Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8035 dni
 
 
13-05-2004 Nowe trailery Half-Life 2 & Counter-St... Dragunov
12
11-11-2003 Skinpack prosto z Weapon-Hacks Dragunov
19
04-06-2004 Counter-Strike CZ 1.2 rain
18
16-11-2004 Powrót do Black Mesa, czyli polska pr... Dragunov
11
16-10-2004 Jak być dobrym newsmanem i nie tylko VERNOM
13
 
CS 1.5 versus CS 1.6 - ankieta
Tuesday, 30 March 2004 - 11:58
Karbulot
 

Dziś została założona pierwsza ankieta w serwisie Counter Strike'a o nazwie "CS 1.5 versus CS 1.6". Wprawdzie ankieta taka już była wcześniej, jednak została ona usunięta z powodu pewnych błędów. Teraz postanowiłem ją powtórzyć, zatem proszę o ponowne oddawanie głosów. Oczywiście tylko zarejestrowani czytelnicy naszej strony mogą głosować. Jednocześnie na dniach zostaną dodane inne ankiety zarówno w tym serwisie, jak i w pozostałych. Proszę zatem o nadsyłanie propozycji, o które dopominam się już po raz drugi. W nadchodzący weekend zamierzam z Mientusem popracować nad małym infem odnośnie ankiet na stronie newsów w belce linków po lewej stronie. Jak to zostanie rozwiązane, jeszcze nie wiem, z góry jednak ostrzegam, co by tam nie było, w celu oddania głosu i tak trzeba wejść na stronę ankiet. Uniknie to bowiem oddawania ankiet na tak zwane "chybił trafił".

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
CSMC Remote Map Installer
Tuesday, 30 March 2004 - 00:30
Dragunov
 
CSMC Remote Map Installer (obecna wersja jest oznaczona numerem 2.58) to niewielki, lecz bardzo przydatny każdemu graczowi program. Dzięki niemu w prosty sposób można pobierać różnorakie mapy wprost z serwera serwisu csmapcentral i zapisywać je bezpośrednio do odpowiedniego katalogu. W ten sposób nie tylko oszczędza się czas, ale i nerwy, które zapewne nie jeden gracz tracił szukając bezskutecznie konkretnej mapy. Program można pobrać stąd (wymagana rejestracja).
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Hostitron - mała rzecz a cieszy
Monday, 29 March 2004 - 14:24
Zszywa3
 
Mniej więcej w środku 2003 roku ukazał się dodatek do CS'a, który podmieniał modele zakładników na każdej z map typu cs. Nazywał się Hostitron. Autor postanowił go udoskonalić i w marcu br. wydał wersję już kompatybilną ze Steamem i wyposażoną w wiele nowych możliwości. Mamy do wyboru 17 różnych modeli, opcje dodawania fragów za uratowanie zakładników oraz generowania dla nich losowej ilości healtha. Wszystkie potrzebne pliki możemy pobrać ze strony Hostitrona:
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Mały update Steam'a
Monday, 29 March 2004 - 01:32
tofif
 
Ze strony Steampowered dowiadujemy się o małej aktualizacji Counter-Strike: Condition Zero. Są to tylko dwie zmiany, a mianowicie:
  • dodano pliki odpowiedzialne za nawigacjÄ™ botów dla standardowych map Counter-Strik'a (serwery Condition Zero)
  • możliwość użycia botów na serwerach CZ opartych o system Linux
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Cheating-Death 4.18.0
Thursday, 25 March 2004 - 23:05
tofif
 

Po dłuższej przerwie doczekaliśmy się nowej wersji programu antycziterskiego - Cheating Death v. 4.18.0. Naprawiono w niej niekompatybilność z obecną wersją Steam'a oraz wiele innych błędów. Wersja CD 4.18.0 jest oczywiście tylko klientem, którego działanie opiera się na wersji serwerowej 4.15.

Zapraszam na stronÄ™ producenta w celu pobrania programu.

 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
TrochÄ™ spraw technicznych
Thursday, 25 March 2004 - 03:18
Karbulot
 

Ostatnio nazbierało się trochę technicznych usprawnień, zatem mimo iż news będzie długi, to za to bardzo treściwy i niezmiernie ważny. Dotyczy on wprawdzie wszystkich podserwisów The BORG Collective, jednak zamieszczam go tutaj albowiem serwis CS-a jest bohaterem ostatnich dni i cieszy się największą poczytnością. Oficjalny start za nami, nazbierało się zatem kilka ważnych rzeczy.

Gorące tematy i index newsów
Jakiś czas temu, Dragunov wpadł na pomysł aby nieco usprawnić nasze newsy poprzez wprowadzenie tak zwanych "gorących tematów" czyli wyszczególnienie najbardziej popularnych newsów. Po wielu dniach dyskusji oraz prac od wczoraj można cieszyć się listą, która poprzedza wszystkie newsy na samej górze strony. Trochę trudno jest dokładnie objaśnić co jak działa i na jakiej zasadzie, w skrócie jednak powiem, że lista zawiera maksymalnie 10 tematów poukładanych w kolejności ostatnich komentarzy. Okreslona liczba komentarzy kwalifikuje news do zamieszczenia na liście, eliminując na swoje miejsce news w którym komentarze były napisane ostatnio na liście. Myslę, że najlepiej jak tę kwestię wyjaśni kolega Mientus, który w oparciu o bazę danych Holyego skomponował zapytania do niej. Grafika tradycyjnie - moja praca. Poniżej tematów macie link do indeksu wszystkich newsów autorstwa Holy'ego. Jak to jest zrobione, oceńcie sami. Powiem tylko że od dawna potrzebowałem takiej listy, o wiele wygodniejszej w wielu przypadkach niż archiwum newsów. Wszystkie te ulepszenia wraz z Hot Newsami i innymi dodatkami czynią nasz system newsów rozbudowany i bardzo przyjazny. Oczywiście wszystkie te usprawnienia zostaną wdrożone w innych naszych podserwisach, rozpoczynamy i na razie skupiamy się jednak na serwisie CS-a z powodu oficjalnego startu i dużego zainteresowania naszą stroną. Jak wykończymy ten serwis i huczek nieco minie inne serwisy także dostana te wszelkie dodatki, proszę o cierpliwość.

Koniec opisów ikon
Skoro jesteśmy przy newsach, chciałem poinformować, że kasuję opisy ikon przy newsach. W serwisie CS-a już wyleciały, w innych uczynię to na dniach. Praca nieco pracochłonna i męcząca, efekt zaś znikomy. W końcu proszę pamiętać, że ikonki to raczej ozdobnik i naprawdę nie trzeba wyjaśniać do jakiego tematu czy zagadnienia kwalifikuje się news z lambdą znaną z Half-Life'a. dzięki temu też łatwiej będzie można dodawać nowe ikonki w razie konieczności, bez ingerowania w dwadzieścia plików.

Bannerki (tzw. buttony)
Jak już wspominałem przy innej okazji nie jestem zwolennikiem zaśmiecania strony mrugającycmi krzykliwymi bannerkami innych serwisów. Zdaję sobie jednak sprawę, że to nieodzowne w celu rozpopularyzowania serwisu oraz pomocy innym. W zwiazku z powyższym rozpoczynamy kampanię wyłuskiwania ciekawych serwisów i nawiązywania z nimi przyjacielskich kontaktw, oczywiście z wspólną wymianą bannerków. My zamieszczamy ich, oni nasz i obie strony sa zadowolone. Z góry jednak ostrzegam, że dość ostro sprawdzamy potencjalnych chętnych. Nie każdy serwis ma szansę dostać się na naszą stronę. Nie staram się wpaść w samouwielbienie, bynajmniej, jednak dużo pracy poświęciliśmy w budowę serwisu i powinniśmy się cenić. Oczywiście nie zamierzam tutaj wyszukiwać jakiś niesamowicie rozbudowanych stron, z wieloletnią tradycja i oszałamiającą grafiką. Rzeczy na jakie chcę zwrócić uwagę, to przede wszystkim częstotliwość pisanych newsów oraz ich poziom. Niestety widziałem już "słynne" serwisy, na których ostatni news datuję się z lutego (i to bynajmniej nie bieżącego roku), widziałem także strony pisane stylistyką dwunastolatka z mierną z języka polskiego. Oczywiscie literówki i potknięcia zdarzają się każdemu, ale wszystko ma swoje granice. Ponieważ nie samymi newsami człowiek żyje, dobrze jakby chętne serwisy dysponowały jakimś zapleczem informacyjnym.

Wysyp ankiet
Kolejna sprawa to ankiety. Kolega Mientus^ zrobił wspaniałe ankiety, tylko że na razie nie ma żadnej. W związku z powyższym planuję zamieścić kilka na tak zwany "początek", reszta zaś będzie dodawana w trakcie rozwoju rozmaitych sytuacji. Dlatego prosiłbym o jakieś sugestie i propozycje co do ankiet. Jesli macie ciekawe tematy do zaankietowania, proszę o komentarze, najciekawszych pięć ankiet z pewnością znajdzie się na stronie. Oczywiście ankiety nie dotyczą tylko serwisu CS-a. Proszę o propozycje także do pozostałych serwisów.

Inne serwisy?...
Tak. będą uaktualniane. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że nazbierało się trochę zaległości. Doszedł nowy członek Przymierza, który już 2 tygodnie czeka na ujęcie go w składzie, 5 dni czeka na zrobienie sprawozdanie z ostatniego sparringu "Innerspace", dział serwerów czeka na ikonki, bannerek, zaległe grafiki i inne rzeczy. Wiem doskonale o tych i innych zaległościach, proszę jednak o odrobinę cierpliwości. W związku z oficjalnym startem cały wysiłek mój i współpracowników skierowany jest w wykańczanie i usprawnianie serwisu CS-a, aby być jak najlepiej przygotowani na przyjęcie nowych czytelników. Niedługo przyjdzie czas na pozostałe serwisy.

 
 
::::: Komentarze [ 16 ] :::::
 
Counter-Strike: Condition Zero - dziÅ› premiera!
Thursday, 25 March 2004 - 01:36
Dragunov
 

Jak informuje firma Cenega Poland - oficjalny wydawca gry Counter-Strike: Condition Zero na terenie Polski - już dziś przedmiotowa gra pojawi się w polskich sklepach.

"Produkcja firmy Vivendi Universal Games wydana została w Polsce w oryginalnej, angielskiej wersji językowej. W pudełku znajdują się aż 3 płyty CD - na dodatkowym krążku umieszczone zostały ekskluzywne materiały dotyczące Half-Life 2."

Na finalną odsłonę Counter-Strike: Condition Zero czekaliśmy stosunkowo długo, nareszcie wszystko jest już w należytym porządku i gra będzie dostępna na rynku komputerowej rozrywki. Jak informują przedstawiciele korporacji Vivendi Universal Games, którzy są właścicielami firmy Sierra Entertainment (wydawcy gry) najnowszy Counter-Strike osiągnął już wynik półtora miliona sprzedanych kopii na świecie.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
CS-Classic 2.0!
Wednesday, 24 March 2004 - 16:50
^Acrid
 
Nowa wersja CS-Classic ujrzała właśnie światło dzienne. Pewnie większośc z Was nie pamięta, lecz jest to modyfikacja, oparta na old-school'owym CS'ie (tzn. stare modele, mapy, bunny-jumping!). Zagranie, daje możliwośc wszystkim nowym użytkownikom poznania świata, takiego, jakiego starzy wyjadacze pamiętaja z niejednokrotnej nocki w cafe. Obecna wersja, co najważniejsze jest kompatybilna z STEAM'em, poniżej postaram się przedstawić liste tych rzeczy, których napewno nie zobaczycie w 1.6:

    Game Play
  • W CSC, możesz skakać swobodnie i nie odczujesz żadnych spowolnieÅ„ po dotkniÄ™ciu ziemi
  • Kiedy podkÅ‚adasz bombÄ™, możesz poruszać siÄ™ dowolnie, nie musisz pozostać w jedym miejscu, ważne abyÅ› byÅ‚ w strefie BS'a
  • Jest nieznacznie zmniejszony recoil w wszystkich broniach
  • Z wiÄ™kszoÅ›ciÄ… broni obchodzi siÄ™ inaczej
  • TerroryÅ›ci majÄ… możliwoÅ›c poruszania siÄ™ z zakÅ‚adnikami
  • Oraz wiele, wiele, wiÄ™cej,..

  • Skiny oraz DzwiÄ™k
  • CS-Classic bazuje na starszej wersji CS'a, zawiera dawne animacje oraz skiny. Napewno nie sÄ… to najlepsze modele na Å›wiecie, ale zachowujÄ… uczucie staroÅ›ci-bety
  • Wszystkie dzwiÄ™ki sÄ… stare, aby utrzymać uczucie dawnoÅ›ci

  • Mapy
  • CSC 2.0 zawiera takie mapy jak: cs_docks, cs_iraq plus starsze wersje map znanych z obecnych wersji (dust 1&2, aztec)


Osobiście uważam ze to bardzo ciekawe rozwiązanie, niestety, mod ten nie posiada jeszcze swojej własnej strony. Jeżeli chcecie podzielić się wrażeniami udajcię się na Oficjalne Forum Projektu. Zachęcam również do download'u.

UPDATE: Pojawił się pierwszy serwer na którym można pograć w CSC, zapraszam serdecznie.
  • cs.siol.net:27018 SiOL CS-Classic
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Softimage wypuści narzędzia do modyfikacji HL 2
Tuesday, 23 March 2004 - 19:29
Dragunov
 
Softimage, producent narzędzi XSI EXP wykorzystywanych do kreowania środowiska graficznego w grach firmy Valve, zapowiedział, że już jutro udostępni darmową wersję oprogramowania, pozwalającą modyfikować niektóre elementy gry Half-Life 2. Ma to pomóc fanom bez problemu tworzyć własne mody do powyższej gry, a także innych produkcji opartych o silnik Valve. Wszyscy Ci, którzy ściągną Softimage XSI EXP z oficjalnej strony firmy, dostaną do ręki m.in. narzędzia pozwalające tworzyć nowych bohaterów, programy do aplikowania shaderów w czasie rzeczywistym i interaktywnego renderingu obiektów. Oprócz tego udostępniona zostanie możliwość umieszczania skomplikowanej grafiki w Half-Life 2, kilka poradników do obsługi pakietu i ponad sto tutoriali. Producenci Softimage mają nadzieję, że narzędzia te znacznie przyczynią się do produkcji rozmaitych modyfikacji i jednocześnie zapraszają do odwiedzin swojej oficjalnej strony, skąd będzie można je ściągnąć.
 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
23 marzec - premiera CS:Condition Zero
Tuesday, 23 March 2004 - 18:02
tofif
 

Z informacji uzyskanych w sieci wynika iż mod do Half-Lifa'a Counter-Strike: Condition Zero jest już dostępny. Dzisiejszy dzień 23 marca jest oficjalną premierą a dzień 25 marca fizycznym wydaniem gry. W jednym ze sklepów internetowych TimSoft rzeczoną grę w wersji pudełkowej można będzie nabyć od 30 marca, czyli dokładnie za tydzień. Cena gry została ustalona na 139.99 zł.

Pozostaje mi tylko życzyć udanych zakupów i wspanialej gry.

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
Steam uaktualniony
Tuesday, 23 March 2004 - 13:29
Zszywa3
 

Jak informuje serwis Steampowered ukazała się kolejna łatka do Steama. Zmiany są częściowo związane z atakującym środowisko graczy Counter-Strike: Condition Zero. Oto lista poprawek:

  • Wstrzymano Å‚adowanie Condition Zero jeżeli użytkownik jeszcze nie zakupiÅ‚ gry
  • Zmieniono zakÅ‚adanie nazwy konta, aby nie dopuÅ›cić niestandardowych znaków
  • Zoptymalizowano czas uruchamiania dla instalacji, które posiadaÅ‚y wiÄ™cej niż jedno konto
  • Poprawiono potwierdzanie w celu lepszej obsÅ‚ugi Steam "tickets", które staÅ‚y siÄ™ wadliwe

Steam zaktualizuje siÄ™ automatycznie po zrestartowaniu.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Nowe fora dyskusyjne
Tuesday, 23 March 2004 - 11:54
tofif
 

Równocześnie z oficjalnym uruchomieniem naszego serwisu, na naszym boardzie powstało nowe Forum dyskusyjne. Board jest naturalnie otwarty dla wszystkich, niemniej jednak zapraszam do rejestrowania się. Znajdziecie tam takie działy jak:

  • Sekcja Counter-Strik'a
  • Sekcja Steama
  • Porady configowe
  • Podmiany modeli
  • Bindy i skrypty
  • Komendy w grze
  • Sekcja botów
  • Sekcja serwerów
  • Sekcja software
  • UpiÄ™kszanie komputera
  • Sprawy techniczne serwisu Counterstrike
  • Inne sprawy

Zapraszam do odwiedzania naszych wszystkich serwisów oraz boardu dyskusyjnego.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
CS:CZ już za chwileczkę, już za momencik...
Tuesday, 23 March 2004 - 10:32
Rymek
 
Jak informuje Steampowered.com, Counter Strike: Condition Zero ma ujrzeć swiatło dzienne w ciągu najbliższych godzin. Gra póki co będzie dostępna poprzez Steam'a, dla tych ktorzy dokonali wczesniejszego zamówienia. Aby zagrać, muszą zrestartować Stea'a i kliknąć na ikonce CS:CZ. Natomiast ci, którzy nie zdążyli skorzystać z trwającej do tej pory promocji, mogą zakupic CS:CZ w każdej chwili poprzez Steam'a.

Dodatkowo VALVe wprowadza nową promocję dla ludzi już posiadających CSa i grających poprzez system Steam'a. Jeżeli już jesteś posiadaczem CSa, masz prawo do zniżki na CZ, i zaplacisz "jedyne" $29.95, gdy zamowisz go przez Steam'a.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Nowy pomysł Cliffe'a
Monday, 22 March 2004 - 17:25
Zszywa3
 

Jess Cliffe, jeden z twórców Counter-Strike'a, ma nowy pomysł, który może dość mocno wpłynąć na naszą ulubioną grę. Pewnie ciekawi Was cóż on takiego znowu wymyślił? Otóż tym razem chodzi o zegar, który byłby widoczny na podłożonej już bombie i wskazywałby czas jaki pozostał do wybuchu. Drużyna CT musiałaby podejść bardzo blisko do ładunku wybuchowego, żeby dowiedzieć się, czy zdąży jeszcze go rozbroić czy też trzeba uciekać co sił w nogach, żeby ujść z życiem i zachować broń.

Cliff nie jest pewien jak ta nowinka zostałaby przyjęta przez graczy i szuka pomocy wśród internautów. Jeśli chcesz się wypowiedzieć, coś zasugerować, a może masz swój własny ciekawy pogląd na opisywane rozwiązanie zachęcam w imieniu autora do odwiedzenia forum poświęconego CS'owi i wyrażenia swojego zdania na ten temat. Dyskusja już się rozpoczęła.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
3... 2... 1... 0... Start !
Sunday, 21 March 2004 - 16:50
Karbulot
 

Zgodnie z ostatnimi zapowiedziami, dziś oficjalny start naszego serwisu na scenie polskiego CS-a. Przed chwilą kolega Dragunov rozesłał maile do najpopularniejszych serwisów traktujących o Counter-Strike'u. Jest to dla nas chwila oczekiwania i nerwów, nie wiemy bowiem jak zostaniemy przyjęci przez innych graczy w Polsce. Czy staniemy się pupularni, czy też zostaniemy na stałe zaszufladkowani i znani tylko w naszym ścisłym gronie.

Jednocześnie chciałbym oficjalnie przywitać wszystkich nowych czytelników naszej strony. Będziemy dokładać wszelkich starań, aby być dla was atrakcyjni. Prosimy o wybaczenie nam wszelkich niedociagnięć, dopiero rozpoczynamy i wiele pracy mamy jeszcze przed sobą. Niemniej jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje współpracy oraz informacje o zauważonych błędach.

Jeszcze raz serdecznie witamy, czujcie się jak w domu. Członków przymierza BORG prosiłbym, aby nie komentowali tego newsa, dając okazję wypowiedzieć się naszym nowym czytelnikom. Jednocześnie informuję, że aby komentować newsy w naszym serwisie oraz brać udział w ankietach trzeba się najpierw zarejestrować.

 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
bds - przepytany!
Sunday, 21 March 2004 - 10:36
^Acrid
 
bds, menadżer Schroet Kommando oraz jeden z wpływowych graczy w świecie Counter-Strike'a został przepytany na łamach serwisu Gaming Lifestyle. Odpowiada m.in. na takie pytanie:

Jak długo zamierzasz pracować przy eSporcie?
eSport jest moją pracą, granie w gry stało sie moim hobby, ponownie. Lecz, ja lubie grać, kocham swoją prace, wieć pewnie bedę to robił póki będzie to możliwe.

Na reszte, zapraszam oczywiście na Gaming Lifestyle.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Counter-Strike a rasizm.
Saturday, 20 March 2004 - 20:01
^Acrid
 
Serwis UKTerrorist przygotował bardzo ciekawy artykuł o rasizmie w świecie CS'a. Godny uwagi i wart przeczytania, chociaż akcja nie dzieje się w Polsce, myśle że jest przestrogą dla wszystkich, na całym świecie. Niestety, jest on przeznaczony raczej dla osób znających język angielski, innych zapraszam do korzystania z translatorów oraz słowników.

•   Â Â Why Can't We Be Colour Blind?
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Half-Life 3 w produkcji?
Saturday, 20 March 2004 - 15:42
Dragunov
 

Jeden z założycieli firmy Valfe Software - Gabe Newell, który przede wszystkim jest kojarzony ze zbliżającą się premierą gry Half-Life 2, udzielił ostatnimi czasy kilku dość ciekawych wywiadów, które opublikował serwis Maxit. Czytając je - poza kilkoma informacjami dotyczącymi samego Gabea - dowiedzieć możemy się, że niedawno budżet Half-Life 2 wyniósł już 40 milionów USD. Wśród wielu pytań i odpowiedzi na nie można znaleźć kilka słów o planach Valve Software, a mówiąc dokładnie o tym, że pracownicy tej firmy rozpoczęli już prace nad kolejną grą z serii Half-Life.

Informacja o tym, że prace nad Half-Life 3 są w toku, znalazła się po raz pierwszy na łamach serwisu GameReactor. Pracownicy tegoż twierdzą, że podczas rozmowy z Gabem Newellem potwierdził on, iż ów tytuł faktycznie jest w tej chwili tworzony i ujrzy światło dzienne. Trudno uznać tę ostatnią wiadomość za więcej niż plotkę, ale o tym, czy faktycznie tak jest, dowiemy się zapewne już niedługo.

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
CS Manager?
Saturday, 20 March 2004 - 14:14
^Acrid
 
Pewnie większośc z Was spotkała się kiedyś z najróżniejszymi manager'ami, od piłkarskich, do rowerowych. Kilka dni temu natrafilem na dośc ciekawą strone, dotyczacą manager'a, jakim w tym wypadku jest CS Manager. Patrząc na galerie, można zauważyc iż jest to bardzo ciekawe rozwiązanie. Gracz po zarejstrowaniu się ma do dyspozycji 7 graczy, oczywiście ma możliwośc zmiany ich nicków oraz transferów/sprzedaży. Oprócz tego, może zarabiac na wygranych meczach, upgrade'ować swój serwer, zdobywać sponsorów. Niestety, w chwili obecnej tylko gracze z 4 państw moga się rejstrowac i grać. Polaków zapraszam do obejrzenia screen'ów z gry oraz trzymania kciuków, może w krótce i My będziemy mogli bawić się w wirtualne klany i rozgrywki?

UPDATE: W chwili obecnej, doszły kolejne państwa z których gracze mogą sie zarejstrować, jest to Anglia, Szkocja, Walia oraz Irlandia. Grono cały czas rośnie, miejmy nadzieje ze admini, pomyśla o Polsce.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Nowy "gryzoń" na rynku
Friday, 19 March 2004 - 01:09
Dragunov
 

Przedwczoraj na polskim rynku ukazała się nowa myszka. Nie ona jest jednak zupełnym novum, a ulepszonym modelem uznanej przez szerokie grono graczy myszy Logitech MX 500. Nowy model nosi nazwę Logitech MX 510.

Jesteście ciekawi jakie zmiany w nim wprowadzono i czym - poza samą nazwą - różni się on od swojej poprzedniczki? Pozwólcie zatem, że posłużę się kilkoma technicznymi informacjami, które znaleźć można na łamach witryny sklepu dla graczy Hardware For Gamers.

"To, co wczoraj najlepsze, dzisiaj jest jeszcze lepsze. Nowy ukÅ‚ad optyczny MX™ myszy Logitech® MX™510 Performance Mouse wychwytuje teraz 5,8 megapiksela obrazu na sekundÄ™, czyli o 23% szybciej, niż byÅ‚o to możliwe jeszcze wczoraj. Nadążanie za przyspieszeniem rzÄ™du 15 g sprawia, że reakcja na najszybsze nawet ruchy jest natychmiastowa. Ulepszone jest też oprogramowanie MouseWare®, które udostÄ™pnia teraz zaawansowane funkcje sterowania, kontroli szybkoÅ›ci i programowania przycisków. Zaprojektowana przez ekspertów mysz, bÄ™dÄ…c udanÄ… kombinacjÄ… formy i funkcjonalnoÅ›ci, zadziwia jeszcze wspaniaÅ‚oÅ›ciÄ… kolorowych efektów holograficznych."

  • efektywność dziaÅ‚ania, zaawansowane funkcje, optyczna precyzja
  • 5,8 megapiksela obrazu na sekundÄ™ - ukÅ‚ad MX
  • konfigurowalne przyciski
  • szybkie i pÅ‚ynne przewijanie - Cruise Control™
  • Efekty holograficzne na obudowie
  • port: USB lub PS/2

    Jak widać nowy produkt firmy Logitech łączy w sobie moc, funkcjonalność i piękny design. Opisywany model myszki dostępny jest na polskim rynku w cenie 219.00 zł.

  •  
     
    ::::: Komentarze [ 4 ] :::::
     
    Fusion Pack SE
    Thursday, 18 March 2004 - 23:20
    Dragunov
     
    Dziś ukazała się specjalna wersja znanego pakietu podmian noszącego nazwę Fusion Pack. W jego najnowszej odsłonie pojawiło się jak zwykle wiele interesujących zmian, a oto jak się one przedstawiają:

    • nowe menu główne
    • nowa muzyka w menu głównym
    • nowa skórka Steam'a
    • zmieniona grafika w menu VGUI
    • nowe modele postaci z drużyny CT
    • nowe twarze postaci z drużyny CT
    • nowy model pistoletu USP
    • zmieniony wyglÄ…d rÄ™ki z wyjÄ™tym pistoletem USP
    • nowe modele granatów
    • nowy model broni MP5 Navy
    • nowy model broni AWM
    • nowy model Å‚adunku wybuchowego C4 
    • nowy model karabinu M4A1
    • zmieniona animacja dotyczÄ…ca karabinu M4A1 
    • nowy model tarczy balistycznej
    • nowy wyglÄ…d szklanego wizjera w tarczy balistycznej
    • nowy wyglÄ…d menu HUD 
    • dodane nowe dźwiÄ™ki wszystkich broni
    • poprawiony model karabinu Galil
    • poprawione celowniki broni AUG i SG552 w trybie półsnajperskim 
    • nowe nazwy broni
    • nowe opcje w instalatorze programu

    Jak widać zmiany są liczne i zapewne jeszcze bardziej podnoszą atrakcyjność rzeczonego pakietu. Fusion Pack'a SE można pobrać klikając na ten link (126.14 MB).

     
     
    ::::: Komentarze [ 2 ] :::::
     
    Zmiany w mapie de_aztec
    Thursday, 18 March 2004 - 21:28
    Zszywa3
     

    Znany i bardzo utalentowany maper Narby, twórca takich map jak de_aztec, de_inferno, de_vertigo, zamieścił na swojej stronie internetowej dość ciekawą wypowiedź. Dokonał on mianowicie wielkiego odkrycia stwierdzając, że na mapie de_aztec, która jest chyba największym jego dziełem (przynajmniej jeśli chodzi o CS'a), wielu graczom bardzo drastycznie obniża się ilość wyświetlanych podczas gry klatek na sekundę. Dzieje się to w niektórych miejscach, a zwłaszcza po rzuconym granacie dymnym w czasie nagrywania demka.

    Co z tego wynika dla całej rzeszy graczy? Mniej więcej tyle, że Narby planuje wkrótce dokonać zmian w przedmiotowej mapce. Będą one polegały głównie na wyłączeniu efektów pogodowych oraz dźwięków takich jak uderzenia piorunów i mają przyczynić się do zwiększenia płynności gry i wyrównania szans wśród graczy. Trzymamy kciuki.

     
     
    ::::: Komentarze [ 8 ] :::::
     
    Wyszukiwarka internetowa W00t!
    Wednesday, 17 March 2004 - 02:16
    Dragunov
     

    W00t! jest wielofunkcyjną wyszukiwarką internetową, której strona do złudzenia przypomina witrynę wyszukiwarki Google. Za jej pomocą można w prosty sposób znaźć danego gracza, lub też serwer. Poza tym W00t! oferuje także statystyki dotyczące serwerów i map. Wyszukiwanie odbywa się bardzo szybko i bez potrzeby uruchamiania Steam'a, które zwykle zajmuje dłuższą chwilę. Polecam!

     
     
    ::::: Komentarze [ 2 ] :::::
     
    Dragunov przepytany
    Tuesday, 16 March 2004 - 20:13
    Zszywa3
     
    W ostatnim czasie mamy w naszym serwisie prawdziwy wysyp wywiadów. Zasłużony już w tej dziedzinie kolega Acrid zdołał przeprowadzić wywiad z szefem serwisu BORG Counter-Strike Dragunovem. W wywiadzie zostało poruszonych kilka spraw dotyczących wizji jakie przepytywany ma odnośnie przyszłości naszego serwisu.
    "Plan jest taki, aby stać się największym rywalem CS.PL. Chcemy przyciągnąć jak najwięcej graczy i ludzi interesujących się sceną CS'a. Stawiamy na ładny i estetyczny layout, którego niestety brak innym pokrewnym serwisom. Oczywiście na wyglądzie się nie kończy, bo niejednokrotnie najładniej zilustrowana książka jest beznadziejnie napisana, dlatego staramy się jak najdokładniej redagować nasze newsy i zapełniać poszczególne działy starannie opracowanymi materiałami tekstowymi. Miejmy nadzieje, że takie połączenie piękna wizualnego i merytorycznego szybko zaowocuje."
    Oprócz tego możecie także przeczytać o bardziej prywatnych przemyśleniach Dragunova i poznać kilka szczegółowych informacji o nim samym. Po całość zapraszam do działu "Artykuły i wywiady".
     
     
    ::::: Komentarze [ 14 ] :::::
     
    Nie jestem prawdziwym fanem gier...
    Tuesday, 16 March 2004 - 12:18
    Karbulot
     

    AHA jest znanym wszystkim jednym z czołowych maperów polskiej sceny Countera. Twórca takich "hitów" jak de_king_size czy de_borg jest jednocześnie członkiem Kolektywu BORG, pracownikiem naszego serwisu i szefem jego części poświęconej mapom niestandardowym. Wczoraj wieczorem Dragunov przeprowadził z nim wywiad. Poruszone zostały sprawy historyczne, czyli standardowe "jak to się wszystko zaczęło", oraz plany na przyszłość. Szczegóły tego ciekawego wywiadu na naszej stronie w dziale artykułów i wywiadów.

     
     
    ::::: Komentarze [ 4 ] :::::
     
    Nowości filmowe
    Friday, 12 March 2004 - 00:22
    Dragunov
     

    Ostatnio do wielu produkcji fimowych traktujących o Counter-Strike'u dołączyły dwie nowe - w tym jedna rodzimej produkcji. Pierwszy z filmów, który niedawno został opublikowany przedstawia dokonania najlepszego gracza roku 2003 - Abdisamad'a Mohamed'a, znanego pod nick'iem SpawN. Dzięki tej produkcji, noszącej tytuł "The SpawN" mamy możliwość zobaczyć kilkanaście naprawdę wspaniałych akcji w wykonaniu SpawN'a, a wszystko to zostało podzielone na kategorie jak np. akcje z wykorzystaniem pistoletów, karabinów maszynowych, itp. Autorem filmu jest knL. Film naprawdę jest wart uwagi i czasu poświęconego na jego pobranie. Download (119 MB).

    Drugą pozycją filmową, o której chciałbym dziś napomknąć jest film nakręcony przez fanów Counter-Strike'a z Polski. Miło jest oglądać rodzimą twórczość i to w tak niecodziennej produkcji, w której zamiast wirtualnych zawodników występują żywi ludzie. Tytuł, który nosi ten film - "CS the movie" - do najbardziej oryginalnych nie należy, podobnie jak i cały scenariusz, na którym rzeczona produkcja filmowa się opiera. Scenariusz jest dziwnie podobny do kultowego fimu "Militia part 1",  a szkoda, bo własny pomysł znacznie podniósłby wartość filmu. Akcja filmu toczy się na wymyślonej przez autorów "mapie" de_miedzylesie. Terroryści mają za zadanie podłożyć bombę wewnątrz budynku, a ich przeciwnicy mają do tego nie dopuścić. Choć film jest zupenie amatorski, nagrany zwyczajną kamerą VHS, widać, że postacie w nim występujące w miarę starannie odgrywają swe role. Dość realnie zostały także podłożone oryginalne dźwięki z CS'a, a zatem efekt końcowy jest przyzwoity. Film ogląda się przyjemnie - polecam także i Wam. Download (76,6 MB).

    Miłego oglądania!

     
     
    ::::: Komentarze [ 4 ] :::::
     
    Kolejna Å‚atka do Steama
    Thursday, 11 March 2004 - 12:30
    Zszywa3
     

    Nie ma co sie za bardzo rozpisywać - ukazała się kolejna porcja poprawek do naszego ulubionego Steama. Były przy tym pewne problemy, ale to również nic nowego. Tym razem zmiany dotyczą wszystkich gier opartych na Steamie.

    Oto ich lista:

    • Zmieniono download z HTTP i ponawianie poÅ‚Ä…czeÅ„
    • Naprawiono bÅ‚Ä…d wystÄ™pujÄ…cy przy Å‚Ä…czeniu siÄ™ z serwerem dedykowanym z pustym mapcyclem
    • Naprawiono bÅ‚Ä…d z nieprawidÅ‚owo dziaÅ‚ajÄ…cÄ… gÅ‚oÅ›noÅ›ciÄ… mp3
    • Naprawiono bÅ‚Ä…d "STEAM UserID 0:0:1 is already in use on this server" przy Å‚Ä…czeniu siÄ™ z lanowymi serwerami w trybie offline
    • Naprawiono dziurÄ™ w pamiÄ™ci w HLTV
    • Naprawiono bÅ‚Ä…d z niewÅ‚aÅ›ciwie ustawianym parametrem "rate"
    • Naprawiono tryb gry offline dziaÅ‚ajÄ…cy niewÅ‚aÅ›ciwie u niektórych graczy
    • Dodano opcjÄ™ dialogowÄ… "Do you want to restart now?" przy zmianie ustawieÅ„ jÄ™zykowych
     
     
    ::::: Komentarze [ 6 ] :::::
     
    Wywiad z Igorem Zagórowskim
    Saturday, 6 March 2004 - 23:55
    Dragunov
     

    W dziale "Artykuły i wywiady" pojawił się przeprowadzony przez ^Acrid'a wywiad z Igorem "igorki3m" Zagórowskim. Dla zainteresowanych - dyrektorem popularnego serwisu traktującego o e-sporcie - esports.pl.

    Pytany opowiada o swoich dotychczasowych doświadczeniach z serwisem esports.pl i mówi także o swojej wizji na przyszłość.

    "Od czego zaczęła się przygoda z esports.pl?"

    "Na początku miał to być portal, który organizować miał turnieje, zajmowali się tym całkiem inni ludzie Np. DarkXeno pomysł ich upadł i postanowiłem zrobić polskie ESreality, wszystkie gry w jednym serwisie."

    Pełną treść tego bardzo interesującego tekstu znaleźć można w dziale "Artykuły i wywiady".

     
     
    ::::: Komentarze [ 10 ] :::::
     
    Wystartowała strona klanu csf^
    Friday, 5 March 2004 - 22:18
    Dragunov
     
    Zasymilowany w Przymierzu BORG klan csf^ (secforce.cga.cs) doczekał się otwarcia swej strony internetowej. Od dłuższego czasu trwały przymiarki do otwarcia i w końcu dzisiejszego dnia strona ruszyła. Oto co o nowej stronie na jej łamach napisał lider wspomnianego klanu - rain:

    "Strona została zrobiona jako półśrodek, ma być funkcjonalna i dać nam możliwość pewnej organizacji do momentu, gdy uda mi się znaleźć więcej czasu i ukończyć finalny projekt serwisu internetowego secforce. Póki co warunki spartańskie, ale przynajmniej będzie się coś działo, a nie straszyło placem budowy."

    Choć nie jestem ekspertem w dziedzinie tworzenia stron internetowych i nigdy się tym nie zajmowałem, doceniam ich piękno i funkcjonalność. Osobiście projekt strony - choć prosty i tworzony w pośpiechu - bardzo mi się podoba i na obecną chwilę takie rozwiązanie wydaje się być wystarczające dla rozwijającego się klanu, jakim jest csf^.

     
     
    ::::: Komentarze [ 7 ] :::::
     
    Mecz gwiazd
    Thursday, 4 March 2004 - 17:49
    Zszywa3
     

    3 marca 2003 roku powstał znany na polskiej scenie serwis eSports.pl. Dla Tych, którym niewiele mówi ta nazwa wyjaśniam, że zajmuje się on e-sportem i wszystkim co się z nim wiąże. Z okazji obchodów pierwszych urodzin ekipa rzeczonego serwisu postanowiła zorganizować szereg meczów pokazowych. Nas interesuje oczywiście mecz w Counter-Strike'a, który odbędzie się pomiędzy drużynami Północy i Południa. Tak prezentują się składy:

    Północ Południe
    •  bold •  ble3e
    •  carlos •  gobo
    •  czarko •  mirri
    •  Smooth •  psita
    •  TaZ •  raiden
    •  zibi •  saviola

    A to szczegółowe info o meczu:
    Termin
    : Sobota (6.03.2004), 21:00
    System: 2 x MR12
    Mapy: de_aztec, de_cbble, de_dust2, de_inferno, de_train
    HLTV: battle.pl:30000
    Scorebot: #eSports.pl

    Nie wiem jak Wy, ale ja nie zamierzam przegapić tego spotkania. Będzie na co popatrzeć :D.

     
     
    ::::: Komentarze [ 7 ] :::::
     
    Turnieje na L4F#2
    Thursday, 4 March 2004 - 16:48
    ^Acrid
     
    Dokładnie wczoraj, pojawił się news, dotyczący opisu turniejów zorganizowanych na tegorocznej edycji imprezy Lan For Fun. Opis dotyczy Quake'a 3, oraz naszego Counter-Strike'a, zabawa bedzie wyśmienita - sądzać po oferowanych trybach gry przez organizatorów. Całośc można przeczytać pod tym adresem:

    •   Â Â Opis Turniejów L4F#2

    Na zachęte moge podać nazwy poszczególnych turniejów:
    • PaperHeads
    • Mass Destruction
    • 5 Kings
    • Blind Man Walkin'
    • Cs-Islands
    • Awp Skill Time
     
     
    ::::: Komentarze [ 1 ] :::::
     
    LAN4FUN 2 coraz bliżej
    Wednesday, 3 March 2004 - 17:28
    Dragunov
     
    Jeśli uwielbiasz emocjonującą rozgrywkę w trybie multiplayer i jesteś w stanie przytaszczyć swojego PeCeta w nadchodzący weekend (6-7 marca 2004) do warszawskiego klubu studenckiego Karuzela przy ulicy Konarskiego 85, to koniecznie zgłoś chęć uczestnictwa w masowej, ponad trzydziestogodzinnej imprezie o nazwie LAN4FUN 2 (prawdopodobnie największe tego typu przedsięwzięcie z wykorzystaniem sieci lokalnej w skali Polski). Organizatorzy (pracownicy firmy Piterson) zapewniają niesamowite wrażenia i planują przeprowadzić rozmaite konkursy, których zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody w postaci osprzętu marki ASUS (główny sponsor). Warto nadmienić, że ilość miejsc odgórnie ograniczono i przewidziano należytą kwotę pieniężną do uiszczenia w ramach tzw. wpisowego. Każdy zawodnik dostanie do dyspozycji stanowisko z podłączeniem do systemu LAN i źródła zasilania. Zainteresowani niniejszym tematem użytkownicy powinni obowiązkowo przeczytać regulamin oraz zajrzeć do listy częstych pytań i odpowiedzi.
     
     
    ::::: Komentarze [ 4 ] :::::
     
    Zmieniamy minibannerek reklamowy
    Tuesday, 2 March 2004 - 11:39
    Karbulot
     

    Ponieważ ostatnio dokonujemy rozmaitych zmian i poprawek w naszych serwisach, nie ominęło to także naszego minibannerka reklamowego. Stary i leciwy nijak się miał do obecnej grafiki strony, pochodził jeszcze z czasów pierwszej strony i przymiarek. Obecny bannerek jest jak najbardziej w klimatach naszej strony. Jeli chodzi o szczegóły techniczne, waży tylko 1 kilobajt więcej, w sumie około 9 KB. Nie jest to zbyt dużo, mimo jego rozmiarów, a to za sprawą małej ilości kolorów. Jest jednak dość wysoki, zajmuje bowiem w pionie aż 78 pixeli (dość nietypowy rozmiar). Szerokość zgodna z obowiazującym standardem minibannerków, czyli 88 pixeli. Niech was nie zmyli dodatkowa ramka wokół w okienku statystyk, bannerek u nas wyglada jak wygląda, jednak na stronach wśród innych bannerków będzie doskonale oddawał część naszej grafiki i się wyróżniał. Jak na razie minibannerek jest tylko w klimatach naszego serwisu o Counter Strike, każda jednak z pięciu stron będzie miała własny. Dodatkowo planuję zrobić minibannerek ogólny, pokazujący wszystkie nasze serwisy jako slajdy. Oczywiście aby uniknąć dużych rozmiarów, będzie to pokaz slajdów zawierający po jednej ramce z każdego serwisu (tej wyświetlanej najdłużej). Jak się zapewnie domyslacie, minibannerki będą identyczne wizualnie, zmianiom ulegną tylko podpisy serwisów na dole oraz oczywiście każdy z nich będzie w barwach odpowiedniego serwisu. Na zakończenie dodam, że tło wokół minibannerka jest przezroczyste, zaś kształt odbiega od przyjętych stereotypów idealnie prostokatnej grafiki lub też z lekko zaokraglonymi rogami. Mam nadzieję, że takie rozwiązanie jest dość ciekawe, mało kto oprze się chęci kliknięcia tak nietypowo wyglądającego minibannerka.

     
     
    ::::: Komentarze [ 12 ] :::::
     
    HLTooLz 3.0.2
    Monday, 1 March 2004 - 11:35
    Zszywa3
     

    Kolejna wersja znanego programu HLTooLz ujrzała światło dzienne. Pozwala on graczom na zoptymalizowanie kluczowych dla Couner-Strike'a ustawień, takich jak "rate" czy "fps" i poprawienie przez to warunków gry.

    Oto podstawowe zmiany zawarte w wersji 3.0.2:

    • Nowy kod
    • Dodano nowe usprawnienia
    • ZwiÄ™kszono Å‚atwość obsÅ‚ugi
    • Zoptymalizowano Ping Tweakera

    HLTooLz 3.0.2 możecie pobrać stąd:

     
     
    ::::: Komentarze [ 0 ] :::::
     
     
     
     
    The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
    BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
    WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^