Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8035 dni
 
 
13-05-2004 Nowe trailery Half-Life 2 & Counter-St... Dragunov
12
11-11-2003 Skinpack prosto z Weapon-Hacks Dragunov
19
04-06-2004 Counter-Strike CZ 1.2 rain
18
16-11-2004 Powrót do Black Mesa, czyli polska pr... Dragunov
11
16-10-2004 Jak być dobrym newsmanem i nie tylko VERNOM
13
 
M4DP1X3L's Counter-Strike: RE-Source
Sunday, 31 October 2004 - 21:49
Zszywa3
 

Niedawno powstała kolejna stronka zajmująca się zbieraniem i udostępnianiem skórek do CS'a. Od innych witryn o podobnej tematyce odróżnia ją to, że dostępne skiny pasują do nowej wersji Countera - CS: Source. Należy dodać, że obecnie zasoby w/w stronki nie są największe, lecz jej założyciel - m4dp1x3l (pr0 xyw@) - obiecuje, że z czasem będzie je powiększał. Znacząco przyczyni się do tego zresztą pojawienie się HL2 SDK, dzięki któremu ruszy masowa produkcja skórek.

Zapraszam do odwiedzania M4DP1X3L's Counter-Strike: RE-Source i życzę udanych podmian.

UPDATE: Witryna m4dp1x3la będzie teraz hostowana przez Half-Life 2 Files. Obecnie trwa jej przenoszenie, lecz już wkrótce wszystko znów ruszy pełną parą.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Wielki update CS:S już w grudniu
Sunday, 31 October 2004 - 03:03
Dragunov
 
Już w grudniu br. studio Valve Software opublikuje największe do tej pory uaktualnienie przeznaczone dla gry Counter-Strike: Source. Patch będzie rozprowadzany oczywiście za pośrednictwem systemu Steam i zawierać będzie szereg ciekawych nowości.

W ich skład wchodzić będzie kilka zupełnie nowych map, a także wiele odrestaurowanych wersji klasyków, takich jak na przykład de_prodigy. Dostępne będą także dwa nowe modele postaci (po jednym dla każdej z drużyn).

W chwili obecnej nie są znane bardziej szczegółowe informacje dotyczące tej aktualizacji, ale gdy tylko zostaną podane, przedstawimy je na łamach naszego serwisu.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Kolejne recenzje Half-Life'a 2
Tuesday, 26 October 2004 - 04:10
Dragunov
 
Jak donosi internetowy serwis tematyczny Halflife2.net, wiele europejskich magazynów growych zrecenzowało w swych najnowszych numerach grę Half-Life 2. Papierowe pisma przyznały najnowszej produkcji Valve Software bardzo wysokie oceny. Do tej pory gracze mogli zaznajomić się z recenzją PC Gamera (vide news "PC Gamer ocenia HL2"), który to podsumował grę oceną 96%. Oto wyniki jakie uzyskał Half-Life 2 w innych czasopismach:  EDGE - 10/10, SCORE - 97%,  PC Games - 96%,  SFT - 93.5%.

Widząc tak wysokie noty wydaje się pewne, że ocena jaką wystawił PC Gamer nie była zbyt wygórowana, a co najważniejsze przyznana uczciwie. Tak musiało się stać - inne magazyny potwierdzają, że Half-Life 2 będzie jedną z najlepszych gier komputerowych w historii. 

Czas upływa, a do światowej premiery HL2 pozostały dokładnie trzy tygodnie!

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Mercenary Pack 3.0
Saturday, 23 October 2004 - 02:56
Dragunov
 
Wszyscy gracze lubiący co jakiś czas implementować zmiany (zwłaszcza na większą skalę) mają powód do radości, bowiem światło dzienne ujrzała najnowsza wersja popularnego pakietu podmian, noszącego nazwę Mercenary Pack. Przedmiotowy zbiór ukazuje się już od dłuższego czasu i przewijał się przez kolejne wersje Counter-Strike'a. Najnowsza odsłona adresowana jest (jeszcze) do CS'a w wersji 1.6.

Tak oto prezentują się najważniejsze ze zmian jakie wprowadza "trójka":

  • nowe modele postaci terrorystów i anty-terrorystów, 
  • nowy model VIP-a, 
  • nowe modele zakÅ‚adników, 
  • nowe modele wszystkich broni (Å‚Ä…cznie z granatami), 
  • nowy wyglÄ…d tarczy balistycznej, 
  • nowe tekstury dÅ‚oni i ramienia, 
  • nowy wyglÄ…d VGUI menu (dostÄ™pne nowe obrazki wszystkich modeli postaci oraz modeli broni), 
  • dodano patch przywracajÄ…cy oryginalne nazwy broni, 
  • dodano nowe sprite'y, 
  • zmieniono HUD menu,
  • dodano nowe sprite'y broni w HUD menu, 
  • dodano nowe dźwiÄ™ki wystÄ™pujÄ…ce w menu gry,
  • dodano nowy splash screen, 
  • PODBota zastÄ…piono botem IvPBot i dodano kilka nowych waypointów,
  • dodano kilka plików .wad przeznaczonych dla map: de_dust, de_dust2, cs_italy i cs_747, 
  • dodano nowÄ… teksturÄ™ nieba, 
  • dodano nowÄ… wersję (16.4) pakietu "RzE's CS Helper", 
  • dodano trzy nowe pakiety skryptów, 
  • usuniÄ™to stare tÅ‚o konsoli, 
  • usuniÄ™to stary plik "fonts.wad", 
  • usuniÄ™to stary katalog z plikami dźwiÄ™kowymi, 
  • usuniÄ™to pozostaÅ‚e niepotrzebne pliki, 
  • dodano osiem nowych skórek przeznaczonych dla Steama, 
  • ulepszono proces instalacji packa.

Jak widać Mercenary Pack w wersji 3.0 oferuje wiele zmian, począwszy od elementarnych, a skończywszy na bardziej zaawansowanych, które wielu graczom z pewnością przypadną do gustu. Więcej informacji na temat tego pakietu znaleźć można na jego stronie. Przed pobraniem można też pooglądać screeny. Plik instalacyjny zajmuje nieco ponad 77 MB.

 
 
::::: Komentarze [ 8 ] :::::
 
Piękna bajka o Steamie i CS:S
Wednesday, 20 October 2004 - 01:18
Dragunov
 
Nie tak dawno informowałem na łamach naszego serwisu (vide news "Half-Life 2 nie dla cheaterów") o zabezpieczeniach przed cheaterami, jakie oferuje sieciowy system Steam. Posiłkując się wypowiedziami przedstawicieli studia Valve, wypowiadałem się o Steamie i jego możliwościach bardzo pozytywnie. Niestety, ale "moje" słowa nie były zgodne z prawdą. Najwyraźniej Valve Software zbyt pochopnie pochwaliło swój produkt i nie doceniło zdolności nieuczciwych graczy.

Od maja bieżącego roku wiemy, że trybem multiplayer w grze Half-Life 2 będzie odświeżona i udoskonalona edycja Counter-Strike'a - Counter-Strike: Source. Zakończone beta-testy tej gry miały całkowicie wyeliminować większość popełnionych błędów programistycznych, jakie mogłyby kiedykolwiek zostać użyte przez cheaterów. Najwyraźniej programiści z Valve Software nie potrafią nadążyć za całym zamieszaniem, chociaż Counter-Strike: Source dostępny jest już w wersji finalnej od blisko dwóch tygodni. Hakerzy najwyraźniej za cel numer jeden postawili sobie włamywanie się do serwerów gry i - dzięki wykorzystaniu luk w kodzie źródłowym - implementują do zmagań coraz to nowsze kody i obejścia.

Bardzo trudno jest poradzić sobie z tak dużą liczbą oszustów, a najbardziej cierpią na tym uczciwi gracze. Liga ClanBase została zmuszona do podjęcia decyzji o wstrzymaniu rozgrywek na platformie CS:S, aż do momentu, w którym Valve usunie większość pomyłek. Nikt nie wie jednak kiedy to nastąpi.

Tak to jest, że chwaląc coś zbyt wcześnie można po prostu zapeszyć. W przypadku Valve Software wszelkie komplementy i rzeczy pewne na bank, zazwyczaj są niezgodne z prawdą. Osoby śledzące wydarzenia dotyczące gier Half-Life 2, Counter-Strike: Condition Zero, a teraz także Counter-Strike: Source mogły się przekonać niejednokrotnie, że to co mówią pracownicy studia Valve można najzwyczajniej włożyć między bajki.

 
 
::::: Komentarze [ 7 ] :::::
 
Half-Life 2 w Polsce
Tuesday, 19 October 2004 - 17:00
Dragunov
 
Po rewelacyjnych informacjach dotyczących uzyskania przez drugą część Half-Life'a "złotego statusu", wśród polskich graczy pojawiły się spekulacje na temat polskiego wydawcy tej gry. Wiele osób twierdziło, że HL 2 może w ogóle nie być dostępny na terenie Polski, lub pojawi się ze sporym opóźnieniem w stosunku do premiery "za wielką wodą".

Okazuje się jednak, że owe spekulacje nijak mają się do rzeczywistości, albowiem przedmiotowa gra ma polskiego wydawcę - firmę Nicolas Games. Dziś pojawiło się oficjalne potwierdzenie w tej sprawie, które pochodzi od wspomnianej firmy.

Premiera gry w Polsce zaplanowana jest na drugą połowę listopada tego roku. Gra ukaże się w angielskiej wersji językowej, z polskim pudełkiem i instrukcją. Zajmować będzie pięć płyt CD-ROM, a zapłacimy za nią 139,90 PLN.

Niestety nadal nie wiemy które z zapowiedzianych pakietów będą dostępne w naszym kraju. Czy poza standardowym wydaniem "brązowym" będzie można zakupić pozostałe edycje tej gry. Na te pytania odpowiedź poznamy zapewne w nieodległej przyszłości.

 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
GameSpot potwierdza - Half-Life 2 "w złocie"
Sunday, 17 October 2004 - 17:45
Dragunov
 
Serwis internetowy GameSpot zawsze był wiarygodnym źródłem informacji, na jego doniesieniach można było polegać. Kilka chwil temu jednak podał do wiadomości publicznej nowinę, w którą wprost trudno uwierzyć. Według wpomnianego serwisu gra Half-Life 2 uzyskała status "gold"!

"Half-Life 2 is gold. Really. No foolin'. Honest." - takimi właśnie słowami rozpoczyna się rewelacyjne doniesienie zamieszczone przez GameSpot. W zasadzie nic więcej nie wiadomo. Serwis nie chce podać źródła nowiny, dodając "gdbyśmy Wam powiedzieli, to musielibyśmy Was zabić".

W chwili obecnej studio Valve Software oraz Vivendi Universal Games nie potwierdzają powyższej informacji. Przyszły tydzień powinien pokazać, czy jest to kolejna dziennikarska kaczka, czy twardy jak beton fakt.

Załoga naszego serwisu trzyma rękę na pulsie i oczywiście będzie informować Was o rozwoju sytuacji. Więcej szczegółów w tej sprawie znaleźć można tutaj.

Update:

Okazuje się, że wcześniejsze doniesienia serwisu GameSpot były jak najbardziej prawdziwe. Dnia wczorajszego koncern Vivendi Universal Games potwierdził, że gra Half-Life 2 uzyskała status "gold"! W najbliższym czasie w tłoczni rozpocznie się proces powielania "golden discu", a gra ma trafić do sklepów 16. listopada br. Więcej informacji na ten temat znaleźć można tutaj.

Jest mi niezmiernie miło przekazać tak dobrą - a co najważniejsze - oficjalnie potwierdzoną informację. Chyba nic już nie może stanąć na przeszkodzie w wydaniu tej oczekiwanej od tak dawna gry. Zbierajmy fundusze, modernizujmy komputery, zaczynajmy mrozić szampana (w razie wyczerpania zasobów finansowych może być wino musujące ;-)), a przede wszystkim oswajajmy się z myślą, że już za 29 dni ponownie wcielimy się w postać dr Gordona Freemana.

 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
Jak być dobrym newsmanem i nie tylko
Saturday, 16 October 2004 - 09:50
VERNOM
 
Jako, że weekend w pełni, czas - jak co tydzień - na wywiad. Nie pretenduję do Nagrody Nobla z dziedziny literatury, więc wstęp napiszę krótki. W dzisiejszym wywiadzie postanowiłem przepytać newsmana "konkurencji". Jakie padały pytania i jakie były na nie odpowiedzi, tego dowiecie się jak zwykle z wywiadu.

Oto krótki fragment:

<Vernom> Zmieńmy temat na bardziej neutralny, wiele osób twierdzi ze tzw. czołówka sceny "wozi się". Co ty na to?

<snX> Niestety spotkałem się z tym, i co gorsze mi to wytykano.

<Vernom> Powiedz coś więcej.

Więcej oczywiście znajdziecie w wywiadzie. Zachęcam do przeczytania i życzę przyjemnej lektury.

 
 
::::: Komentarze [ 13 ] :::::
 
Half-Life 2 nie dla cheaterów
Tuesday, 12 October 2004 - 22:33
Dragunov
 
Pracownicy studia Valve nie przestają promować swojego najnowszego dzieła przed jego oficjalną premierą. Okazuje się, że najbardziej w tej chwili oczekiwana gra akcji\FPS - Half-Life 2 będzie twardym orzechem do zgryzienia dla nieuczciwych graczy, których polem działania jest rozgrywka w trybie online. Według Douga Lombardi pełna wersja Half-Life'a 2 będzie zabezpieczona przed rozmaitymi kodami czy hakami, dzięki kontrolowaniu jej przez Steama.

Ten sieciowy system pozwala bowiem na dokonywanie zmian w kodzie programu w dowolnym momencie, co powinno skutecznie utrudnić działania wszelakiej maści cheaterom. Według Valve kilkukrotna zmiana źródła w ciągu dnia może zniechęcić nawet największych zapaleńców wśród łamaczy zabezpieczeń, a programiści ze wspomnianej firmy mają robić to jak najczęściej.

Przyznać należy, że gra bez cheatów i cheaterów to marzenie każdego uczciwego gracza. Oby powyższa deklaracja Valve Software nie zadziałała w odwrotny sposób i zamiast bata na oszustów nie powstał poligon doświadczalny.

 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Polska scena oczami supervisora
Tuesday, 12 October 2004 - 20:06
VERNOM
 

Witam wszystkich czytelników. Jako nowy współpracownik postaram się przybliżyć Wam nieco ciekawostki polskiej sceny Counter-Strike'a. Obfituje ona we wszelkiego rodzaju sensacyjki - mniejsze czy większe, to zależy od punktu widzenia. Ze swojej strony w moim dziewiczym newsie chciałbym w nieco dłuższym wywiadzie pokazać tych, którzy tworzą polską scenę. Zdecydowałem się przeprowadzić rozmowę z superviorem ligi ClanBase - Lady_Frag. Oto fragment naszej rozmowy:

<Vernom> Zapytam o coś, co znam ze słyszenia - sprawa z egr - podobno były pieniądze, ale był i problem.

<Lady_Frag> PieniÄ…dze, w jakim sensie? wygrana? czy sponsoring?

<Vernom> Sponsoring wiem, że nie był tym co było zapowiedziane, ale wiele osób słyszało, że były pieniądze, które miały iść do wspólnej kasy i nastąpiła różnica w wersjach. Jak było naprawdę?

<Lady_Frag> Sponsoring w kwocie blisko 1000 zł był, pochodził od firm of.pl i xo.pl, które zgodziły się ze względu na długoletnią znajomość moją z nimi (prywatną) wspomóc klan zip, ufundowały także koszulki. Co do wygranej, to wynosiła ona 300 zł na team za miejsce, które zajęliśmy i została podzielona równo między osoby grające w turnieju.

<Vernom> Zdajesz sobie sprawę, że gdzie są pieniądze, są problemy, czy te problemy, które powstały były warte tych pieniędzy?

<Lady_Frag> Dla mnie nie było problemu, do tej pory nie ma po prostu jednemu, młodemu chłopcu wydawało się, że mając przed nickiem "orga" i nic nie robiąc, ba.. nawet się nie pojawiając długie tygodnie może sobie uzurpować prawo do decydowania o klanie, który nie należy do niego. Jak już kiedyś napisałam, moim zdaniem te jego występy były sposobem na autoreklamę, w końcu wiadomo, że wiele osób chciałoby się wybić, a stara prawda jest taka: "nie ważne jak o tobie mówią, ważne, że mówią".

Żeby już nie przedłużać, podaję linka do przedmiotowego materiału i życzę przyjemnej lektury.

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
Half-Life 2 do kupienia poprzez Steama
Friday, 8 October 2004 - 00:58
Dragunov
 

Od dnia wczorajszego, za pośrednictwem systemu Steam, można dokonać zakupu Half-Life'a 2, w którego skład wchodzi także Counter-Stike: Source. Tak jak informowano wcześniej, przedmiotowa gra będzie dostępna dla graczy w trzech pakietach, których ceny oscylują w granicach 49,95 - 98,95 USD.

Posiadacze kuponów dołączanych do kart graficznych firmy ATI otrzymają najtańszy z pakietów - "brązowy". Każdy z użytkowników Steama będzie miał możliwość poszerzenia swojego pakietu, rzecz jasna po uiszczeniu dodatkowej opłaty.

Tak oto przedstawiają się poszczególne zestawy:

"Bronze" (cena - 49.95 USD)

  • Half-Life 2
  • Counter-Strike: Source

"Silver" (cena - 59.95 USD)

  • Half-Life 2 
  • Counter-Strike: Source
  • Half-Life: Source
  • Day of Defeat: Source

"Gold" (cena - 89.95 USD)

  • Half-Life 2
  • Counter-Strike: Source
  • Half-Life: Source
  • Day of Defeat: Source
  • Half-Life 2 Strategy Guide od Prima Games
  • 3 plakaty Half-Life 2
  • Half-Life 2 pudeÅ‚ko
  • Half-Life 2 pocztówka
  • Half-Life 2 nalepki
  • Half-Life 2 Soundtrack CD
Nie chcę niczego sugerować, bo nie jest to moim zadaniem, ale według mnie najrozsądniejszym wyborem - jeżeli chodzi o "edycję Steamową" - jest zestaw podstawowy ("bronze"). Jeżeli ktoś szanuje swoje pieniądze, chyba zgodzi się, że cena zestawu "złotego" jest wygórowana, a jego zawartość (mówiąc dyplomatycznie) nieadekwatna do ilości dolarów, które trzeba na niego wydać. Z pewnością wśród populacji graczy znajdą się osoby, których zainteresują nalepki, pocztówki, urocze pudełko, czy też soundtrack, ale ja się do nich nie zaliczam.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Update Steama
Thursday, 7 October 2004 - 04:25
Dragunov
 
Jak donosi oficjalna witryna Steama, dnia wczorajszego pojawiła się kolejna aktualizacja przeznaczona dla tego sieciowego systemu. Lista nowości obejmuje jedną pozycję:
  • Przygotowanie oferty dystrybucji gry Half-Life 2 za poÅ›rednictwem Steama.

Dla formalności dodać należy, że Steam zaktualizuje się automatycznie po jego restarcie.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
PC Gamer ocenia HL2
Wednesday, 6 October 2004 - 18:32
Zszywa3
 

PC Gamer - jeden z najbardziej znanych na świecie magazynów poświęconych komputerowej roz(g)rywce - zrecenzował na swoich łamach grę, na którą wszyscy z utęsknieniem czekamy juz od lat: Half-Life 2. Co więcej, rzeczony produkt otrzymał ostatecznie bardzo wysoką notę - aż 96%. Jest to najwyższa ocena jaką PC Gamer przyznał kiedykolwiek grze komputerowej.

Ciekawi mnie, czy opisywana recenzja jest rzetelna i obiektywna, czy też chłopcy z PC Gamera dogadali się jakoś z Valve i tylko dlatego tak pieją z zachwytu (człowiek jest w końcu tylko człowiekiem). Żeby to ocenić musimy jednak poczekać, aż Half-Life 2 pojawi się w końcu na półkach sklepowych.

 
 
::::: Komentarze [ 7 ] :::::
 
Jeszcze poczekamy na Half-Life 2, prawda?
Tuesday, 5 October 2004 - 01:05
Dragunov
 
Ostatnimi czasy pojawia się dość wiele różnego rodzaju informacji rodem z Valve Software i koncernu Vivendi Universal Games. Z jednej strony taka sytuacja cieszy, gdyż gromadzony jest materiał na kolejne newsy, z drugiej zaś informacje ze świata Half-Life 2 są coraz bardziej niejasne i zagmatwane. Trudno z nich tak naprawdę wyciągnąć jakieś wnioski. Kolejny raz odnosi się wrażenie, że gracze są jedynie marionetkami, którymi ci "wielcy" panowie z amerykańskich firm tak bardzo lubią się bawić. Chce się powiedzieć, że tańczymy jak nam zagrają.

Dwa dni temu pojawiło się światełko w ponurym tunelu - informacja odnośnie kolejnej daty wydania H-L 2 (tym razem oszacowano, obliczono, wywróżono... dzień 26. listopada). Optymiści, ślepo wierzący w tego rodzaju nowiny już zacierali ręce z radości, pesymiści (sceptycy) czekali i czekają nadal na pudełko z grą w sklepach, bo ich już takie "rewelacje" nie podniecają.

Dnia wczorajszego na twarze optymistów wylano całe wiadro zimej wody, za sprawą informacji z Vivendi Universal Games - "data wydania Half-Life 2 jest jeszcze nie potwierdzona".

W rozwinięciu tej krótkiej wypowiedzi, firma Vivendi informuje, iż w zeszłym tygodniu otrzymała od Valve tak zwaną wersję "release candidate", a w chwili obecnej gra wygląda znakomicie. Trwają prace, których wyniki dadzą odpowiedź, czy Half-Life 2 spełnia wymagania stawiane jej przez wydawcę oraz - co chyba najważniejsze - czy spełnia wymagania i oczekiwania graczy. W imieniu graczy wypada podziękować za te wyrazy troski. Ale my nadal cierpliwie czekamy, prawda?

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Vivendi przeciwko Valve - pojedynku ciÄ…g dalszy
Monday, 4 October 2004 - 17:17
Dragunov
 
W ubiegłym tygodniu informowałem o konflikcie pomiędzy koncernem Vivendi Universal Games, a studiem Valve Software, który swoje rozwiązanie znajdzie w sądzie. Ponieważ nasz serwis konflikty prawne nie interesują, warto napisać jaki wpływ będzie miała owa sytuacja na premierę gry Half-Life 2.

W tym sporze każda ze stron próbuje wszelkich Å›rodków, aby osiÄ…gnąć swój cel, także tych, które mogÄ… w pierwszym rzÄ™dzie zaszkodzić nam, graczom. W nieustannej wojnie wniosków, pozwów i uaktualnieÅ„ do procesu sÄ…dowego, jeden wydaje siÄ™ wyjÄ…tkowo perfidny. Jak donoszÄ… zachodnie serwisy informacyjne, 27. sierpnia bieżącego roku szefowie koncernu Vivendi Universal Games ogÅ‚osili, że od otrzymania ostatecznej wersji gry od Valve Software do momentu jej wydania może upÅ‚ynąć nawet sześć miesiÄ™cy (co zagwarantowane jest w porozumieniu pomiÄ™dzy obiema stronami z 2001 roku). Mimo, że w sieci coraz gÅ‚oÅ›niej przebijajÄ… siÄ™ gÅ‚osy o szybkim wydaniu Half-Life'a 2 (ostatnio mówi siÄ™ o dniu 26. listopada), wydaje siÄ™ to mocno wÄ…tpliwe, tym bardziej, że szefowie Vivendi już kiedyÅ› zemÅ›cili siÄ™ w podobny sposób na sprawiajÄ…cym problemy partnerze (chodzi o opóźnienie wydania gier firmy Interplay: Fallout Tactics: Brotherhood of Steel oraz Baldur’s Gate: Dark Alliance II).

Czy podobna sytuacja może zajść w przypadku gry Half-Life 2? Całkiem prawdopodobne. Najgorsze w tym wszystkim jest jednak to, że zakulisowe potyczki molochów szkodzą klientom.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^