|
undbindall |
usuwa wszystkie bindy |
- |
|
+showscores |
pokazuje wyniki |
bind "TAB" |
|
cancelselect |
anulowanie wyboru |
bind "ESCAPE" |
|
+attack |
strzał |
bind "MOUSE1" |
|
+attack2 |
alternatywny atak |
bind "MOUSE2" |
|
+jump |
skok |
bind "SPACE" |
|
+moveup |
ruch w górę |
bind "'" |
|
+movedown |
ruch w dół |
bind "/" |
|
+forward |
ruch do przodu |
bind "w" |
|
+moveleft |
ruch w lewo |
bind "a" |
|
+moveright |
ruch w prawo |
bind "d" |
|
+back |
ruch do tyłu |
bind "s" |
|
slot1-10 |
przedmiot 1-10 |
bind "0-10" |
|
+mlook |
ruch ekranu na myszcze |
bind ";" |
|
buy |
otwiera menu kupowania |
bind "b" |
|
buyammo1 |
magazynek do głównej broni |
bind "," |
|
buyammo2 |
magazynek do broni zapasowej |
bind "." |
|
buyequip |
otwiera menu ekwipunku |
bind "o" |
|
+use |
użyj |
bind "e" |
|
impulse 100 |
latarka |
bind "f" |
|
drop |
wyrzucenie przedmiotu |
bind "g" |
|
showbriefing |
pokazuje cel rozgrywki |
bind "i" |
|
chooseteam |
zmiana drużyny |
bind "m" |
|
nightvision |
włączanie/wyłączanie noktowizora |
bind "n" |
|
lastinv |
ostatni używany przedmiot |
bind "q" |
|
+reload |
przeładowanie broni |
bind "r" |
|
impulse 201 |
spray logo |
bind "t" |
|
messagemode2 |
chat (do teamu) |
bind "u" |
|
radio |
komendy radiowe |
bind "z" |
|
radio2 |
komendy radiowe |
bind "x |
|
radio3 |
komendy radiowe |
bind "c" |
|
messagemode |
chat (do wszystkich) |
bind "y" |
|
toggleconsole |
wejście do konsoli |
bind "~" |
|
+strafe |
modyfikator strafu |
bind "ALT" |
|
+duck |
kucanie |
bind "CTRL" |
|
+speed |
ciche chodzenie |
bind "SHIFT" |
|
snapshot |
zrzut ekranu z gry |
bind "F5" |
|
crosshair |
pokazuje celownik |
1.00 |
|
gamma |
wartość gamy kolorów |
2.5 |
|
brightness |
jasność |
1.0 |
|
fps_max |
maksymalna ilość klatek na sekundę |
72.0 |
|
con_color |
kolor tekstu podawany w RGB |
255 155 50 |
|
net_graph |
wyświetla liczbę klatek, loss oraz choke |
0 |
|
net_graphwidth |
szerokość net_graph |
192 |
|
net_graphpos |
pozycja net_graph |
1 |
|
viewsize |
wielkość widoku |
120.0 |
|
mp_decals |
max ilość wyświetlanych logo i dziur |
300 |
|
gl_polyoffset |
parametr tekstur |
0.1 |
|
gl_flipmatrix |
parametr wyświetlania celownika przy 3Dfx |
0 |
|
s_doppler |
włącza efekt świstu lecącej blisko rakiety |
0.0 |
|
volume |
głośność |
0.8 |
|
hisound |
jakość dźwięku 1=22kHz, 0=11kHz |
1 |
|
bgmvolume |
obsługa CD audio |
1 |
|
name |
określa nick |
Player |
|
rate |
transfer serwrer-klient |
2500 |
|
cl_updaterate |
uaktualnianie pakietów |
20 |
|
cl_himodels |
wyższa jakość modeli graczy |
0.0 |
|
cl_download_ingame |
możliwość ściągania plików z serwera |
1 |
|
cl_allowdownload |
możliwość ściągania map i modeli |
1 |
|
cl_allowupload |
możliwość wysyłania map i modeli |
1 |
|
cl_cmdrate |
wysyłanie pakietów |
30 |
|
lookstrafe |
włącza mouse strafing ('mlook' aktywne) |
0.0 |
|
lookspring |
auto. centrowanie widoku ('mlook' n/a) |
0.0 |
|
m_pitch |
prędkośc ruchu myszki up/down |
0.022 |
|
m_filter |
"wygładzanie" ruchów myszy |
0.0 |
|
sensitivity |
czułość myszki |
3.0 |
|
joystick |
obsługa joystick-a |
0.0 |
|
fastsprites |
mienia jakość dymu z granatów |
0 |
|
hud_fastswitch |
szybka zmiana broni |
0 |
|
hud_centerid |
wyświetla ID gracza |
0 |
|
+jlook |
obracanie się przy pomocy joistick-a |
1 |