BORG ma ju┐ 5991 dni
 
 


Frakcja Phoenix zosta┼éa stworzona tu┼╝ po rozpadzie ZSRR. Stworzyli sobie reputacj─Ö zab├│jc├│w ka┼╝dego kto im wejdzie w drog─Ö. Frakcja ta jest uwa┼╝ana za najbardziej brutaln─ů i bezlitosn─ů we wschodniej Euro- pie.
Grupa fundamentalist├│w rz─ůdna dominacji. Za┼éo┼╝ona zosta┼éa na Bliskim Wschodzie. Zajmuje si─Ö przede wszystkim r├│┼╝nymi rodzajami zamach├│w terrorystycznych.
Szwedzka frakcja terrorystyczna za┼éo┼╝ona w 1977 roku. Sta┼éa si─Ö bardzo znana po zamachu bombowym na kanadyjsk─ů am- basad─Ö w 1990 roku.
Frakcja terrorystyczna za┼éo┼╝ona na Bliskim Wschodzie, swoj─ů reputacj─Ö zawdzi─Öcza bezwzgl─Ödno┼Ťci─ů. Nienawi┼Ť─ç zosta┼éa zade- monstrowana w zamachu bombowym na autobus muzyk├│w Rock and Roll'owych w roku 1982.




Znana p├│┼║niej jako DEVGRU zosta┼éa za┼éo- ┼╝ona w 1980 pod dow├│dztwem pu┼ékownika Richarda Marcincko. ST-6 jest stale w stanie gotowo┼Ťci na wypadek atak├│w na ameryka┼äskie cele na ┼Ťwiecie.
Niemiecka jednostka, by┼éa za┼éo┼╝ona po tragicznych wydarzeniach, kt├│re doprowa- dzi┼éy do ┼Ťmierci kilkunastu Izraelskich sportowc├│w podczas Olimpiady w 1972 roku odbywaj─ůcej si─Ö w Niemczech.
Znana jednostka brytyjska zosta┼éa za┼éo- ┼╝ona podczas II Wojny ┼Üwiatowej przez Davida Stirlinga. Ich rol─ů podczas II W┼Ü by┼éo zbieranie informacji na ty┼éami wroga, sabotowanie atak├│w i zabijanie wa┼╝nych ludzi.
Francuska elitarna jednostka antyterro- rystyczna, za┼éo┼╝ona by szybko reagowa─ç przeciwko du┼╝ym przedsi─Öwzi─Öciom terro- rystycznym. Sk┼éadaj─ůcy si─Ö z mniej ni┼╝ 100 ludzi GIGN zdoby┼é swoj─ů reputacj─Ö dzi─Öki wielu udanym operacjom.




VIP wyst─Öpuje tylko na mapach typu as_, czyli assasin. W jego rol─Ö wciela si─Ö je- den z dru┼╝yny CT. Zadaniem VIP-a jest bezpieczne dotarcie do okre┼Ťlonego punk- tu na mapie. Nie mo┼╝e kupowa─ç on broni, dysponuje jedynie no┼╝em i pistoletem.
Zak┼éadnicy wyst─Öpuj─ů jedynie na mapach typu cs_, czyli hostages. Nie s─ů oni stero- wani przez gracza, a przez komputer. Przez ca┼é─ů rozgrywk─Ö s─ů statyczni, mo┼╝e ich uratowa─ç jedynie zawodnik graj─ůcy w dru┼╝ynie CT. Bezpieczne doprowadzenie wszystkich ┼╝ywych zak┼éadnik├│w do strefy ratunku na mapie powoduje zwyci─Östwo dru┼╝yny CT. W przypadku jednego ocala- ┼éego lecz nie uratowanego zak┼éadnika wygrywa dru┼╝yna terroryst├│w. Zak┼éadnika mo┼╝na zabi─ç, jest to jednak karane utrat─ů wynagrodzenia za rund─Ö. Zabranie zak┼éad- nika jest rozwi─ůzaniem znanym z Half-Life'a poprzez klawisz "use".


D Z I A ┼ü   P R O W A D Z I   -   K A R B U L O T
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^