Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      Weso┼éych ┼Üwi─ůt
      Unimatrix Zero powr├│...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powr├│t do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiŕcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju┐ 5742 dni
 
 
13-05-2004 Nowe trailery Half-Life 2 & Counter-St... Dragunov
12
11-11-2003 Skinpack prosto z Weapon-Hacks Dragunov
19
04-06-2004 Counter-Strike CZ 1.2 rain
18
16-11-2004 Powr├│t do Black Mesa, czyli polska pr... Dragunov
11
16-10-2004 Jak by─ç dobrym newsmanem i nie tylko VERNOM
13
 
CS 1.5 versus CS 1.6 - ankieta
Tuesday, 30 March 2004 - 11:58
Karbulot
 

Dzi┼Ť zosta┼éa za┼éo┼╝ona pierwsza ankieta w serwisie Counter Strike'a o nazwie "CS 1.5 versus CS 1.6". Wprawdzie ankieta taka ju┼╝ by┼éa wcze┼Ťniej, jednak zosta┼éa ona usuni─Öta z powodu pewnych b┼é─Öd├│w. Teraz postanowi┼éem j─ů powt├│rzy─ç, zatem prosz─Ö o ponowne oddawanie g┼éos├│w. Oczywi┼Ťcie tylko zarejestrowani czytelnicy naszej strony mog─ů g┼éosowa─ç. Jednocze┼Ťnie na dniach zostan─ů dodane inne ankiety zar├│wno w tym serwisie, jak i w pozosta┼éych. Prosz─Ö zatem o nadsy┼éanie propozycji, o kt├│re dopominam si─Ö ju┼╝ po raz drugi. W nadchodz─ůcy weekend zamierzam z Mientusem popracowa─ç nad ma┼éym infem odno┼Ťnie ankiet na stronie news├│w w belce link├│w po lewej stronie. Jak to zostanie rozwi─ůzane, jeszcze nie wiem, z g├│ry jednak ostrzegam, co by tam nie by┼éo, w celu oddania g┼éosu i tak trzeba wej┼Ť─ç na stron─Ö ankiet. Uniknie to bowiem oddawania ankiet na tak zwane "chybi┼é trafi┼é".

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
CSMC Remote Map Installer
Tuesday, 30 March 2004 - 00:30
Dragunov
 
CSMC Remote Map Installer (obecna wersja jest oznaczona numerem 2.58) to niewielki, lecz bardzo przydatny ka┼╝demu graczowi program. Dzi─Öki niemu w prosty spos├│b mo┼╝na pobiera─ç r├│┼╝norakie mapy wprost z serwera serwisu csmapcentral i zapisywa─ç je bezpo┼Ťrednio do odpowiedniego katalogu. W ten spos├│b nie tylko oszcz─Ödza si─Ö czas, ale i nerwy, kt├│re zapewne nie jeden gracz traci┼é szukaj─ůc bezskutecznie konkretnej mapy. Program mo┼╝na pobra─ç st─ůd (wymagana rejestracja).
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Hostitron - mała rzecz a cieszy
Monday, 29 March 2004 - 14:24
Zszywa3
 
Mniej wi─Öcej w ┼Ťrodku 2003 roku ukaza┼é si─Ö dodatek do CS'a, kt├│ry podmienia┼é modele zak┼éadnik├│w na ka┼╝dej z map typu cs. Nazywa┼é si─Ö Hostitron. Autor postanowi┼é go udoskonali─ç i w marcu br. wyda┼é wersj─Ö ju┼╝ kompatybiln─ů ze Steamem i wyposa┼╝on─ů w wiele nowych mo┼╝liwo┼Ťci. Mamy do wyboru 17 r├│┼╝nych modeli, opcje dodawania frag├│w za uratowanie zak┼éadnik├│w oraz generowania dla nich losowej ilo┼Ťci healtha. Wszystkie potrzebne pliki mo┼╝emy pobra─ç ze strony Hostitrona:
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Mały update Steam'a
Monday, 29 March 2004 - 01:32
tofif
 
Ze strony Steampowered dowiadujemy si─Ö o ma┼éej aktualizacji Counter-Strike: Condition Zero. S─ů to tylko dwie zmiany, a mianowicie:
  • dodano pliki odpowiedzialne za nawigacj─Ö bot├│w dla standardowych map Counter-Strik'a (serwery Condition Zero)
  • mo┼╝liwo┼Ť─ç u┼╝ycia bot├│w na serwerach CZ opartych o system Linux
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Cheating-Death 4.18.0
Thursday, 25 March 2004 - 23:05
tofif
 

Po d┼éu┼╝szej przerwie doczekali┼Ťmy si─Ö nowej wersji programu antycziterskiego - Cheating Death v. 4.18.0. Naprawiono w niej niekompatybilno┼Ť─ç z obecn─ů wersj─ů Steam'a oraz wiele innych b┼é─Öd├│w. Wersja CD 4.18.0 jest oczywi┼Ťcie tylko klientem, kt├│rego dzia┼éanie opiera si─Ö na wersji serwerowej┬á4.15.

Zapraszam na stron─Ö producenta w celu pobrania programu.

 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Troch─Ö spraw technicznych
Thursday, 25 March 2004 - 03:18
Karbulot
 

Ostatnio nazbiera┼éo si─Ö troch─Ö technicznych usprawnie┼ä, zatem mimo i┼╝ news b─Ödzie d┼éugi, to za to bardzo tre┼Ťciwy i niezmiernie wa┼╝ny. Dotyczy on wprawdzie wszystkich podserwis├│w The BORG Collective, jednak zamieszczam go tutaj albowiem serwis CS-a jest bohaterem ostatnich dni i cieszy si─Ö najwi─Öksz─ů poczytno┼Ťci─ů. Oficjalny start za nami, nazbiera┼éo si─Ö zatem kilka wa┼╝nych rzeczy.

Gor─ůce tematy i index news├│w
Jaki┼Ť czas temu, Dragunov wpad┼é na pomys┼é aby nieco usprawni─ç nasze newsy poprzez wprowadzenie tak zwanych "gor─ůcych temat├│w" czyli wyszczeg├│lnienie najbardziej popularnych news├│w. Po wielu dniach dyskusji oraz prac od wczoraj mo┼╝na cieszy─ç si─Ö list─ů, kt├│ra poprzedza wszystkie newsy na samej g├│rze strony. Troch─Ö trudno jest dok┼éadnie obja┼Ťni─ç co jak dzia┼éa i na jakiej zasadzie, w skr├│cie jednak powiem, ┼╝e lista zawiera maksymalnie 10 temat├│w pouk┼éadanych w kolejno┼Ťci ostatnich komentarzy. Okreslona liczba komentarzy kwalifikuje news do zamieszczenia na li┼Ťcie, eliminuj─ůc na swoje miejsce news w kt├│rym komentarze by┼éy napisane ostatnio na li┼Ťcie. Mysl─Ö, ┼╝e najlepiej jak t─Ö kwesti─Ö wyja┼Ťni kolega Mientus, kt├│ry w oparciu o baz─Ö danych Holyego skomponowa┼é zapytania do niej. Grafika tradycyjnie - moja praca. Poni┼╝ej temat├│w macie link do indeksu wszystkich news├│w autorstwa Holy'ego. Jak to jest zrobione, oce┼äcie sami. Powiem tylko ┼╝e od dawna potrzebowa┼éem takiej listy, o wiele wygodniejszej w wielu przypadkach ni┼╝ archiwum news├│w. Wszystkie te ulepszenia wraz z Hot Newsami i innymi dodatkami czyni─ů nasz system news├│w rozbudowany i bardzo przyjazny. Oczywi┼Ťcie wszystkie te usprawnienia zostan─ů wdro┼╝one w innych naszych podserwisach, rozpoczynamy i na razie skupiamy si─Ö jednak na serwisie CS-a z powodu oficjalnego startu i du┼╝ego zainteresowania nasz─ů stron─ů. Jak wyko┼äczymy ten serwis i huczek nieco minie inne serwisy tak┼╝e dostana te wszelkie dodatki, prosz─Ö o cierpliwo┼Ť─ç.

Koniec opis├│w ikon
Skoro jeste┼Ťmy przy newsach, chcia┼éem poinformowa─ç, ┼╝e kasuj─Ö opisy ikon przy newsach. W serwisie CS-a ju┼╝ wylecia┼éy, w innych uczyni─Ö to na dniach. Praca nieco pracoch┼éonna i m─Öcz─ůca, efekt za┼Ť znikomy. W ko┼äcu prosz─Ö pami─Öta─ç, ┼╝e ikonki to raczej ozdobnik i naprawd─Ö nie trzeba wyja┼Ťnia─ç do jakiego tematu czy zagadnienia kwalifikuje si─Ö news z lambd─ů znan─ů z Half-Life'a. dzi─Öki temu te┼╝ ┼éatwiej b─Ödzie mo┼╝na dodawa─ç nowe ikonki w razie konieczno┼Ťci, bez ingerowania w dwadzie┼Ťcia plik├│w.

Bannerki (tzw. buttony)
Jak ju┼╝ wspomina┼éem przy innej okazji nie jestem zwolennikiem za┼Ťmiecania strony mrugaj─ůcycmi krzykliwymi bannerkami innych serwis├│w. Zdaj─Ö sobie jednak spraw─Ö, ┼╝e to nieodzowne w celu rozpopularyzowania serwisu oraz pomocy innym. W zwiazku z powy┼╝szym rozpoczynamy kampani─Ö wy┼éuskiwania ciekawych serwis├│w i nawi─ůzywania z nimi przyjacielskich kontaktw, oczywi┼Ťcie z wsp├│ln─ů wymian─ů bannerk├│w. My zamieszczamy ich, oni nasz i obie strony sa zadowolone. Z g├│ry jednak ostrzegam, ┼╝e do┼Ť─ç ostro sprawdzamy potencjalnych ch─Ötnych. Nie ka┼╝dy serwis ma szans─Ö dosta─ç si─Ö na nasz─ů stron─Ö. Nie staram si─Ö wpa┼Ť─ç w samouwielbienie, bynajmniej, jednak du┼╝o pracy po┼Ťwi─Öcili┼Ťmy w budow─Ö serwisu i powinni┼Ťmy si─Ö ceni─ç. Oczywi┼Ťcie nie zamierzam tutaj wyszukiwa─ç jaki┼Ť niesamowicie rozbudowanych stron, z wieloletni─ů tradycja i osza┼éamiaj─ůc─ů grafik─ů. Rzeczy na jakie chc─Ö zwr├│ci─ç uwag─Ö, to przede wszystkim cz─Östotliwo┼Ť─ç pisanych news├│w oraz ich poziom. Niestety widzia┼éem ju┼╝ "s┼éynne" serwisy, na kt├│rych ostatni news datuj─Ö si─Ö z lutego (i to bynajmniej nie bie┼╝─ůcego roku), widzia┼éem tak┼╝e strony pisane stylistyk─ů dwunastolatka z miern─ů z j─Özyka polskiego. Oczywiscie liter├│wki i potkni─Öcia zdarzaj─ů si─Ö ka┼╝demu, ale wszystko ma swoje granice. Poniewa┼╝ nie samymi newsami cz┼éowiek ┼╝yje, dobrze jakby ch─Ötne serwisy dysponowa┼éy jakim┼Ť zapleczem informacyjnym.

Wysyp ankiet
Kolejna sprawa to ankiety. Kolega Mientus^ zrobi┼é wspania┼ée ankiety, tylko ┼╝e na razie nie ma ┼╝adnej. W zwi─ůzku z powy┼╝szym planuj─Ö zamie┼Ťci─ç kilka na tak zwany "pocz─ůtek", reszta za┼Ť b─Ödzie dodawana w trakcie rozwoju rozmaitych sytuacji. Dlatego prosi┼ébym o jakie┼Ť sugestie i propozycje co do ankiet. Jesli macie ciekawe tematy do zaankietowania, prosz─Ö o komentarze, najciekawszych pi─Ö─ç ankiet z pewno┼Ťci─ů znajdzie si─Ö na stronie. Oczywi┼Ťcie ankiety nie dotycz─ů tylko serwisu CS-a. Prosz─Ö o propozycje tak┼╝e do pozosta┼éych serwis├│w.

Inne serwisy?...
Tak. b─Öd─ů uaktualniane. Oczywi┼Ťcie zdaj─Ö sobie spraw─Ö, ┼╝e nazbiera┼éo si─Ö troch─Ö zaleg┼éo┼Ťci. Doszed┼é nowy cz┼éonek Przymierza, kt├│ry ju┼╝ 2 tygodnie czeka na uj─Öcie go w sk┼éadzie, 5 dni czeka na zrobienie sprawozdanie z ostatniego sparringu "Innerspace", dzia┼é serwer├│w czeka na ikonki, bannerek, zaleg┼ée grafiki i inne rzeczy. Wiem doskonale o tych i innych zaleg┼éo┼Ťciach, prosz─Ö jednak o odrobin─Ö cierpliwo┼Ťci. W zwi─ůzku z oficjalnym startem ca┼éy wysi┼éek m├│j i wsp├│┼épracownik├│w skierowany jest w wyka┼äczanie i usprawnianie serwisu CS-a, aby by─ç jak najlepiej przygotowani na przyj─Öcie nowych czytelnik├│w. Nied┼éugo przyjdzie czas na pozosta┼ée serwisy.

 
 
::::: Komentarze [ 16 ] :::::
 
Counter-Strike: Condition Zero - dzi┼Ť premiera!
Thursday, 25 March 2004 - 01:36
Dragunov
 

Jak informuje firma Cenega Poland - oficjalny wydawca gry Counter-Strike: Condition Zero na terenie Polski - ju┼╝ dzi┼Ť przedmiotowa gra pojawi si─Ö w polskich sklepach.

"Produkcja firmy Vivendi Universal Games wydana zosta┼éa w Polsce w oryginalnej, angielskiej wersji j─Özykowej. W pude┼éku znajduj─ů si─Ö a┼╝ 3 p┼éyty CD - na dodatkowym kr─ů┼╝ku umieszczone zosta┼éy ekskluzywne materia┼éy dotycz─ůce Half-Life 2."

Na finaln─ů ods┼éon─Ö Counter-Strike: Condition Zero czekali┼Ťmy stosunkowo d┼éugo, nareszcie wszystko jest ju┼╝ w nale┼╝ytym porz─ůdku i gra b─Ödzie dost─Öpna na rynku komputerowej rozrywki. Jak informuj─ů przedstawiciele korporacji Vivendi Universal Games, kt├│rzy s─ů w┼éa┼Ťcicielami firmy Sierra Entertainment (wydawcy gry) najnowszy Counter-Strike osi─ůgn─ů┼é ju┼╝ wynik p├│┼étora miliona sprzedanych kopii na ┼Ťwiecie.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
CS-Classic 2.0!
Wednesday, 24 March 2004 - 16:50
^Acrid
 
Nowa wersja CS-Classic ujrza┼éa w┼éa┼Ťnie ┼Ťwiat┼éo dzienne. Pewnie wi─Ökszo┼Ťc z Was nie pami─Öta, lecz jest to modyfikacja, oparta na old-school'owym CS'ie (tzn. stare modele, mapy, bunny-jumping!). Zagranie, daje mo┼╝liwo┼Ťc wszystkim nowym u┼╝ytkownikom poznania ┼Ťwiata, takiego, jakiego starzy wyjadacze pami─Ötaja z niejednokrotnej nocki w cafe. Obecna wersja, co najwa┼╝niejsze jest kompatybilna z STEAM'em, poni┼╝ej postaram si─Ö przedstawi─ç liste tych rzeczy, kt├│rych napewno nie zobaczycie w 1.6:

    Game Play
  • W CSC, mo┼╝esz skaka─ç swobodnie i nie odczujesz ┼╝adnych spowolnie┼ä po dotkni─Öciu ziemi
  • Kiedy podk┼éadasz bomb─Ö, mo┼╝esz porusza─ç si─Ö dowolnie, nie musisz pozosta─ç w jedym miejscu, wa┼╝ne aby┼Ť by┼é w strefie BS'a
  • Jest nieznacznie zmniejszony recoil w wszystkich broniach
  • Z wi─Ökszo┼Ťci─ů broni obchodzi si─Ö inaczej
  • Terrory┼Ťci maj─ů mo┼╝liwo┼Ťc poruszania si─Ö z zak┼éadnikami
  • Oraz wiele, wiele, wi─Öcej,..

  • Skiny oraz Dzwi─Ök
  • CS-Classic bazuje na starszej wersji CS'a, zawiera dawne animacje oraz skiny. Napewno nie s─ů to najlepsze modele na ┼Ťwiecie, ale zachowuj─ů uczucie staro┼Ťci-bety
  • Wszystkie dzwi─Öki s─ů stare, aby utrzyma─ç uczucie dawno┼Ťci

  • Mapy
  • CSC 2.0 zawiera takie mapy jak: cs_docks, cs_iraq plus starsze wersje map znanych z obecnych wersji (dust 1&2, aztec)


Osobi┼Ťcie uwa┼╝am ze to bardzo ciekawe rozwi─ůzanie, niestety, mod ten nie posiada jeszcze swojej w┼éasnej strony. Je┼╝eli chcecie podzieli─ç si─Ö wra┼╝eniami udajci─Ö si─Ö na Oficjalne Forum Projektu. Zach─Öcam r├│wnie┼╝ do download'u.

UPDATE: Pojawił się pierwszy serwer na którym można pograć w CSC, zapraszam serdecznie.
  • cs.siol.net:27018 SiOL CS-Classic
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Softimage wypu┼Ťci narz─Ödzia do modyfikacji HL 2
Tuesday, 23 March 2004 - 19:29
Dragunov
 
Softimage, producent narz─Ödzi XSI EXP wykorzystywanych do kreowania ┼Ťrodowiska graficznego w grach firmy Valve, zapowiedzia┼é, ┼╝e ju┼╝ jutro udost─Öpni darmow─ů wersj─Ö oprogramowania, pozwalaj─ůc─ů modyfikowa─ç niekt├│re elementy gry Half-Life 2. Ma to pom├│c fanom bez problemu tworzy─ç w┼éasne mody do powy┼╝szej gry, a tak┼╝e innych produkcji opartych o silnik Valve. Wszyscy Ci, kt├│rzy ┼Ťci─ůgn─ů Softimage XSI EXP z oficjalnej strony firmy, dostan─ů do r─Öki m.in. narz─Ödzia pozwalaj─ůce tworzy─ç nowych bohater├│w, programy do aplikowania shader├│w w czasie rzeczywistym i interaktywnego renderingu obiekt├│w. Opr├│cz tego udost─Öpniona zostanie mo┼╝liwo┼Ť─ç umieszczania skomplikowanej grafiki w Half-Life 2, kilka poradnik├│w do obs┼éugi pakietu i ponad sto tutoriali. Producenci Softimage maj─ů nadziej─Ö, ┼╝e narz─Ödzia te znacznie przyczyni─ů si─Ö do produkcji rozmaitych modyfikacji i jednocze┼Ťnie zapraszaj─ů do odwiedzin swojej oficjalnej strony, sk─ůd b─Ödzie mo┼╝na je ┼Ťci─ůgn─ů─ç.
 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
23 marzec - premiera CS:Condition Zero
Tuesday, 23 March 2004 - 18:02
tofif
 

Z informacji uzyskanych w sieci wynika i┼╝ mod do Half-Lifa'a Counter-Strike: Condition Zero jest ju┼╝ dost─Öpny. Dzisiejszy dzie┼ä 23 marca jest oficjaln─ů premier─ů a dzie┼ä 25 marca fizycznym wydaniem gry. W jednym ze sklep├│w internetowych TimSoft rzeczon─ů gr─Ö w wersji pude┼ékowej mo┼╝na b─Ödzie naby─ç od 30 marca, czyli dok┼éadnie za tydzie┼ä. Cena gry zosta┼éa ustalona na 139.99 z┼é.

Pozostaje mi tylko ┼╝yczy─ç udanych zakup├│w i wspanialej gry.

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
Steam uaktualniony
Tuesday, 23 March 2004 - 13:29
Zszywa3
 

Jak informuje serwis Steampowered ukaza┼éa si─Ö kolejna ┼éatka do Steama. Zmiany s─ů cz─Ö┼Ťciowo zwi─ůzane z atakuj─ůcym ┼Ťrodowisko graczy Counter-Strike: Condition Zero. Oto lista poprawek:

  • Wstrzymano ┼éadowanie Condition Zero je┼╝eli u┼╝ytkownik jeszcze nie zakupi┼é gry
  • Zmieniono zak┼éadanie nazwy konta, aby nie dopu┼Ťci─ç niestandardowych znak├│w
  • Zoptymalizowano czas uruchamiania dla instalacji, kt├│re posiada┼éy wi─Öcej ni┼╝ jedno konto
  • Poprawiono potwierdzanie w celu lepszej obs┼éugi Steam "tickets", kt├│re sta┼éy si─Ö wadliwe

Steam zaktualizuje si─Ö automatycznie po zrestartowaniu.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Nowe fora dyskusyjne
Tuesday, 23 March 2004 - 11:54
tofif
 

R├│wnocze┼Ťnie z oficjalnym uruchomieniem naszego serwisu, na naszym boardzie powsta┼éo nowe Forum dyskusyjne. Board jest naturalnie otwarty dla wszystkich, niemniej jednak zapraszam do rejestrowania si─Ö. Znajdziecie tam takie dzia┼éy jak:

  • Sekcja Counter-Strik'a
  • Sekcja Steama
  • Porady configowe
  • Podmiany modeli
  • Bindy i skrypty
  • Komendy w grze
  • Sekcja bot├│w
  • Sekcja serwer├│w
  • Sekcja software
  • Upi─Ökszanie komputera
  • Sprawy techniczne serwisu Counterstrike
  • Inne sprawy

Zapraszam do odwiedzania naszych wszystkich serwis├│w oraz boardu dyskusyjnego.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
CS:CZ ju┼╝ za chwileczk─Ö, ju┼╝ za momencik...
Tuesday, 23 March 2004 - 10:32
Rymek
 
Jak informuje Steampowered.com, Counter Strike: Condition Zero ma ujrze─ç swiat┼éo dzienne w ci─ůgu najbli┼╝szych godzin. Gra p├│ki co b─Ödzie dost─Öpna poprzez Steam'a, dla tych ktorzy dokonali wczesniejszego zam├│wienia. Aby zagra─ç, musz─ů zrestartowa─ç Stea'a i klikn─ů─ç na ikonce CS:CZ. Natomiast ci, kt├│rzy nie zd─ů┼╝yli skorzysta─ç z trwaj─ůcej do tej pory promocji, mog─ů zakupic CS:CZ w ka┼╝dej chwili poprzez Steam'a.

Dodatkowo VALVe wprowadza now─ů promocj─Ö dla ludzi ju┼╝ posiadaj─ůcych CSa i graj─ůcych poprzez system Steam'a. Je┼╝eli ju┼╝ jeste┼Ť posiadaczem CSa, masz prawo do zni┼╝ki na CZ, i zaplacisz "jedyne" $29.95, gdy zamowisz go przez Steam'a.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Nowy pomysł Cliffe'a
Monday, 22 March 2004 - 17:25
Zszywa3
 

Jess Cliffe, jeden z tw├│rc├│w Counter-Strike'a, ma nowy pomys┼é, kt├│ry mo┼╝e do┼Ť─ç mocno wp┼éyn─ů─ç na nasz─ů ulubion─ů gr─Ö. Pewnie ciekawi Was c├│┼╝ on takiego znowu wymy┼Ťli┼é? Ot├│┼╝ tym razem chodzi o zegar, kt├│ry by┼éby widoczny na pod┼éo┼╝onej ju┼╝ bombie i wskazywa┼éby czas jaki pozosta┼é do wybuchu. Dru┼╝yna CT musia┼éaby podej┼Ť─ç bardzo blisko do ┼éadunku wybuchowego, ┼╝eby dowiedzie─ç si─Ö, czy zd─ů┼╝y jeszcze go rozbroi─ç czy te┼╝ trzeba ucieka─ç co si┼é w nogach, ┼╝eby uj┼Ť─ç z ┼╝yciem i zachowa─ç bro┼ä.

Cliff nie jest pewien jak ta nowinka zosta┼éaby przyj─Öta przez graczy i szuka pomocy w┼Ťr├│d internaut├│w. Je┼Ťli chcesz si─Ö wypowiedzie─ç, co┼Ť zasugerowa─ç, a mo┼╝e masz sw├│j w┼éasny ciekawy pogl─ůd na opisywane rozwi─ůzanie zach─Öcam w imieniu autora do odwiedzenia forum po┼Ťwi─Öconego CS'owi i wyra┼╝enia swojego zdania na ten temat. Dyskusja ju┼╝ si─Ö rozpocz─Ö┼éa.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
3... 2... 1... 0... Start !
Sunday, 21 March 2004 - 16:50
Karbulot
 

Zgodnie z ostatnimi zapowiedziami, dzi┼Ť oficjalny start naszego serwisu na scenie polskiego CS-a. Przed chwil─ů kolega Dragunov rozes┼éa┼é maile do najpopularniejszych serwis├│w traktuj─ůcych o Counter-Strike'u. Jest to dla nas chwila oczekiwania i nerw├│w, nie wiemy bowiem jak zostaniemy przyj─Öci przez innych graczy w Polsce. Czy staniemy si─Ö pupularni, czy te┼╝ zostaniemy na sta┼ée zaszufladkowani i znani tylko w naszym ┼Ťcis┼éym gronie.

Jednocze┼Ťnie chcia┼ébym oficjalnie przywita─ç wszystkich nowych czytelnik├│w naszej strony. B─Ödziemy dok┼éada─ç wszelkich stara┼ä, aby by─ç dla was atrakcyjni. Prosimy o wybaczenie nam wszelkich niedociagni─Ö─ç, dopiero rozpoczynamy i wiele pracy mamy jeszcze przed sob─ů. Niemniej jeste┼Ťmy otwarci na wszelkie propozycje wsp├│┼épracy oraz informacje o zauwa┼╝onych b┼é─Ödach.

Jeszcze raz serdecznie witamy, czujcie si─Ö jak w domu. Cz┼éonk├│w przymierza BORG prosi┼ébym, aby nie komentowali tego newsa, daj─ůc okazj─Ö wypowiedzie─ç si─Ö naszym nowym czytelnikom. Jednocze┼Ťnie informuj─Ö, ┼╝e aby komentowa─ç newsy w naszym serwisie oraz bra─ç udzia┼é w ankietach trzeba si─Ö najpierw zarejestrowa─ç.

 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
bds - przepytany!
Sunday, 21 March 2004 - 10:36
^Acrid
 
bds, menad┼╝er Schroet Kommando oraz jeden z wp┼éywowych graczy w ┼Ťwiecie Counter-Strike'a zosta┼é przepytany na ┼éamach serwisu Gaming Lifestyle. Odpowiada m.in. na takie pytanie:

Jak długo zamierzasz pracować przy eSporcie?
eSport jest moj─ů prac─ů, granie w gry sta┼éo sie moim hobby, ponownie. Lecz, ja lubie gra─ç, kocham swoj─ů prace, wie─ç pewnie bed─Ö to robi┼é p├│ki b─Ödzie to mo┼╝liwe.

Na reszte, zapraszam oczywi┼Ťcie na Gaming Lifestyle.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Counter-Strike a rasizm.
Saturday, 20 March 2004 - 20:01
^Acrid
 
Serwis UKTerrorist przygotowa┼é bardzo ciekawy artyku┼é o rasizmie w ┼Ťwiecie CS'a. Godny uwagi i wart przeczytania, chocia┼╝ akcja nie dzieje si─Ö w Polsce, my┼Ťle ┼╝e jest przestrog─ů dla wszystkich, na ca┼éym ┼Ťwiecie. Niestety, jest on przeznaczony raczej dla os├│b znaj─ůcych j─Özyk angielski, innych zapraszam do korzystania z translator├│w oraz s┼éownik├│w.

•   ┬á┬áWhy Can't We Be Colour Blind?
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Half-Life 3 w produkcji?
Saturday, 20 March 2004 - 15:42
Dragunov
 

Jeden z za┼éo┼╝ycieli firmy Valfe Software - Gabe Newell, kt├│ry przede wszystkim jest kojarzony ze zbli┼╝aj─ůc─ů si─Ö premier─ů gry Half-Life 2, udzieli┼é ostatnimi czasy kilku do┼Ť─ç ciekawych wywiad├│w, kt├│re opublikowa┼é serwis Maxit. Czytaj─ůc je - poza kilkoma informacjami dotycz─ůcymi samego Gabea - dowiedzie─ç mo┼╝emy si─Ö, ┼╝e niedawno bud┼╝et Half-Life 2 wyni├│s┼é ju┼╝ 40 milion├│w USD. W┼Ťr├│d wielu pyta┼ä i odpowiedzi na nie mo┼╝na znale┼║─ç kilka s┼é├│w o planach Valve Software, a m├│wi─ůc dok┼éadnie o tym, ┼╝e pracownicy tej firmy rozpocz─Öli ju┼╝ prace nad kolejn─ů gr─ů z serii Half-Life.

Informacja o tym, ┼╝e prace┬ánad Half-Life 3 s─ů w toku, znalaz┼éa si─Ö po raz pierwszy na ┼éamach serwisu GameReactor. Pracownicy tego┼╝ twierdz─ů, ┼╝e podczas rozmowy z Gabem Newellem potwierdzi┼é on, i┼╝ ├│w tytu┼é faktycznie jest w tej chwili tworzony i ujrzy ┼Ťwiat┼éo dzienne. Trudno uzna─ç t─Ö ostatni─ů wiadomo┼Ť─ç za wi─Öcej ni┼╝ plotk─Ö, ale o tym, czy faktycznie tak jest, dowiemy si─Ö zapewne ju┼╝ nied┼éugo.

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
CS Manager?
Saturday, 20 March 2004 - 14:14
^Acrid
 
Pewnie wi─Ökszo┼Ťc z Was spotka┼éa si─Ö kiedy┼Ť z najr├│┼╝niejszymi manager'ami, od pi┼ékarskich, do rowerowych. Kilka dni temu natrafilem na do┼Ťc ciekaw─ů strone, dotyczac─ů manager'a, jakim w tym wypadku jest CS Manager. Patrz─ůc na galerie, mo┼╝na zauwa┼╝yc i┼╝ jest to bardzo ciekawe rozwi─ůzanie. Gracz po zarejstrowaniu si─Ö ma do dyspozycji 7 graczy, oczywi┼Ťcie ma mo┼╝liwo┼Ťc zmiany ich nick├│w oraz transfer├│w/sprzeda┼╝y. Opr├│cz tego, mo┼╝e zarabiac na wygranych meczach, upgrade'owa─ç sw├│j serwer, zdobywa─ç sponsor├│w. Niestety, w chwili obecnej tylko gracze z 4 pa┼ästw moga si─Ö rejstrowac i gra─ç. Polak├│w zapraszam do obejrzenia screen'├│w z gry oraz trzymania kciuk├│w, mo┼╝e w kr├│tce i My b─Ödziemy mogli bawi─ç si─Ö w wirtualne klany i rozgrywki?

UPDATE: W chwili obecnej, dosz┼éy kolejne pa┼ästwa z kt├│rych gracze mog─ů sie zarejstrowa─ç, jest to Anglia, Szkocja, Walia oraz Irlandia. Grono ca┼éy czas ro┼Ťnie, miejmy nadzieje ze admini, pomy┼Ťla o Polsce.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Nowy "gryzoń" na rynku
Friday, 19 March 2004 - 01:09
Dragunov
 

Przedwczoraj na polskim rynku ukazała się nowa myszka. Nie ona jest jednak zupełnym novum, a ulepszonym modelem uznanej przez szerokie grono graczy myszy Logitech MX 500. Nowy model nosi nazwę Logitech MX 510.

Jeste┼Ťcie ciekawi jakie zmiany w nim wprowadzono i czym - poza sam─ů nazw─ů - r├│┼╝ni si─Ö on od swojej poprzedniczki? Pozw├│lcie zatem, ┼╝e pos┼éu┼╝─Ö si─Ö kilkoma technicznymi informacjami, kt├│re znale┼║─ç mo┼╝na na ┼éamach witryny sklepu dla graczy Hardware For Gamers.

"To, co wczoraj najlepsze, dzisiaj jest jeszcze lepsze. Nowy uk┼éad optyczny MX™ myszy Logitech® MX™510 Performance Mouse wychwytuje teraz 5,8 megapiksela obrazu na sekund─Ö, czyli o 23% szybciej, ni┼╝ by┼éo to mo┼╝liwe jeszcze wczoraj. Nad─ů┼╝anie za przyspieszeniem rz─Ödu 15 g sprawia, ┼╝e reakcja na najszybsze nawet ruchy jest natychmiastowa. Ulepszone jest te┼╝ oprogramowanie MouseWare®, kt├│re udost─Öpnia teraz zaawansowane funkcje sterowania, kontroli szybko┼Ťci i programowania przycisk├│w. Zaprojektowana przez ekspert├│w mysz, b─Öd─ůc udan─ů kombinacj─ů formy i funkcjonalno┼Ťci, zadziwia jeszcze wspania┼éo┼Ťci─ů kolorowych efekt├│w holograficznych."

  • efektywno┼Ť─ç dzia┼éania, zaawansowane funkcje, optyczna precyzja
  • 5,8 megapiksela obrazu na sekund─Ö - uk┼éad MX
  • konfigurowalne przyciski
  • szybkie i p┼éynne przewijanie - Cruise Control™
  • Efekty holograficzne na obudowie
  • port: USB lub PS/2

    Jak wida─ç nowy produkt firmy Logitech ┼é─ůczy w sobie moc, funkcjonalno┼Ť─ç i pi─Ökny design. Opisywany model myszki dost─Öpny jest na polskim rynku w cenie 219.00 z┼é.

  •  
     
    ::::: Komentarze [ 4 ] :::::
     
    Fusion Pack SE
    Thursday, 18 March 2004 - 23:20
    Dragunov
     
    Dzi┼Ť ukaza┼éa si─Ö specjalna wersja znanego pakietu podmian nosz─ůcego nazw─Ö Fusion Pack. W jego najnowszej ods┼éonie pojawi┼éo si─Ö jak zwykle wiele interesuj─ůcych zmian, a oto jak si─Ö one przedstawiaj─ů:

    • nowe menu g┼é├│wne
    • nowa muzyka┬áw menu g┼é├│wnym
    • nowa sk├│rka Steam'a
    • zmieniona grafika w menu VGUI
    • nowe modele postaci z┬ádru┼╝yny CT
    • nowe twarze postaci z dru┼╝yny CT
    • nowy model pistoletu USP
    • zmieniony wygl─ůd r─Öki z wyj─Ötym pistoletem USP
    • nowe modele granat├│w
    • nowy model┬ábroni MP5 Navy
    • nowy model broni AWM
    • nowy model ┼éadunku wybuchowego C4┬á
    • nowy model karabinu M4A1
    • zmieniona animacja dotycz─ůca karabinu M4A1┬á
    • nowy model tarczy balistycznej
    • nowy wygl─ůd┬ászklanego wizjera w tarczy balistycznej
    • nowy wygl─ůd menu HUD┬á
    • dodane nowe d┼║wi─Öki wszystkich broni
    • poprawiony model karabinu Galil
    • poprawione celowniki broni AUG i SG552 w trybie p├│┼ésnajperskim┬á
    • nowe nazwy broni
    • nowe opcje w instalatorze programu

    Jak wida─ç zmiany s─ů liczne i zapewne jeszcze bardziej podnosz─ů atrakcyjno┼Ť─ç rzeczonego pakietu. Fusion Pack'a SE mo┼╝na pobra─ç klikaj─ůc na ten┬álink (126.14 MB).

     
     
    ::::: Komentarze [ 2 ] :::::
     
    Zmiany w mapie de_aztec
    Thursday, 18 March 2004 - 21:28
    Zszywa3
     

    Znany i bardzo utalentowany maper Narby, tw├│rca takich map jak de_aztec, de_inferno, de_vertigo, zamie┼Ťci┼é na swojej stronie internetowej do┼Ť─ç ciekaw─ů wypowied┼║. Dokona┼é on mianowicie wielkiego odkrycia stwierdzaj─ůc, ┼╝e na mapie de_aztec, kt├│ra jest chyba najwi─Ökszym jego dzie┼éem (przynajmniej je┼Ťli chodzi o CS'a), wielu graczom bardzo drastycznie obni┼╝a si─Ö ilo┼Ť─ç wy┼Ťwietlanych podczas gry klatek na sekund─Ö. Dzieje si─Ö to w niekt├│rych miejscach, a zw┼éaszcza po rzuconym granacie dymnym w czasie nagrywania demka.

    Co z tego wynika dla ca┼éej rzeszy graczy? Mniej wi─Öcej tyle, ┼╝e Narby planuje wkr├│tce dokona─ç zmian w przedmiotowej mapce. B─Öd─ů one polega┼éy g┼é├│wnie na wy┼é─ůczeniu efekt├│w pogodowych oraz d┼║wi─Ök├│w takich jak uderzenia piorun├│w i maj─ů przyczyni─ç si─Ö do zwi─Ökszenia p┼éynno┼Ťci gry i wyr├│wnania szans w┼Ťr├│d graczy. Trzymamy kciuki.

     
     
    ::::: Komentarze [ 8 ] :::::
     
    Wyszukiwarka internetowa W00t!
    Wednesday, 17 March 2004 - 02:16
    Dragunov
     

    W00t! jest wielofunkcyjn─ů wyszukiwark─ů internetow─ů, kt├│rej strona do z┼éudzenia przypomina witryn─Ö wyszukiwarki Google. Za jej pomoc─ů mo┼╝na w prosty spos├│b zna┼║─ç danego gracza, lub te┼╝ serwer. Poza tym W00t! oferuje tak┼╝e statystyki dotycz─ůce serwer├│w i map. Wyszukiwanie odbywa si─Ö bardzo szybko i bez potrzeby uruchamiania Steam'a, kt├│re zwykle zajmuje d┼éu┼╝sz─ů chwil─Ö. Polecam!

     
     
    ::::: Komentarze [ 2 ] :::::
     
    Dragunov przepytany
    Tuesday, 16 March 2004 - 20:13
    Zszywa3
     
    W ostatnim czasie mamy w naszym serwisie prawdziwy wysyp wywiad├│w. Zas┼éu┼╝ony ju┼╝ w tej dziedzinie kolega Acrid zdo┼éa┼é przeprowadzi─ç wywiad z szefem serwisu BORG Counter-Strike Dragunovem. W wywiadzie zosta┼éo poruszonych kilka spraw dotycz─ůcych wizji jakie przepytywany ma odno┼Ťnie przysz┼éo┼Ťci naszego serwisu.
    "Plan jest taki, aby sta─ç si─Ö najwi─Ökszym rywalem CS.PL. Chcemy przyci─ůgn─ů─ç jak najwi─Öcej graczy i ludzi interesuj─ůcych si─Ö scen─ů CS'a. Stawiamy na ┼éadny i estetyczny layout, kt├│rego niestety brak innym pokrewnym serwisom. Oczywi┼Ťcie na wygl─ůdzie si─Ö nie ko┼äczy, bo niejednokrotnie naj┼éadniej zilustrowana ksi─ů┼╝ka jest beznadziejnie napisana, dlatego staramy si─Ö jak najdok┼éadniej redagowa─ç nasze newsy i zape┼énia─ç poszczeg├│lne dzia┼éy starannie opracowanymi materia┼éami tekstowymi. Miejmy nadzieje, ┼╝e takie po┼é─ůczenie pi─Ökna wizualnego i merytorycznego szybko zaowocuje."
    Opr├│cz tego mo┼╝ecie tak┼╝e przeczyta─ç o bardziej prywatnych przemy┼Ťleniach Dragunova i pozna─ç kilka szczeg├│┼éowych informacji o nim samym. Po ca┼éo┼Ť─ç zapraszam do dzia┼éu "Artyku┼éy i wywiady".
     
     
    ::::: Komentarze [ 14 ] :::::
     
    Nie jestem prawdziwym fanem gier...
    Tuesday, 16 March 2004 - 12:18
    Karbulot
     

    AHA jest znanym wszystkim jednym z czo┼éowych maper├│w polskiej sceny Countera. Tw├│rca takich "hit├│w" jak de_king_size czy de_borg jest jednocze┼Ťnie cz┼éonkiem Kolektywu BORG, pracownikiem naszego serwisu i szefem jego cz─Ö┼Ťci po┼Ťwi─Öconej mapom niestandardowym. Wczoraj wieczorem Dragunov przeprowadzi┼é z nim wywiad. Poruszone zosta┼éy sprawy historyczne, czyli standardowe "jak to si─Ö wszystko zacz─Ö┼éo", oraz plany na przysz┼éo┼Ť─ç. Szczeg├│┼éy tego ciekawego wywiadu na naszej stronie w dziale artyku┼é├│w i wywiad├│w.

     
     
    ::::: Komentarze [ 4 ] :::::
     
    Nowo┼Ťci filmowe
    Friday, 12 March 2004 - 00:22
    Dragunov
     

    Ostatnio do wielu produkcji fimowych traktuj─ůcych o Counter-Strike'u do┼é─ůczy┼éy dwie nowe - w tym jedna rodzimej produkcji. Pierwszy z film├│w, kt├│ry niedawno zosta┼é opublikowany przedstawia dokonania najlepszego gracza roku 2003 - Abdisamad'a Mohamed'a, znanego pod nick'iem SpawN. Dzi─Öki tej produkcji, nosz─ůcej tytu┼é "The SpawN" mamy mo┼╝liwo┼Ť─ç zobaczy─ç kilkana┼Ťcie naprawd─Ö wspania┼éych akcji w wykonaniu SpawN'a, a wszystko to zosta┼éo podzielone na kategorie jak np. akcje z wykorzystaniem pistolet├│w, karabin├│w maszynowych, itp. Autorem filmu jest knL. Film naprawd─Ö jest wart uwagi i czasu po┼Ťwi─Öconego na jego pobranie. Download┬á(119 MB).

    Drug─ů pozycj─ů filmow─ů, o kt├│rej chcia┼ébym dzi┼Ť napomkn─ů─ç jest film nakr─Öcony przez fan├│w Counter-Strike'a z Polski. Mi┼éo jest ogl─ůda─ç rodzim─ů tw├│rczo┼Ť─ç i to w tak niecodziennej produkcji, w kt├│rej zamiast wirtualnych zawodnik├│w wyst─Öpuj─ů ┼╝ywi ludzie. Tytu┼é, kt├│ry nosi ten film - "CS the movie" - do najbardziej oryginalnych nie nale┼╝y, podobnie jak i ca┼éy scenariusz, na kt├│rym rzeczona produkcja filmowa si─Ö opiera. Scenariusz jest dziwnie podobny do kultowego fimu "Militia part 1",┬á a szkoda, bo w┼éasny pomys┼é znacznie podni├│s┼éby warto┼Ť─ç filmu. Akcja filmu toczy si─Ö na wymy┼Ťlonej przez autor├│w "mapie" de_miedzylesie. Terrory┼Ťci maj─ů za zadanie pod┼éo┼╝y─ç bomb─Ö wewn─ůtrz budynku, a ich przeciwnicy maj─ů do tego nie dopu┼Ťci─ç. Cho─ç film jest zupenie amatorski, nagrany zwyczajn─ů kamer─ů VHS, wida─ç, ┼╝e postacie w nim wyst─Öpuj─ůce w miar─Ö starannie odgrywaj─ů swe role. Do┼Ť─ç realnie zosta┼éy tak┼╝e pod┼éo┼╝one oryginalne d┼║wi─Öki z CS'a, a zatem efekt ko┼äcowy jest przyzwoity. Film ogl─ůda si─Ö przyjemnie - polecam tak┼╝e i Wam. Download (76,6 MB).

    Mi┼éego ogl─ůdania!

     
     
    ::::: Komentarze [ 4 ] :::::
     
    Kolejna łatka do Steama
    Thursday, 11 March 2004 - 12:30
    Zszywa3
     

    Nie ma co sie za bardzo rozpisywa─ç - ukaza┼éa si─Ö kolejna porcja poprawek do naszego ulubionego Steama. By┼éy przy tym pewne problemy, ale to r├│wnie┼╝ nic nowego. Tym razem zmiany dotycz─ů wszystkich gier opartych na Steamie.

    Oto ich lista:

    • Zmieniono download z HTTP i ponawianie po┼é─ůcze┼ä
    • Naprawiono b┼é─ůd wyst─Öpuj─ůcy przy ┼é─ůczeniu si─Ö z serwerem dedykowanym z pustym mapcyclem
    • Naprawiono b┼é─ůd z nieprawid┼éowo dzia┼éaj─ůc─ů g┼éo┼Ťno┼Ťci─ů mp3
    • Naprawiono b┼é─ůd "STEAM UserID 0:0:1 is already in use on this server" przy ┼é─ůczeniu si─Ö z lanowymi serwerami w trybie offline
    • Naprawiono dziur─Ö w pami─Öci w HLTV
    • Naprawiono b┼é─ůd z niew┼éa┼Ťciwie ustawianym parametrem "rate"
    • Naprawiono tryb gry offline dzia┼éaj─ůcy niew┼éa┼Ťciwie u niekt├│rych graczy
    • Dodano opcj─Ö dialogow─ů "Do you want to restart now?" przy zmianie ustawie┼ä j─Özykowych
     
     
    ::::: Komentarze [ 6 ] :::::
     
    Wywiad z Igorem Zag├│rowskim
    Saturday, 6 March 2004 - 23:55
    Dragunov
     

    W dziale "Artyku┼éy i wywiady" pojawi┼é si─Ö przeprowadzony przez ^Acrid'a wywiad z Igorem "igorki3m" Zag├│rowskim. Dla zainteresowanych - dyrektorem popularnego serwisu traktuj─ůcego o e-sporcie - esports.pl.

    Pytany opowiada o swoich dotychczasowych do┼Ťwiadczeniach z serwisem esports.pl i m├│wi tak┼╝e o swojej wizji na przysz┼éo┼Ť─ç.

    "Od czego zaczęła się przygoda z esports.pl?"

    "Na pocz─ůtku mia┼é to by─ç portal, kt├│ry organizowa─ç mia┼é turnieje, zajmowali si─Ö tym ca┼ékiem inni ludzie Np. DarkXeno pomys┼é ich upad┼é i postanowi┼éem zrobi─ç polskie ESreality, wszystkie gry w jednym serwisie."

    Pe┼én─ů tre┼Ť─ç tego bardzo interesuj─ůcego tekstu znale┼║─ç mo┼╝na w dziale "Artyku┼éy i wywiady".

     
     
    ::::: Komentarze [ 10 ] :::::
     
    Wystartowała strona klanu csf^
    Friday, 5 March 2004 - 22:18
    Dragunov
     
    Zasymilowany w Przymierzu BORG klan csf^ (secforce.cga.cs) doczekał się otwarcia swej strony internetowej. Od dłuższego czasu trwały przymiarki do otwarcia i w końcu dzisiejszego dnia strona ruszyła. Oto co o nowej stronie na jej łamach napisał lider wspomnianego klanu - rain:

    "Strona zosta┼éa zrobiona jako p├│┼é┼Ťrodek, ma by─ç funkcjonalna i da─ç nam mo┼╝liwo┼Ť─ç pewnej organizacji do momentu, gdy uda mi si─Ö znale┼║─ç wi─Öcej czasu i uko┼äczy─ç finalny projekt serwisu internetowego secforce. P├│ki co warunki sparta┼äskie, ale przynajmniej b─Ödzie si─Ö co┼Ť dzia┼éo, a nie straszy┼éo placem budowy."

    Cho─ç nie jestem ekspertem w dziedzinie tworzenia stron internetowych i nigdy si─Ö tym nie zajmowa┼éem, doceniam ich pi─Ökno i funkcjonalno┼Ť─ç. Osobi┼Ťcie projekt strony - cho─ç prosty i tworzony w po┼Ťpiechu - bardzo mi si─Ö podoba i na obecn─ů chwil─Ö takie rozwi─ůzanie wydaje si─Ö by─ç wystarczaj─ůce dla rozwijaj─ůcego si─Ö klanu, jakim jest csf^.

     
     
    ::::: Komentarze [ 7 ] :::::
     
    Mecz gwiazd
    Thursday, 4 March 2004 - 17:49
    Zszywa3
     

    3 marca 2003 roku powsta┼é znany na polskiej scenie serwis eSports.pl. Dla Tych, kt├│rym niewiele m├│wi ta nazwa wyja┼Ťniam, ┼╝e zajmuje si─Ö on e-sportem i wszystkim co si─Ö z nim wi─ů┼╝e. Z okazji obchod├│w pierwszych urodzin ekipa rzeczonego serwisu postanowi┼éa zorganizowa─ç szereg mecz├│w pokazowych. Nas interesuje oczywi┼Ťcie mecz w Counter-Strike'a, kt├│ry odb─Ödzie si─Ö pomi─Ödzy dru┼╝ynami P├│┼énocy i Po┼éudnia. Tak prezentuj─ů si─Ö sk┼éady:

    Północ Południe
    •  bold •  ble3e
    •  carlos •  gobo
    •  czarko •  mirri
    •  Smooth •  psita
    •  TaZ •  raiden
    •  zibi •  saviola

    A to szczegółowe info o meczu:
    Termin
    : Sobota (6.03.2004), 21:00
    System: 2 x MR12
    Mapy: de_aztec, de_cbble, de_dust2, de_inferno, de_train
    HLTV: battle.pl:30000
    Scorebot: #eSports.pl

    Nie wiem jak Wy, ale ja nie zamierzam przegapi─ç tego spotkania. B─Ödzie na co popatrze─ç :D.

     
     
    ::::: Komentarze [ 7 ] :::::
     
    Turnieje na L4F#2
    Thursday, 4 March 2004 - 16:48
    ^Acrid
     
    Dok┼éadnie wczoraj, pojawi┼é si─Ö news, dotycz─ůcy opisu turniej├│w zorganizowanych na tegorocznej edycji imprezy Lan For Fun. Opis dotyczy Quake'a 3, oraz naszego Counter-Strike'a, zabawa bedzie wy┼Ťmienita - s─ůdza─ç po oferowanych trybach gry przez organizator├│w. Ca┼éo┼Ťc mo┼╝na przeczyta─ç pod tym adresem:

    •   ┬á┬áOpis Turniej├│w L4F#2

    Na zach─Öte moge poda─ç nazwy poszczeg├│lnych turniej├│w:
    • PaperHeads
    • Mass Destruction
    • 5 Kings
    • Blind Man Walkin'
    • Cs-Islands
    • Awp Skill Time
     
     
    ::::: Komentarze [ 1 ] :::::
     
    LAN4FUN 2 coraz bli┼╝ej
    Wednesday, 3 March 2004 - 17:28
    Dragunov
     
    Je┼Ťli uwielbiasz emocjonuj─ůc─ů rozgrywk─Ö w trybie multiplayer i jeste┼Ť w stanie przytaszczy─ç swojego PeCeta w nadchodz─ůcy weekend (6-7 marca 2004) do warszawskiego klubu studenckiego Karuzela przy ulicy Konarskiego 85, to koniecznie zg┼éo┼Ť ch─Ö─ç uczestnictwa w masowej, ponad trzydziestogodzinnej imprezie o nazwie LAN4FUN 2 (prawdopodobnie najwi─Öksze tego typu przedsi─Öwzi─Öcie z wykorzystaniem sieci lokalnej w skali Polski). Organizatorzy (pracownicy firmy Piterson) zapewniaj─ů niesamowite wra┼╝enia i planuj─ů przeprowadzi─ç rozmaite konkursy, kt├│rych zwyci─Özcy otrzymaj─ů atrakcyjne nagrody w postaci osprz─Ötu marki ASUS (g┼é├│wny sponsor). Warto nadmieni─ç, ┼╝e ilo┼Ť─ç miejsc odg├│rnie ograniczono i przewidziano nale┼╝yt─ů kwot─Ö pieni─Ö┼╝n─ů do uiszczenia w ramach tzw. wpisowego. Ka┼╝dy zawodnik dostanie do dyspozycji stanowisko z pod┼é─ůczeniem do systemu LAN i ┼║r├│d┼éa zasilania. Zainteresowani niniejszym tematem u┼╝ytkownicy powinni obowi─ůzkowo przeczyta─ç regulamin oraz zajrze─ç do listy cz─Östych pyta┼ä i odpowiedzi.
     
     
    ::::: Komentarze [ 4 ] :::::
     
    Zmieniamy minibannerek reklamowy
    Tuesday, 2 March 2004 - 11:39
    Karbulot
     

    Poniewa┼╝ ostatnio dokonujemy rozmaitych zmian i poprawek w naszych serwisach, nie omin─Ö┼éo to tak┼╝e naszego minibannerka reklamowego. Stary i leciwy nijak si─Ö mia┼é do obecnej grafiki strony, pochodzi┼é jeszcze z czas├│w pierwszej strony i przymiarek. Obecny bannerek jest jak najbardziej w klimatach naszej strony. Jeli chodzi o szczeg├│┼éy techniczne, wa┼╝y tylko 1 kilobajt wi─Öcej, w sumie oko┼éo 9 KB. Nie jest to zbyt du┼╝o, mimo jego rozmiar├│w, a to za spraw─ů ma┼éej ilo┼Ťci kolor├│w. Jest jednak do┼Ť─ç wysoki, zajmuje bowiem w pionie a┼╝ 78 pixeli (do┼Ť─ç nietypowy rozmiar). Szeroko┼Ť─ç zgodna z obowiazuj─ůcym standardem minibannerk├│w, czyli 88 pixeli. Niech was nie zmyli dodatkowa ramka wok├│┼é w okienku statystyk, bannerek u nas wyglada jak wygl─ůda, jednak na stronach w┼Ťr├│d innych bannerk├│w b─Ödzie doskonale oddawa┼é cz─Ö┼Ť─ç naszej grafiki i si─Ö wyr├│┼╝nia┼é. Jak na razie minibannerek jest tylko w klimatach naszego serwisu o Counter Strike, ka┼╝da jednak z pi─Öciu stron b─Ödzie mia┼éa w┼éasny. Dodatkowo planuj─Ö zrobi─ç minibannerek og├│lny, pokazuj─ůcy wszystkie nasze serwisy jako slajdy. Oczywi┼Ťcie aby unikn─ů─ç du┼╝ych rozmiar├│w, b─Ödzie to pokaz slajd├│w zawieraj─ůcy po jednej ramce z ka┼╝dego serwisu (tej wy┼Ťwietlanej najd┼éu┼╝ej). Jak si─Ö zapewnie domyslacie, minibannerki b─Öd─ů identyczne wizualnie, zmianiom ulegn─ů tylko podpisy serwis├│w na dole oraz oczywi┼Ťcie ka┼╝dy z nich b─Ödzie w barwach odpowiedniego serwisu. Na zako┼äczenie dodam, ┼╝e t┼éo wok├│┼é minibannerka jest przezroczyste, za┼Ť kszta┼ét odbiega od przyj─Ötych stereotyp├│w idealnie prostokatnej grafiki lub te┼╝ z lekko zaokraglonymi rogami. Mam nadziej─Ö, ┼╝e takie rozwi─ůzanie jest do┼Ť─ç ciekawe, ma┼éo kto oprze si─Ö ch─Öci klikni─Öcia tak nietypowo wygl─ůdaj─ůcego minibannerka.

     
     
    ::::: Komentarze [ 12 ] :::::
     
    HLTooLz 3.0.2
    Monday, 1 March 2004 - 11:35
    Zszywa3
     

    Kolejna wersja znanego programu HLTooLz ujrza┼éa ┼Ťwiat┼éo dzienne. Pozwala on graczom na zoptymalizowanie kluczowych dla Couner-Strike'a ustawie┼ä, takich jak "rate" czy "fps" i poprawienie przez to warunk├│w gry.

    Oto podstawowe zmiany zawarte w wersji 3.0.2:

    • Nowy kod
    • Dodano nowe usprawnienia
    • Zwi─Ökszono ┼éatwo┼Ť─ç obs┼éugi
    • Zoptymalizowano Ping Tweakera

    HLTooLz 3.0.2 mo┼╝ecie pobra─ç st─ůd:

     
     
    ::::: Komentarze [ 0 ] :::::
     
     
     
     
    The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
    BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
    WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^