Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      Weso┼éych ┼Üwi─ůt
      Unimatrix Zero powr├│...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powr├│t do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiŕcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju┐ 5898 dni
 
 
24-04-2005 CS:S - de_bora AHA
12
13-06-2004 Nowa wersja "Lodowego Świata" Karbulot
28
02-06-2004 Ciekawa mapa - de_van_gogh Karbulot
14
31-01-2005 Oficjalny start naszego serwisu FTP Karbulot
8
05-11-2004 Wie┼Ťci z serwisu LanmaniaX Karbulot
10
 
Drugi test map niestandardowych
Tuesday, 30 March 2004 - 23:59
tofif
 

Sobota, 3 kwiecień 2004 r. godz. 22.00
BORG Hub - A New World CD-Req
217.96.22.50:27020
tofif
Nieograniczony
Gramy bez hasła
 
de_heat SyRuS Mappack  
Tym razem zagramy tylko jedn─ů map─Ö, oraz ca┼éy mappack zawieraj─ůcy a┼╝ pi─Ö─ç map. Mappack SyRuS'a opisany jest par─Ö news├│w ni┼╝ej. Serdecznie zapraszam wszystkich ch─Ötnych  

 
 
::::: Komentarze [ 13 ] :::::
 
Test map - sprawozdanie
Sunday, 28 March 2004 - 00:25
Karbulot
 
W┼éa┼Ťnie przed chwil─ů zako┼äczy┼é si─Ö test mapek niestandardowych zorganizowany przez tofifa. Zagrali┼Ťmy pi─Ö─ç z sze┼Ťciu map, jednej z nich niestety nie uda┼éo si─Ö uruchomi─ç, a mianowicie de_ash. W te┼Ťcie wzi─Ö┼éy udzia┼é cztery osoby, a mianowicie tofif, matisse, AdiQ i ja. Szkoda ┼╝e by┼éo tak ma┼éo os├│b, po raz kolejny wida─ç ┼╝e aktywno┼Ť─ç wasza rozbija si─Ö tylko poprzez board dyskusyjny. Z powodu niskiej frekwencji postanowili┼Ťmy odpu┼Ťci─ç sobie walk─Ö i po┼Ťwi─Öci─ç czas na gruntowne "badanie" granych mapek. W zwi─ůzku z powy┼╝szym wszyscy grali┼Ťmy w jednym teamie, za┼Ť czas rundy zosta┼é ustawiony na 8 minut.

Pierwsza na ogie┼ä posz┼éa cs_beirut, mapa do┼Ť─ç stara. Niestety up┼éyw lat da┼é si─Ö bole┼Ťnie odczu─ç na wra┼╝eniach wizualnych. Mapa by┼éa zlepkiem rozmaitych wariacji, ka┼╝dy budynek by┼é inaczej oteksturowany. Mo┼╝na by┼éo zatem zobaczy─ç fragmenty wyci─Öte z dusta, backalley, italy i cobble. Gdzie niegdzie tekstury styka┼éy si─Ö ordynarnie sprawiaj─ůc wra┼╝enie jakby niedoko┼äczonych. Trudno mi poleca─ç t─Ö mapk─Ö do gry, jest niestety niezbyt atrakcyjna dla wymagaj─ůcego gracza.

Mapa as_cargo jest chyba najwi─Öksz─ů map─ů jak─ů widzialem w ┼╝yciu, oczywi┼Ťcie "ceesow─ů". Nawet przy 32 graczach mo┼╝na si─Ö na niej nie┼║le zgubi─ç. Niestety jej jako┼Ť─ç pozostawia wiele do ┼╝yczenia. Olbrzymie puste pomieszczenia, za┼Ť tekstury monotonne i nieciekawe wizualnie. Oczywi┼Ťcie trudno wymaga─ç aby magazyny prze┼éadunkowe by┼éy pi─Ökne, jednak autor m├│g┼é si─Ö troch─Ö wysili─ç. Statek zamiast w wodzie wisia┼é w powietrzu, za┼Ť jego tekstury to zwyk┼ée bia┼ée ┼Ťciany. Maszynownia z jednym piecem i ko┼éem z─Öbatym. Porozrzucane kontenery zia┼éy ubogo┼Ťci─ů i monotonni─ů, nie m├│wi─ůc ju┼╝ o kolorach. Widzieli┼Ťcie kiedy┼Ť zielone kontenery? Szczerze odradzam t─Ö mapk─Ö, chyba ┼╝e kto┼Ť jest masochist─ů i chce szybko zrazi─ç do ca┼éej gry. Jednym s┼éowem nuda, nuda i jeszcze raz nuda.

Kolejna mapa to as_dolomiten. Klimaty nieco znane z volare, cho─ç kolory mniej ┼╝ywe. Mapka do┼Ť─ç ma┼éa, jednak starannie wykonana. Gra┼éo si─Ö na niej ciekawie, jednak zauwa┼╝y┼éem pewiem niezno┼Ťny bug. Zadaniem CT jest doprowadzi─ç VIP-a do g├│rskiej kolejki linowej. Biegn─ů─ç drog─ů, mo┼╝na do niej dotrze─ç dos┼éownie w 10 sekund. Trudno mi ocenia─ç grywalno┼Ť─ç, jednak odnosz─Ö wra┼╝enie, ┼╝e gra na niej musi by─ç zwyk┼é─ů siekanin─ů deathmatchow─ů, a VIP najlepiej niech zostanie na respawnie i poczeka na rozw├│j wydarze┼ä :).

Mapa de_owerwork przenosi nas w klimaty Half-Life'a. Powracamy znowu do kompleks├│w Black Mesy, co sugeruje nam napis "Lambda Complex". Zagubione laboratorium w┼Ťrd ska┼é jest do┼Ťc ciekaw─ů map─ů. Niezbyt du┼╝a, jasna z pewno┼Ťci─ů musi by─ç grywalna. Nie zabawili┼Ťmy na niej zbyt d┼éugo, nie ma na niej za du┼╝o do zwiedzania, zostaje zatem to, co tygrysy lubi─ů najbardziej, czyli walka. A poniewa┼╝ nie walczyli┼Ťmy, zatem przyszed┼é czas na ostatni─ů map─Ö, czyli...

Tak, czas na cs_waterfall. Niedawno AHA rzuci┼é t─Ö map─ů w newsie. Nie b─Öd─Ö ukrywa┼é, ┼╝e to chyba naj┼éadniejsza mapa do CS-a jak─ů widzia┼éem w ┼╝yciu, a widzia┼éem naprawd─Ö niema┼éo. Mapka oczywi┼Ťcie tylko pod wersj─Ö 1.6, za spraw─ů rozmaitych "bajer├│w". Naprawd─Ö zosta┼éa wykonana niesamowicie starannie i ciekawie, pomieszczenia jak i lokalizacje na zewn─ůtrz to istny majsterszyk. Ka┼╝dy przedmiot zrobiony z dba┼éo┼Ťci─ů o szczeg├│┼éy i chocia┼╝ wiele z nich by┼éo p┼éaskimi bitmapami, zawsze si─Ö odwraca┼éy w stron─Ö gracza sprawiaj─ůc wra┼╝enie tr├│jwymiarowych. Ro┼Ťlinno┼Ť─ç jest po prostu cudowna. Je┼Ťli nie widzieli┼Ť─çie jeszcze srebrnych b┼éyszcz─ůcych przedmiot├│w w CS-ie, to w cs_waterfall z pewno┼Ťci─ů je ujrzycie. Drobny deszczyk, opary paruj─ůcego wilgotnego powietrza dope┼énia┼éy ca┼éego obrazu. Mapka tak nam zapad┼éa w serce, ┼╝e postanowi┼éem j─ů zagra─ç na kolejnym sparringu wewn─Ötrznym w BORG o kryptonimie "The Great Barrer".

Tyle o te┼Ťcie. Szkoda, ┼╝e by┼éo tak ma┼éo ludzi. Gdyby by┼éy jeszcze z 4 osoby, mogliby┼Ťmy wsp├│lnie powalczy─ç, a tak zosta┼éo nam tylko zwiedzanie map. Test by┼é naprawd─Ö ciekawy, tofif si─Ö postara┼é i mog─Ö wam ┼Ťmia┼éo powiedzie─ç: "Plujcie sobie w brody". Mam nadziej─Ö, ┼╝e na nast─Öpny test przyjdzie wi─Öcej os├│b. Nie sk┼éadajcie pustych obietnic na boardzie, po prostu... przyjd┼║cie.
 
 
::::: Komentarze [ 15 ] :::::
 
Kiedy ponownie sparring z MC?
Saturday, 27 March 2004 - 16:44
Karbulot
 
Jak zapewnie pami─Ötacie, jaki┼Ť czas temu odbyli┼Ťmy przyjacielski sparring z zaprzyja┼║nionym serwisem Mapping Center. Sparring niestety nieudany, zagrali┼Ťmy po┼éow─Ö pierwszej mapki, dalej zmuszeni byli┼Ťmy przerwa─ç walk─Ö z powodu niesamowitych lag├│w si─Ögaj─ůcych nawet czterocyfrowej liczby. Poniewa┼╝ jednak od jakiego┼Ť czasu dysponujemy ca┼ékiem zno┼Ťnym serwerem A New World, wypada┼éoby powr├│ci─ç do ponownego zorganizowania tego "pojedynku serwis├│w". Niestety, od czasu reorganizacji i nowej strony serwis Mapping Center zapad┼é w jaki┼Ť dziwny letarg, uwa┼╝am zatem ┼╝e ponowna potyczka doskonale wp┼éynie na samopoczucie obu ekip serwisu. Czy b─Ödziemy grali te same mapy czy jakie┼Ť inne ustali si─Ö w tak zwanym praniu, tymczasem prosz─Ö o zg┼éoszenia pracownik├│w obu serwis├│w w celu ustalenia sk┼éad├│w i terminu spotkania. Z g├│ry jednak lojalnie przestrzegam, serwer A New World jest przystosowany pod Steama i CS-a w wersji 1.6.
 
 
::::: Komentarze [ 7 ] :::::
 
SyRuS i jego paczka z mapami
Friday, 26 March 2004 - 23:14
matisse
 
Zestaw map wykonanych przez SyRuS-a francuskiego mapera. Czeka nas podr├│┼╝ na Cub─Ö, nocne ┼éowy, zwiedzanie starej fabryki lub te┼╝ rozgrywka na mapie przypominaj─ůcej dusta - wsz─Ödzie ten dust. Jak sam pisze s─ů to mapy o dobrej jako┼Ťci wykonania. Je┼╝eli kto┼Ť chce si─Ö o tym przekona─ç, musi wzi─ů┼Ť─ç ze sob─ů niezb─Ödny ekwipunek i zag┼é─Öbi─ç si─Ö w ten mappack.

de_san_coiba
de_old_industry0
de_olddust013
de_sad_maps
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
de_arboretum v4
Thursday, 25 March 2004 - 19:37
AHA
 
[DNv]Cross w┼éa┼Ťnie uko┼äczy┼é swoj─ů mape de_arboretum v4. Mapa przedstawia centrum szkoleniowe. Wykonana jest starannie, a ca┼éo┼Ť─ç upi─Ökszaj─ů modele PericolosO'a. O wygl─ůdzie nie ma si─Ö co rozpisywa─ç, najpro┼Ťciej obejrze─ç screeny a grywalno┼Ť─ç najlepiej sprawdzi─ç graj─ů─ç na tej mapie podczas naszych test├│w map niestandardowych.

 
 
::::: Komentarze [ 2 ] :::::
 
Nowa polska mapa de_oboz
Tuesday, 23 March 2004 - 14:42
tofif
 

Wczoraj dowiedzia┼éem si─Ö o nowo powstaj─ůcej polskiej mapce o nazwie de_oboz. Mapa przewidziana jest na 18 graczy. Autorem mapy jest nam dobrze znany kolega o nicku KayserSoze, b─ůd┼║┬á [BORG] Gandalf Bia┼éy. Po zasi─Ögni─Öciu opinii wielu fachowc├│w i przeczytaniu tutoriali, zdecydowa┼é si─Ö na stworzenie pierwszej swojej mapy. B─Öd─Ö ┼Ťledzi┼é oczywi┼Ťcie poczynania naszego kolegi w tworzeniu tej mapy i zdawa┼é Wam pe┼én─ů relacj─Ö.

Oto kilka wst─Öpnych screen├│w:

┼╗ycz─Ö koledze powodzenia w tworzeniu swojej pierwszej mapy.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Apel do polskich Maper├│w
Sunday, 21 March 2004 - 19:00
AHA
 
Jak ju┼╝ wiecie z wcze┼Ťniejszego newsa b─Ödziemy organizowa─ç testy map niestandardowych. Ja zamie┼╝am raz w miesi─ůcu testowa─ç mapy polskich maper├│w. Po te┼Ťcie wszystkie polskie mapki b─Öd─ů zrecenzowane i ocenione. Je┼╝eli b─Ödzie du┼╝o map, b─Ödziemy wybiera─ç map─Ö miesi─ůca a nast─Öpnie map─Ö roku. Wszystko zale┼╝y od tego jak bardzo si─Ö zaanga┼╝ujecie i jak du┼╝o b─Ödzie powstawa─ç map.

Kolejna propozycja dotyczy wsp├│┼épracy z naszym serwisem w roli newsmena, recenzenta czy osoby pisz─ůcej poradniki. Wymagamy tylko znajomo┼Ťci tematu.

Zapraszam Was do nadsyłania swoich produkcji oraz zgłoszeń o współpracy na mój adres e-mail: ahrycyk@o2.pl

Poka┼╝my ┼╝e w Polsce powstaj─ů dobre mapy.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Pierwszy test map niestandardowych
Sunday, 21 March 2004 - 12:04
tofif
 

Sobota, 27 marzec 2004 r. godz. 22.00
BORG Hub - A New World CD-Req
217.96.22.50:27020
tofif
Nieograniczony
Gramy bez hasła
 
cs_waterside de_overwork de_ash
cs_beirut as_cargo as_dolomiten
Gramy sze┼Ť─ç map, mi─Ödzy innymi wspania┼é─ů stworzon─ů specjalnie na potrzeby CS 1.6 cs_waterside, o kt├│rej niedawno pisa┼é AHA. Serdecznie zapraszam wszystkich ch─Ötnych do testowania map.  

 
 
::::: Komentarze [ 4 ] :::::
 
de_waterside
Friday, 12 March 2004 - 22:55
AHA
 
MayheM uko┼äczy┼é w┼éa┼Ťnie swoja trzeci─ů map─Ö de_waterside. Mapa przedstawia po┼éo┼╝on─ů w g├│rach will─Ö. Jak ju┼╝ widzicie po screnach mapa jest do CS 1.6 z racji warunk├│w pogodowych. Mapa przedstawia si─Ö bardzo ciekawie i jest to z pewno┼Ťcia zas┼éuga u┼╝ycia wielu modeli i ciekawych tekstur. Archiwum zajmuje a┼╝ 13,7 MB ale my┼Ťl─Ö, ┼╝e warto si─Ö bli┼╝ej zapozna─ç z t─ů map─ů.


Je┼╝eli chcecie pozna─ç wcze┼Ťniejsze produkcje MayheM'a to zapraszam na jego stron─Ö domow─ů.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Nowe ikonki news├│w w serwisie map
Friday, 5 March 2004 - 03:48
Karbulot
 
Par─Ö dni temu dokona┼éem wymiany ikonek newsowych oraz liftingu nieco topornego layoutu w serwisie Counter Strike. Napisa┼éem tam, ┼╝e takie zmiany czekaj─ů nasze wszystkie serwisy. Tym samym z przyjemno┼Ťci─ů informuj─Ö, ┼╝e serwis map niestandardowych doczeka┼é si─Ö podobnego od┼Ťwie┼╝enia. Opr├│cz nowych ikon i poprawionego wzoru nag┼é├│wk├│w news├│w, dosz┼éo tak┼╝e 5 nowych ikonek tematycznych, a mianowicie ankiety, poszukiwania os├│b do wsp├│┼épracy, multimedia maperskie, informacje o nowych pakietach tekstur itp. oraz informacje o rozmaitych poradnikach dla maper├│w. Bannerek serwisu maperskiego tak┼╝e doczeka si─Ö wymiany na podobnie stylizowany co w serwisie Counter Strike'a.

Je┼Ťli chodzi o pozosta┼ée trzy serwisy, to b─Öd─ů one niestety musia┼éy troch─Ö poczeka─ç na podobne zmiany. Musz─Ö bowiem nadgoni─ç nieco zaleg┼éo┼Ťci w budowaniu serwisu CS-a. My┼Ťl─Ö jednak, ┼╝e za nied┼éugo zobaczycie nowe newsy w serwisach Przymierza, Serwer├│w i Star Trek.
 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
Nowa polska mapa
Tuesday, 2 March 2004 - 20:02
AHA
 
Wiosna si─Ö zbli┼╝a a wraz z ni─ů coraz wi─Öcej polskich produkcji. Wiele jeszcze jest w fazie tworzenia ale niejaki Caleb wk┼éa┼Ťnie sko┼äczy┼é swoj─ů najnowsz─ů map─Ö de_overwork. Jak zobaczycie na screenach akcja toczy si─Ö w laboratorium, ca┼éo┼Ť─ç utrzymana jest w klimacie HalfLife. Je┼╝eli chcecie pozna─ç starsze produkcje Caleba, to zapraszam na jego stron─Ö domow─ů a de_overwork ┼Ťci─ůgniecie z tego miejsca.

 
 
::::: Komentarze [ 3 ] :::::
 
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^