O tym, że Warszawa jest piękna (jedynie?) nocą nie trzeba przekonywać chyba nikogo kto w niej mieszka. Po zmroku stolica żyje w zupełnie innym rytmie niż w ciągu dnia. W pub'ach trwa zabawa, na wielu budynkach rozbłyskują kolorowe neony, a niektórzy ludzie z przyjemnością wyciągają z plecaków aparaty fotograficzne, aby utrwalić jedyne w swoim rodzaju momenty i następnie pochwalić się, że my warszawiacy mamy do czynienia z Counter-Strike'em nie tylko w domach, czy kafejkach internetowych, ale nawet na ulicach. Ktoś może zapytać: jak to możliwe? Na ulicy można grać na N-Gage, czy GBA, ale przecież na te platformy póki co Counter-Strike nie został wydany i raczej nie należy się tego spodziewać. Nadal nie wiecie jak to jest możliwe? W takim razie spieszę z wyjaśnieniami. Firma Cenega Poland ma przyjemność poinformować, że trwa wielka kampania promocyjna gry Counter-Strike: Condition Zero. Na warszawskich ulicach pojawiły się już autobusy komunikacji miejskiej z wielkimi reklamami gry Counter-Strike: Condition Zero na tylnych szybach - podziwiać je można również na załączonych fotografiach. Walka z terroryzmem wymaga specjalnych środków i dlatego Cenega Poland zdecydowała się na tę ciekawą formę reklamy. Prawda, że miło jest zobaczyć na ulicach swojego miasta CS'a? Na koniec zamieszczam jeszcze cztery fotografie ukazujące wygląd wspomnianych reklam. |