Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8035 dni
 
 
13-05-2004 Nowe trailery Half-Life 2 & Counter-St... Dragunov
12
11-11-2003 Skinpack prosto z Weapon-Hacks Dragunov
19
04-06-2004 Counter-Strike CZ 1.2 rain
18
16-11-2004 Powrót do Black Mesa, czyli polska pr... Dragunov
11
16-10-2004 Jak być dobrym newsmanem i nie tylko VERNOM
13
 
Pro-Mode - ciÄ…g dalszy
Sunday, 30 May 2004 - 14:23
Zszywa3
 

Pisałem nie tak dawno newsa o dodatku do CS'a, który miałby wprowadzić do gry wiele ciekawych, ożywczych zmian. Mam na myśli Pro-Mode'a. Od tamtego czasu sprawa trochę ucichła, lecz dnia dzisiejszego ukazał się dosyć krótki wywiad, w którym Midway z serwisu GotFrag jest przepytywany przez Shagratha. Wszystkie pytania koncentrują się wokół ewentualnych zmian w CS'ie, ich wpływu na grę i społeczność graczy.

"Myślę, że szybkość powinna być zwiększona, aby rozgrywka była bardziej ciekawa. Prędkość poruszania się, zmiany broni, udostępnienie graczom większej gamy ruchów i wymuszenie szybszych czasów reakcji."

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Drugi patch dla CS:CZ w przyszłym tygodniu
Saturday, 29 May 2004 - 05:54
Dragunov
 

Od chwili pojawienia się pierwszego oficjalnego patcha przeznaczonego dla gry Counter-Strike: Condition Zero minął niecały miesiąc, a już na horyzoncie widać kolejną poprawkę. Tym razem szykują się także ciekawe i warte uwagi zmiany, dzięki którym - jak informują sami twórcy z Valve Software - Counter-Strike: Condition Zero stanie się grą jeszcze bardziej realistyczną. Patch oznaczony cyframi 1.2 zaimplementuje następujące zmiany:

  • nowe, poprawione modele zakÅ‚adników,
  • znacznie rozbudowane AI zakÅ‚adników,
  • dwa nowe modele postaci (CT: SPETSNAZ, T: Militia),
  • nowe mapy.

Największy nacisk położony jednak zostanie na zakładników, którzy mają teraz zachowywać się bardziej realistycznie. Nie będą już stać i przypatrywać się bezczynnie, ale zaczną okazywać emocje takie jak: strach, lęk, czy obawa. Okazuje się także, że będą przez nich podejmowane próby ucieczek (nie zawsze udane), czy nawet nawiązywanie konwersacji z porywaczami. Brzmi ciekawie, prawda? Niecierpliwi nie będą musieli długo czekać, gdyż już w przyszłym tygodniu rzeczona łatka będzie dostępna za pośrednictwem systemu Steam.

 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
"Half-Truth" - naga prawda o Half-Life 2
Saturday, 29 May 2004 - 02:34
Dragunov
 

Michael Moore - zwyciÄ™zca Oscara sprzed roku za najlepszy film dokumentalny (Bowling for Columbine), tegoroczny laureat ZÅ‚otej Palmy w Cannes (Fahrenheit 9/11), lewicowy obserwator życia politycznego w Stanach Zjednoczonych i jednoczeÅ›nie najwiÄ™kszy krytyk George’a W. Busha, zapowiedziaÅ‚ powstanie kolejnego obrazu, tym razem krótkometrażowego. BÄ™dzie nim „Half-Truth” – trzydziestominutowa opowieść o kulisach powstawania gry Half-Life 2 z uwzglÄ™dnieniem najważniejszych aktorów wchodzÄ…cych w skÅ‚ad tego gigantycznego przedsiÄ™wziÄ™cia. „Half-Truth”, zrealizowany w charakterystyczny dla Moore’a sposób, bÄ™dzie atakowaÅ‚ widza suchymi faktami dotyczÄ…cymi produkcji Half-Life 2 z uwzglÄ™dnieniem zÅ‚oÅ›liwych komentarzy serwowanych przez dokumentalistÄ™. Film rozpoczyna siÄ™ seriÄ… wywiadów z najważniejszymi postaciami stojÄ…cymi za powstaniem gry (wliczajÄ…c w to Gabe’a Newella), zrobionymi jeszcze w 2003 roku, kiedy to firma Valve Software ogÅ‚osiÅ‚a datÄ™ premiery na 30 wrzeÅ›nia. NastÄ™pnie akcja przenosi siÄ™ do ekskluzywnego, meksykaÅ„skiego kurortu w Cancun, gdzie ukryte kamery Å›ledzÄ… opalajÄ…cych siÄ™ w sÅ‚oÅ„cu i zabawiajÄ…cych w najlepsze autorów, dokÅ‚adnie na pięć dni przed pierwotnym planem debiutu rynkowego Half-Life 2. Film obfitować bÄ™dzie również w kosmiczne sceny biegajÄ…cych nago po hotelu i kompletnie pijanych programistów, a także ich wizytÄ™ w miejscowej wypożyczalni kaset video, gdzie panowie pożyczajÄ… ekstremalne filmy porno. To wszystko, zarejestrowane przy pomocy kamer przemysÅ‚owych, bÄ™dzie pewnie zmorÄ… pracowników Valve, gdy tylko Half-Truth ukaże siÄ™ w obiegu. JeÅ›li ktoÅ› sÄ…dzi, że Michael Moore odchodzÄ…c chwilowo od tematów politycznych, nakrÄ™ciÅ‚ luźny obraz majÄ…cy przyczynić siÄ™ do zwiÄ™kszenia popularnoÅ›ci Half-Life 2, to jest w bÅ‚Ä™dzie. Z pewnoÅ›ciÄ… film bÄ™dzie cieszyć siÄ™ olbrzymim powodzeniem wÅ›ród czekajÄ…cych z utÄ™sknieniem na premierÄ™ gry Half-Life 2, ale mogÄ… siÄ™ oni trochÄ™ zdziwić, w jaki sposób wypowiedzi branżowych prominentów konfrontujÄ… siÄ™ z rzeczywistoÅ›ciÄ….

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Razer Viper kontra Logitech MX 510
Thursday, 27 May 2004 - 19:19
Dragunov
 

Na łamach największego polskiego growego wortalu internetowego GRY-OnLine ukazał się bardzo ciekawy artykuł autorstwa Fajka, porównujący ze sobą dwa dobrze znane graczom "gryzonie" noszace nazwy Razer Viper i Logitech MX 510. Z rzeczonego tekstu można dowiedzieć sie wielu ciekawych informacji technicznych o obu myszkach, przeczytać o ich wadach oraz zaletach. To także doskonałe źródło informacji dla wszystkich graczy, którzy mają dylemat i nie wiedzą, którą z wyżej wymienionych myszek zakupić.

„Czynnikiem odpowiedzialnym za dokÅ‚adność z jakÄ… porusza siÄ™ mysz odpowiada rozdzielczość sensora optycznego podawana w wartoÅ›ciach „dpi”. W przypadku modelu MX 510 wynosi ona 800dpi natomiast Viper dysponuje czujnikiem o rozdzielczoÅ›ci 1000dpi. W teorii oznacza to, że druga z wymienionych myszy bÄ™dzie bardziej dokÅ‚adnym urzÄ…dzeniem wskazujÄ…cym – przynajmniej wtedy gdy używamy jej w normalnych warunkach nie wymagajÄ…cych niezwykle szybkich ruchów rÄ™ka (np. korzystajÄ…c z Photoshopa).”

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
SÅ‚owniczek gracza
Thursday, 27 May 2004 - 01:43
Karbulot
 

Jakiś czas temu (dość odległy zresztą), Dragunov poruszył ze mną na Tlenie przydatność stworzenia w naszym serwisie słowniczka gracza. Projekt poparłem, zatem Dragunov zajął się zbieraniem materiałów i pisaniem takowej miniencyklopedii. Około dwóch tygodni temu wysał mi odpowiednie teksty, postanowiłem się za to zatem wziąć. Trochę zwlekałem (miałem trochę innej pracy), ale w końcu słowniczek jest gotowy. Naturalnie moja praca jest znikoma, całość merytoryczna i uporządkowanie to zasługa imć Dragunova. Muszę przyznać, że słowniczek jest niezwykle obszerny, choć jeszcze nie skończony (zatrzymaliśmy się na literce "R"). Jeśli chodzi o moje osobiste zdanie, bardzo miło, że jest tutaj dość dużo informacji z tematyki komputerowej ogólnej, niestety przydałoby się nieco więcej na temat samego CS-a, np wyjaśnienia określeń takich jak - BS, hostages, defusion, kampienie, trupiarnia, długa, raszowanie itp. W sumie dużo określeń slangowych, ale z drugiej strony bardzo przydatnych dla poczatkującego gracza w CS-a. W końcu każdy wie, co to jest RAM czy CPU, jednak wielu newbies nie jest w stanie pojąć dość obszernego słownictwa potocznego używanego na serwerach. Mam nadzieję, że Dragunov weźmie pod uwagę moje sugestie. Wielkie dzięki dla Radka za wykonanie tak olbrzymiej pracy, w jego imieniu serdecznie zapraszam do korzystania z stworzonego przez niego słowniczka (ostatnie słowa kieruję naturalnie do laików ceesowych, dopiero rozpoczynających przygodę ze światem Countera).

 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
W oczekiwaniu na premierÄ™ Half-Life 2
Tuesday, 25 May 2004 - 04:28
Dragunov
 
Zastanawialiście się kiedykolwiek, co takiego można robić czekając na wymarzoną grę? Grę, na którą czekacie już bardzo długo, a jej premiera była już przekładana wielokrotnie. Logiczne jest, że w pierwszej kolejności trzeba się zastanowić, czy obecna konfiguracja posiadanego komputera spełnia wymagania danej gry i ewentualnie zastanowić się nad wymianą jego odpowiednich elementów. Ale gdy obecna konfiguracja jest adekwatna do potrzeb gry? Co wtedy można jeszcze wymyśleć? Pewien mieszkaniec Belgii, ukrywający się pod pseudonimem piloux - w oczekiwaniu na premierę gry Half- Life 2 - postanowił poddać komputer osobisty specjalnej modyfikacji wizualnej w ramach autorskiego projektu noszącego nazwę Blackmesa HL. Gruntownemu przerobieniu (tuningowi) uległa obudowa, klawiatura oraz mysz. Przyznać należy, że to dość oryginalny sposób na zabicie nudy towarzyszącej oczekiwaniu na już teraz sławną i wyczekiwaną grę. 
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Half-Life 2 - zapowiedź
Sunday, 23 May 2004 - 20:14
Zszywa3
 

Przez te kilka lat, które społeczność graczy spędziła oczekując na Half-Life'a 2, wszyscy mieliśmy sporo okazji do zapoznania się z wieloma szczegółami dotyczącymi tej gry. Mam na myśli wszelkie informacje od fabuły począwszy na zagadnieniach technicznych jak engine czy fizyka gry skończywszy. Jeśli jednak uchował się ktoś, kto o HL2 nie wie kompletnie nic, bądź słyszał coś tu i ówdzie, lecz chciałby wiedzieć więcej, to mam mu do zaproponowania jeden tekst.

Jest to dość zgrabnie napisana zapowiedź, która stara się podsumować całą dotychczasową wiedzę o rzeczonej grze i podać ją czytelnikowi w ładnym opakowaniu. Ci, którzy od początku żarliwie śledzą wszystkie pojawiające się informacje o HL2 nie znajdą w tym tekście zapewne nic nowego czy odkrywczego, lecz cała reszta zainteresowanych może wyłowić z niego jakąś ciekawą informację. Tak czy inaczej zapraszam do czytania (znajomość angielskiego mile widziana).

 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
Cheating-Death 4.21.1
Sunday, 23 May 2004 - 03:15
Dragunov
 
Kolejny tydzień przyniósł nową - oznaczoną symbolem 4.21.0 - wersję programu Cheating-Death. Wraz z ukazaniem się nowego klienta, został wydany także nowy plik serwerowy. Niestety wkrótce po opublikowaniu wspomnianej wersji okazało się, że jej działanie wraz z modem Natural Selection powoduje pewne komplikacje (występowanie błędów "Code 40" i "Code 50"), dlatego też szybko, bo już następnego dnia, została wypuszczona nowa wersja (4.21.1), która jest wolna od tych błędów. Zmiany w najnowszej wersji przedstawiają się następująco:

  • współpraca z modem Day of Defeat (wersja 1.2)
  • wykrywanie najnowszych wersji cheatów
  • poprawiona współpraca klient-serwer
  • poprawione inne bÅ‚Ä™dy

Download: 

 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Counter-Strike Training po polsku
Friday, 21 May 2004 - 02:07
Dragunov
 
Opisywany już na naszych łamach serwis Counter-Strike Training (vide news Start serwisu Counter-Strike Training) doczekał się polskiej edycji. Kilka "biegle" posługujących się językiem angielskim osób postanowiło przetłumaczyć jego zawartość na nasz ojczysty język i tym samym pomóc osobom mającym dotychczas problemy ze zrozumieniem zawartości niniejszego serwisu. Przetłumaczone teksty - choć jeszcze niekompletne - być może pomagają, tylko komu? Zauważyć należy, że wszelkie zgromadzone obecnie na łamach rzeczonego serwisu informacje do zbyt odkrywczych nie należą. Brakuje niestety informacji dla trochę bardziej zaawansowanych graczy. Rozumieć przez to trzeba, że ów serwis zadedykowany został początkującym graczom, którzy napotykają na problemy stawiając swe pierwsze kroki w Counter-Strike'u. W tym momencie na myśl przychodzą osobnicy, których spotykamy na codzień czytając posty zamieszczane  na boardzie Sojuszu BORG. Ponadto z przykrością trzeba nadmienić, że Counter-Strike Training nie jest do końca serwisem przetłumaczonym na Język Polski. Autorzy dają niezbyt pozytywny przykład łamania wszelkich obowiązujących zasad polskiej pisowni. W wielu miejscach pojawiają się kardynalne błędy ortograficzno-gramatyczno-stylistyczne, a konkluzja z tego taka, że serwis nie uczy niczego szczególnego poza błędną (kreatywną) pisownią. Jeżeli jednak po przeczytaniu powyższych zdań znajdzie się jakiś śmiałek, któremu ból oczu niestraszny, a z podstawowymi technikami gry w Counter-Strike'a też jest na bakier, zapraszam do zapoznania się z zawartością serwisu Counter-Strike Training.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Można już grać w Codename Gordon!
Tuesday, 18 May 2004 - 03:22
Dragunov
 
Całkowicie nowa i darmowa gra platformowa dostępna dla wszystkich użytkowników systemu Steam, która nosi tytuł Codename Gordon (vide news Zszywacza Codename Gordon) czeka już na graczy. Po trwającym kilka ostatnich dni okresie, w którym to można ją było jedynie pobrać, dziś stała się całkowicie grywalna.

Dla przypomnienia: Codename Gordon to gra zręcznościowa 2D widziana z bocznej perspektywy. Jej akcja rozgrywa się w realiach obu części gry Half-Life. Autorzy obiecują mnóstwo ciekawych poziomów, liczne łamigłówki do rozwiązywania i przeciwników znanych z trójwymiarowego świata HF'a. Warto dodać, że Codename Gordon jest grą prostą, choć bardzo atrakcyjną i ciekawie zaprojektowaną. Poza zręcznościowym charakterem spotkamy się w niej z dużą dawką humoru, łatwo będzie można także odnalźć wiele elementów znanych fanom gry Half-Life (dźwięki, przeciwnicy, bronie, itp.). Bardzo miło słucha się także głównego wątku muzycznego z wplecionymi kwestiami mówionymi znanymi z pierwszej części przygód Gordona Freemana. Niewątpliwie jest to gra, która może stanowić alternatywę dla osób czujących znudzenie ciągłym graniem w inne pozycje oferowane przez system Steam, lub po prostu chcącym zagrać w coś prostego i przyjemnego zarazem.

 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Policjanci i złodzieje (HL2)
Monday, 17 May 2004 - 13:51
Zszywa3
 
Niemieccy policjanci mogą sobie pogratulować - nie tylko udało im się złapać autora wirusa Sasser, lecz również położyli swoje łapki na człowieku, który jest bezpośrednio odpowiedzialny za kradzież kodu źródłowego następnej części Half-Life'a. Jegomość ten, niejaki Axel G. (ksywka Ago), stworzył program Phatbot, którego jednym z zastosowań było wykradanie danych z atakowanego komputera. Wśród licznych dowodów obciążających naszego podkradacza jest zapis rozmowy, która odbyła się w dniu dokonania tego niecnego czynu. Na razie Axel G. został pozbawiony paszportu i zabroniono mu opuszczania kraju, lecz z pewnością na tym cała sprawa się nie zakończy.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Counter-Strike 2D
Sunday, 16 May 2004 - 13:10
Zszywa3
 

W oczekiwaniu na Codename Gordon, który miał być dostępny wkrótce (ale niestety wciąż go nie ma), mam dla Was inną, równie ciekawą, propozycję: Counter-Strike2D. Cóż to takiego? Jak sama nazwa wskazuje jest to CS, lecz nie taki zwykły, bo w dwóch wymiarach - akcję obserwujemy z lotu ptaka. Mamy do wyboru grę online oraz pojedynek z botami. Dostępnych jest sporo mapek znanych ze starszego, trójwymiarowego brata oraz edytor pozwalający tworzyć nowe areny do walki.

Sama gra wygląda trochę inaczej, chociaż do widoku z góry można się szybko przyzwyczaić. Tak jak w "zwykłym" CS'ie dostępne są te same rodzaje broni, skiny, komendy. Buymenu wygląda tak samo, można nawet narysować własne spraylogo. Zapraszam do ściągania (gra waży około 4.5 MB) i fragowania.

 
 
::::: Komentarze [ 9 ] :::::
 
Skin do WMP 9 Series
Sunday, 16 May 2004 - 09:29
tofif
 



Przeglądając dzisiaj serwisy internetowe natknąłem się na dość ciekawy skin w stylu Half-Life 2. Wyżej ukazany skin przeznaczony jest do Windows Media Player 9 Series. Oczywiście znajdzie się on w dziale "upiększ komputer".  Pobrać go możemy ze strony microsoftu.
 
 
::::: Komentarze [ 8 ] :::::
 
Nowe trailery Half-Life 2 & Counter-Strike
Thursday, 13 May 2004 - 15:30
Dragunov
 

Drugi dzień targów E3 2004 dostarczył graczom wiele atrakcji i mocnych wrażeń. Nasz serwis oczywiście najbardziej interesują informacje na tematy pokrewne grom Counter-Strike i Half-Life 2, a tych - daję słowo - nie zabrakło. Nastąpiło to, o czym wspominano wielokrotnie w przeszłości - Gabe Newell zaprezentował kolejny (oczywiście zupełnie nowy) trailer Half-Life 2. Nie chcę psuć smaku, dlatego nie napiszę dokładnie co tym razem widzowie mieli okazję zobaczyć, dodam jedynie, że we wspomnianym filmie postawiono głównie na akcję, a troszkę mniej czasu poświęcono sprawom technicznym. Prezentację filmu rozpoczynał i kończył - jak to już jest w zwyczaju - tajemniczy i ironicznie spoglądający na widzów ze sporego ekranu G-Man. Po zaprezentowaniu trailera dotyczącego gry Half-Life 2 postanowiono pokazać coś jeszcze... Gabe Newell przedstawił kolejny trailer, tym razem ukazujący nowe oblicze Counter-Strike'a. Okazuje się, że druga część Half-Life'a będzie zawierała zuełnie nową, przekonwertowaną i dopieszczoną graficznie wersję Counter-Strike'a. Nie będzie to jednak Counter-Strike 2, a "zwyczajny" CS działający na "silniku" Source. Drugi z filmów również przedstawia się rewelacyjnie (vide nowy wygląd i efekty na mapie de_aztec). To po prostu trzeba zobaczyć. 

Oba filmy niestety nie są  najlepszej jakości, a w dodatku nagrane zostały amatorską kamerą. Sam plik zajmuje nieco ponad 34 MB i jest do pobrania stąd. Obowiązkowa pozycja dla każdego fana oczekującego na premierę Half-Life'a 2 i nowego Counter-Strike'a.

UPDATE:

W sieci znaleźć już można znacznie lepszy pod względem jakości trailer, który pokazywał sceny z gry Counter-Strike Source. Plik można pobrać stąd (42,8 MB).
 
 
::::: Komentarze [ 12 ] :::::
 
Wystartowała oficjalna witryna Half-Life 2
Thursday, 13 May 2004 - 08:47
Dragunov
 

Koncern Vivendi Universal ogÅ‚osiÅ‚ w dniu wczorajszym, że oficjalna strona gry Half-Life 2 wreszcie otwarÅ‚a swoje podwoje. Serwis, który od dÅ‚uższego czasu byÅ‚ „w budowie”, oferuje na poczÄ…tek wszystkim zainteresowanym kilka znanych już screenshotów, trochÄ™ grafik koncepcyjnych, skin do programu Windows Media Player, trailer z ubiegÅ‚orocznych targów E3 oraz podstawowe informacje na temat gry. Najciekawsze informacje zwiÄ…zane z Half-Life 2 pojawiÄ… siÄ™ na Å‚amach oficjalnej strony już za kilka dni. Valve zamierza udostÄ™pnić bowiem na trwajÄ…cych obecnie targach E3 nowe szczegóły dotyczÄ…ce powstajÄ…cego hitu i być może nawet przybliżonÄ… i pewnÄ… datÄ™ premiery.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Codename Gordon
Wednesday, 12 May 2004 - 13:11
Zszywa3
 
Serwis Steampowered informuje, że wkrótce wszyscy klienci Steama otrzymają (prawdopodobnie za darmo) grę o wdzięcznym tytule Codename Gordon. Ma to być zręcznościówka 2D widziana z boku, a jej akcja rozgrywać się będzie w realiach Half-Life'a. Autorzy obiecują mnóstwo ciekawych poziomów, liczne łamigłówki do rozwiązywania i przeciwników znanych z trójwymiarowego świata HF'a.


Codename Gordon przygotowała niemiecka ekipa Nuclearvision Entertainment. Więcej informacji o samej grze możecie znaleźć tutaj.
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Counter-Strike 2 razem z "Radkami" X800 Pro i XT
Wednesday, 12 May 2004 - 02:29
Dragunov
 
Wprawdzie gry Half-Life 2 fizycznie nie odnotowano jeszcze w sklepach, ale znany zachodni serwis The Inquirer informuje, iż projekt ów bÄ™dzie rozwijany analogicznie do swojego poprzednika. Mianowicie w oparciu o rzeczonÄ… „dwójkÄ™” ma powstać nominalny sequel Half-Life: Counter-Strike. WedÅ‚ug ostatnich nieoficjalnych doniesieÅ„, sÅ‚ynna korporacja ATI Technologies zaplanowaÅ‚a doÅ‚Ä…czanie do kart graficznych Radeon X800 (modele: Pro i XT) specjalnego promocyjnego kuponu. Dokument ten umożliwi nabywcy konkretnego urzÄ…dzenia otrzymanie caÅ‚kowicie za darmo peÅ‚nej wersji gry Counter-Strike 2, której rynkowa premiera nastÄ…pi ponoć w drugiej poÅ‚owie bieżącego roku. Przypomnijmy, że podobny scenariusz realizowano już w przypadku produktów Radeon 9600 XT i 9800 XT (w roli głównej wystÄ…piÅ‚a wówczas wspomniana kontynuacja Half-Life).
 
 
::::: Komentarze [ 6 ] :::::
 
Abit anonsuje nowy sprzęt dla graczy
Wednesday, 12 May 2004 - 02:11
Dragunov
 
Abit zapowiedział nową serię płyt głównych oraz kart graficznych dla hardcore'owych graczy, sprzedawanych pod wspólną nazwą Fatal1ty. Nowy sprzęt na jutrzejszych targach E3 zaprezentuje trzykrotny mistrz świata z CPL, Jonathan "Fatal1ty" Wendel. Scott Thirwell, dyrektor do spraw marketingu firmy Abit powiedział, że nowe produkty firmy są ukłonem w stronę graczy i mają im przynieść najpotężniejsze systemy służące do rozrywki.
Oprócz prezentacji sprzętu, będzie można również zmierzyć się z samym Jonathanem Wendelem i wygrać 1000 USD w gotówce.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Cheating-Death 4.20.0
Tuesday, 11 May 2004 - 02:13
Dragunov
 

Po wielu dniach ciężkich prac, ekipa United Admins udostępniła nową - oznaczoną symbolem  4.20.0 - wersję klienta programu Cheating-Death. W najnowszej odsłonie tego programu pojawiły się następujące zmiany:

  • wykrywanie najnowszych cheatów
  • poprawiona współpraca z kartami graficznymi z rodziny Voodoo
  • poprawiona współpraca z pÅ‚ytami głównymi marki ASUS

Obecną werję Cheating-Deatha można pobrać ze strony United Admins, lub za pośrednictwem funkcji auto-update.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Aztec 2 już wkrótce?
Monday, 10 May 2004 - 12:20
Zszywa3
 
Narby - jeden z bardziej znanych maperów na świecie (de_aztec, de_inferno, de_vertigo i in.), kończy prace nad następcą słynnego Azteca. Z tej okazji serwis CS-Nation przeprowadził z nim krótki wywiad. Możemy się z niego dowiedzieć wielu interesujących szczegółów na temat przygotowywanej mapki oraz obejrzeć kilka screenów na zachętę. Polecam.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Counter-Strike: Condition Zero - zestaw tapet
Monday, 10 May 2004 - 02:43
Dragunov
 
Dla wszystkich osób, które chcą odpocząć od wszelkich uaktualnień i poprawek gry Counter-Strike: Condition Zero, a jednocześnie pragną zmienić wygląd swoich pulpitów, mam dobrą wiadomość. Ukazał się zestaw trzech tapet związanych tematycznie z przedmiotową grą. Tapety dostępne są w rozdzielczościach: 800x600, 1024x768, oraz 1280x1024.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Steam Client Update
Thursday, 6 May 2004 - 19:15
rain
 
Ostatnio panowie z VALVe zasypali nas masą poprawek, ale widać to jeszcze nie koniec. Wczoraj wieczorem wydano nową wersję klienta Steama. Krótkie podsumowanie zmian:
  • Ulepszono dziaÅ‚anie okna 'Monitor'
  • Zmieniono weryfikacjÄ™ e-maila
  • Usprawniono odzyskiwanie hasÅ‚a
  • Zrezygnowano z weryfikacji maila po reinstalacji
  • Naprawiono wystÄ™powanie bÅ‚edów w plikach konfiguracyjnych
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
#Only-FR, czyli Francuzi w akcji
Wednesday, 5 May 2004 - 00:04
Dragunov
 
#Only-FR to najnowsza produkcja filmowa zespołów #creative-movies i #moviemakers prezentująca w akcji wyłącznie francuskich graczy. Film ogląda się świetnie - wiele pięknych fragów, dobrze dobrana muzyka i piękne efekty graficzne to jego niewątpliwe atuty. #Only-FR zajmuje 286MB (plik skompresowany) i można go pobrać stąd.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Cheating-Death 4.19.0
Tuesday, 4 May 2004 - 23:10
rain
 

Dzisiaj światło dzienne ujrzała kolejna wersja tego programu zabezpieczającego przed oszustwami w czasie gry. Była to szybka reakcja na kolejny update Counter-Strike'a i występujące z tego powodu problemy. Przy okazji dodano wykrywanie najnowszych cheatów. Do ściągnięcia ze strony UnitedAdmins.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Kolejny Update
Tuesday, 4 May 2004 - 13:12
Zszywa3
 

Jak informuje serwis Steampowered wyszła kolejna łatka do CS'a oraz CS:CZ. Oprćcz poprawienia działania hltv we wszystkich grach opartych na Steamie wprowadza one następujące zmiany:

Counter-Strike

  • Dodano skalowany celownik wzorowany na rozdzielczoÅ›ci 1024x768
  • Poprawiono mapkÄ™ de_vertigo
  • Poprawiono ikonÄ™ headshota

Counter-Strike: Condition Zero

  • Dodano skalowany celownik wzorowany na rozdzielczoÅ›ci 1024x768
  • Udoskonalono dźwiÄ™ki broni
  • Poprawiono ikonÄ™ headshota
  • Dodano dokument tworzenia wÅ‚asnych misji
 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
Nowy dział na boardzie dyskusyjnym
Tuesday, 4 May 2004 - 12:46
tofif
 
Na naszym Boardzie Serwisu Counter - Strike'a dodałem nowe forum o nazwie Polskie Serwery. Zapraszam wszystkich do zapisywania swoich serwerów. Aktualna lista działów :

Zapraszam serdecznie do rejestrowania siÄ™.

 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^