Steam, no i oczywi┼Ťcie ca┼éej masy nowych graczy. Zapewne ca┼éa nasza redakcja pragnie, aby Counter-Strike istania┼é jeszcze wiele lat, staj─ůc si─Ö gr─ů caraz bardziej realistyczn─ů i wci─ůgaj─ůc─ů. Miejmy zatem nadzieje, ┼╝e tak si─Ö stanie. My w ka┼╝dym razie (bez wzgl─Ödu na wszystko) do ko┼äca b─Ödziemy po┼Ťwi─Öca─ç sw├│j czas, aby dostarcza─ç Wam wiadomo┼Ťci zwi─ůzane z t─ů gr─ů.

     
     
    ::::: Komentarze [ 2 ] :::::
     
    Update Steama
    Tuesday, 15 June 2004 - 13:49
    Zszywa3
     

    Jak informuje serwis Steampowered dnia wczorajszego pojawiła się kolejna łatka do Steama. Tym razem dotyczy ona głównie "zwykłego" Counter-Strike'a, gdyż w CZ poprawiono jedynie modele postaci. Oto lista zmian:

    • Dodano opcj─Ö konfiguracji celownika
    • Cia┼éa znikaj─ů po komendzie cl_corpse_stay
    • Usprawniono zachowanie hitbox├│w po obrocie w prawo
    • Usprawniono wyrzucanie ┼éusek
    • hud_draw 0 nie usuwa ciemnego t┼éa w celowniku
    • T┼éo w celowniku dzia┼éa w trybie software
    • D┼║wi─Ök latarki nie wycisza odg┼éos├│w strza┼é├│w
    • Poprawiono pole tekstowe w prawym g├│rnym rogu 'observer mode'
    • Zegar rundy nie pojawia si─Ö ponownie a┼╝ do rozpocz─Öcia nowej rundy, gdy rozbroi si─Ö bomb─Ö albo ta eksploduje
    • Ulepszono zachowanie hitbox├│w

    Steam jak zwykle uaktualni si─Ö automatycznie po restarcie.

     
     
    ::::: Komentarze [ 0 ] :::::
     
    HL 2: Hakerzy aresztowani
    Friday, 11 June 2004 - 17:36
    rain
     
    Hakerzy odpowiedzialni za kradzie┼╝ i udost─Öpnienie kodu ┼║r├│d┼éowego Half-Life'a 2 zostali schwytani - poinformowa┼éo wczoraj Valve. W oficjalnym o┼Ťwiadczeniu prasowym podzi─Ökowa┼éo spo┼éeczno┼Ťci graczy za pomoc w schwytaniu przest─Öpc├│w:

    „W kilka dni po obwieszczeniu o w┼éamaniu, spo┼éeczno┼Ť─ç graczy wy┼Ťledzi┼éa osoby zaanga┼╝owane w proceder” - powiedzia┼é Gabe Newell, dyrektor generalny (CEO) Valve. „To by┼éo niesamowite, patrze─ç, jak szybko i sprytnie gracze byli w stanie rozwik┼éa─ç spraw─Ö, kt├│ra jest zwykle nierozwi─ůzywalnym problemem dla organ├│w ┼Ťcigania zwi─ůzanych z tego typu cyber-przest─Öpczo┼Ťci─ů”.

    Ko┼äcz─ůc swoj─ů wypowied┼║, Newell doda┼é: „To bardzo buduj─ůce, widzie─ç jak spo┼éeczno┼Ť─ç zebra┼éa si─Ö i wytropi┼éa tych ludzi. Wszystkim osobom w Valve przypomnia┼éo to, jak du┼╝o zawdzi─Öczamy spo┼éeczno┼Ťci graczy”.
     
     
    ::::: Komentarze [ 0 ] :::::
     
    CS'owe bity
    Friday, 11 June 2004 - 14:08
    Zszywa3
     
    Pewna grupka ludzi zajmuj─ůcych si─Ö tworzeniem muzyki techno lubi┼éa te┼╝ bardzo gra─ç w Counter-Strike'a. Hamsters from the ID, bo to o nich mowa, w przyp┼éywie natchnienia postanowili stworzy─ç kawa┼éek inspirowany nasz─ů ukochan─ů gr─ů. Nazwali go "Counter Struck". Jest to typowy utw├│r elektroniczny wzbogacony komendami radiowymi z CS'a i muzyczk─ů z mapki cs_italy. Brzmi to mniej wi─Öcej tak: umc umc umc...go go go...umc umc umc...hold this position...umc umc umc... Je┼Ťli kto┼Ť lubi takie klimaty, to zapraszam do ┼Ťci─ůgania i s┼éuchania.
     
     
    ::::: Komentarze [ 2 ] :::::
     
    Gabe Newell i Doug Lombardi przepytani
    Thursday, 10 June 2004 - 22:15
    Dragunov
     
    Szwedzki serwis Gamereactor przeprowadzi┼é ostatnimi czasy do┼Ť─ç interesuj─ůcy wywiad z czo┼éowymi postaciami studia Valve - Gabe'em Newellem i Dougiem Lombardim. Wywiad ten, cho─ç niezbyt d┼éugi, zas┼éuguje na uwag─Ö. Poruszana w nim tematyka oscyluje wok├│┼é zbli┼╝aj─ůcej si─Ö (podobno wielkimi krokami) premiery gry Half-Life 2. Pytania dotycz─ů zatem spraw technicznych, takich jak minimalne wymagania rzeczonej gry,┬á postaci w niej wyst─Öpuj─ůcych i fabu┼éy. Tekst (przet┼éumaczony na j─Özyk angielski) znale┼║─ç mo┼╝na na ┼éamach serwisu Halflife2.net.
     
     
    ::::: Komentarze [ 2 ] :::::
     
    CS Tutors
    Thursday, 10 June 2004 - 21:49
    Dragunov
     
    CS Tutors to nowopowsta┼éa organizacja, kt├│rej celem jest nauczanie gry w Counter-Strike'a. W przesz┼éo┼Ťci tego typu dzia┼éalno┼Ť─ç zaoferowa┼é tak┼╝e topowy szwedzki klan Schroet Kommando, jednak CS Tutors w odr├│┼╝nieniu od niego b─Ödzie pobiera┼éo znacznie ni┼╝sze op┼éaty za udzielanie lekcji. Lekcje b─Ödz─ů┬áprowadzili najlepsi gracze z klan├│w:

    • a-Losers (Niemcy)
    • Team-AMDGamer (Wielka Brytania)
    • GoodGame (Francja)
    • MySod (Holandia)

    Z oficjalnej witryny CS Tutors mo┼╝na si─Ö r├│wnie┼╝ dowiedzie─ç wszystkiego odno┼Ťnie instruktor├│w, cen i dostosowania trening├│w do indywidualnych potrzeb graczy. Brzmi to do┼Ť─ç obiecuj─ůco, a przy tym oferowane przez CS Tutors ceny nie b─Öd─ů zapewne stanowi┼éy ju┼╝ takiej bariery dla graczy, jak mia┼éo to miejsce w przypadku lekcji (trening├│w) prowadzonych przez graczy ze Schroet Kommando.

     
     
    ::::: Komentarze [ 1 ] :::::
     
    Counter-Strike CZ 1.2
    Friday, 4 June 2004 - 21:20
    rain
     
    Od ┼Ťrody mo┼╝emy cieszy─ç si─Ö now─ů wersj─ů Counter-Strike'a CZ, o kt├│rej wspomina┼é ju┼╝ Dragunov. Opatrzone numerkiem 1.2 wydanie zawiera nast─Öpuj─ůce zmiany (wymieniam tylko te wa┼╝niejsze/ciekawsze):
    • Dodano nowe modele i animacje zak┼éad┬şnik├│w
    • Dodano nowe zachowania zak┼éadnik├│w i dia┬ş┬şlogi
    • Dodano modele SPETSNAZ i Militia
    • Dodano opcj─Ö dostosowywania celownika (kolor, wielko┼Ť─ç, przezroczysto┼Ť─ç)
    • Nowe mapy: de_sienna_cz, de_vostok_cz
    • Poprawiono: de_inferno_cz
    • cs_italy_cz ma 32 punkty spawnu
    • Dodano system lokalizacji graczy
    • Usprawniono mg┼é─Ö w trybie OpenGL
    • Poprawiono tekstury Desert Eagle'a
    • Uaktualniono obrazki broni w interfejsie
    • Dopracowano d┼║wi─Ök glocka i USP
    • Dopracowano d┼║wi─Ök chodzenia po ┼Ťniegu
    • Granaty s─ů upuszczane przy ┼Ťmierci
    • Usprawniono funkcjonowanie hitbox├│w przy obrocie w prawo
    • Usprawniono tarcz─Ö
    • Boty mog─ů u┼╝ywa─ç M4A1 z t┼éumikiem
    • Zadania s─ů resetowane po "mp_restartround"
    • Poprawiono tutorial
    • hud_draw 0 nie usuwa blackouta (obw├│dka przy zoomie)
    • Blackout w trybie software
    • D┼║wi─Ök flasha nie maskuje ju┼╝ d┼║wi─Ök├│w broni
    • Timer czasu rundy nie pojawia si─Ö ponownie po eksplozji/rozbrojeniu bomby
    Przy okazji wprowadzano małe poprawki do wszystkich gier Steama.

    CS-Nation przeprowadzi┼éo wywiad z przedstawicielem Valve odno┼Ťnie wprowadzonych zmian.
     
     
    ::::: Komentarze [ 18 ] :::::
     
    CPL Europe fall 2003 Copenhagen
    Friday, 4 June 2004 - 14:45
    Zszywa3
     
    Dzisiaj chcia┼éem Wam poleci─ç ciekawy film. Nazywa si─Ö on CPL Europe fall 2003 Copenhagen i jest kompilacj─ů najciekawszych, naj┼éadniejszych i najbardziej skillowych akcji z tego w┼éa┼Ťnie turnieju. Autorami rzeczonego dzie┼éa s─ů Zermath i Zaknafein - ludzie dobrze znani w CS'owej bran┼╝y filmowej. Powinno to gwarantowa─ç rozrywk─Ö na przyzwoitym poziomie i rzeczywi┼Ťcie tak jest. Film jest dobry jako┼Ťciowo, akcje s─ů nie┼║le dobrane i okraszone fajnymi efektami graficznymi. Muzyka im towarzysz─ůca jest zr├│┼╝nicowana i wsp├│┼égra z ca┼éo┼Ťci─ů. Jako bonus autorzy dodali trzy kr├│tkie filmiki z naj┼Ťmieszniejszymi, najbardziej kuriozalnymi akcjami turnieju. Szczeg├│lnie pierwszy z nich (bonus #1) przypad┼é mi (nie tylko) do gustu. Zapraszam do ┼Ťci─ůgania (267 MB) i ogl─ůdania.
     
     
    ::::: Komentarze [ 8 ] :::::
     
    CS Waypoint Pack 14.0
    Thursday, 3 June 2004 - 21:39
    Dragunov
     
    Dla wszystkich graczy preferuj─ůcych rozgrywk─Ö offline, a dodatkowo lubi─ůcych mapy niestandardowe mam do przekazania dobr─ů informacj─Ö. Pojawi┼éa si─Ö nowa wersja pakietu waypoint├│w nosz─ůcego nazw─Ö CS Waypoint Pack. Rzeczony zbi├│r ukazuje si─Ö ju┼╝ od wielu lat, jednak na jego obecn─ů wersj─Ö trzeba by┼éo czeka─ç do┼Ť─ç d┼éugo. W najnowszej┬áods┼éonie CS Waypoint Packa dodano waypointy do nast─Öpuj─ůcych niestandardowych map:

    • as_dolomiten,
    • as_rocks,
    • awp_snowsnpr,
    • cs_16fighter,
    • cs_adria,
    • cs_assault_recon,
    • cs_empire,
    • cs_mercury,
    • cs_opera,
    • cs_prospeedball_30,
    • cs_reflex,
    • cs_russault,
    • cs_skateboard,
    • de_blaze,
    • de_haven,
    • de_monk,
    • de_vietnam,
    • fy_netcafe.

    ┬áWaypointy obs┼éuguj─ů nast─Öpuj─ůce boty:

    • PODbot 2.5,
    • NNBot 1.2,
    • Realbot 1.0,
    • HPB_bot 1.2,
    • SWATbot 3.0,
    • Rambot┬á0.2b,
    • Android alpha 2.2.

    Ponadto w najnowszej wersji rzeczonego pakietu znale┼║─ç mo┼╝na zaktualizowane pliki "WaypointREADMEv14.0" (wersja HTML), "MOTD.txt" oraz "mapcycle.txt". CS Waypoint Packa 14.0 mo┼╝na pobra─ç st─ůd.

     
     
    ::::: Komentarze [ 0 ] :::::
     
     
     
     
    The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
    BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
    WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^