Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8035 dni
 
 
13-05-2004 Nowe trailery Half-Life 2 & Counter-St... Dragunov
12
11-11-2003 Skinpack prosto z Weapon-Hacks Dragunov
19
04-06-2004 Counter-Strike CZ 1.2 rain
18
16-11-2004 Powrót do Black Mesa, czyli polska pr... Dragunov
11
16-10-2004 Jak być dobrym newsmanem i nie tylko VERNOM
13
 
Half-Life 2 Mod Tools
Friday, 27 February 2004 - 21:01
Dragunov
 

Kanadyjska firma Softimage poinformowała, iż w czasie tegorocznego GDC (Game Developers Conference) zaprezentuje napisany wspólnie z Valve Software program ułatwiający tworzenie mod'ów do gry Half-Life 2.

"Podczas tegorocznego GDC wystąpimy w specjalnym pokazie wraz z Valve Software, gdzie zaprezentujemy długo oczekiwany SOFTIMAGE|XSI EXP dla Half-Life 2. Valve Software i Softimage będą wspólnie prowadzić 4 sesje prowadzone przez Johna Morello - animatora DOD i designer'a Valve oraz Michaela Isner'a - projektanta Softimage, które pokażą jak zrobić wysokiej jakości, w pełni animowane postacie. Seminaria te są tworzone we współpracy z ATI - Get in the Game."

GDC odbędzie się pod koniec Marca.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
I w końcu mamy ankiety...
Friday, 27 February 2004 - 18:44
Karbulot
 

Ankiety zawsze były moją bolączką. Niestety, ale też poprzeczka jaką sobie i ewentualnej osobie która by się nimi zajęła, była dość wysoka. Nie satysfakcjonowały mnie bowiem zwykłe standardowe ankiety, jakie zazwyczaj spotykamy, ale odpowiednio przygotowane pod grafikę naszych serwisów oraz odpowiednio rozbudowane o datę czy opatrzone komentarzem. Poza tym chciałem aby ankiety można dodawać seryjnie w specjalnie do tego przygotowanym dziale (coś na wzór newsów). Przez kilka miesięcy zatem ankiety leżały odłogiem, Holy nie miał do nich serca. Próbowałem wprawdzie z tofifem zainstalować jakieś gotowe, jednak nie odpowiadały one naszym wymaganiom, były zbyt proste i standardowe aż do bólu.

W końcu do pracy wziął się Mientus^, który zaoferował swoją pomoc w zrobieniu wszystkiego tak, jak sobie zaplanowałem. Nie będę ukrywał, wykonał on naprawdę kawał doskonałej pracy. Ankiety są idealnie takie jakie sobie wymarzyłem, wielkie podziękowania i szacunek dla kolegi Michała. W tej chwili zapraszam do testowania ankiet, dodana jest na razie jedna, mająca na celu sprawdzenie ich działania.

Na dniach ankiety zostaną zainstalowane we wszystkich pięciu serwisach. W jaki sposób będą dodawane i kto będzie się tym zajmował, jeszcze nie wiem. Z góry jednak uprzedzam, proszę sobie darować prośby, bowiem uważam że możliwość dodawania ankiet jest nagrodą a nie pracą, zatem obarczę tym kogoś, kto sobie na to zasłużył. Generalnie jednak najprawdopodobniej nikt nie dostanie dostępu, nie chcę bowiem wysypu ankiet o marginalnym znaczeniu, wolę kontrolować co i jak jest dodawane. Oczywiście propozycje ankiet mile widziane, o ile będą interesujące. Z góry jednak informuję, że aby się ankiety nam nie przejadły, ogłaszana będzie maksymalnie jedna tygodniowo na serwis.

 
 
::::: Komentarze [ 20 ] :::::
 
Zmienione newsy w serwisie
Friday, 27 February 2004 - 15:36
Karbulot
 

Od trzech dni (a raczej nocek), prowadzę z szefem naszego serwisu - Dragunovem dyskusje na temat całkowitego wyglądu newsów na naszej stronie. Zaczęło się niewinnie, kiedy poproszono mnie o dodanie nowego działu. Następnie rozmowa oparła się o mało intuicyjne ikonki. W końcu postanowiliśmy całkowicie wymienić całą tabelę z tematem newsa i innymi informacjami. Doszło też 6 nowych działów tematycznych które były potrzebne. Nowy layout i ikonki są już na stronie. Dodałem także dodatkowy link do komentarzy (strzałka z prawej strony tytułu newsa). Zostało jeszcze dopracować to i owo, ale to kwestia jednego, dwóch dni. Ikonki i nowe tabele zostaną wprowadzone we wszystkich naszych serwisach, oczywiście kolorystycznie odpowiednie do barw danego serwisu.

Jeśli chodzi o ikonki, to przejrzeliśmy zasoby Sieci i zdecydowaliśmy się na te, które widzicie. Oczywiście nie jestem autorem ikon, zbyt żmudna to praca i dość wyczerpująca. Dodam jednak, że niektóre z nich są przeze mnie odpowiednio "spreparowane", gdyż nie ma zbiorów ikon w których znajdują się wszystkie pozycje tematyczne przez nas wymagane.

 
 
::::: Komentarze [ 9 ] :::::
 
Znamy oficjalnÄ… datÄ™ premiery CS:CZ!
Thursday, 26 February 2004 - 15:20
Dragunov
 

Historia zwiÄ…zana z Counter-Strike: Condition Zero jest dość dÅ‚uga i skomplikowana. Developing trwaÅ‚ "wieki", producent zmieniaÅ‚ siÄ™ kilka razy, a od pół roku toczyÅ‚y siÄ™ spory na linii VUGames – Valve na temat tego, czy gra jest już ukoÅ„czona. Niedawno zostaliÅ›my zszokowanymi informacjÄ…, że produkt w wersji finalnej (tak twierdzili ci, którzy go sprzedawali) jest już dostÄ™pny na ukraiÅ„skich bazarach. Pomimo tego, na dobrÄ… sprawÄ™ jeszcze kilka dni temu nikt nie wiedziaÅ‚ kiedy ta gra trafi do sprzedaży detalicznej. Sytuacja wyjaÅ›niÅ‚a siÄ™ wczoraj, kiedy to VUGames oficjalnie ogÅ‚osiÅ‚o, że gra na półkach zachodnich sklepów pojawi siÄ™ 26 marca 2004 roku w cenie 34,99 EU (okoÅ‚o 170PLN!).

UPDATE:
Po sprawdzeniu kilku witryn polskich sklepów wysyłkowych okazuje się, że cena Counter-Strike: Condition Zero oscyluje w granicach 139 PLN.

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
Update Steama już wkrótce
Thursday, 26 February 2004 - 14:25
Zszywa3
 

W najbliższych dniach ukaże się kolejna poprawka do Steama. Oto lista zmian, które przygotowali jej autorzy:

  • Gra offline
  • Zatwierdzanie konta (przez e-mail)
  • Nowa ankieta zwiÄ…zana z HL2 (dot. sprzÄ™tu)
  • Wsparcie dla zakupów gier przez Steama

Wraz z powyższymi planowane jest kilka mniejszych zmian. Ponadto Valve przygotowuje się do wprowadzenie licznych usprawnień już po ukazaniu się Counter-Strike: Condition Zero. Jak zwykle czekamy z niecierpliwością.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Test padów
Wednesday, 25 February 2004 - 21:14
^Acrid
 

Patrząc na komentarze do news'a dotyczącego pada Steelpad 4D zrozumiałem iż wielu z Was nie zna tych dobrych stron takiego urządzenia. Z tym wiekszą ochotą zapraszam do przeczytania artykułu znanego polskiego serwisu, jakim jest TwojePC.
Możemy w nim przeczytać test 3 padów, Icemat Original & Black oraz Steelpad 3S. Sam po jej przeczytaniu, zbliżony jestem do kupna tego ostatniego, choć niestety cena takiej zabawki nadal powala na kolana. Zróbcie sobie minute wolnego i przeczytajcie, może pozwoli Wam to na ostateczny wybór i przejście z zwykłych podkładek.

•Â Â Â Testy padów Icemat Original & Black oraz Steelpad 3S

 
 
::::: Komentarze [ 7 ] :::::
 
CS:CZ - pare screenów
Monday, 23 February 2004 - 13:44
Zszywa3
 

Dla tych wszystkich, którzy już nie mogą doczekać się na następną odsłonę naszego ukochanego CS'a mam porcję screenów na osłodę długiego okresu oczekiwania. Serwis C-Zero.org zamieścił wczoraj screeny z dwóch map, które będą dostępne w CZ: de_truth_cz oraz de_fastline_cz. Muszę przyznać, że obydwie prezentują się zachęcająco.

Na C-Zero.org możemy ponadto obejrzeć sporą ilość obrazów z samej gry, modele postaci, pojazdów oraz jeszcze jedną mapkę - cs_italy_cz. Zapraszam do odwiedzania.

 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
Steelpad 4D
Sunday, 22 February 2004 - 14:36
tofif
 

Jakiś czas temu ukazała się nowa podkładka pod mysz z serii Steel. Steelpad 4D z serii Steel Series to podkładka wyposażona w specjalną matę zapobiegającą poślizgowi. Użytkownik ma do wybory dwie powierzchnie ślizgowe: gładką oraz szorstką w zależności od preferencji. Do każdego Steelpada dołączony jest darmowy ślizgacz PadSurfer. PadSurfer to specjalny samoprzylepny pasek wykonany z teflonu, który po przyklejeniu pod myszkę nadaje jej jeszcze większa precyzje ruchów. Ponadto podkładka charakteryzuje się znakomitą jakością wykonania, przez co zadowoli najbardziej wybrednych progamerów. Wymiary podkładki: 290 x 267 x 2 mm Materiał z jakiego jest zbudowana, to: podkładka - wysokiej jakości plastik oraz mata przeciwpoślizgowa o wymiarach podkładki.

 
 
::::: Komentarze [ 10 ] :::::
 
Destination Skyline wygrywa finał EuroCup
Friday, 20 February 2004 - 21:40
Dragunov
 

Dziś zakończył się finałowy pojedynek rozgrywek w ramach EuroCup, w którym spotkały się klany Destination Skyline (Finlandia) i surrender or die (Holandia). Rozgrywka toczyła się na mapach de_inferno, oraz de_train.

Oto wyniki tego spotkania:
   •Â Â de_inferno: (DSkyline) 7:5 (mysodnl) - (DSkyline) 9:3 (mysodnl)
   •Â Â de_train: (DSkyline) 9:2 (mysodnl)
DSkyline (25):(10) mysodnl

Zwycięzcą tej edycji EuroCup'a został fiński klan Destination Skyline. GG!

 
 
::::: Komentarze [ 7 ] :::::
 
Film: SK.swe - The Latest Hits
Tuesday, 17 February 2004 - 11:43
Rymek
 

Do wczoraj dostępny jedynie dla użytkowników SK Insider, ujrzał w końcu światło dzienne najnowszy film o najlepszym obecnie na świecie klanie - Schroet Kommando. Przedstawia najlepsze akcje SK na zeszłorocznym CPL Winter oraz CPL Denmark. Waga filmu to około 300MB.

Lista mirrorow jest dostępna pod tym adresem.

Miłego zasysania i oglądania :)

 
 
::::: Komentarze [ 19 ] :::::
 
phpUA 1.0b
Monday, 16 February 2004 - 13:04
Zszywa3
 
Zespoły United Admins oraz phpUA wydały nowe narzędzie służące do administrowania serwerami. Oto co o phpUA 1.0b piszą jego autorzy:
phpUA jest skryptem php, który umożliwia administratorom serwerów gier zarządzanie serwerem przy użyciu strony internetowej i wyświetlanie informacji serwerowych takich jak statystyki na żywo. Pluginy pozwalają na dostosowanie kompatybilności gry, języka oraz wyglądu strony www.

Dumę autorów phpUA - statystyki prowadzone na żywo - możecie podziwiać pod tym adresem. Po więcej informacji oraz w celu pobrania opisywanego skryptu zapraszam tutaj.

 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
Mousepad – zrób to sam
Monday, 16 February 2004 - 03:16
Dragunov
 

Pewnie wielu z Was widziaÅ‚o w sklepach profesjonalne podkÅ‚adki pod myszy zrobione z hartowanego szkÅ‚a, czy aluminium. Wszystkie one majÄ… jednak sporÄ… wadÄ™ – cenÄ™. Za firmowy mousepad trzeba zapÅ‚acić co najmniej 130 zÅ‚, a dla wielu jest to zbyt wiele. Można jednak zabawić siÄ™ w Adama SÅ‚odowego i samodzielnie zrobić takiego pad'a. Jeden z czÅ‚onków klanu Counter-Strike'a - dice4 postanowiÅ‚ wÅ‚aÅ›nie zrobić coÅ› takiego. BazÄ… byÅ‚a teflonowa patelnia, z której po odpowiedniej obróbce, powstaÅ‚ nowy i dość tani mousepad. PeÅ‚nÄ… instrukcjÄ™ jego wykonania znaleźć można tutaj. Pad zostaÅ‚ nazwany Black Moon i staÅ‚ siÄ™ oficjalnÄ… podkÅ‚adkÄ… klanu, do którego należy jego autor. Gratulacje za pomysÅ‚owość!

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
W poszukiwaniu Gordona Freeman'a
Sunday, 15 February 2004 - 00:08
Dragunov
 

Gdy Valve Software po pieciu latach milczenia ogłosiło, że gra Half-Life doczeka się kontynuacji, był to szok. Wybuchła swoista euforia i gracze z całego świata jak najszybciej chcieli się dowiedzieć czegoś więcej o sequel'u. Z pierwszych szczątkowych i lakonicznych wypowiedzi autorów gry w zasadzie - poza tym, że ponownie wcielimy się w postać dobrze znanego doktora Gordona Freeman'a - nie dowiedzieliśmy się wiele. Gracze wyczekiwali na oficjalną prezentację Half-Life 2, która miała się odbyć podczas trwania majowych targów E3 2003 - największych tego typu targów na świecie. Tak też się stało i po tym wydarzeniu ludzie w zasadzie poraz pierwszy zrozumieli jak innowacyjną i rewelacyjną zarazem grą będzie Half-Life 2. Targi E3 i prezentacje, które się na nich odbyły przyczyniły się także do powstania profesjonalnych i fanowskich stron traktujących o drugiej części przygód nieustraszonego naukowca. Jak grzyby po deszczu zaczeły pojawiać się nowe informacje o samej grze, jej silniku, grafice. Nie brakowało także trailer'ów, czy screen'ów. Osobiście nie przegapiłem chyba żadnej z dotychczas opublikowanych informacji na temat H-L 2, jednak największą frajdę zawsze sprawiały mi rzeczy, które można było zobaczyć na własne oczy. Rzeczy, które można pooglądać, a nie tylko o nich przecztać w kilku "suchych" słowach. Mam zatem w swej kolekcji filmowej każdy z opublikowanych filmów prezentujących wspomnianą grę. Od tych, które trwają ponad 25 minut, po te krótkie. Każdy z nich cenię i dziś postanowiłem się z Wami podzielić źródłem, z którego filmy można pobrać. Jest to źródło bezpłatne, nie wymagające logowania, a i sam transfer przy pobieraniu materiałów jest wysoki. Jeśli zatem chcecie poczuć dreszczyk emocji na waszych plecach, gdy na ekranie pokazuje się postać G-man'a, czy też zobaczyć samego Gordona w akcji przeciwko obcym, zapraszam tutaj.

 
 
::::: Komentarze [ 8 ] :::::
 
Powoli dobijamy do mety
Saturday, 14 February 2004 - 18:29
Karbulot
 

Ci, co na bieżąco śledzą rozwój naszego serwisu na pewno zauważyli dość znaczy ostatnio postęp nad jego wykończeniem. Dwa dni temu do grona ekipy dołączył Mientus, którt zajmie się działem botów do gry offline, porad konfigowych (wspólnie z Zszywą3) oraz zbuduje ankiety i głosowania. Na dzień dzisiejszy zbliżamy się zatem do mety tym bardziej, że ostatnio mocno podgoniłem zalegości (niestety kosztem innych serwisów). To co zostało do wykończenia, to artykuły i wywiady, przydatne komendy i porady konfigowe. Dział upiększania komputera ma już zrobioną wejściówkę, jednak prace nad nim w całości będą bardzo długie. Podobnie jak dział podmian modeli prowadzony przez matisse'go. Ale to są duże i rozbudowane działy. Oczywiście wiele działów trzeba wykończyć i podopieszczać, jednak najgorsze zostało wykończone (może poza ekwipunkiem gracza). Prawdopodobnie sam zajmę się tym działem, Dragunov jakoś za bardzo nie dysponuje chyba wolnym czasem. Jeśli dalej prace będą się posuwały w tak dobrym tempie, 1 marca oficjalnie startujemy z naszym serwisem i módlmy się, aby zdobył on popularność. Chciałbym zatem oficjalnie podziękować wam za trud jaki włożyliście przy budowie serwisu.

 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Mala poprawka do Steam'a
Friday, 13 February 2004 - 11:44
Rymek
 

Jak informuje Steampowered została dzisiaj wydana mała poprawka. Zmiany dotyczą nie-angielskich wersji Steam'a, w których to wykryto błędy w wyświetlaniu niektórych linijek tekstu.

There has been a small update released to Steam this evening. This release only affects the non-English versions of the game, where there were a few lines of text that were incorrectly being shown in English.

 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
"Kanterowcy" - film dość nietypowy
Thursday, 12 February 2004 - 17:45
Zszywa3
 

Tym razem chcę Wam zaproponować film posiadający wymowny tytuł "Kanterowcy" i wyróżniający się spośród produkcji, z którymi mieliśmy ostatnimi czasy do czynienia. Nie jest to film reklamowy znanego i lubianego producenta procesorów, nie pokazuje on najlepszych fragów Heatona ani nie promuje kolejnego ze szwedzkich klanów. Tematyką tego dokumentu (film dokumentalny, a jakże) jest za to nasze rodzime CS'owe podwórko i polscy gracze. Przez 15 minut możemy posłuchać co mają do powiedzenia o polskiej scenie CS'a, o sobie, o życiu przed komputerem. To film o graczach i dla graczy, choć nie tylko.

Więcej o samym dokumencie oraz o jego autorach możecie dowiedzieć się na ich stronie internetowej. Życzę miłego oglądania.

"Kanterowcy" są do ściągnięcia stąd (71mb).

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
Skin do Steama w klimatach naszego serwisu
Wednesday, 11 February 2004 - 15:09
Karbulot
 
Jako że Steam zdobywa coraz większą popularność w szeregach Przymierza BORG i coraz więcej ludzi się powoli do niego przekonuje, postanowiłem wykonać skin w klimatach naszego serwisu. Szczerze mówiąc już dawno chodziło mi coś takiego po głowie. Jako że Rymek zrobił całkiem ciekawy poradnik o Steamie, postanowiłem dodać coś od siebie w tej kwestii. Skórka o nazwie Serwis_BORG niczym szczególnym nie szokuje, nie da się za bardzo podskoczyć w tej dziedzinie. Poniżej przedstawiam minisceenik skinu, kto chce zobaczyć powiększenie, musi skin zainstalować.


Skin można już pobrać z naszego serwisu. Waży niecale 100 kilobajtów. Proszę o skomentowanie ewentualnych zauważonych błędów i niedoróbek. Czcionek nie ustawiałem jeśli chodzi o fonty samego skinu, zatem zostają domyślne. Jeśli ocenicie go pozytywnie, wyślę na polską stronę o skinach, zdobędziemy może nieco popularności (w skinie jest nasz adres strony). W swoim następnym skinie (o ile wciągnie mnie ta zabawa) postanowię pogrzebać nieco głębiej. Interesuje mnie przede wszystkim wymiana fontu na zupełnie niestandardowy. Niestety jak na razie mam dość pracy w tym kierunku, tworzenie skórki do Steama jest nieco żmudne, wciąż trzeba restartować program aby ocenić zmiany, a jak wiedzie uruchomienie Steama jest nieco czasochłonne.

 
 
::::: Komentarze [ 15 ] :::::
 
Psychostats 2.0 Beta
Tuesday, 10 February 2004 - 22:44
Dragunov
 

Popularny program statystyczny o nazwie Psychostats doczekał się kolejnej aktualizacji. Niestety niewiele wiadomo na temat poczynionych w obecnej wersji zmianach i poprawkach. Wiadomo jednak, że beta 2.0 nie obsługuje jeszcze mod'a Day of Defeat. Więcej informacji, głowie dotyczących instalacji rzeczonego programu znaleźć można na jego stronie oficjalnej, zaś tutaj znajduje się lista mirror'ów, z której można wybrać odpowiednio szybki serwer i pobrać program.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Cheating-Death 4.14
Tuesday, 10 February 2004 - 19:57
tofif
 

Dnia dzisiejszego ukazała się nowa wersja znanego programu antycziterskiego Cheating Detath w wersji 4.14. Nowa wersja jest oczywiście w pełni kompatybilna ze Steamem. Udoskonalono nowe detekcje, poprawiono problem fps-ów i choke. Zapraszam na stronę producenta w celu ściągnięcia programu.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Nowy Update Steam'a
Tuesday, 10 February 2004 - 12:26
^Acrid
 
Wczoraj około godziny 19, wyszedł dość znaczny update naszego kochanego Steama. Zmiany są bardzo istotne, ze wypada się z nimi nieco bardziej zaznajomić, aby później nie pytać na serwerze dla. Poniżej przedstawiam zatem najważniejsze z nich:

Silnik (wszystkie gry)
  • Optymalizacja CPU
  • Naprawiono "przenoszenie" dużych pakietów rcon'a
Counter-Strike
  • Poprawiono nieznacznie siÅ‚e uderzeÅ„ elite pistols
  • Obniżono cene elite pistols do $800
  • m1014 oraz m3, nie wydajÄ… teraz dziwnego odgÅ‚osu przy braku amunicji
  • Naprawiono tarczÄ™, użytkownicy nie mogÄ… już korzystać z "primary weapons"
  • Naprawiono pokazywanie "życia" (czasami, można byÅ‚o zauważyc bÅ‚ednÄ… liczbe)
Resztę zmian można przeczytać, podczas aktualizacji steama, lub na ich głównej stronie - www.steampowered.com

 
 
::::: Komentarze [ 18 ] :::::
 
WCG'04 - zmiana lokalizacji?
Monday, 9 February 2004 - 13:08
^Acrid
 

Jak już pewnie zdąrzyliście się dowiedzieć, ten rok będzie przełomowy dla organizacji WCG, która postanowiła zmienić lokalizacje turnieju, z krajów Azjatyckich, na rodzimą Ameryke Północną. Dokładniej rzecz biorąc, San Francisco w stanie California. Obiektem westchnien, graczy z całego świata zostanie "Courtyard By Marriott", który posiada 200 pokoi, komfortowo wyposażonych, szybki dostęp do internetu, oraz specjalnie na tą okazje - pokoje spotkań, w których odbywać się bedą komferencje prasowe.

 
 
::::: Komentarze [ 10 ] :::::
 
Program gamma
Saturday, 7 February 2004 - 10:55
tofif
 
Każdy pewnie zauważył podczas gry w cs'a, że w niektórych mapkach są miejsca bardzo ciemne. Chciałbym wszystkim zaproponować programik do rozjaśniania monitora o nazwie Gamma. Jest to bardzo prosty program, waży on zaledwie 22 kb, jednak trzeba poczynić pewne zmiany w rejestrze Windows ręcznie. Opis instalacji znajduje się w pliku manual.

Skróty do obsługi programu:
  • CTRL + ALT + F12 - ekran jaÅ›niejszy
  • CTRL + ALT + F11 - ekran ciemniejszy
  • CTRL + ALT + F10 - ekran normalnej jasnoÅ›ci
  • CTRL + ALT + F9 - nadanie wysokiego priorytetu
  • CTRL + ALT + F8 - nadaje normalny priorytet
  • CTRL + ALT + F7 - wÅ‚Ä…cza / wyÅ‚Ä…cza tryb 'zawsze na wierzchu'
  • CTRL + ALT + SCROLLLOCK - zabija program aktualnie na wierzchu
Podziękowania dla Bohatera za przesłanie programu.

 
 
::::: Komentarze [ 10 ] :::::
 
Finał Nations Cup V - demo
Saturday, 7 February 2004 - 00:53
Dragunov
 

Ukazało się już demo z rozegranego w czwartek finałowego pojedynku Nations Cup V pomiędzy Francją, a Finlandią, który - warto przypomnieć - zakończył się wynikiem 3:25 dla Finladnii. Demo można pobrać - po wcześniejszej rejestracji w serwisie Sogamed, waży niewiele, jedyne 5.81 MB.
Za pomoc w wyszukaniu dema dziękuję ^Acrid'owi.

 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Finał Nations Cup V
Friday, 6 February 2004 - 00:16
Zszywa3
 

Dnia dzisiejszego (w sumie już wczorajszego :D) o godzinie 20.30 CET rozpoczął się finałowy mecz piątej edycji Nations Cupa. Wzięły w nim udział dwie drużyny:

  1. Finlandia - zdecydowany faworyt, który na swej drodze pokonał m.in. Niemcy (Niemcy wcześniej zwyciężyły wszechwładną Szwecję)
  2. Francja - pogromca Wielkiej Brytanii - również dobra ekipa, lecz z mniejszym doświadczeniem

Większość komentatorów prognozowała zwycięstwo Finów. Niektórzy twierdzili, że będzie to pogrom, inni uważali, że Francuzi jednak powalczą. Jak się okazało Finowie nie pozostawili przeciwnikom żadnych złudzeń i solidnie ich pokarali zwyciężając 25:3. Oto wyniki z poszczególnych map:

  • de_inferno: (Fin) 9:3 (Fra), (Fin) 12:0 (Fra)
  • de_nuke: (Fin) 4:0 (Fra), (Fin) xx:xx (Fra)

Mecz był bardzo jednostronny. Jedynie początek spotkania zapowiadał pewne emocje, lecz szybko Finowie zaczęli kontrolować sytuację i już do końca tej kontroli nie stracili. GG i czekamy na NC VI.

 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Za pięć dwunasta - CS: Condition Zero
Friday, 6 February 2004 - 00:12
^Acrid
 

Kilka dni temu ukazał się na łamach serwisu Planet Half-Life, artykuł dotyczący wchodzącej na rynek gry Counter-Strike: Condition Zero, którego autorem jest Kevin "Fragmaster" Bowen. Artykuł jest bardzo ciekawy, opowiada m.in. o historii CS:CZ, informuje nas o samej rozgrywce, czy też dodatkach w postaci botów:

"Teraz, największe pytanie: czy boty posiadają wystarczająca inteligencje? W jednym słowie, tak."

Zachęcam do czytania.
CS: CZ Hands-On

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
AIMBOT dostępny na rynku!
Friday, 6 February 2004 - 00:09
Dragunov
 

Nie trzeba być doświadczonym graczem, aby rozszyfrować zwrot "aimbot". Niegdyś, gdy na serwerach nie był jeszcze stosowany program cheating-death, aimbot cheat dawał się we znaki wielu graczom. Dziś nazwa ta powraca w komercyjnej postaci. Bynajmniej nie chodzi tu o opracowanie komercyjnego czita, a o jeden z najlepszych na rynku zestawów przeznaczonych dla "zawodowych" graczy. W jego skład wchodzi najnowsza myszka koncernu Microsoft - IntelliMouse Explorer 4.0 Platinium i uważany przez wielu za najlepszy pad Steelpad 4S. Przedmiotowy zestaw dostępny jest już na polskim rynku i sprzedawany (także wysyłkowo) w jednym z najlepszych sklepów dla graczy - Hardware For Gamers w cenie 299.00 zł. Pracownicy Hardware For Gamers tak wypowiadają się o tej nowości :

IntelliMouse Explorer 4.0 Platinium
Nowa myszka Microsoftu zastępująca uznanego IntelliMouse 3.0. Sensor optyczny tej samej czułości co w poprzedniku, jednak w nowej wersji. Ubrana w nową asymetryczną obudowę (mysz przeznaczona dla praworęcznych graczy) z dodatkową przechylaną na boki rolką (dodaje to 2 nowe klawisze).

SteelPad 4S
Jeden z bardziej zaawansowanych technologicznie pad'ów. Wykonany z oksydowanego i polerowanego włóknem szklanym monolitu aluminium. Praktycznie niezniszczalny, o ile nie będzie polewany kwasem i rozgrzewany do czerwoności. Pad o dosyć dużych rozmiarach (zbliżony do Everglide Giganta) : 290 x 270 mm. Dostarczany w eleganckim kartonowym opakowaniu, zawierającym dodatkowo Pad Surface, taśmę do oklejenia myszki dla uzyskania lepszego efektu ślizgowego.

Zainteresowanym polecam składanie zamówień na powyższy sprzęt.

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
Nowa osoba w serwisie
Thursday, 5 February 2004 - 23:34
Dragunov
 

Przed chwilą do grona news-man'ów serwisu BORG Counter-Strike dołączyła nowa osoba - ^Acrid. Nikomu specjalnie kolegi ^Acrid'a przedstawiać nie trzeba, jest on powszechnie znany w Sojuszu. Mam nadzieje, że sprawdzi się teraz w nowej roli i będzie dostarczał wiele ciekawych informacji. Ze swojej strony witam go serdecznie i życzę powodzenia w pracy na rzecz naszego serwisu.

 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
Half-Life 2 - premiera przełożona
Thursday, 5 February 2004 - 18:17
Dragunov
 

Kradzież kodu źródłowego Half-Life 2 była jednym z najgorszych i najgłośniejszych wydarzeń roku 2003. Setki, a nawet tysiące graczy, musiało pogodzić się z faktem, iż w związku z tym wydarzeniem H-L 2 nie ukaże się w sklepach w 2003 roku, tylko w roku 2004. Wydawca tego tytułu, koncern Vivendi Universal podał, iż nowy termin premiery to kwiecień 2004, jednakże jak się obecnie okazuje, nie ma on nic wspólnego z rzeczywistością. Doug Lombardi, dyrektor marketingu Valve stwierdził bowiem, że jego firma zamierza zakończyć prace nad Half-Life 2 dopiero latem tego roku. Informację tę Lombardi przekazał redaktorowi serwisu CNN Money, Chrisowi Morrisowi. Ponadto Valve nie ujawni żadnych więcej informacji na temat Half-Life 2, aż do targów E3 (12-14 maja), gdzie gra ma kolejny raz zostać zaprezentowana.

 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
Half-Life Tool Pack 2.5
Wednesday, 4 February 2004 - 21:46
Zszywa3
 

Klan Federated Mercenary Clan wypuścił kolejną aktualizację Half-Life Tool Packa. Jak sama nazwa wskazuje jest to zbiór bardziej lub mniej przydatnych narzędzi do naszej ukochanej gry. Ich lista znajduje się pod podanym wyżej linkiem, a zmiany w wersji 2.5 przedstawiają się następująco:

  • Dodano BSPTwoMAP 1.4b
  • Dodano CZBindMaker 1.1
  • Dodano GCFScape 1.0.0 Beta
  • Dodano Half-Life Winamp Control 2.6.3
  • Dodano kod żródÅ‚owy do CZBindMaker i VirtualDub
  • Dodano dodatkowe opcje instalacyjne do Valve Hammer Editor
  • Naprawiono kilka problemów z plikami dll/ocx
  • Zaktualizowano poradnik instalacyjny
  • Zaktualizowano Cheating-Death do wersji v4.12.0
  • Zaktualizowano VirtualDub do wersji v1.5.10
  • Zaktualizowano MilkShape 3D do wersji v1.7.0 final
  • Zaktualizowano QuArK do wersji v6.4 Alpha3
  • Zaktualizowano instalatora Half-Life Tool Pack

Half-Life Tool Pack 2.5 możecie ściągnąć stąd (39.1mb).

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Forsaken Movie
Tuesday, 3 February 2004 - 01:14
Dragunov
 

Amerykański team CS'owy noszący nazwę Forsaken wydał niedawno swój autorski film. Zajmująca 245 MB i trwająca 13 minut produkcja nie jest jednak zbyt interesująca i nie wnosi do przyjętych kanonów produkcji filmowych niczego nowego. Nie chciałbym z tego miejsca wystawiać jej jakichkolwiek recenzji, gdyż gusta bywają jak wiadomo różne, jednak mnie nic w niej szczególnie nie zainteresowało. Film ogląda się przeciętnie - masę podobnych do siebie akcji z monotonną muzyką sprawiają, że przedmiotowy film dość szybko się nudzi, a człowiek z niecierpliwością czeka na jego koniec. Być może Was Forsaken Movie czymś zainteresuje.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^