Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      Weso┼éych ┼Üwi─ůt
      Unimatrix Zero powr├│...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powr├│t do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiŕcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju┐ 5923 dni
 
 
13-05-2004 Nowe trailery Half-Life 2 & Counter-St... Dragunov
12
11-11-2003 Skinpack prosto z Weapon-Hacks Dragunov
19
04-06-2004 Counter-Strike CZ 1.2 rain
18
16-11-2004 Powr├│t do Black Mesa, czyli polska pr... Dragunov
11
16-10-2004 Jak by─ç dobrym newsmanem i nie tylko VERNOM
13
 
Pro-Mode - ci─ůg dalszy
Sunday, 30 May 2004 - 14:23
Zszywa3
 

Pisa┼éem nie tak dawno newsa o dodatku do CS'a, kt├│ry mia┼éby wprowadzi─ç do gry wiele ciekawych, o┼╝ywczych zmian. Mam na my┼Ťli Pro-Mode'a. Od tamtego czasu sprawa troch─Ö ucich┼éa, lecz dnia dzisiejszego ukaza┼é si─Ö dosy─ç kr├│tki wywiad, w kt├│rym Midway z serwisu GotFrag jest przepytywany przez Shagratha. Wszystkie pytania koncentruj─ů si─Ö wok├│┼é ewentualnych zmian w CS'ie, ich wp┼éywu na gr─Ö i spo┼éeczno┼Ť─ç graczy.

"My┼Ťl─Ö, ┼╝e szybko┼Ť─ç powinna by─ç zwi─Ökszona, aby rozgrywka by┼éa bardziej ciekawa. Pr─Ödko┼Ť─ç poruszania si─Ö, zmiany broni, udost─Öpnienie graczom wi─Ökszej gamy ruch├│w i wymuszenie szybszych czas├│w reakcji."

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Drugi patch dla CS:CZ w przyszłym tygodniu
Saturday, 29 May 2004 - 05:54
Dragunov
 

Od chwili pojawienia si─Ö pierwszego oficjalnego patcha przeznaczonego dla gry Counter-Strike: Condition Zero min─ů┼é nieca┼éy miesi─ůc, a ju┼╝ na horyzoncie wida─ç kolejn─ů poprawk─Ö. Tym razem szykuj─ů si─Ö tak┼╝e ciekawe i warte uwagi zmiany, dzi─Öki kt├│rym - jak informuj─ů sami tw├│rcy z Valve Software - Counter-Strike: Condition Zero stanie si─Ö gr─ů jeszcze bardziej realistyczn─ů. Patch oznaczony cyframi 1.2 zaimplementuje nast─Öpuj─ůce zmiany:

  • nowe, poprawione modele zak┼éadnik├│w,
  • znacznie rozbudowane AI zak┼éadnik├│w,
  • dwa nowe modele┬ápostaci (CT: SPETSNAZ, T: Militia),
  • nowe mapy.

Najwi─Ökszy nacisk po┼éo┼╝ony jednak zostanie na zak┼éadnik├│w, kt├│rzy maj─ů teraz zachowywa─ç si─Ö bardziej realistycznie. Nie b─Öd─ů ju┼╝ sta─ç i przypatrywa─ç si─Ö bezczynnie, ale zaczn─ů okazywa─ç emocje takie jak: strach, l─Ök, czy obawa. Okazuje si─Ö tak┼╝e, ┼╝e b─Öd─ů przez nich podejmowane pr├│by ucieczek (nie zawsze udane), czy nawet nawi─ůzywanie konwersacji z porywaczami. Brzmi ciekawie, prawda? Niecierpliwi nie b─Öd─ů musieli d┼éugo czeka─ç, gdy┼╝ ju┼╝ w przysz┼éym tygodniu rzeczona ┼éatka b─Ödzie dost─Öpna za po┼Ťrednictwem systemu Steam.

 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
"Half-Truth" - naga prawda o Half-Life 2
Saturday, 29 May 2004 - 02:34
Dragunov
 

Michael Moore - zwyci─Özca Oscara sprzed roku za najlepszy film dokumentalny (Bowling for Columbine), tegoroczny laureat Z┼éotej Palmy w Cannes (Fahrenheit 9/11), lewicowy obserwator ┼╝ycia politycznego w Stanach Zjednoczonych i jednocze┼Ťnie najwi─Ökszy krytyk George’a W. Busha, zapowiedzia┼é powstanie kolejnego obrazu, tym razem kr├│tkometra┼╝owego. B─Ödzie nim „Half-Truth” – trzydziestominutowa opowie┼Ť─ç o kulisach powstawania gry Half-Life 2 z uwzgl─Ödnieniem najwa┼╝niejszych aktor├│w wchodz─ůcych w sk┼éad tego gigantycznego przedsi─Öwzi─Öcia. „Half-Truth”, zrealizowany w charakterystyczny dla Moore’a spos├│b, b─Ödzie atakowa┼é widza suchymi faktami dotycz─ůcymi produkcji Half-Life 2 z uwzgl─Ödnieniem z┼éo┼Ťliwych komentarzy serwowanych przez dokumentalist─Ö. Film rozpoczyna si─Ö seri─ů wywiad├│w z najwa┼╝niejszymi postaciami stoj─ůcymi za powstaniem gry (wliczaj─ůc w to Gabe’a Newella), zrobionymi jeszcze w 2003 roku, kiedy to firma Valve Software og┼éosi┼éa dat─Ö premiery na 30 wrze┼Ťnia. Nast─Öpnie akcja przenosi si─Ö do ekskluzywnego, meksyka┼äskiego kurortu w Cancun, gdzie ukryte kamery ┼Ťledz─ů opalaj─ůcych si─Ö w s┼éo┼äcu i zabawiaj─ůcych w najlepsze autor├│w, dok┼éadnie na pi─Ö─ç dni przed pierwotnym planem debiutu rynkowego Half-Life 2. Film obfitowa─ç b─Ödzie r├│wnie┼╝ w kosmiczne sceny biegaj─ůcych nago po hotelu i kompletnie pijanych programist├│w, a tak┼╝e ich wizyt─Ö w miejscowej wypo┼╝yczalni kaset video, gdzie panowie po┼╝yczaj─ů ekstremalne filmy porno. To wszystko, zarejestrowane przy pomocy kamer przemys┼éowych, b─Ödzie pewnie zmor─ů pracownik├│w Valve, gdy tylko Half-Truth uka┼╝e si─Ö w obiegu. Je┼Ťli kto┼Ť s─ůdzi, ┼╝e Michael Moore odchodz─ůc chwilowo od temat├│w politycznych, nakr─Öci┼é lu┼║ny obraz maj─ůcy przyczyni─ç si─Ö do zwi─Ökszenia popularno┼Ťci Half-Life 2, to jest w b┼é─Ödzie. Z pewno┼Ťci─ů film b─Ödzie cieszy─ç si─Ö olbrzymim powodzeniem w┼Ťr├│d czekaj─ůcych z ut─Ösknieniem na premier─Ö gry Half-Life 2, ale mog─ů si─Ö oni troch─Ö zdziwi─ç, w jaki spos├│b wypowiedzi bran┼╝owych prominent├│w konfrontuj─ů si─Ö z rzeczywisto┼Ťci─ů.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Razer Viper kontra Logitech MX 510
Thursday, 27 May 2004 - 19:19
Dragunov
 

Na ┼éamach najwi─Ökszego polskiego growego wortalu internetowego GRY-OnLine ukaza┼é si─Ö bardzo ciekawy artyku┼é autorstwa Fajka, por├│wnuj─ůcy ze sob─ů dwa dobrze znane graczom "gryzonie" noszace nazwy Razer Viper i Logitech MX 510. Z rzeczonego tekstu mo┼╝na dowiedzie─ç sie wielu ciekawych informacji technicznych o obu myszkach, przeczyta─ç o ich wadach┬áoraz zaletach. To tak┼╝e doskona┼ée ┼║r├│d┼éo informacji dla wszystkich graczy, kt├│rzy maj─ů dylemat i nie wiedz─ů, kt├│r─ů z wy┼╝ej wymienionych myszek zakupi─ç.

„Czynnikiem odpowiedzialnym za dok┼éadno┼Ť─ç z jak─ů porusza si─Ö mysz odpowiada rozdzielczo┼Ť─ç sensora optycznego podawana w warto┼Ťciach „dpi”. W przypadku modelu MX 510 wynosi ona 800dpi natomiast Viper dysponuje czujnikiem o rozdzielczo┼Ťci 1000dpi. W teorii oznacza to, ┼╝e druga z wymienionych myszy b─Ödzie bardziej dok┼éadnym urz─ůdzeniem wskazuj─ůcym – przynajmniej wtedy gdy u┼╝ywamy jej w normalnych warunkach nie wymagaj─ůcych niezwykle szybkich ruch├│w r─Öka (np. korzystaj─ůc z Photoshopa).”

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Słowniczek gracza
Thursday, 27 May 2004 - 01:43
Karbulot
 

Jaki┼Ť czas temu (do┼Ť─ç odleg┼éy zreszt─ů), Dragunov poruszy┼é ze mn─ů na Tlenie przydatno┼Ť─ç stworzenia w naszym serwisie s┼éowniczka gracza. Projekt popar┼éem, zatem Dragunov zaj─ů┼é si─Ö zbieraniem materia┼é├│w i pisaniem takowej miniencyklopedii. Oko┼éo dw├│ch tygodni temu wysa┼é mi odpowiednie teksty, postanowi┼éem si─Ö za to zatem wzi─ů─ç. Troch─Ö zwleka┼éem (mia┼éem troch─Ö innej pracy), ale w ko┼äcu s┼éowniczek jest gotowy. Naturalnie moja praca jest znikoma, ca┼éo┼Ť─ç merytoryczna i uporz─ůdkowanie to zas┼éuga im─ç Dragunova. Musz─Ö przyzna─ç, ┼╝e s┼éowniczek jest niezwykle obszerny, cho─ç jeszcze nie sko┼äczony (zatrzymali┼Ťmy si─Ö na literce "R"). Je┼Ťli chodzi o moje osobiste zdanie, bardzo mi┼éo, ┼╝e jest tutaj do┼Ť─ç du┼╝o informacji z tematyki komputerowej og├│lnej, niestety przyda┼éoby si─Ö nieco wi─Öcej na temat samego CS-a, np wyja┼Ťnienia okre┼Ťle┼ä takich jak - BS, hostages, defusion, kampienie, trupiarnia, d┼éuga, raszowanie itp. W sumie du┼╝o okre┼Ťle┼ä slangowych, ale z drugiej strony bardzo przydatnych dla poczatkuj─ůcego gracza w CS-a. W ko┼äcu ka┼╝dy wie, co to jest RAM czy CPU, jednak wielu newbies nie jest w stanie poj─ů─ç do┼Ť─ç obszernego s┼éownictwa potocznego u┼╝ywanego na serwerach. Mam nadziej─Ö, ┼╝e Dragunov we┼║mie pod uwag─Ö moje sugestie. Wielkie dzi─Öki dla Radka za wykonanie tak olbrzymiej pracy, w jego imieniu serdecznie zapraszam do korzystania z stworzonego przez niego s┼éowniczka (ostatnie s┼éowa kieruj─Ö naturalnie do laik├│w ceesowych, dopiero rozpoczynaj─ůcych przygod─Ö ze ┼Ťwiatem Countera).

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
W oczekiwaniu na premier─Ö Half-Life 2
Tuesday, 25 May 2004 - 04:28
Dragunov
 
Zastanawiali┼Ťcie si─Ö kiedykolwiek, co takiego mo┼╝na robi─ç czekaj─ůc na wymarzon─ů gr─Ö? Gr─Ö, na kt├│r─ů czekacie ju┼╝ bardzo d┼éugo, a jej premiera by┼éa ju┼╝ przek┼éadana wielokrotnie. Logiczne jest, ┼╝e w pierwszej kolejno┼Ťci trzeba si─Ö zastanowi─ç, czy obecna konfiguracja posiadanego komputera spe┼énia wymagania danej gry i ewentualnie zastanowi─ç si─Ö nad wymian─ů jego odpowiednich element├│w. Ale gdy obecna konfiguracja jest adekwatna do potrzeb gry? Co wtedy mo┼╝na jeszcze wymy┼Ťle─ç? Pewien mieszkaniec Belgii, ukrywaj─ůcy si─Ö pod pseudonimem piloux - w oczekiwaniu na premier─Ö gry Half- Life 2 - postanowi┼é podda─ç komputer osobisty specjalnej modyfikacji wizualnej w ramach autorskiego projektu nosz─ůcego nazw─Ö Blackmesa HL. Gruntownemu przerobieniu (tuningowi) uleg┼éa obudowa, klawiatura oraz mysz. Przyzna─ç nale┼╝y, ┼╝e to do┼Ť─ç oryginalny spos├│b na zabicie nudy towarzysz─ůcej oczekiwaniu na ju┼╝ teraz s┼éawn─ů i wyczekiwan─ů gr─Ö.┬á
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Half-Life 2 - zapowied┼║
Sunday, 23 May 2004 - 20:14
Zszywa3
 

Przez te kilka lat, kt├│re spo┼éeczno┼Ť─ç graczy sp─Ödzi┼éa oczekuj─ůc na Half-Life'a 2, wszyscy mieli┼Ťmy sporo okazji do zapoznania si─Ö z wieloma szczeg├│┼éami dotycz─ůcymi tej gry. Mam na my┼Ťli wszelkie informacje od fabu┼éy pocz─ůwszy na zagadnieniach technicznych jak engine czy fizyka gry sko┼äczywszy. Je┼Ťli jednak uchowa┼é si─Ö kto┼Ť, kto o HL2 nie wie kompletnie nic, b─ůd┼║ s┼éysza┼é co┼Ť tu i ├│wdzie, lecz chcia┼éby wiedzie─ç wi─Öcej, to mam mu do zaproponowania jeden tekst.

Jest to do┼Ť─ç zgrabnie napisana zapowied┼║, kt├│ra stara si─Ö podsumowa─ç ca┼é─ů dotychczasow─ů wiedz─Ö o rzeczonej grze i poda─ç j─ů czytelnikowi w ┼éadnym opakowaniu. Ci, kt├│rzy od pocz─ůtku ┼╝arliwie ┼Ťledz─ů wszystkie pojawiaj─ůce si─Ö informacje o HL2 nie znajd─ů w tym tek┼Ťcie zapewne nic nowego czy odkrywczego, lecz ca┼éa reszta zainteresowanych mo┼╝e wy┼éowi─ç z niego jak─ů┼Ť ciekaw─ů informacj─Ö. Tak czy inaczej zapraszam do czytania (znajomo┼Ť─ç angielskiego mile widziana).

 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
Cheating-Death 4.21.1
Sunday, 23 May 2004 - 03:15
Dragunov
 
Kolejny tydzie┼ä przyni├│s┼é now─ů - oznaczon─ů symbolem 4.21.0 - wersj─Ö programu Cheating-Death. Wraz z ukazaniem si─Ö nowego klienta, zosta┼é wydany tak┼╝e nowy plik serwerowy. Niestety wkr├│tce po opublikowaniu wspomnianej wersji okaza┼éo si─Ö, ┼╝e jej dzia┼éanie wraz z modem Natural Selection powoduje pewne komplikacje (wyst─Öpowanie b┼é─Öd├│w "Code 40" i "Code 50"), dlatego te┼╝ szybko, bo ju┼╝ nast─Öpnego dnia, zosta┼éa wypuszczona nowa wersja (4.21.1), kt├│ra jest wolna od tych b┼é─Öd├│w. Zmiany w najnowszej wersji przedstawiaj─ů si─Ö nast─Öpuj─ůco:

  • wsp├│┼épraca z modem Day of Defeat (wersja 1.2)
  • wykrywanie najnowszych wersji cheat├│w
  • poprawiona wsp├│┼épraca klient-serwer
  • poprawione inne b┼é─Ödy

Download: 

 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Counter-Strike Training po polsku
Friday, 21 May 2004 - 02:07
Dragunov
 
Opisywany ju┼╝ na naszych ┼éamach serwis Counter-Strike Training (vide news Start serwisu Counter-Strike Training) doczeka┼é si─Ö polskiej edycji. Kilka "biegle" pos┼éuguj─ůcych si─Ö j─Özykiem angielskim os├│b postanowi┼éo przet┼éumaczy─ç jego zawarto┼Ť─ç na nasz ojczysty j─Özyk i tym samym pom├│c osobom maj─ůcym dotychczas problemy ze zrozumieniem zawarto┼Ťci niniejszego serwisu. Przet┼éumaczone teksty - cho─ç jeszcze niekompletne -┬áby─ç mo┼╝e pomagaj─ů, tylko komu? Zauwa┼╝y─ç nale┼╝y, ┼╝e wszelkie zgromadzone obecnie na ┼éamach rzeczonego serwisu informacje do zbyt odkrywczych nie nale┼╝─ů. Brakuje niestety informacji dla troch─Ö bardziej zaawansowanych graczy. Rozumie─ç przez to trzeba, ┼╝e ├│w serwis zadedykowany zosta┼é pocz─ůtkuj─ůcym graczom, kt├│rzy napotykaj─ů na problemy stawiaj─ůc swe pierwsze kroki w Counter-Strike'u. W tym momencie na my┼Ťl przychodz─ů osobnicy, kt├│rych spotykamy na codzie┼ä czytaj─ůc posty zamieszczane ┬ána boardzie Sojuszu BORG. Ponadto z przykro┼Ťci─ů trzeba nadmieni─ç, ┼╝e Counter-Strike Training nie jest do ko┼äca serwisem przet┼éumaczonym na J─Özyk Polski. Autorzy daj─ů niezbyt pozytywny przyk┼éad ┼éamania wszelkich obowi─ůzuj─ůcych zasad polskiej pisowni. W wielu miejscach pojawiaj─ů si─Ö kardynalne b┼é─Ödy ortograficzno-gramatyczno-stylistyczne, a konkluzja z tego taka, ┼╝e serwis nie uczy niczego szczeg├│lnego poza b┼é─Ödn─ů (kreatywn─ů) pisowni─ů. Je┼╝eli jednak po przeczytaniu powy┼╝szych zda┼ä znajdzie si─Ö jaki┼Ť ┼Ťmia┼éek, kt├│remu b├│l oczu niestraszny, a z podstawowymi technikami gry w Counter-Strike'a te┼╝ jest na bakier, zapraszam do zapoznania si─Ö z zawarto┼Ťci─ů serwisu Counter-Strike Training.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Mo┼╝na ju┼╝ gra─ç w Codename Gordon!
Tuesday, 18 May 2004 - 03:22
Dragunov
 
Ca┼ékowicie nowa i darmowa gra platformowa dost─Öpna dla wszystkich u┼╝ytkownik├│w systemu Steam, kt├│ra nosi┬átytu┼é Codename Gordon (vide news Zszywacza Codename Gordon) czeka ju┼╝ na graczy. Po trwaj─ůcym kilka ostatnich dni okresie, w kt├│rym to mo┼╝na j─ů by┼éo jedynie pobra─ç, dzi┼Ť sta┼éa si─Ö ca┼ékowicie grywalna.

Dla przypomnienia: Codename Gordon to gra zr─Öczno┼Ťciowa 2D widziana z bocznej perspektywy. Jej akcja rozgrywa si─Ö w realiach obu cz─Ö┼Ťci gry Half-Life. Autorzy obiecuj─ů mn├│stwo ciekawych poziom├│w, liczne ┼éamig┼é├│wki do rozwi─ůzywania i przeciwnik├│w znanych z tr├│jwymiarowego ┼Ťwiata HF'a. Warto doda─ç, ┼╝e Codename Gordon jest gr─ů prost─ů, cho─ç bardzo atrakcyjn─ů i ciekawie zaprojektowan─ů. Poza zr─Öczno┼Ťciowym charakterem spotkamy si─Ö w niej z du┼╝─ů dawk─ů humoru, ┼éatwo b─Ödzie mo┼╝na┬átak┼╝e odnal┼║─ç┬áwiele element├│w znanych fanom gry Half-Life (d┼║wi─Öki, przeciwnicy, bronie, itp.). Bardzo mi┼éo s┼éucha si─Ö tak┼╝e g┼é├│wnego w─ůtku muzycznego z wplecionymi kwestiami m├│wionymi znanymi z pierwszej cz─Ö┼Ťci przyg├│d Gordona Freemana. Niew─ůtpliwie jest to gra, kt├│ra mo┼╝e stanowi─ç alternatyw─Ö dla os├│b czuj─ůcych znudzenie ci─ůg┼éym graniem w inne pozycje oferowane przez system Steam, lub po prostu chc─ůcym zagra─ç w co┼Ť prostego i przyjemnego zarazem.

 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Policjanci i złodzieje (HL2)
Monday, 17 May 2004 - 13:51
Zszywa3
 
Niemieccy policjanci mog─ů sobie pogratulowa─ç - nie tylko uda┼éo im si─Ö z┼éapa─ç autora wirusa Sasser, lecz r├│wnie┼╝ po┼éo┼╝yli swoje ┼éapki na cz┼éowieku, kt├│ry jest bezpo┼Ťrednio odpowiedzialny za kradzie┼╝ kodu ┼║r├│d┼éowego nast─Öpnej cz─Ö┼Ťci Half-Life'a. Jegomo┼Ť─ç ten, niejaki Axel G. (ksywka Ago), stworzy┼é program Phatbot, kt├│rego jednym z zastosowa┼ä by┼éo wykradanie danych z atakowanego komputera. W┼Ťr├│d licznych dowod├│w obci─ů┼╝aj─ůcych naszego podkradacza jest zapis rozmowy, kt├│ra odby┼éa si─Ö w dniu dokonania tego niecnego czynu. Na razie Axel G. zosta┼é pozbawiony paszportu i zabroniono mu opuszczania kraju, lecz z pewno┼Ťci─ů na tym ca┼éa sprawa si─Ö nie zako┼äczy.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Counter-Strike 2D
Sunday, 16 May 2004 - 13:10
Zszywa3
 

W oczekiwaniu na Codename Gordon, kt├│ry mia┼é by─ç dost─Öpny wkr├│tce (ale niestety wci─ů┼╝ go nie ma), mam dla Was inn─ů, r├│wnie ciekaw─ů, propozycj─Ö: Counter-Strike2D. C├│┼╝ to takiego? Jak sama nazwa wskazuje jest to CS, lecz nie taki zwyk┼éy, bo w dw├│ch wymiarach - akcj─Ö obserwujemy z lotu ptaka. Mamy do wyboru gr─Ö online oraz pojedynek z botami. Dost─Öpnych jest sporo mapek znanych ze starszego, tr├│jwymiarowego brata oraz edytor pozwalaj─ůcy tworzy─ç nowe areny do walki.

Sama gra wygl─ůda troch─Ö inaczej, chocia┼╝ do widoku z g├│ry mo┼╝na si─Ö szybko przyzwyczai─ç. Tak jak w "zwyk┼éym" CS'ie dost─Öpne s─ů te same rodzaje broni, skiny, komendy. Buymenu wygl─ůda tak samo, mo┼╝na nawet narysowa─ç w┼éasne spraylogo. Zapraszam do ┼Ťci─ůgania (gra wa┼╝y oko┼éo 4.5 MB) i fragowania.

 
 
::::: Komentarze [ 9 ] :::::
 
Skin do WMP 9 Series
Sunday, 16 May 2004 - 09:29
tofif
 



Przegl─ůdaj─ůc dzisiaj serwisy internetowe natkn─ů┼éem si─Ö na do┼Ť─ç ciekawy skin w stylu Half-Life 2. Wy┼╝ej ukazany skin przeznaczony jest do Windows Media Player 9 Series. Oczywi┼Ťcie znajdzie si─Ö on w dziale "upi─Öksz komputer".┬á Pobra─ç go mo┼╝emy ze strony microsoftu.
 
 
::::: Komentarze [ 8 ] :::::
 
Nowe trailery Half-Life 2 & Counter-Strike
Thursday, 13 May 2004 - 15:30
Dragunov
 

Drugi dzie┼ä targ├│w E3 2004 dostarczy┼é graczom wiele atrakcji i mocnych wra┼╝e┼ä. Nasz serwis oczywi┼Ťcie najbardziej interesuj─ů informacje na tematy pokrewne grom Counter-Strike i Half-Life 2, a tych - daj─Ö s┼éowo - nie zabrak┼éo. Nast─ůpi┼éo to, o czym wspominano wielokrotnie w przesz┼éo┼Ťci - Gabe Newell zaprezentowa┼é kolejny (oczywi┼Ťcie zupe┼énie nowy) trailer Half-Life 2. Nie chc─Ö psu─ç smaku, dlatego nie napisz─Ö dok┼éadnie co tym razem widzowie mieli okazj─Ö zobaczy─ç, dodam jedynie, ┼╝e we wspomnianym filmie postawiono g┼é├│wnie na akcj─Ö, a troszk─Ö mniej czasu po┼Ťwi─Öcono sprawom technicznym. Prezentacj─Ö filmu rozpoczyna┼é i ko┼äczy┼é - jak to ju┼╝ jest w zwyczaju - tajemniczy i ironicznie spogl─ůdaj─ůcy na widz├│w ze sporego ekranu G-Man. Po zaprezentowaniu trailera dotycz─ůcego gry Half-Life 2 postanowiono pokaza─ç co┼Ť jeszcze... Gabe Newell przedstawi┼é kolejny trailer, tym razem ukazuj─ůcy nowe oblicze Counter-Strike'a. Okazuje si─Ö, ┼╝e druga cz─Ö┼Ť─ç Half-Life'a b─Ödzie zawiera┼éa zue┼énie now─ů, przekonwertowan─ů i dopieszczon─ů graficznie wersj─Ö Counter-Strike'a. Nie b─Ödzie to jednak Counter-Strike 2, a "zwyczajny" CS dzia┼éaj─ůcy na "silniku" Source. Drugi z film├│w r├│wnie┼╝ przedstawia si─Ö rewelacyjnie (vide nowy wygl─ůd i efekty na mapie de_aztec). To po prostu trzeba zobaczy─ç.┬á

Oba filmy┬ániestety nie s─ů┬á najlepszej jako┼Ťci, a w dodatku nagrane zosta┼éy amatorsk─ů kamer─ů. Sam plik zajmuje nieco ponad 34 MB i jest do pobrania st─ůd. Obowi─ůzkowa pozycja dla ka┼╝dego fana oczekuj─ůcego na premier─Ö Half-Life'a 2 i nowego Counter-Strike'a.

UPDATE:

W sieci znale┼║─ç ju┼╝ mo┼╝na znacznie lepszy pod wzgl─Ödem jako┼Ťci trailer, kt├│ry pokazywa┼é sceny z gry Counter-Strike Source. Plik mo┼╝na pobra─ç st─ůd┬á(42,8 MB).
 
 
::::: Komentarze [ 12 ] :::::
 
Wystartowała oficjalna witryna Half-Life 2
Thursday, 13 May 2004 - 08:47
Dragunov
 

Koncern Vivendi Universal og┼éosi┼é w dniu wczorajszym, ┼╝e oficjalna strona┬ágry Half-Life 2 wreszcie otwar┼éa swoje podwoje. Serwis, kt├│ry od d┼éu┼╝szego czasu by┼é „w budowie”, oferuje na pocz─ůtek wszystkim zainteresowanym kilka znanych ju┼╝ screenshot├│w, troch─Ö grafik koncepcyjnych, skin do programu Windows Media Player, trailer z ubieg┼éorocznych targ├│w E3 oraz podstawowe informacje na temat gry. Najciekawsze informacje zwi─ůzane z Half-Life 2 pojawi─ů si─Ö na ┼éamach oficjalnej strony ju┼╝ za kilka dni. Valve zamierza udost─Öpni─ç bowiem na trwaj─ůcych obecnie targach E3 nowe szczeg├│┼éy dotycz─ůce powstaj─ůcego hitu i by─ç mo┼╝e nawet przybli┼╝on─ů i pewn─ů dat─Ö premiery.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Codename Gordon
Wednesday, 12 May 2004 - 13:11
Zszywa3
 
Serwis Steampowered informuje, ┼╝e wkr├│tce wszyscy klienci Steama otrzymaj─ů (prawdopodobnie za darmo) gr─Ö o wdzi─Öcznym tytule Codename Gordon. Ma to by─ç zr─Öczno┼Ťci├│wka 2D widziana z boku, a jej akcja rozgrywa─ç si─Ö b─Ödzie w realiach Half-Life'a. Autorzy obiecuj─ů mn├│stwo ciekawych poziom├│w, liczne ┼éamig┼é├│wki do rozwi─ůzywania i przeciwnik├│w znanych z tr├│jwymiarowego ┼Ťwiata HF'a.


Codename Gordon przygotowała niemiecka ekipa Nuclearvision Entertainment. Więcej informacji o samej grze możecie znaleźć tutaj.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Counter-Strike 2 razem z "Radkami" X800 Pro i XT
Wednesday, 12 May 2004 - 02:29
Dragunov
 
Wprawdzie gry Half-Life 2┬áfizycznie nie odnotowano jeszcze w sklepach, ale znany zachodni serwis The Inquirer informuje, i┼╝ projekt ├│w b─Ödzie rozwijany analogicznie do swojego poprzednika. Mianowicie w oparciu o rzeczon─ů „dw├│jk─Ö” ma powsta─ç nominalny sequel Half-Life: Counter-Strike. Wed┼éug ostatnich nieoficjalnych doniesie┼ä, s┼éynna korporacja ATI Technologies zaplanowa┼éa do┼é─ůczanie do kart graficznych Radeon X800 (modele: Pro i XT) specjalnego promocyjnego kuponu. Dokument ten umo┼╝liwi nabywcy konkretnego urz─ůdzenia otrzymanie ca┼ékowicie za darmo pe┼énej wersji gry Counter-Strike 2, kt├│rej rynkowa premiera nast─ůpi pono─ç w drugiej po┼éowie bie┼╝─ůcego roku. Przypomnijmy, ┼╝e podobny scenariusz realizowano ju┼╝ w przypadku produkt├│w Radeon 9600 XT i 9800 XT (w roli g┼é├│wnej wyst─ůpi┼éa w├│wczas wspomniana kontynuacja Half-Life).
 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
Abit anonsuje nowy sprz─Öt dla graczy
Wednesday, 12 May 2004 - 02:11
Dragunov
 
Abit zapowiedzia┼é now─ů seri─Ö p┼éyt g┼é├│wnych oraz kart graficznych dla┬áhardcore'owych graczy, sprzedawanych pod wsp├│ln─ů nazw─ů Fatal1ty. Nowy sprz─Öt na jutrzejszych targach E3 zaprezentuje trzykrotny mistrz ┼Ťwiata z CPL, Jonathan "Fatal1ty" Wendel. Scott Thirwell, dyrektor do spraw marketingu firmy Abit powiedzia┼é, ┼╝e nowe produkty firmy s─ů uk┼éonem w stron─Ö graczy i maj─ů im przynie┼Ť─ç najpot─Ö┼╝niejsze systemy s┼éu┼╝─ůce do rozrywki.
Oprócz prezentacji sprzętu, będzie można również zmierzyć się z samym Jonathanem Wendelem i wygrać 1000 USD w gotówce.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Cheating-Death 4.20.0
Tuesday, 11 May 2004 - 02:13
Dragunov
 

Po wielu dniach ci─Ö┼╝kich prac, ekipa United Admins udost─Öpni┼éa now─ů - oznaczon─ů┬ásymbolem ┬á4.20.0 - wersj─Ö klienta┬áprogramu Cheating-Death. W najnowszej ods┼éonie tego programu pojawi┼éy si─Ö nast─Öpuj─ůce zmiany:

  • wykrywanie najnowszych cheat├│w
  • poprawiona wsp├│┼épraca z kartami graficznymi z rodziny Voodoo
  • poprawiona wsp├│┼épraca z p┼éytami g┼é├│wnymi marki ASUS

Obecn─ů werj─Ö Cheating-Deatha mo┼╝na pobra─ç ze strony United Admins, lub za po┼Ťrednictwem funkcji auto-update.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Aztec 2 ju┼╝ wkr├│tce?
Monday, 10 May 2004 - 12:20
Zszywa3
 
Narby - jeden z bardziej znanych maper├│w na ┼Ťwiecie (de_aztec, de_inferno, de_vertigo i in.), ko┼äczy prace nad nast─Öpc─ů s┼éynnego Azteca. Z tej okazji serwis CS-Nation przeprowadzi┼é z nim kr├│tki wywiad. Mo┼╝emy si─Ö z niego dowiedzie─ç wielu interesuj─ůcych szczeg├│┼é├│w na temat przygotowywanej mapki oraz obejrze─ç kilka screen├│w na zach─Öt─Ö. Polecam.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Counter-Strike: Condition Zero - zestaw tapet
Monday, 10 May 2004 - 02:43
Dragunov
 
Dla wszystkich os├│b, kt├│re chc─ů odpocz─ů─ç od wszelkich uaktualnie┼ä i poprawek gry Counter-Strike: Condition Zero, a jednocze┼Ťnie pragn─ů zmieni─ç wygl─ůd swoich pulpit├│w, mam dobr─ů wiadomo┼Ť─ç. Ukaza┼é si─Ö zestaw trzech tapet zwi─ůzanych tematycznie z przedmiotow─ů gr─ů. Tapety dost─Öpne s─ů w rozdzielczo┼Ťciach: 800x600, 1024x768, oraz 1280x1024.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Steam Client Update
Thursday, 6 May 2004 - 19:15
rain
 
Ostatnio panowie z VALVe zasypali nas mas─ů poprawek, ale wida─ç to jeszcze nie koniec. Wczoraj wieczorem wydano now─ů wersj─Ö klienta Steama. Kr├│tkie podsumowanie zmian:
  • Ulepszono dzia┼éanie okna 'Monitor'
  • Zmieniono weryfikacj─Ö e-maila
  • Usprawniono odzyskiwanie has┼éa
  • Zrezygnowano z weryfikacji maila po reinstalacji
  • Naprawiono wyst─Öpowanie b┼éed├│w w plikach konfiguracyjnych
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
#Only-FR, czyli Francuzi w akcji
Wednesday, 5 May 2004 - 00:04
Dragunov
 
#Only-FR to najnowsza produkcja filmowa zespo┼é├│w #creative-movies i #moviemakers prezentuj─ůca w akcji wy┼é─ůcznie francuskich graczy. Film┬áogl─ůda si─Ö ┼Ťwietnie - wiele pi─Öknych frag├│w, dobrze dobrana muzyka i pi─Ökne efekty graficzne to jego niew─ůtpliwe atuty. #Only-FR zajmuje 286MB (plik skompresowany) i mo┼╝na go pobra─ç st─ůd.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Cheating-Death 4.19.0
Tuesday, 4 May 2004 - 23:10
rain
 

Dzisiaj ┼Ťwiat┼éo dzienne ujrza┼éa kolejna wersja tego programu zabezpieczaj─ůcego przed oszustwami w czasie gry. By┼éa to szybka reakcja na kolejny update Counter-Strike'a i wyst─Öpuj─ůce z tego powodu problemy. Przy okazji dodano wykrywanie najnowszych cheat├│w. Do ┼Ťci─ůgni─Öcia ze strony UnitedAdmins.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Kolejny Update
Tuesday, 4 May 2004 - 13:12
Zszywa3
 

Jak informuje serwis Steampowered wysz┼éa kolejna ┼éatka do CS'a oraz CS:CZ. Opr─çcz poprawienia dzia┼éania hltv we wszystkich grach opartych na Steamie wprowadza one nast─Öpuj─ůce zmiany:

Counter-Strike

  • Dodano skalowany celownik wzorowany na rozdzielczo┼Ťci 1024x768
  • Poprawiono mapk─Ö de_vertigo
  • Poprawiono ikon─Ö headshota

Counter-Strike: Condition Zero

  • Dodano skalowany celownik wzorowany na rozdzielczo┼Ťci 1024x768
  • Udoskonalono d┼║wi─Öki broni
  • Poprawiono ikon─Ö headshota
  • Dodano dokument tworzenia w┼éasnych misji
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Nowy dział na boardzie dyskusyjnym
Tuesday, 4 May 2004 - 12:46
tofif
 
Na naszym Boardzie Serwisu Counter - Strike'a dodałem nowe forum o nazwie Polskie Serwery. Zapraszam wszystkich do zapisywania swoich serwerów. Aktualna lista działów :

Zapraszam serdecznie do rejestrowania si─Ö.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^