Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      Weso┼éych ┼Üwi─ůt
      Unimatrix Zero powr├│...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powr├│t do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiŕcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju┐ 5866 dni
 
 
13-05-2004 Nowe trailery Half-Life 2 & Counter-St... Dragunov
12
11-11-2003 Skinpack prosto z Weapon-Hacks Dragunov
19
04-06-2004 Counter-Strike CZ 1.2 rain
18
16-11-2004 Powr├│t do Black Mesa, czyli polska pr... Dragunov
11
16-10-2004 Jak by─ç dobrym newsmanem i nie tylko VERNOM
13
 
Update - analiza
Friday, 30 April 2004 - 19:37
rain
 
Ostatnia aktualizacja Counter-Strike'a wywo┼éa┼éa spor─ů burz─Ö w┼Ťr├│d graczy. Jedni uwa┼╝aj─ů j─ů za potrzebn─ů i jak najbardziej na miejscu, inni przeklinaj─ů i snuj─ů przer├│┼╝ne teorie spiskowe co do dzia┼éa┼ä VALVe. Je┼Ťli z jakiego┼Ť powodu nie mia┼ée┼Ť jeszcze mo┼╝liwo┼Ťci sprawdzenia zmian w CS-ie (np. problemy z updatem), nie odkry┼ée┼Ť wszystkich nowo┼Ťci albo po prostu chcia┼éby┼Ť przeczyta─ç ciekawy artyku┼é na ten temat, to dzieli Ci─Ö od niego tylko jedno klikni─Öcie. Serwis Gamers.nu dokona┼é gruntownej analizy przeprowadzonych poprawek. W artykule wyja┼Ťniono mi─Ödzy innymi zasad─Ö dzia┼éania starej i nowej (bez bug├│w) wersji flasha. Niew─ůtpliwie artyku┼é wart jest po┼Ťwi─Öcenia chwili na przeczytanie.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Porcja obrazk├│w
Friday, 30 April 2004 - 19:23
rain
 
Serwis GameSpy zamie┼Ťci┼é na swoich ┼éamach 9 nowych screenshot├│w z nadchodz─ůcej drugiej cz─Ö┼Ťci Half-Life'a. S─ů to zrzuty oficjalne, w formacie panoramicznym. Wkr├│tce powinny si─Ö ukaza─ç w pe┼énej rozdzielczo┼Ťci (1370x772). Wszystkich zainteresowanych wygl─ůdem sequela zapraszam do odwiedzenia serwisu (niestety nie zezwalaj─ů na zamieszczenie screen├│w na innych stronach).
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Cheating-Death 4.18.2
Friday, 30 April 2004 - 19:10
rain
 

W zwi─ůzku z updatem Steama wyst─ůpi┼é problem z kompatybilno┼Ťci─ů Cheating-Death. Usterk─Ö ju┼╝ naprawiono - nowa wersja do ┼Ťci─ůgni─Öcia z mirrora UnitedAdmins. i przez auto-update. O dziwo na g┼é├│wnej stronie UnitedAdmins dalej dost─Öpne jest jedynie stare wydanie.

 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Pomniejsze zmiany
Friday, 30 April 2004 - 16:19
Zszywa3
 

Przy wydawaniu ostatniej du┼╝ej poprawki, o kt├│rej pisa┼é Rain w swoim newsie, Valve omieszka┼éo poinformowa─ç graczy o podobno mniejszych, lecz bardzo istotnych zmianach w Counter-Strike'u. Oto wi─Ökszo┼Ť─ç (o ile nie wszystkie) z nich:

  • AWP i Scout maj─ů teraz niewielkie op├│┼║nienie przy pr├│bie strza┼éu, zooma czy reloada po zmianie z innej broni czy przedmiotu
  • Celowniki zosta┼éy zeskalowane i wygladaj─ů tak samo we wszystkich rozdzielczo┼Ťciach
  • Celowniki broni snajperskich zosta┼éy lekko zmienione
  • Dodano now─ů ikonk─Ö headshota - wida─ç obecnie z jakiej broni strzelano i jak wielk─ů zrobiono dziur─Ö :D
  • Mapa de_nuke jest ja┼Ťniejsza, usuni─Öto exploita z lewituj─ůc─ů skrzyni─ů na rampie, a skrzyni na zewn─ůtrz g├│rnego bs'a nie mo┼╝na ju┼╝ zniszczy─ç
  • Mapa de_cbble jest r├│wnie┼╝ ja┼Ťniejsza, nie mo┼╝na ju┼╝ wchodzi─ç na winoro┼Ťla, usuni─Öto exploita przy podk┼éadaniu bomby na bs'ie b, dodano nowe miejsca spawnu dla terroryst├│w i wprowadzono jeszcze kilka mniejszych zmian
  • Zmieniono ekrany tablicy wynik├│w, wyboru dru┼╝yny, motd na bardziej okr─ůg┼ée

Troch─Ö si─Ö tego nazbiera┼éo, prawda? Jak co┼Ť pomin─ů┼éem, to dajcie zna─ç, a szybko to uzupe┼éni─Ö.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Kolejny update
Thursday, 29 April 2004 - 18:41
rain
 
Oficjalna aktualizacja CS:CZ do wersji 1.1 zosta┼éa w┼éa┼Ťnie wydana. Przy okazji dokonano kolejnych poprawek w innych grach, w tym CS-ie.

Lista zmian wygl─ůda nast─Öpuj─ůco:
  • Dodano opcj─Ö nieprzezroczystego radaru
  • Poprawiono dzia┼éanie flashbang├│w
  • Zaktualizowano niemieck─ů wersj─Ö j─Özykow─ů
  • Zwi─Ökszono wydajno┼Ť─ç nagrywania dem pod Steamem
  • Dokonano licznych mniejszych zmian
 
 
::::: Komentarze [ 8 ] :::::
 
Premiera Half-Life 2 latem 2004
Thursday, 29 April 2004 - 03:49
Dragunov
 
Ledwo wczoraj do sieci przedosta┼éy si─Ö rewelacje dotycz─ůce rych┼éej premiery trzeciego Dooma, a dzi┼Ť niemiecki magazyn „PC Games” donosi o niezbyt odleg┼éej premierze gry Half-Life 2. Na forum halflife2.net, jeden z czytelnik├│w owego pisma podzieli┼é si─Ö z innymi u┼╝ytkownikami Internetu, tym co wyczyta┼é w artykule po┼Ťwi─Öconym Half-Life 2. Poza kilkoma spoilerami, w kt├│rych opisuje, to co przedstawiaj─ů screeny zamieszczone w gazecie, czy te┼╝ pewne fakty dotycz─ůce fabu┼éy (np. ┼╝e najgro┼║niejszym przeciwnikiem g┼é├│wnego bohatera jest naukowiec „Dr Breen”, kt├│ry dogada┼é si─Ö z kosmitami), przytacza r├│wnie┼╝ fragmenty wypowiedzi Gabe’a Newella dotycz─ůce statusu produkcji gry. Ot├│┼╝ obecnie nowy Half-Life jest ostro testowany przez wybranych graczy, przede wszystkim w celu lepszego zbalansowania poszczeg├│lnych poziom├│w. Bardzo du┼╝o czasu po┼Ťwi─Öcono r├│wnie┼╝ przetestowaniu i dopracowaniu fizyki gry, kt├│ra jest jednym z najwa┼╝niejszych element├│w H-L 2. Co wi─Öcej Newell powiedzia┼é, i┼╝ jego zesp├│┼é planuje wyda─ç gr─Ö pod koniec lata bie┼╝─ůcego roku. Przeprosi┼é te┼╝ fan├│w za przesuni─Öcie daty wydania gry (kt├│ra mia┼éa nast─ůpi─ç 30 wrze┼Ťnia ubieg┼éego roku), a ponadto przyzna┼é, i┼╝ kradzie┼╝ kodu H-L 2 nie by┼éa powodem niedotrzymania pierwotnie zapowiadanego terminu. De facto jego zesp├│┼é nie zd─ů┼╝y┼é ze zrobieniem wszystkiego – plany by┼éy zbyt optymistyczne.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Half-Life w godzin─Ö?
Wednesday, 28 April 2004 - 15:10
Zszywa3
 

┼üadnych par─Ö lat temu, gdy w┼Ťr├│d gier fpp niepodzielnie panowa┼é Quake, znalaz┼é si─Ö pewien sprytny cz┼éek, kt├│ry postanowi┼é uko┼äczy─ç go w jak najkr├│tszym czasie. Uda┼éo mu si─Ö tego dokona─ç w 33 minuty i zarejstrowa─ç na filmie o wdzi─Öcznej nazwie "Quake Done Quick". Dlaczego o tym pisz─Ö? Poniewa┼╝ znalaz┼é si─Ö jegomo┼Ť─ç, kt├│ry postanowi┼é zrobi─ç to samo ze starym, poczciwym Half-Lifem. Normalnie przej┼Ťcie HL'a zabiera par─Ö dni do┼Ť─ç intensywnego grania, a naszemu ┼Ťmia┼ékowi uda┼éo si─Ö to zrobi─ç w 55 minut. Po┼Ťwi─Öci┼é na to 2 tygodnie swojego ┼╝ycia, a efekty jego poczyna┼ä mo┼╝emy obejrze─ç na filmie b─ůd┼║ demkach. Oto linki:

  • Film w rozdzielczo┼Ťci 640x480 (457 MB)
  • Film w rozdzielczo┼Ťci 320x240 (196 MB)
  • Demka wymagaj─ůce HL'a w wersji 1.1.2.0 (47 MB)

Zainteresowanym polecam stron─Ö, na kt├│rej mo┼╝ecie pozna─ç kilka fakt├│w i ciekawostek zwi─ůzanych z opisywanym wyczynem.

 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Oficjalny design pudełka gry Half-Life 2
Wednesday, 28 April 2004 - 00:10
Dragunov
 
Dobra wiadomo┼Ť─ç dla wszystkich graczy, kt├│rzy z ut─Ösknieniem czekaj─ů na premier─Ö gry Half-Life 2. Apetyty rosn─ů, gdy┼╝ ju┼╝ za kilkana┼Ťcie dni rzeczony tytu┼é drugi ju┼╝ raz b─Ödzie prezentowany na targach E3┬áw Los Angeles. Do tego czasu wszystkich fan├│w drugiej cz─Ö┼Ťci przyg├│d dzielnego doktora Gordona Freemana pocieszy zapewne nowa informacja dotycz─ůca Half-Life 2. Kilka dni temu przedstawiono oficjalny design opakowania tej gry. Pude┼éko co prawda nie jest najwa┼╝niejsze - liczy si─Ö przede wszystkim jego zawarto┼Ť─ç. To fakt, ale opublikowanie wizerunku pude┼éka ┼Ťwiadczy┬áo zbli┼╝aj─ůcej si─Ö wielkimi krokami premierze gry.
 
 
::::: Komentarze [ 7 ] :::::
 
CS:CZ 1.1 w tym tygodniu
Tuesday, 27 April 2004 - 15:26
rain
 
W tym tygodniu powinna pojawi─ç si─Ö zapowiadana poprawka do Condition Zero (patrz news Dragunova: Pierwszy patch do CS: Condition Zero). Na oficjalnej stronie Counter-Strike'a (na kt├│rej bardzo rzadko pojawiaj─ů si─Ö nowe materia┼éy) umieszczono z tej okazji dwa przedpremierowe obrazki przedstawiaj─ůce modele z CS:CZ 1.1.

  
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Update Steama
Tuesday, 27 April 2004 - 15:06
rain
 
Wczoraj wydana zosta┼éa ma┼éa poprawka do Steama. Brak jest zmian w obs┼éugiwanych przez niego grach, aktualizacji uleg┼é jedynie program klienta. Update wprowadza niewielkie nowo┼Ťci, a mianowicie:
  • Skr├│cony czas ┼éadowania klienta Steama
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç odzyskania nazwy konta przez podanie CD-Keya lub maila kontaktowego
  • Wy┼Ťwietlanie loginu u┼╝ytkownika przy ┼éadowaniu Steama
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Nowy stary serwis
Monday, 26 April 2004 - 12:58
Zszywa3
 

Dzia┼éaj─ůcy od pewnego czasu na polskiej scenie serwis c-zero.org po┼é─ůczy┼é swoje si┼éy ze znanym i cenionym portalem po┼Ťwi─Öconym grom fpp - FPP.pl. Oto efekt tego maria┼╝u. Jak wie┼Ť─ç gminna niesie, nowo powsta┼éy serwis "stanie si─Ö absolutnie jedynym porz─ůdnym serwisem o CZ". No c├│┼╝, po┼╝yjemy zobaczymy.

Dla chc─ůcych dowiedzie─ç si─Ö czego┼Ť wi─Öcej o portalu FPP.pl polecam wywiad, kt├│rego udzieli┼é Bart┼éomiej Majewski, jeden z jego zarz─ůdc├│w. Mi┼éej lektury.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Pierwszy patch do CS: Condition Zero
Sunday, 25 April 2004 - 21:33
Dragunov
 

Od chwili komercyjnego debiutu gry Counter-Strike: Condition Zero min─ů┼é ju┼╝ dok┼éadnie miesi─ůc. Natomiast nadchodz─ůcy tydzie┼ä powinien przynie┼Ť─ç pierwsz─ů poprawk─Ö, dedykowan─ů rzeczonej pozycji. Wspomniany patch, oznaczony symbolem 1.1, osi─ůgalny b─Ödzie za po┼Ťrednictwem sieciowego systemu Steam. Oto jak przedstawiaj─ů si─Ö poprawki i nowo┼Ťci, kt├│re dzi─Öki niemu zostan─ů wprowadzone:

  • ulepszenie metody zakupu ekwipunku
  • wprowadzenie specjalnego edytora (tworzenie w┼éasnych scenariuszy itp.)
  • udost─Öpnienie nigdzie nie pokazywanych wcze┼Ťniej modeli postaci i broni
  • zaimplementowanie nowych motyw├│w d┼║wi─Ökowych
 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Fragmaster na temat HL2
Friday, 23 April 2004 - 17:20
rain
 
Redaktor naczelny znanego serwisu Planet Half-Life, Kevin "Fragmaster" Bowen, zrezygnowa┼é przed kilkoma dniami z pe┼énionej funkcji. Od wielu miesi─Öcy kojarzono go przede wszystkim z negatywnymi komentarzami odno┼Ťnie nadchodz─ůcego sequela Half-Life'a, a zw┼éaszcza krytyk─ů planowanej daty wydania. Na po┼╝egnanie zamie┼Ťci┼é bardzo ciekawego posta na forum serwisu, w kt├│rym wyja┼Ťnia nieco wi─Öcej. Ujawnia mi─Ödzy innymi, ┼╝e ze wzgl─Ödu na udzia┼é w pracach nad ksi─ů┼╝k─ů traktuj─ůc─ů o nowym dziele VALVe podpisa┼é klauzul─Ö tajno┼Ťci i zmuszony by┼é tym sposobem do milczenia. Teraz jednak, po rezygnacji, postanowi┼é opublikowa─ç swoje przemy┼Ťlenia na temat nadchodz─ůcego Half-Life'a 2. Zapraszam do lektury.
 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Mappack SK
Friday, 23 April 2004 - 12:27
Zszywa3
 

Znany i lubiany serwis schroet.com donosi, ┼╝e klan Schroet Kommando wyda┼é sw├│j mappack. Jest on dosy─ç nietypowy, poniewa┼╝ sk┼éada si─Ö tylko z jednej mapki (z gatunku aimowych), ale za to dost─Öpnej w sze┼Ťciu wariantach. R├│┼╝ni─ů si─Ö one ekwipunkiem, kt├│rego gracz mo┼╝e u┼╝ywa─ç. Oto ich wykaz (w nawiasie podaj─Ö dost─Öpne wyposa┼╝enie):

  • aim_sk_glock (Glock, Kevlar)
  • aim_sk_usp_deagle (USP, Desert Eagle, Kevlar)
  • aim_sk_galil_famas (Galil, Famas, USP, Kevlar + Helmet)
  • aim_sk_ak_m4 (AK47, M4A1, USP, Kevlar + Helmet)
  • aim_sk_aug_sig (Steyr Aug, Sig Commando 552, USP, Kevlar + Helmet)
  • aim_sk_awp (Awp, USP, Kevlar + Helmet)

Mappack ┼Ťci─ůgn─ůc mo┼╝ecie st─ůd, jednak wymaga to rejestracji.

 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Słownik gracza - prace rozpoczęte
Friday, 23 April 2004 - 03:33
Dragunov
 

Od kilku dni prowadzone s─ů prace nad nowym projektem, kt├│ry zostanie wprowadzony na potrzeby naszego serwisu BORG Counter-Strike. B─Ödzie nim s┼éownik gracza. Pomys┼é ten narodzi┼é si─Ö kilka tygodni temu i wyda┼é si─Ö do┼Ť─ç interesuj─ůcy. S┼éownik gracza to swoista encyklopedia, kt├│ra zawiera─ç b─Ödzie kilkadziesi─ůt hase┼é zwi─ůzanych z gr─ů Counter-Strike, oraz zwrot├│w, z kt├│rymi odbiorcy stykaj─ů si─Ö w informacjach publikowanych za po┼Ťrednictwem naszego serwisu.

Projekt jak i wykonanie to moja w┼éasna inicjatywa. Zacz─Ö┼éo si─Ö od gromadzenia potrzebnych informacji, a dok┼éadniej m├│wi─ůc od wzbogacania w┼éasnej wiedzy. Teraz postanowi┼éem podzieli─ç si─Ö t─ů wiedz─ů z czytelnikami naszego serwisu. Jednocze┼Ťnie nie chcia┼éem ogranicza─ç s┼éownika tylko do hase┼é zwi─ůzanych z CSem, dlatego te┼╝ postanowi┼éem wzbogadzi─ç go o definicje, kt├│re mog─ů by─ç potrzebne ka┼╝demu graczowi. Niekt├│re z nich s─ů elementarne, ale chcia┼éem, aby s┼éownik by─ç przydatny nawet pocz─ůtkuj─ůcym graczom.

Prace trwaj─ů ju┼╝ trzeci dzie┼ä, s┼éownik si─Ö rozrasta, jednocze┼Ťnie te┼╝ uzupe┼éniane s─ů ju┼╝ istniej─ůce definicje. Pragn─Ö, aby by┼é on jak najbardziej kompletny i obfity. O ca┼éym projekcie poinformowany zosta┼é Karbulot, kt├│ry go zaakceptowa┼é. Po uko┼äczeniu przeze mnie prac nad s┼éownikiem, zostanie on umieszczony w nowym dziale nasz─ůcym nazw─Ö "s┼éownik gracza". O wszelkich post─Öpach w pracach nad tym projektem b─Öd─Ö Was informowa┼é w osobnych newsach.

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
CS:CZ - poradnik
Wednesday, 21 April 2004 - 12:08
Zszywa3
 
Znany w Polsce serwis Gry-Online zajmuj─ůcy si─Ö, jak sama nazwa wskazuje, grami komputerowymi i wszystkim co jest z nimi zwi─ůzane, opublikowa┼é poradnik do trybu single-player gry Counter Strike: Condition Zero. Nie jest on rewelacyjny, ale zawiera kilka przydatnych porad oraz przede wszystkim wskaz├│wki dotycz─ůce zachowa┼ä bot├│w na poszczeg├│lnych mapkach kampanii dla pojedynczego gracza. Sam sp─Ödzi┼éem par─Ö godzin przy CZ i wydaje mi si─Ö, ┼╝e taki poradnik pomo┼╝e zaoszcz─Ödzi─ç troch─Ö czasu i nerw├│w.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Half-Life 2 - premiera w 2004 roku ci─ůgle realna
Wednesday, 21 April 2004 - 01:00
Dragunov
 
Przedwczorajsza wiadomo┼Ť─ç dotycz─ůca przesuni─Öcia premiery gry Half-Life 2 na 2005 rok (vide news raina pt. "Premiera jeszcze p├│┼║niej?") wywo┼éa┼éa niema┼ée poruszenie w ┼Ťrodowisku graczy. Fanowski serwis Half-Life 2.net postanowi┼é przeprowadzi─ç w opisywanej sprawie dok┼éadniejsze ┼Ťledztwo, z kt├│rego jasno wynika, i┼╝ owe rewelacje nijak maj─ů si─Ö do rzeczywisto┼Ťci. Wszystkiemu „winna” okaza┼éa si─Ö wypowied┼║ Gabe'a Newella z firmy Valve Software dla magazynu Polygon, kt├│ra wygl─ůda nast─Öpuj─ůco:

"Wydali┼Ťmy ju┼╝ miliony dolar├│w na ten projekt i jeszcze wydamy tyle ile potrzeba aby gra sta┼éa si─Ö najlepszym FPSem w historii. Nawet je┼Ťli oznacza to przesuni─Öcie daty wydania Half-Life 2 na rok 2005, zrobimy to bez wahania. Je┼Ťli oznacza to utopienie kolejnych 20 milion├│w dolar├│w, r├│wnie┼╝ to zrobimy. Podsumowuj─ůc, je┼Ťli przesuniemy dat─Ö wydania gry to tylko dlatego aby wyrwa┼éa was z but├│w gdy si─Ö w ko┼äcu uka┼╝e."

Gracze rozgoryczeni kolejnymi op├│┼║nieniami Half-Life'a 2 mog─ů si─Ö jednak uspokoi─ç. Okaza┼éo si─Ö, i┼╝ powy┼╝sza wypowied┼║ jest po prostu stara! ├ôw cytat pochodzi jeszcze z wrze┼Ťnia 2003 roku i t┼éumaczy pierwsze przesuni─Öcie daty rynkowego debiutu rzeczonej gry, za┼Ť wi─Ökszo┼Ť─ç zachodnich serwis├│w dokona┼éa niew┼éa┼Ťciwej interpretacji s┼é├│w Gabe'a Newella (nie poprawiaj─ůc jednocze┼Ťnie pomy┼éki na w┼éasnych ┼éamach). Tak wi─Öc wszystkie osoby wypatruj─ůce niecierpliwie premiery Half-Life'a 2 mog─ů (na razie) spa─ç spokojnie.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
kkrieger - fps przysz┼éo┼Ťci?
Tuesday, 20 April 2004 - 12:48
Zszywa3
 
Wiem, ┼╝e ten news odbiega troch─Ö tematycznie od CS'a, ale wydaje mi si─Ö, ┼╝e rzecz jest o tyle ciekawa , i┼╝ warto o niej wspomnie─ç. Ot├│┼╝ niemiecka grupa programist├│w, theprodukkt, wyda┼éa wersj─Ö beta swojego First Person Shootera - kkrieger. Nie by┼éo by w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, ze zajmuje on na dysku tylko 96 KB. Musicie przyzna─ç, ┼╝e w czasach gier wa┼╝─ůcych cz─Östo po par─Ö GB robi to niema┼ée wra┼╝enie. Oto porcja screen├│w na zaostrzenie apetytu: #1, #2, #3, #4 i #5. Sam─ů gr─Ö mo┼╝ecie ┼Ťci─ůgn─ů─ç st─ůd.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Team Fortress 2 nadal w produkcji
Tuesday, 20 April 2004 - 11:34
Dragunov
 
Team Fortress 2 to temat tak stary, ┼╝e trudno dok┼éadnie powiedzie─ç kiedy po raz pierwszy panowie z Valve Software o nim wspomnieli. Wi─Ökszo┼Ť─ç fan├│w tego typu rozrywki (tj. zespo┼éowych rozgrywek sieciowych), zd─ů┼╝y┼éo ju┼╝ zapomnie─ç o tym tytule, a niekt├│rzy kolejne wiadomo┼Ťci na jego temat, pojawiaj─ůce si─Ö z cz─Östotliwo┼Ťci─ů jedna na rok traktuj─ů z przymru┼╝eniem oka. Ostatnie wzmianki na temat Team Fortress 2 pojawi┼éy si─Ö w maju 2003 roku. W├│wczas to poinformowano, ┼╝e TF2 ma zadebiutowa─ç w┬ásze┼Ť─ç miesi─Öcy po premierze Half-Life 2, czyli w marcu 2004 roku. Jak wiadomo tak si─Ö nie sta┼éo. Half-Life 2 nadal nie mia┼é swej premiery, a s┼éuch o TF2 zagin─ů┼é...a┼╝ do dzi┼Ť. Mianowicie serwis IGN, przy okazji tworzenia artyku┼éu Missing In Action traktuj─ůcego o grach, kt├│re „mia┼éy ju┼╝ by─ç, ale ich nie ma” zapyta┼é Douga Lombardi z Valve Software o to, co si─Ö dzieje z Team Fortress 2. Odpowied┼║ jakiej udzieli┼é Lombardi jest analogiczna do tego, co m├│wiono rok temu, tj. gra nadal znajduje si─Ö w produkcji, a szczeg├│┼éy na jej temat poznamy po premierze Half-Life 2. Naturalnie korzysta─ç ona b─Ödzie z tego samego silnika co H-L 2 - Source Engine.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Premiera jeszcze p├│┼║niej?
Monday, 19 April 2004 - 19:17
rain
 
W ostatnim wywiadzie zamieszczonym w magazynie Polygon, Gabe Newell z Valve zaznaczy┼é, i┼╝ firma mo┼╝e nie zd─ů┼╝y─ç z wydaniem nowej cz─Ö┼Ťci przyg├│d Gordona Freemana do ko┼äca obecnego roku.

Gabe m├│wi┼é: "Wydali┼Ťmy ju┼╝ miliony na ten projekt i jeste┼Ťmy sk┼éonni wyda─ç tak du┼╝o, jak b─Ödziemy musieli, by zrobi─ç najlepszy FPS wszech czas├│w. Je┼╝eli oznacza to op├│┼║nienie premiery do 2005 roku, zrobimy tak bez ┼╝adnego zawahania. Je┼╝eli oznacza to utopienie kolejnych 20 milion├│w dolar├│w w projekcie, mo┼╝emy to zrobi─ç. B─ůd┼║cie pewni, ┼╝e w przypadku op├│┼║nienia daty wydania gry, b─Ödzie to tylko po to, aby jeszcze bardziej rzuci─ç Was na kolana w momencie premiery."
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Start serwisu Counter-Strike Training
Sunday, 18 April 2004 - 23:17
Dragunov
 

Wiele by┼éo i jest nadal stron, a nawet ca┼éych serwis├│w internetowych, kt├│re maj─ů za zadanie pomaga─ç graczom graj─ůcym w Counter-Strike'a tak, aby mogli oni podnosi─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci. Niekt├│re z wymienionych witryn bywaj─ů pomocne pocz─ůtkuj─ůcym graczom -┬ázapoznaj─ů┬áz zasadami gry i ucz─ů podstawowych technik prowadzenia potyczek. Inne s─ů przeznaczone ju┼╝ dla zaawansowanych os├│b z wi─Ökszym do┼Ťwiadczeniem i umiej─Ötno┼Ťciami. Pytanie zatem, czy w globalnej sieci mo┼╝na si─Ö natkn─ů─ç na serwisy, kt├│re mog─ů si─Ö okaza─ç pomocne zar├│wno pocz─ůtkuj─ůcym jak i zaawansowanym graczom? Okazuje si─Ö, ┼╝e tak. Do takich serwis├│w z pewno┼Ťci─ů nale┼╝y Counter-Strike Training. Na jego ┼éamach znale┼║─ç mo┼╝na przebogaty zbi├│r informacji z r├│┼╝nych dziedzin dotycz─ůcych Counter-Strike'a.

W chwili obecnej kategorie proponowane przez przedmiotowy serwis przedstawiaj─ů si─Ö nast─Öpuj─ůco:

Jak wida─ç kategorii jest dwana┼Ťcie i ┼Ťmia┼éo mo┼╝na powiedzi─ç, ┼╝e ka┼╝dy gracz znajdzie w┼Ťr├│d nich co┼Ť dla siebie. Wszystkie materia┼éy s─ů dost─Öpne bezp┼éatnie, wymagana jest jedynie znajomo┼Ť─ç j─Özkyka angielskiego.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Wywiad z elemeNtem
Saturday, 17 April 2004 - 23:24
Dragunov
 
Jednym z ciekawszych wywiad├│w, kt├│re ukaza┼éy si─Ö ostatnimi czasy, jest ten przeprowadzony z elemenNtem - liderem topowego szwedzkiego klanu Schroet Kommando. Ola "elemeNt" Moum odpowiada┼é na pytania zadawane przez Lexxa podczas imprezy CeBIT 2004 exhibition. Wywiad jest bardzo ciekawy i nie dotyczy jedynie klanu Schroet Kommando, ale porusza tak┼╝e kwestie prywatnego ┼╝ycia elemeNta. Ponadto wyr├│┼╝nia go jeszcze forma przekazu, kt├│r─ů tym razem nie jest tekst, do kt├│rego ju┼╝ przywykli┼Ťmy, a format MP3. Wywiad mo┼╝na pobra─ç ze strony CYBERFIGHT.ORG (aby m├│c rozpakowa─ç archiwum nale┼╝y poda─ç has┼éo www.cyberfight.org).
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Bumper Cars
Saturday, 17 April 2004 - 14:52
rain
 
Kolejna modyfikacja oparta na silniku Half-Life'a, Bumper Cars 2.0, jest ju┼╝ gotowa do ┼Ťci─ůgni─Öcia. Tym razem czeka nas gra troch─Ö mniej serio. Znane postacie z Half-Life'a siadaj─ů za k├│┼ékiem ma┼éych samochodzik├│w, by w trybie Bumpmatch zepchn─ů─ç swoich przeciwnik├│w w niebezpieczne zakamarki mapy. Do pomocy s┼éu┼╝y ca┼éy zestaw power-up├│w, m.in. tarcze, niewidzialno┼Ť─ç, bomby, toksyny i piwo. Modyfikacja przewiduje ponadto dwa inne sposoby rozgrywki - King of the Hill i Hunt the Grunt. Do wyboru ponad dwadzie┼Ťcia map.

Bumper Cars to ciekawy spos├│b na oderwanie si─Ö od Counter-Strike'a i pogranie chwil─Ö dla zabawy, nie licz─ůc frag├│w i ┼Ťmierci. Zach─Öcam wi─Öc do odwiedzenia strony moda: http://www.planethalflife.com/bumpercars
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
HLSW 1.0.0.26
Friday, 16 April 2004 - 18:35
rain
 
Znany i lubiany program do przegl─ůdania stanu serwer├│w gier, HLSW, doczeka┼é si─Ö kolejnej wersji. Nowe wydanie beta, opatrzone numerkiem 1.0.0.26, poza ma┼é─ů poprawk─ů i do┼é─ůczeniem opcji auto-uaktualniania, zawiera wsparcie dla dw├│ch modyfikacji Half-Life'a. Mowa tu o Natural Selection v3 i Condition Zero.

Je┼╝eli wi─Öc jeste┼Ť posiadaczem nowej wersji Counter-Strike'a, to zach─Öcam do ┼Ťci─ůgania.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Nowy Content Server
Friday, 16 April 2004 - 18:24
rain
 
Jolt.co.uk, najwi─Ökszy na naszym kontynencie dostawca serwer├│w gier (obecnie hostowanych jest ich ponad 900) podpisa┼é umow─Ö z firm─ů VALVe o utrzymywanie kolejnego content serwera w Europie. Oczywi┼Ťcie popraw─Ö najbardziej odczuj─ů u┼╝ytkownicy Steama z obszar├│w Wielkiej Brytanii, ale mo┼╝e i nam przyniesie to korzy┼Ťci w postaci skr├│conego czasu oczekiwania na kolejn─ů aktualizacj─Ö sztandarowego produktu VALVe. Miejmy nadziej─Ö, ┼╝e tak.

Obecnie, poza nowym serwerem, na terenie naszego kontynentu znajduj─ů si─Ö tylko dwie alternatywy: XS4ALL i Boomtown.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Bug Tracker uruchomiony
Friday, 16 April 2004 - 17:53
rain
 
Na stronie United Admins pojawi┼é si─Ö system raportowania b┼é─Öd├│w, kt├│ry ma pom├│c w dalszym rozwijaniu ich produkt├│w. Obecnie b┼é─Ödy mo┼╝na zg┼éasza─ç do nast─Öpuj─ůcych projekt├│w:
  • Cheating-Death
  • ClanMod
  • HLGuard
  • HLstats
  • phpUA
  • StatsMe
  • CSBot
  • strona UA (UASite)
Dost─Öp do systemu mo┼╝na uzyska─ç przez stron─Ö http://bugs.unitedadmins.com/ po uprzednim zarejestrowaniu si─Ö. Autorzy prosz─ů o dok┼éadne opisywanie b┼é─Öd├│w i niepowtarzanie si─Ö z ju┼╝ wys┼éanymi zg┼éoszeniami. Wi─Öcej informacji na forum UA.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Szybsza Neostrada TP
Friday, 16 April 2004 - 17:33
rain
 
Z informacji prasowych Telekomunikacji Polskiej wynika, i┼╝ od pocz─ůtku maja wszystkich dotychczasowych i nowych u┼╝ytkownik├│w us┼éugi Neostrada czeka kolejny wzrost. Tym razem na szcz─Ö┼Ťcie nie b─Ödzie to podwy┼╝ka cen, ale wzrost oferowanej szybko┼Ťci transferu danych. Opcja 512 kbps przekszta┼éci si─Ö w 640 kbps, a Neostrada 128 dozna przyspieszenia do 320 kbps. Szkoda, ┼╝e nie zwi─Ökszy si─Ö oferowany upload, ale czy┼╝ nie jestem zbyt wymagaj─ůcy? Wa┼╝ne, ┼╝e cena pozostanie bez zmian.
 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Czy grasz w inne mody multiplayer?
Friday, 16 April 2004 - 13:10
Karbulot
 
Dzi┼Ť zamie┼Ťci┼éem now─ů ankiet─Ö, dzi─Öki kt├│rej zobaczymy, czy Counter Strike jest jedynym modem do Half Life'a w kt├│ry gracie. Jak wiadomo, wysz┼éo ich ca┼ée mn├│stwo, zar├│wno pozycje dla samotnego gracza jak i dla mi┼éo┼Ťnik├│w sieciowych potyczek. To, ┼╝e CS dzier┼╝y wci─ů┼╝ palm─Ö pierwsze┼ästwa nie znaczy, ┼╝e nikt nie pr├│bowa┼é si┼é w innych grach. Oczywi┼Ťcie mam na my┼Ťli sporadyczne nawet grywanie, same sprawdzenie moda si─Ö tutaj nie powinno liczy─ç. Osobi┼Ťcie swego czasu sp─Ödzi┼éem kilka godzin nad Day Of Defeat, jednak gra mnie nie wci─ůgn─Ö┼éa, zatem zaznaczy┼éem pierwsz─ů opcj─Ö. Je┼Ťli zatem posiadacie na dyskach zainstalowanego jakiego┼Ť moda i czasem w niego grywacie, ┼Ťmia┼éo g┼éosujcie. W przypadku kilku gier prosz─Ö o g┼éosy na t─Ö waszym zdaniem najpopularniejsz─ů.
 
 
::::: Komentarze [ 7 ] :::::
 
GeForce 6800
Thursday, 15 April 2004 - 17:26
rain
 
Wczoraj w Genewie mia┼éa miejsce premiera nowej linii produkt├│w firmy NVIDIA. Karty oparte na ko┼Ťci NV40 powinny si─Ö pojawi─ç w sklepach w po┼éowie maja w wersji 'Ultra' i zwyk┼éej. Prawdopodobne ceny kszta┼étuj─ů si─Ö odpowiednio na poziomie 549 i 349 euro.

Wed┼éug dyrektora generalnego firmy jest to najwi─Ökszy skok wydajno┼Ťciowy i jako┼Ťciowy w historii NVIDII. Nowe karty b─Öd─ů obs┼éugiwa┼éy Pixel/Vertex Shader 3.0. Wersja Ultra zostanie wyposa┼╝ona w 16 strumieni renderuj─ůcych, 256 MB pami─Öci GDDR3, szyn─Ö 256-bitow─ů i obs┼éug─Ö PCI Express x16. Taktowanie rdzenia na poziomie 400 MHz, pami─Öci 1100 MHz. Chip wykonany zosta┼é w technologii 0.13 mikrona i faktycznie jego pierwsze testy ukazuj─ů spor─ů przewag─Ö nad produktami konkurencji.

Niestety poza wysok─ů cen─ů, potencjalnych nabywc├│w odstraszy─ç mog─ů wymagania karty wzgl─Ödem zasilacza. 480 wat├│w to minimum, a o tak─ů "komputerow─ů elektrowni─Ö" nie jest na razie ┼éatwo. Miejmy tylko nadziej─Ö, ┼╝e Half-Life 2 nie oka┼╝e si─Ö a┼╝ tak wymagaj─ůcy.
 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
The Trenches
Thursday, 15 April 2004 - 16:31
rain
 
Kolejny mod do Half-Life'a, tym razem osadzony w realiach pierwszej wojny ┼Ťwiatowej, jest bliski uko┼äczenia. Autor 'The Trenches', czyli po polsku 'Okop├│w', dokona┼é znacznej aktualizacji na stronie projektu, w┼é─ůcznie z dodaniem screen├│w z nowej mapy tb_trenchstorm.

Gracz b─Ödzie si─Ö m├│g┼é wcieli─ç w jedn─ů z sze┼Ťciu nacji. Do wyboru b─Öd─ů si┼éy ententy - Imperium Brytyjskiego, Francji, W┼éoch, Stan├│w Zjednoczonych i Pa┼ästw Centralnych - Niemiec i Austro-W─Ögier. Modyfikacja przewiduje trzy tryby rozgrywki: Trench Storm, Communication Demolition i Territorial Push. Do ciekawostek nale┼╝─ů:
  • ataki przy u┼╝yciu gaz├│w bojowych
  • ┼é─ůczenie kilku nacji w jednej dru┼╝ynie
  • r├│┼╝ne klasy postaci
  • mo┼╝liwo┼Ť─ç skorzystania przez oficer├│w ze wsparcia artyleryjskiego
Wi─Öcej informacji na stronie internetowej moda: http://www.thetrenches.net/
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Netcode i CS
Thursday, 15 April 2004 - 14:42
Zszywa3
 

Serwis Gotfrag zamie┼Ťci┼é niedawno na swoich ┼éamach bardzo przydatny artyku┼é. Autor - Jon Mellin, opisuje w nim w do┼Ť─ç przyst─Öpny spos├│b zagadnienia zwi─ůzane z kodem sieciowym w Counter-Strike'u. Jego porady dotycz─ůce ustawienia takich parametr├│w jak cl_updaterate, cl_cmdrate, rate, ex_interp i innych pozwol─ů na poprawienie jako┼Ťci gry i przydadz─ů si─Ö zar├│wno graczom jak i adminom serwer├│w.

Je┼Ťli podczas gry na serwerze jeste┼Ťcie n─Ökani przez lossy b─ůd┼║ choki, to ten artyku┼é jest w┼éa┼Ťnie dla Was. Zach─Öcam do czytania i eksperymentowania.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Relacja filmowa z Lan4Fun 2
Thursday, 15 April 2004 - 01:34
Dragunov
 

Wiele czasu up┼éyn─Ö┼éo ju┼╝ od drugiej edycji Lan For Fun. Organizatorzy i tym razem nie zawiedli oczekiwa┼ä wszystkich przyby┼éych na t─Ö imprez─Ö graczy, zapewniaj─ůc im roz(g)rywki na wiele, wiele godzin. Podobnie jak za pierwszym razem, tak i teraz pojawi┼é si─Ö film, dzi─Öki kt├│remu wszystkie osoby, kt├│re nie by┼éy obecne na Lan4Fun 2 mog─ů zobaczy─ç i poczu─ç klimat panuj─ůcy na tej masowej imprezie lanowej. By─ç mo┼╝e niniejszy film przyczyni si─Ö cho─ç troch─Ö do rosn─ůcego zainteresowania takiego rodzaju imprezami. Pe┼én─ů list─Ö serwer├│w, z kt├│rych pobra─ç mo┼╝na rzeczony film znale┼║─ç mo┼╝na na stronie jego autor├│w. Je┼Ťli chodzi o szybki transfer, polecam serwer (mirror) numer 4 i 5. Sam plik zajmuje 175 MB.

 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
CSDL Reload Pack 1.6.1
Thursday, 15 April 2004 - 00:30
Dragunov
 

Opublikowany w ostatnim czasie przez serwis CounterStrike DL skinpack nosz─ůcy nazw─Ö CSDL Reload Pack,┬áto dzie┼éo dw├│ch ludzi pos┼éuguj─ůcych si─Ö nick'ami MadHatter i Fragger. Przedmiotowy pakiet podmian w obecnej wersji, oznaczonej numerem 1.6.1,┬ánie wprowadza masowych zmian w Counter-Strike'u - skupia si─Ö jedynie na kwestiach elementarnych, czyli modelach broni, ekwipunku, oraz d┼║wi─Ökach. Rzecz jasna zaimplementowane zmiany dotycz─ů ca┼éego zestawu broni, ekwipunku i d┼║wi─Ök├│w. Dzi─Öki podmianie "jedynie" tych element├│w zaoszcz─Ödzono wiele miejsca i tym samym┬ápakiet zajmuje 27 MB. CSDL Reload Pack 1.6.1 czeka na pobranie pod tym adresem.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Figurki Counter-Strike
Wednesday, 14 April 2004 - 19:41
rain
 
 Czy nigdy nie marzy┼ée┼Ť o tym, by postawi─ç na biurku obok monitora jednego ze swoich ulubie┼äc├│w z gry? Je┼╝eli tak, to oferta nowego sklepu internetowego jest przeznaczona dla Ciebie.

Niemiecki serwis CSToys proponuje miniaturki modeli z Counter-┬şStrike'a. Asortyment szeroki, od 2,5" "Guerilla Warface" za nieca┼ée 9 euro a┼╝ do szczeg├│┼éowych figurek "L 337 Krew" licz─ůcych ponad 30 cm wysoko┼Ťci. Niestety w tym przypadku cena nie jest ju┼╝ zbyt atrakcyjna. Taka posta─ç kosztuje 64,99 EUR. Czego jednak nie zrobi─ů kolekcjonerzy dla swojej ukochanej gry.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Half-Life Rally
Wednesday, 14 April 2004 - 19:14
rain
 
Dok┼éadnie wczoraj, po blisko pi─Öcu latach pracy, ┼Ťwiat┼éo dzienne ujrza┼éa pierwsza wersja beta nowej modyfikacji Half-Life'a, HL-Rally. Rezygnacja z nieustannej pogoni za fragami na rzecz bicia rekord├│w czasowych jest ciekawym posuni─Öciem. W ko┼äcu nie co dzie┼ä mamy mo┼╝liwo┼Ť─ç pogra─ç w darmowe wy┼Ťcigi oparte na silniku HL. I cho─ç mo┼╝e nie dor├│wnuj─ů one najlepszym produkcjom z p├│┼éek sklepowych, to i tak zapewniaj─ů mas─Ö rozrywki. Ca┼éo┼Ť─ç mie┼Ťci si─Ö w spakowanym archiwum o wielko┼Ťci blisko 50 MB do pobrania ze strony moda: http://hlrally.net/

Najciekawsze cechy modyfikacji:
  • mo┼╝liwo┼Ť─ç gry single/multiplayer
  • 3 tryby rozgrywki (A to B Rally, Rally Circuit, GT Racing Mode)
  • tryb 'fun' (Hot Potato)
  • 9 modeli samochod├│w do wyboru
  • 10 tras na pocz─ůtek, mo┼╝liwo┼Ť─ç ┼Ťci─ůgni─Öcia kolejnych
  • zarobione pieni─ůdze mo┼╝na przeznaczy─ç na ulepszenie pojazdu

Na zach─Öt─Ö kilka screen├│w:



 
 
::::: Komentarze [ 11 ] :::::
 
Rozmowy o polskiej scenie
Tuesday, 13 April 2004 - 14:26
Zszywa3
 

Niedawno pisa┼éem newsa o po┼é─ůczeniu dw├│ch najlepszych polskich klan├│w - Spec.Steru oraz Aristocracy pod jednym tagiem: Pentagram.conneXion. Wydarzenie to wywo┼éa┼éo niema┼ée zamieszanie w polskim ┼Ťwiatku Counter-Strike'a. Rozp─Öta┼éa si─Ö dyskusja na temat nowo powsta┼éego klanu oraz przysz┼éo┼Ťci, a tak┼╝e jako┼Ťci naszej sceny. Posypa┼éy si─Ö komentarze i artyku┼éy. Dla tych, kt├│rym ta tematyka nie jest oboj─Ötna mam do zaproponowania dwa teksty:

  1. Artykuł napisany przez Ninję AX - dawnego redaktora serwisu Counter-Strike.PL
  2. Artyku┼é autorstwa Jaskiera pisz─ůcego dla Counter Strike FPP

Zach─Öcam do lektury i zabierania g┼éosu w tocz─ůcej si─Ö dyskusji.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
B┼é─ůd STEAM'A
Monday, 12 April 2004 - 22:08
tofif
 

Wi─Ökszo┼Ť─ç serwis├│w Counter-Strike'a opisuje b┼é─ůd Steam'a. Postanowi┼éem wi─Öc sprawdzi─ç co si─Ö sta┼éo. Po pr├│bie po┼é─ůczenia si─Ö z wybranym serwerem counter-strike'a moim oczom ukaza┼é si─Ö nast─Öpuj─ůcy b┼é─ůd: "Error verifying STEAM UserID Ticket".┬á Po usuni─Öciu pliku clientregistery.blob i ponownej aktualizacji Steam'a wszystko wr├│ci┼éo do normy.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Sterowniki ATI
Monday, 12 April 2004 - 21:20
tofif
 

Niedawno Omega wypu┼Ťci┼é sterowniki oparte o oficjalne Catalyst 4.4 - Omega ATI Drivers (16,8 MB). Sterowniki te dost─Öpne s─ů tylko dla Windows 2000/XP. Natomiast na stronie OCFaq znajdziemy sterowniki Catalyst 4.4 zmodyfikowane tak, aby pozwala┼éy one na podkr─Öcenie naszej karty graficznej. Sterowniki przeznaczone s─ů dla kart 9000/9200/9600.

Trzecia modyfikacja sterownik├│w opartych r├│wnie┼╝ o Catalyst 4.4 zosta┼éa dokonana przez NGO Group. Sterowniki te zapewniaj─ů wi─Öksz─ů ilo┼Ť─ç klatek na sekund─Ö w aplikacjach OpenGL oraz s─ů zalecane dla os├│b graj─ůcych w Counter-Strike'a.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Fusion Pack CZ zmienia Condition Zero
Monday, 12 April 2004 - 03:11
Dragunov
 
Ekipa serwisu Games Fusion przygotowa┼éa jeden z pierwszych kompletnych pakiet├│w podmian dla nowiutkiego Counter-Strike'a: Condition Zero. Fusion Pack to nazwa pakietu znanego ju┼╝ od dawna i przygotowywanego dla┬ákolejnych wersji┬áCounter-Strike'a. Pakiet, kt├│ry mia┼é za zadanie sprawi─ç, aby rozgrywka by┼éa bardziej realistyczna i ciekawsza, u wielu graczy wywo┼éywa┼é zachwyt, u innych za┼Ť┬ápogard─Ö. Podzieli┼é graczy na dwa obozy. Jak wida─ç negatywne opinie niekt├│rych┬ágraczy nie zrazi┼éy jego tw├│rc├│w i postanowili oni zaimplementowa─ç nowe elementy tak┼╝e w Condition Zero.

Aby wymieni─ç wszystko to, co┬á├│w pack podmienia, nale┼╝a┼éoby pisa─ç bardzo d┼éugo, bo jest┬átego ca┼ée mn├│stwo. Mo┼╝na wspomnie─ç, ┼╝e s─ů to:

  • nowe modele wszystkich dost─Öpnych w grze broni
  • nowe modele dost─Öpnych w grze postaci
  • nowe d┼║wi─Öki (komendy radiowe i odg┼éosy broni)
  • nowy wygl─ůd VGUI menu

i wiele, wiele innych.

Oczywi┼Ťcie ca┼éy pakiet jest jak najbardziej kompatybilny z systemem Steam. Dodatkowo Fusion Pack wprowadza tak┼╝e zmiany w tzw. "deleted scenes" i tamtejszych broniach┬áoraz ekwipunku. Na zach─Öt─Ö - dla os├│b┬ásceptycznie nastawionych - warto przedstawi─ç kilkana┼Ťcie screen'├│w pokazuj─ůcych wprowadzane┬áelementy, o kt├│rych przeczyta─ç mo┼╝na wy┼╝ej. Wszystkich┬ázainteresowanych zmianami┬á┬áw┬á swoim┬áCondition Zero, warto teraz odes┼éa─ç na stron─Ö, z kt├│rej - po dokonaniu rejestracji - mo┼╝na pobra─ç Fusion Pack'a CZ.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
┼╗yczenia ┼Üwi─ůteczne
Saturday, 10 April 2004 - 21:22
Bryczek
 

                                o             

Najserdeczniejsze ┼╝yczenia, weso┼éych, spokojnych i rodzinnych ┼Üwi─ůt Wielkanocnych, smacznego jajka i mokrego dyngusa dla wszystkich odwiedzjacych strone www.borg.celinternet.pl od redakcji .

Witam chcia┼ébym sie wam przedstawi─ç pisze ju┼╝ dzisiaj mojego 2 news`a. Jestem nowym cz┼éonkiem redakcji BORG . Mam na imi─Ö Mateusz lat 16. Interesuje sie g┼é├│wnie CS . Lubie zabawy , uprawia─ç sporty r├│┼╝nego typu, czyta─ç ro┼╝ne artyk├│┼éy o CS`ie.Mo┼╝e moje pierwsze NEWS`Y sa troche chaotyczne ale prosze was je┼╝eli sa jakies b┼éedy to m├│wcie mi o tym to b─Öd─Ö sie stara┼é na przysz┼éo┼Ť─ç ich nie robi─ç . Pozdrawiam wszystkich czytelnik├│w i kumpli z redakcji

 
 
::::: Komentarze [ 7 ] :::::
 
Oficjalna lista gier na WCG 2004
Saturday, 10 April 2004 - 19:58
Bryczek
 

Wi─Öc nareszcie doczekali┼Ťmy si─Ö oficjalnej listy gier na nadchodz─ůcym wielkimi krokami World Cyber Games 2004. S─ů dwie mo┼╝liwo┼Ťci gry PC , X-Box. Jest jednak mo┼╝liwo┼Ť─ç, ┼╝e w┼éadze WCG zdementuja wiadomo┼Ť─ç nades┼éan─ů przez kolumbijsk─ů strone WCG.

PC:

  • WarCraft3: Frozen Throne ,
  • StarCraft: Brood War ,
  • Counter Strike: Condition Zero 1.6 ,
  • Unreal Tournament 2004 ,
  • Need for Speed: Underground .
X-Box:
  • HALO ,
  • Project Gotham Racing 2 .

Jak mo┼╝e s┼éyszeli┼Ťcie lub gdzie┼Ť przeczytali┼Ťcie na tego rocznym WCG b─Ödziemy ogl─ůda─ç rozgrywki na nowej "wersji" cs ...

 
 
::::: Komentarze [ 23 ] :::::
 
Update Steam'a
Saturday, 10 April 2004 - 13:42
tofif
 

Ostatni update Steam'a przyni├│s┼é nam zmiany dotycz─ůce Counter-Strike'a i Counter-Strike: Condition Zero. Zaktualizowano r├│wnie┼╝ serwery dedykowane, kt├│re b─Öd─ů wymaga─ç r─Öcznego restartu. Steam klient zaktualizuje si─Ö po ponownym restarcie.

Zmiany dotycz─ůce Counter-Strike'a:

  • dodano pewn─ů ilo┼Ť─ç lokalizacji dla niemieckiej wersji Counter-Strike'a
  • zamieniono znak "#" na " " - gdy jest on pierwszym symbolem w nicku gracza ( zmiana ta odnosi si─Ö do Dedicated Server )
Zmiany dotycz─ůce Counter-Strike: Condition Zero:
  • ponownie udost─Öpniono boty dla serwera dedykowanego (Linux)
  • zoptymalizowano w┼é─ůczania si─Ö Counter-Strike: Condition Zero (Windows Dedicated Server).
Zapraszam na stron─Ö rodzim─ů Steam'a steampowered.com.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Counter-Life beta 6.0
Saturday, 10 April 2004 - 01:14
Dragunov
 

Counter-Life jest mod'em ┼é─ůcz─ůcym w sobie elementy gier Half-Life i Counter-Strike. R├│┼╝nice polegaj─ů g┼é├│wnie na wprowadzeniu do normalnego trybu gry broni znanych z Counter-Strike'a. Przedmiotowa modyfikacja doczeka┼éa si─Ö w┼éa┼Ťnie nowej wersji (6.0), a zmiany jakie w niej wprowadzono przedstawiaj─ů si─Ö nast─Öpuj─ůco:

  • zosta┼éy usuni─Öte niekt├│re komendy: "bankrupt", "cl_colors", "cl_monhealth" oraz "cl_shellstay"
  • dodano komend─Ö na uzyskanie no┼╝a, kostiumu HEV i du┼╝ej ilo┼Ťci pieni─Ödzy
  • umo┼╝liwiono kupowanie broni na planecie Xen
  • zwi─Ökszono si┼é─Ö ra┼╝enia pistoletu Glock
  • wprowadzono poprawk─Ö umo┼╝liwiaj─ůc─ů przebijanie ┼Ťcian przez amunicj─Ö typu 5.7 mm
  • dodano bronie Galil i Famas
  • obni┼╝ono cen─Ö pistolet├│w Dual Beretta 96G Elite

Wi─Öcej informacji o nowej wersji Counter-Life┬ámo┼╝na uzyska─ç┬átutaj, za┼Ť w celu jej pobrania nale┼╝y odwiedzi─ç┬át─Ö stron─Ö.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Po┼é─ůczenie Arcy z 2S
Friday, 9 April 2004 - 14:37
Zszywa3
 
Dnia wczorajszego dwa najlepsze i najbardziej utytu┼éowane polskie klany - Spec.Ster oraz Aristocracy, po┼é─ůczy┼éy si─Ö tworz─ůc Pentagram.conneXion. Nowy klan powsta┼é g┼é├│wnie z my┼Ťl─ů o podboju sceny mi─Ödzynarodowej, chocia┼╝ jego menad┼╝erowie w wywiadzie zamieszczonym w serwisie Counter-Strike.PL zgodnie twierdz─ů, ┼╝e nasze rodzime podw├│rko r├│wnie┼╝ nie jest im oboj─Ötne. Podstawowy sk┼éad Pentagram.conneXion przedstawia si─Ö nast─Öpuj─ůco: neo, zibi, LUq, TaZ, pitrek. Nienajgorszy, prawda? Pozostaje tylko ┼╝yczy─ç ch┼éopakom powodzenia, a co wyjdzie z tego ca┼éego zamieszania zobaczymy ju┼╝ wkr├│tce.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Stolica noc─ů - CS:CZ na autobusach
Friday, 9 April 2004 - 01:37
Dragunov
 

O tym, ┼╝e Warszawa jest pi─Ökna (jedynie?) noc─ů nie trzeba przekonywa─ç chyba nikogo kto w niej mieszka. Po zmroku stolica ┼╝yje w zupe┼énie innym rytmie ni┼╝ w ci─ůgu dnia. W pub'ach trwa zabawa, na wielu budynkach rozb┼éyskuj─ů kolorowe neony, a niekt├│rzy ludzie z przyjemno┼Ťci─ů wyci─ůgaj─ů z plecak├│w aparaty fotograficzne, aby utrwali─ç jedyne w swoim rodzaju momenty i nast─Öpnie pochwali─ç si─Ö, ┼╝e my warszawiacy mamy do czynienia z Counter-Strike'em nie tylko w domach, czy kafejkach internetowych, ale nawet na ulicach. Kto┼Ť mo┼╝e zapyta─ç: jak to mo┼╝liwe? Na ulicy mo┼╝na gra─ç na N-Gage, czy GBA, ale przecie┼╝ na te platformy p├│ki co Counter-Strike nie zosta┼é wydany i raczej nie nale┼╝y si─Ö tego spodziewa─ç. Nadal nie wiecie jak to jest mo┼╝liwe? W takim razie spiesz─Ö z wyja┼Ťnieniami.

Firma Cenega Poland ma przyjemno┼Ť─ç poinformowa─ç, ┼╝e trwa wielka kampania promocyjna gry Counter-Strike: Condition Zero. Na warszawskich ulicach pojawi┼éy si─Ö ju┼╝ autobusy komunikacji miejskiej z wielkimi reklamami gry Counter-Strike: Condition Zero na tylnych szybach - podziwia─ç je mo┼╝na r├│wnie┼╝ na za┼é─ůczonych fotografiach. Walka z terroryzmem wymaga specjalnych ┼Ťrodk├│w i dlatego Cenega Poland zdecydowa┼éa si─Ö na t─Ö ciekaw─ů form─Ö reklamy.

Prawda, ┼╝e mi┼éo jest zobaczy─ç na ulicach swojego miasta CS'a? Na koniec zamieszczam jeszcze┬ácztery┬áfotografie ukazuj─ůce wygl─ůd wspomnianych reklam.

 
 
::::: Komentarze [ 8 ] :::::
 
Pro-Mode - tłumaczenie
Thursday, 8 April 2004 - 20:10
Zszywa3
 
Jeden z koleg├│w z serwisu Counter Strike FPP przet┼éumaczy┼é na nasz j─Özyk ojczysty artyku┼é DoZa dotycz─ůcy Counter-Strike'owego Pro-Moda. Pisa┼éem o nim par─Ö news├│w ni┼╝ej. T┼éumaczenie┬ájest do┼Ť─ç dobre i teraz osoby nie znaj─ůce angielskiego b─Öd─ů mog┼éy zapozna─ç si─Ö z tym ciekawym tekstem. GJ Jaskier! Jeszcze raz zach─Öcam do czytania.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
The Intel Pentium 4 Extreme Edition Challenge 2
Thursday, 8 April 2004 - 18:31
Dragunov
 
                     

The Intel Pentium 4 Extreme Edition Challenge to nazwa wiele m├│wi─ůca osobom interesuj─ůcym si─Ö zagraniczn─ů scen─ů Counter-Strike'a. Dzi─Öki wsparciu technicznemu i finansowemu ┼Ťwiatowego potentata w dziedzinie produkcji procesor├│w komputerowych - firmy Intel, co jaki┼Ť czas dochodzi do bardzo ciekawych spotka┼ä znanych europejskich klan├│w. W rzeczywisto┼Ťci pojedynki te nie s─ů rozgrywane w ramach konkretnego turnieju, a bardziej go┼Ťcinnie. Brytyjski klan 4KINGS.Intel zaprasza┬áinne klany na wysokim poziomie i w┼éa┼Ťnie podczas tych spotka┼ä realizowany jest materia┼é video. W pierwszym wydaniu The Intel Pentium 4 Extreme Edition Challenge do walki z "czterema kr├│lami" stan─ů┼é uznany francuski zesp├│┼é Armateam. Film by┼é interesuj─ůcy - zosta┼éy w nim przedstawione taktyki klanu brytyjskiego na map─Ö de_dust2, pojawia┼éy si─Ö te┼╝ wywiady z cz┼éonkami obu dru┼╝yn.

W najnowszym wydaniu filmu, opatrzonym cyfr─ů┬á2, 4KINGS.Intel stan─Ö┼éo do walki z - co tu du┼╝o m├│wi─ç - najlepszym klanem na ┼Ťwiecie - Schroet Kommando. Film, kt├│ry powsta┼é przy okazji pojedynku obu wymienionych klan├│w tak┼╝e zas┼éuguje na wysok─ů ocen─Ö. Nie chodzi tu tylko o widowiskowo┼Ť─ç spotkania, czy jego wynik, ale o przybli┼╝enie nowych taktyk (de_nuke) klanu z Wielkiej Brytanii, oraz o dok┼éadniejsze przedstawienie sylwetek graczy z obu zespo┼é├│w. Dowiedzi─ç mo┼╝na si─Ö tak┼╝e czego┼Ť wi─Öcej na temat zawodowych graczy; jakiego u┼╝ywaj─ů sprz─Ötu (myszki i podk┼éadki) i jak zachowuj─ů si─Ö w czasie pojedynku.

Film zosta┼é udost─Öpniony w dw├│ch wersjach: DivX (196 MB), oraz WMV (226 MB) i mo┼╝na go pobra─ç - po zarejestrowaniu i zalogowaniu si─Ö - bezpo┼Ťrednio z serwisu Team Sportcast Network.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Jess Cliffe pyta
Monday, 5 April 2004 - 03:16
Dragunov
 

Jeden z pracownik├│w firmy Valve Software, a konkretnie osoba z dru┼╝yny odpowiedzialnej za tworzenie i wprowadzanie usprawnie┼ä w Counter-Strike'u - Jess Cliffe, zwr├│ci┼é si─Ö kolejny raz do graczy z zapytaniem. Przypomnijmy, ┼╝e poprzednio Cliffe ciekaw by┼é oceny graczy odno┼Ťnie zegara umieszczonego na ┼éadunku C4. Tym razem┬á wystosowa┼é on post'a na oficjalnym forum dyskusyjnym Counter-Strike'a i chce dowiedzie─ç si─Ö, czy gracze pragn─ů wprowadzenia zmian w broniach Ingram MAC 10, oraz Steyr TMP Tactical. Zmiany┬áte maj─ů dotyczy─ç si┼éy ra┼╝enia wspomnianych broni.

W chwili obecnej g┼éosy graczy rozk┼éadaj─ů si─Ö nast─Öpuj─ůco:
za - 84.8% (296 głosów)
przeciw - 15.2% (53 głosy)
Przebieg tego g┼éosowania mo┼╝na ┼Ťledzi─ç tutaj.

 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
AMX Mod X i MetamodX
Sunday, 4 April 2004 - 17:30
tofif
 
┬á Na stronie www.amxmodx.org SniperBeamer oferuje sw├│j AMX Mod X, kt├│ry to bazuje na tym samym kodzie ┼║r├│d┼éowym co AMX. OLO w obecnej chwili zaprzesta┼é update'├│w swojego AMX'a zatem ta wersja mo┼╝e si─Ö wszystkim przys┼éu┼╝y─ç. Ostatnia wersja rzeczonego moda opatrzona jest numerkiem AMXx 1.0 i jest wersj─ů stabiln─ů. Aktualizacja do wersji 1.0 daje nam nast─Öpuj─ůce opcje:
  • dost─Öpny modu┼é STATS dla ka┼╝dego moda jaki sobie wymarzysz
  • AMXx jest teraz oficjalnym modem do Half-Life
  • wszystkie znane b┼é─Ödy zosta┼éy znalezione i naprawione
  • odkodowali┼Ťmy nasze steam-id z listy automatycznych admin├│w
  • modu┼é "Telepathic_MM" teraz wsp├│┼égra z twoim umys┼éem
  • PM zakodowa┼é ca┼ée j─ůdro od podstaw u┼╝ywaj─ůc Prologa zamiast C++
  • istnieje 128 bitowa kompilacja dla serwer├│w opartych na Opteronie2 AMD
  • nowe┬á zmienne: is_user_cheating, set_user_wallhack, make_czero_not_suck (obecnie nie dzia┼éa), and email_valve
  • AMXx dzia┼éa z wszystkimi grami, w┼é─ůczaj─ůc H-F2, Call of Duty i ka┼╝d─ů inn─ů gr─Ö w kt├│r─ů Ludwig Van zdecyduje si─Ö zagra─ç
  • AMXx zawiera pozbawion─ů luk detekcj─Ö czit├│w, kt├│ra r├│wnie┼╝ bezpiecznie usuwa zarz─ůdc├│w UA z gry
Brzmi to dla mnie troch─Ö futurystycznie, no c├│┼╝ jak przetestuj─Ö ten mod to dam zna─ç. Druga spraw─ů jest mod MetamodX, kt├│ry powinni┼Ťmy te┼╝ sobie zainstalowa─ç. Metamodx jest oparty na metamodzie 1.17. Dodatkowo zawiera kilka ┼éatek i wsparcie dla innych mod├│w. Jest tylko do steama wi─Öc je┼Ťli masz wona musisz u┼╝ywa─ç metamoda. Wszystkie mody s─ů kompatybilne z Metamodem i MetamodemX. Zmiany:
  • dodane wsparcie dla CS:CZ
  • dodane wsparcie dla Digital Paintball 2.1 (nietestowany)
  • naprawione wsparcie dla wrogiego celu
  • dodane prze┼é─ůczniki kompilatora dla wersji WON
Podziękowania dla kolegi Zszywacza za pomoc w tłumaczeniu changelog'a.
 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Poszukiwany, poszukiwana
Sunday, 4 April 2004 - 15:26
Dragunov
 
Zgodnie z zapowiedziami, kt├│re pojawi┼éy si─Ö na naszym boardzie dyskusyjnym kilka dni temu, nadszed┼é czas, aby poszuka─ç ch─Ötnych i uzdolnionych os├│b, kt├│re zechcia┼éyby pom├│c nam w prowadzeniu serwis BORG Counter-Strike. Zacznijmy od informacji na czym taka pomoc mia┼éaby polega─ç. Chodzi nam g┼é├│wnie o ludzi zdolnych, kreatywnych i orientuj─ůcych si─Ö dobrze w szeroko rozumianej┬átematyce Counter-Strike'a, a ich zadaniem b─Ödzie redagowanie news'├│w dla potrzeb naszego serwisu.

Niestety, ale sk┼éad news-man'├│w serwisu BORG Counter-Strike zmniejszy┼é si─Ö ostatnio, poniewa┼╝ koledzy, kt├│rzy deklarowali kiedy┼Ť ch─Ö─ç pomocy przy nim zawiedli nasze oczekiwania i tym samym stracili┬áswe posady. Jako szef news-man'├│w zdaj─Ö sobie spraw─Ö, ┼╝e nasz serwis po wielu wysi┼ékach w┼éo┼╝onych w reklam─Ö i rozpopularyzowanie jego dzia┼éalno┼Ťci jest obecnie odwiedzany przez szersze grono os├│b, dlatego te┼╝ bardzo mi┼éo b─Ödzie mi zaprosi─ç do wsp├│┼épracy osoby z zewn─ůtrz, kt├│re nie s─ů (jeszcze) cz┼éonkami Sojuszu BORG. Nie przekre┼Ťlam os├│b zwi─ůzanych z Przymierzem - Wy tak┼╝e macie szanse. Jestem przekonany, ┼╝e w┼Ťr├│d Was znajd─ů si─Ö odpowiednie na to stanowisko osoby.

Od pocz─ůtku pe┼énienia przeze mnie funkcji szefa Serwisu BORG Counter-Strike dbam, aby wiadomo┼Ťci na nim zamieszczane by┼éy redagowane na najwy┼╝yszm poziomie i - co najwa┼╝niejsze - systematycznie. Szukam os├│b, kt├│re rzeczywi┼Ťcie b─Öd─ů mog┼éy pe┼éni─ç swe funkcje na naszym poziomie. Kryteria, kt├│re za chwil─Ö przedstawi─Ö mo┼╝e wygl─ůdaj─ů standardowo i cz─Östo na ┼éamach innych serwis├│w spotka─ç mo┼╝na┬ápodobne, lecz s─ů one jedynie pierwszym krokiem na drodze pretendenta na stanowisko news-man'a naszego serwisu. O kolejnych etapach b─Öd─Ö informowa┼é wszystkich zainteresowanych ju┼╝ po otrzymaniu odpowiedniej ilo┼Ťci zg┼éosze┼ä.

Oto wymagania:

  • doskona┼éa znajomo┼Ť─ç j─Özyka polskiego (ortografia, gramatyka, sk┼éadnia, interpunkcja)
  • znajomo┼Ť─ç j─Özyka angielskiego na poziomie potrzebnym do t┼éumaczenia news'├│w
  • znajomo┼Ť─ç poj─Ö─ç i zagadnie┼ä zwi─ůzanych z gr─ů Counter-Strike
  • kreatywno┼Ť─ç
  • ch─Ö─ç po┼Ťwi─Öcenia wolnego czasu na rzecz naszego serwisu (dyspozycyjno┼Ť─ç)┬á
  • wysoka kultura osobista
  • podstawowa znajomosc j─Özyka HTML
  • sta┼éy dost─Öp do Internetu

Bardzo mile widziane osoby z do┼Ťwiadczeniem redaktorkim

Zatem "pokera czas zacz─ů─ç" - od tej chwili mo┼╝ecie wysy┼éa─ç zg┼éoszenia┬ána m├│j adres.┬áCzasu na zg┼éaszanie si─Ö jest jeszcze sporo, bowiem przwiduje zako┼äczenie gromadzenia informacji od Was┬á15. kwietnia br. O wszelkich nowo┼Ťciach i post─Öpach w tej sprawie b─Öd─Ö informowa┼é na bie┼╝─ůco.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Pro-Mode i Counter-Strike
Sunday, 4 April 2004 - 14:35
Zszywa3
 

Na ┼éamach serwisu UKTerrorist ukaza┼é si─Ö bardzo ciekawy artyku┼é. Autor porusza w nim kwesti─Ö stworzenia Pro-Moda dla CS'a. Zapytacie pewnie: co to takiego? Ju┼╝ wyja┼Ťniam. Wszyscy, kt├│rzy graj─ů w trzeci─ů cz─Ö┼Ť─ç Quake'a (pozdrowienia!) wiedz─ů, ┼╝e jest to specjalny dodatek, kt├│ry zmienia wiele parametr├│w gry czyni─ůc j─ů zarazem szybsz─ů, bardziej emocjonuj─ůc─ů i moim zdaniem ciekawsz─ů. W zamierzeniu by┼é on tworzony dla potrzeb graczy, kt├│rzy umiej─ů ju┼╝ dobrze gra─ç (sama nazwa Pro na to wskazuje), lecz sta┼é si─Ö popularny na ca┼éej ┼Ťwiatowej scenie Quake'a, a zw┼éaszcza w Polsce, kt├│ra jest przez niekt├│rych nazywana ojczyzn─ů Pro-Moda.

Autor artyku┼éu - DoZ - rozwa┼╝a wszystkie za i przeciw zaimplementowania takiego moda do CS'a. Podaje on r├│wnie┼╝ list─Ö problem├│w, kt├│re jego zdaniem powinny zosta─ç usuni─Öte lub zmienione, np.: przejrzysto┼Ť─ç i kolor radaru, recoil poszczeg├│lnych broni, spowolnienia przy skakaniu, czas zmiany broni, tarcze i wiele innych. Nie wiadomo, kto mia┼é by si─Ö zaj─ů─ç stworzeniem takiego dodatku, ale musicie przyzna─ç, ┼╝e sam pomys┼é jest dobry. Wed┼éug mnie Pro-Mode m├│g┼éby nieco odm┼éodzi─ç lekko skostnia┼éego ju┼╝ dzisiaj CS'a. Gor─ůco zach─Öcam Wszystkich do lektury (artyku┼é napisany jest oczywi┼Ťcie w j─Özyku Szekspira).

 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Nowo┼Ťci sprz─Ötowe
Sunday, 4 April 2004 - 00:05
Dragunov
 

Od ostatniego news'a, kt├│ry pojawi┼é si─Ö na ┼éamach naszego serwisu i dotyczy┼é nowej myszki Logitech MX 510 ukaza┼é┬ási─Ö┬ádo┼Ť─ç ciekawy produkt hardware'owy.┬áJest nim myszka Razer Viper. Produkt┬áz pewno┼Ťci─ů zas┼éuguje na uwag─Ö graczy, a ja osobi┼Ťcie postaram si─Ö przybli┼╝y─ç Wam jego funkcje i mo┼╝liwo┼Ťci.

Razer Viper jest optycznym nast─Öpc─ů legendarnej kulkowej myszki Razer Boomslang, kt├│ra┬ádo dzi┼Ť dnia jest uznawana przez wielu za jedn─ů z najlepszych myszek jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Razer Viper zosta┼é wyposa┼╝ony w najdok┼éadniejszy sensor optyczny jaki wyprodukowano, pracuj─ůcy z rozdzieczo┼Ťci─ů 1000 dpi czyli od 25% do 150% lepszy ni┼╝ inne myszki na rynku. Opracowana specjalnie dla graczy i dzi─Öki sprz─Ötowemu (nie interpolowanemu) sensorowi o tak ogromnej rozdzielczo┼Ťci zapewnia najlepszy system ┼Ťledzenia ruch├│w myszki.

Dane techniczne:

  • najczulszy sensor optyczny na ┼Ťwiecie - 1000 dpi,
  • niezwykle g┼éadki symetryczny profil obudowy, idealny dla os├│b prawo- i lewo-r─Öcznych,
  • dwa super du┼╝e i┬ábardzo czu┼ée przyciski, oraz rolka z materia┼éu antypo┼Ťlizgowego,
  • super┼Ťliskie teflonowe ┼Ťlizgacze,
  • z┼éocony wtyk USB,
  • drivery umo┼╝liwiaj─ůce ustawianie czu┼éo┼Ťci sensora optycznego i rolki w trakcie gry poprzez zdefiniowane kombinacje klawiszy.

    Kontrowersje mo┼╝e budzi─ç umieszczenie na wspomnianej myszcze tylko trzech przycisk├│w, ale wed┼éug producetna jest to najbardziej ergonomiczny uk┼éad myszki dla os├│b graj─ůcych w gry typu FPP. Myszka b─Ödzie dost─Öpna na polskim rynku od dnia 23. kwietnia. W chwili obecnej dost─Öpna jest ju┼╝ w przedsprzeda┼╝y. Wi─Öcej informacji o tym produkcie znale┼║─ç mo┼╝na na stronie sklepu Hardware For Gamers.

  •  
     
    ::::: Komentarze [ 10 ] :::::
     
    Update Steama
    Saturday, 3 April 2004 - 22:43
    Zszywa3
     

    Valve dokona┼éo kolejnej aktualizacji Steama. Tym razem zmiany dotycz─ů Counter-Strike: Condition Zero oraz silnika gry. Oto ich lista:

    Counter-Strike: Condition Zero

    • Naprawiono "bartime" (u┼╝ywany przy pasku post─Öpu podczas rozbrajania bomby), kt├│ry by┼é przesy┼éany przez serwer w z┼éym formacie

    Silnik gry (wszystkie gry)

    • Dodano komend─Ö "-noaafonts", kt├│ra wy┼é─ůcza anty-aliasing czcionek
    • Zamieniono "#" na " ", je┼Ťli jest to pierwszy znak w ksywie
    • Rozwi─ůzano b┼é─ůd graficzny w Day of Defeat i Condition Zero Deleted Scenes

    Steam zaktualizuje si─Ö sam po uruchomieniu gry, a serwery Condition Zero musz─ů zosta─ç zrestartowane, aby otrzyma─ç poprawk─Ö.

     
     
    ::::: Komentarze [ 0 ] :::::
     
    Xfire alternatyw─ů dla friends listy?
    Friday, 2 April 2004 - 16:59
    Zszywa3
     

    Ka┼╝dy, kto kiedykolwiek gra┼é w Counter-Strike'a w wersji 1.6 wie, ┼╝e jest tam co┼Ť takiego jak lista przyjaci├│┼é. S┼éu┼╝y ona przede wszystkim do lokalizowania znajomych, kt├│rzy akurat graj─ů w CS'a b─ůd┼║ zamierzaj─ů zagra─ç. Mo┼╝emy dzi─Öki niej dowiedzie─ç si─Ö na jakim serwerze jest dana osoba i zamieni─ç z ni─ů kilka s┼é├│w. Przydatna sprawa, czy┼╝ nie? Jest jednak pewien minus tego rozwi─ůzania, a mianowicie taki, ┼╝e lista przyjaci├│┼é nie zawsze jest dost─Öpna (Valve cz─Östo co┼Ť kombinuje...), a poza tym nie grzeszy ona bogactwem opcji.

    Niewielki programik Xfire potrafi natomiast to samo co rzeczona lista przyjaci├│┼é, a ponadto oferuje kilka innych ciekawych rozwi─ůza┼ä i jest niewra┼╝liwy na awarie Steama. Mo┼╝emy za jego pomoc─ů przeskanowa─ç sw├│j dysk w poszukiwaniu gier sieciowych, a program sam je znajdzie i rozpozna. Lista gier obs┼éugiwanych przez Xfire jest do┼Ť─ç d┼éuga (ponad 75 tytu┼é├│w), tak┼╝e nie ma obawy, ┼╝e nie znajdziemy tam tej, kt├│rej szukamy. W wy┼Ťwietlanym okienku przypominaj─ůcym wygl─ůdem liczne komunikatory internetowe mo┼╝emy dodawa─ç swoich przyjaci├│┼é, dowiedzie─ç si─Ö na jakich serwerach graj─ů i do nich do┼é─ůczy─ç. Po wi─Öcej szczeg├│┼é├│w zapraszam na stron─Ö tw├│rc├│w Xfire'a. Zach─Öcam do pobrania i wypr├│bowania tego programu (obecnie dost─Öpny jest w wersji beta 0.9 i wa┼╝y oko┼éo 500 KB).

     
     
    ::::: Komentarze [ 3 ] :::::
     
    Mod'y do gry Half-Life poprzez Steam'a
    Friday, 2 April 2004 - 16:27
    Dragunov
     
    Firma Valve Software przygotowa┼éa dobr─ů informacj─Ö zar├│wno dla tw├│rc├│w mod'├│w do gry Half-Life, jak i graczy, kt├│rzy z tych dodatk├│w korzystaj─ů. Ot├│┼╝ dystrybucja wspomnianych mod'├│w b─Ödzie si─Ö teraz odbywa─ç poprzez us┼éug─Ö Steam. Funkcjonalno┼Ť─ç ta ma ruszy─ç w ci─ůgu kilku najbli┼╝szych tygodni. Tak wi─Öc, przynajmniej teoretycznie, posiadacze Half-Life'a poszukuj─ůcy mod'├│w do tej produkcji, nie b─Öd─ů ju┼╝ musieli szpera─ç po Internecie, a w ┼éatwy spos├│b zainstalowa─ç ┼╝─ůdany software bezpo┼Ťrednio poprzez system Steam. R├│wnie┼╝ kolejne wersje mod'├│w b─Öd─ů dost─Öpne automatycznie w tej us┼éudze. Czas do momentu uruchomienia wysy┼éania mod'├│w poprzez Steam'a firma Valve zamierza po┼Ťwi─Öci─ç na gromadzenie odpowiednich plik├│w. Tak wi─Öc wszyscy tw├│rcy, kt├│rzy pragn─ů aby ich programy dost─Öpne by┼éy dla ca┼éej rzeszy fan├│w Half-Life'a proszeni s─ů o przesy┼éanie plik├│w na ten adres.
     
     
    ::::: Komentarze [ 1 ] :::::
     
    Znamy dat─Ö premiery gry Half-Life 2!
    Thursday, 1 April 2004 - 18:16
    Dragunov
     

    Ile┼╝ to ju┼╝ razy wszyscy gracze nas┼éuchali si─Ö od przedstawicieli firmy Valve Software informacji odno┼Ťcnie premiery d┼éugooczekiwanej gry Half-LIfe 2?Wyznaczonych termin├│w premiery rzeczonego tytu┼éu by┼éo naprawd─Ö wiele - sam doskonale pami─Ötam najwcze┼Ťniejsze z nich, oscyluj─ůce w granicach wrze┼Ťnia roku 2003. Po nich nast─Öpowa┼éy kolejne i kolejne... Przy niekt├│rych nowych informacjach graczy cz─Östowano porcjami screen'├│w, kilkoma kr├│tkimi filmami, cz─Östo przedstawiaj─ůcymi sam gameplay, a wszystko to, aby z┼éagodzi─ç gorycz i rozczarowanie fan├│w serii.

    Jako, ┼╝e nale┼╝─Ö raczej do os├│b sceptycznie nastawionych do┬áprzedstawicieli firmy Valve Software i nie ufam im ju┼╝ odno┼Ťnie tego co pisz─ů, dzisiejsz─ů wiadomo┼Ť─ç o kolejnym (tym razem podobno pewnym na bank) terminie wydania Half-Life 2 potraktowa┼éem z niedowierzaniem. Bardzo szybko zasi─Ögn─ů┼éem j─Özyka w tej sprawie i zweryfikowa┼éem t─Ö informacj─Ö. Wszystko wskazuje na to, ┼╝e do premiery drugiej cz─Ö┼Ťci "po┼éowicznego rozk┼éadu" pozosta┼éo ca┼ékiem niewiele czasu, bowiem premier─Ö przewidziano na koniec maja br. - konkretnie na 29. maja.┬áJednocze┼Ťnie Valve poinformowa┼éo, ┼╝e na odbywaj─ůcych si─Ö w pierwszych dniach maja najwi─Ökszych na ┼Ťwiecie targach growych - E3, Half-Life 2 zostanie zaprezentowany w finalnej wersji i zaraz po tej prezentacji jako "golden disc" zostanie wys┼éany do t┼éoczni. Najciekawsze jest jednak to, ┼╝e ju┼╝ jutrzejszej nocy za po┼Ťrednictwem systemu Steam b─Ödzie mo┼╝na zam├│wi─ç przedmiotow─ů gr─Ö przedpremierowo w promocyjnej cenie 29.90 USD (podobnie jak mia┼éo to miejsce z gr─ů Counter-Strike: Condition Zero).┬á

     
     
    ::::: Komentarze [ 2 ] :::::
     
     
     
     
    The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
    BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
    WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^