Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8031 dni
 
 
Zmiany w mapie de_aztec
Thursday, 18 March 2004 - 21:28
Zszywa3

Znany i bardzo utalentowany maper Narby, twórca takich map jak de_aztec, de_inferno, de_vertigo, zamieścił na swojej stronie internetowej dość ciekawą wypowiedź. Dokonał on mianowicie wielkiego odkrycia stwierdzając, że na mapie de_aztec, która jest chyba największym jego dziełem (przynajmniej jeśli chodzi o CS'a), wielu graczom bardzo drastycznie obniża się ilość wyświetlanych podczas gry klatek na sekundę. Dzieje się to w niektórych miejscach, a zwłaszcza po rzuconym granacie dymnym w czasie nagrywania demka.

Co z tego wynika dla całej rzeszy graczy? Mniej więcej tyle, że Narby planuje wkrótce dokonać zmian w przedmiotowej mapce. Będą one polegały głównie na wyłączeniu efektów pogodowych oraz dźwięków takich jak uderzenia piorunów i mają przyczynić się do zwiększenia płynności gry i wyrównania szans wśród graczy. Trzymamy kciuki.


 
 
  Zszywa3

2004-03-21 14:55:47


ale o ile na trainie dajmy na to sa one do zniesienia, to na aztecu taki grzmot trwa bardzo dlugo i zaglusza wszystkie inne dzwieki. Bez tego lepiej by sie gralo moim zdaniem, no moze z troche mniejszym urozmaiceniem :D. Albo mozna te grzmoty zmienic - skrocic czy wprowadzic na ich miejsce cos inego, bardziej strawnego.
 
  AdiQ

2004-03-20 20:10:28


Chodzi o to, ze gdy uslyszysz 'event sounda' to wiesz w jakim miejscu moze byc przeciwnik i dzieki temu mozesz miec wiecej fragooff ewentualnie wygrac klanowke.
 
  Zszywa3

2004-03-20 14:04:26


Wiem, ze to event soundy. Sa nie tylko na aztecu, np. na trainie tez. Ja prawie po kazdym daje 'stopsound', zeby je wyciszyc - juz sie przyzwyczailem i robie to odruchowo. Co nie zmienia faktu, ze mnie to wkurza i bez nich gralo by mi sie lepiej. Z tego powodu nazywasz mnie glupim? Czy moze czegos nie zrozumialem?
 
  Vigee

2004-03-20 09:02:18


skoro chcesz wylaczyc grzmoty to ... (przepraszam) jest glupi :P
grzmoty to event soundy (chyba tak sie to nazywa) :)
jesli niewierzysz to przejdz sobie przez most i ide w zaklad ze na sam koniec mostu (lub zaraz za nim) bedzie grzmot (to tylko jeden przyklad), po tym sie poznaje gdzie jest przeciwnik ....
 
  Zszywa3

2004-03-19 15:49:33


Mozna je wylaczyc. Grzmotow niestety sie nie da i to jest baaaardzo denerwujace - wciskaj stopsound po kazdym, sux :|.
 
  Karbulot

2004-03-19 03:23:31


Lepiej niech wybija te wszystkie pajacowate swierszcze.
 
  Vigee

2004-03-18 22:02:58


zadnego wylaczania dzwieku !! ja niechce - jak ja bede poznawal gdzie jest i CT i dlaczego terro pierdnal pod woda ??

i znowu bedzie trudniejsza mapa :D
 
  Brunon

2004-03-18 21:54:48


ocenimy..poki co czekamy :P
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^