Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8034 dni
 
 
Pro-Mode i Counter-Strike
Sunday, 4 April 2004 - 14:35
Zszywa3

Na łamach serwisu UKTerrorist ukazał się bardzo ciekawy artykuł. Autor porusza w nim kwestię stworzenia Pro-Moda dla CS'a. Zapytacie pewnie: co to takiego? Już wyjaśniam. Wszyscy, którzy grają w trzecią część Quake'a (pozdrowienia!) wiedzą, że jest to specjalny dodatek, który zmienia wiele parametrów gry czyniąc ją zarazem szybszą, bardziej emocjonującą i moim zdaniem ciekawszą. W zamierzeniu był on tworzony dla potrzeb graczy, którzy umieją już dobrze grać (sama nazwa Pro na to wskazuje), lecz stał się popularny na całej światowej scenie Quake'a, a zwłaszcza w Polsce, która jest przez niektórych nazywana ojczyzną Pro-Moda.

Autor artykułu - DoZ - rozważa wszystkie za i przeciw zaimplementowania takiego moda do CS'a. Podaje on również listę problemów, które jego zdaniem powinny zostać usunięte lub zmienione, np.: przejrzystość i kolor radaru, recoil poszczególnych broni, spowolnienia przy skakaniu, czas zmiany broni, tarcze i wiele innych. Nie wiadomo, kto miał by się zająć stworzeniem takiego dodatku, ale musicie przyznać, że sam pomysł jest dobry. Według mnie Pro-Mode mógłby nieco odmłodzić lekko skostniałego już dzisiaj CS'a. Gorąco zachęcam Wszystkich do lektury (artykuł napisany jest oczywiście w języku Szekspira).


 
 
  GunloK

2004-04-05 13:30:37


Naaaajs strasznie chcialbym zagrac w Pro moda w csie :) w q3 sie extra gra na CPMA, duzo bardziej podoba mi sie niz classic. Tylko pozniej bedzie problem. Pro mode stanie sie super popularny, wielu graczy sie na niego przerzuci i znow na ich potrzeby beda robione ligi, turnieje itp. Wedlug mnie to bedzie straszny rozlam, choc i tak chce sprobowac :D
 
  Zszywa3

2004-04-04 16:03:16


nie jest realistyczny. To, ze wystepuja w nim bronie z zycia wziete i krew jest czerwona wcale nie znaczy, ze ma on cos wspolnego z rzeczywistoscia. Relistyczne na pewno nie sa skoki z w dol z 10 metrow, strzelanie w pelnym biegu czy snajpowanie w pozycji stojacej (mozna wymieniac w nieskonczonosc). To bajeczka dla grzecznych dzieci, chociaz dosc wciagajaca. Mi wszystkie zmiany, ktore zaproponowal autor tego tekstu jak najbardziej pasuja. Moze byc szybciej i ciekawiej, ale to dopiero plany...
 
  Karbulot

2004-04-04 15:15:31


Zmiana broni skrocona? CS jest przeciez realistyczny dla oddzialow specjalnych a nie rewolwerowcow z Dzikiego Zachodu, gdzie sie wyszarpywalo colta w ulamku sekundy :P .
 
  Gandalf Szary

2004-04-04 14:45:34


tekscik. Pare naprawde fajnych zmian proponuje, ale sa tez takie ktore mi nie pasowaly jak zmiana czasu miedzy wystrzalami z awmki czy tez skasowanie opoznienia przy zmianie broni :P Wiem, ze piszac to nie kierowal sie realizmem gry tylko grywalnoscia ale to by mi nie pasowalo raczej.
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^