Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8035 dni
 
 
Test map - sprawozdanie
Sunday, 28 March 2004 - 00:25
Karbulot

Właśnie przed chwilą zakończył się test mapek niestandardowych zorganizowany przez tofifa. Zagraliśmy pięć z sześciu map, jednej z nich niestety nie udało się uruchomić, a mianowicie de_ash. W teście wzięły udział cztery osoby, a mianowicie tofif, matisse, AdiQ i ja. Szkoda że było tak mało osób, po raz kolejny widać że aktywność wasza rozbija się tylko poprzez board dyskusyjny. Z powodu niskiej frekwencji postanowiliśmy odpuścić sobie walkę i poświęcić czas na gruntowne "badanie" granych mapek. W związku z powyższym wszyscy graliśmy w jednym teamie, zaś czas rundy został ustawiony na 8 minut.

Pierwsza na ogień poszła cs_beirut, mapa dość stara. Niestety upływ lat dał się boleśnie odczuć na wrażeniach wizualnych. Mapa była zlepkiem rozmaitych wariacji, każdy budynek był inaczej oteksturowany. Można było zatem zobaczyć fragmenty wycięte z dusta, backalley, italy i cobble. Gdzie niegdzie tekstury stykały się ordynarnie sprawiając wrażenie jakby niedokończonych. Trudno mi polecać tę mapkę do gry, jest niestety niezbyt atrakcyjna dla wymagającego gracza.

Mapa as_cargo jest chyba największą mapą jaką widzialem w życiu, oczywiście "ceesową". Nawet przy 32 graczach można się na niej nieźle zgubić. Niestety jej jakość pozostawia wiele do życzenia. Olbrzymie puste pomieszczenia, zaś tekstury monotonne i nieciekawe wizualnie. Oczywiście trudno wymagać aby magazyny przeładunkowe były piękne, jednak autor mógł się trochę wysilić. Statek zamiast w wodzie wisiał w powietrzu, zaś jego tekstury to zwykłe białe ściany. Maszynownia z jednym piecem i kołem zębatym. Porozrzucane kontenery ziały ubogością i monotonnią, nie mówiąc już o kolorach. Widzieliście kiedyś zielone kontenery? Szczerze odradzam tę mapkę, chyba że ktoś jest masochistą i chce szybko zrazić do całej gry. Jednym słowem nuda, nuda i jeszcze raz nuda.

Kolejna mapa to as_dolomiten. Klimaty nieco znane z volare, choć kolory mniej żywe. Mapka dość mała, jednak starannie wykonana. Grało się na niej ciekawie, jednak zauważyłem pewiem nieznośny bug. Zadaniem CT jest doprowadzić VIP-a do górskiej kolejki linowej. Biegnąć drogą, można do niej dotrzeć dosłownie w 10 sekund. Trudno mi oceniać grywalność, jednak odnoszę wrażenie, że gra na niej musi być zwykłą siekaniną deathmatchową, a VIP najlepiej niech zostanie na respawnie i poczeka na rozwój wydarzeń :).

Mapa de_owerwork przenosi nas w klimaty Half-Life'a. Powracamy znowu do kompleksów Black Mesy, co sugeruje nam napis "Lambda Complex". Zagubione laboratorium wśrd skał jest dośc ciekawą mapą. Niezbyt duża, jasna z pewnością musi być grywalna. Nie zabawiliśmy na niej zbyt długo, nie ma na niej za dużo do zwiedzania, zostaje zatem to, co tygrysy lubią najbardziej, czyli walka. A ponieważ nie walczyliśmy, zatem przyszedł czas na ostatnią mapę, czyli...

Tak, czas na cs_waterfall. Niedawno AHA rzucił tę mapą w newsie. Nie będę ukrywał, że to chyba najładniejsza mapa do CS-a jaką widziałem w życiu, a widziałem naprawdę niemało. Mapka oczywiście tylko pod wersję 1.6, za sprawą rozmaitych "bajerów". Naprawdę została wykonana niesamowicie starannie i ciekawie, pomieszczenia jak i lokalizacje na zewnątrz to istny majsterszyk. Każdy przedmiot zrobiony z dbałością o szczegóły i chociaż wiele z nich było płaskimi bitmapami, zawsze się odwracały w stronę gracza sprawiając wrażenie trójwymiarowych. Roślinność jest po prostu cudowna. Jeśli nie widzieliśćie jeszcze srebrnych błyszczących przedmiotów w CS-ie, to w cs_waterfall z pewnością je ujrzycie. Drobny deszczyk, opary parującego wilgotnego powietrza dopełniały całego obrazu. Mapka tak nam zapadła w serce, że postanowiłem ją zagrać na kolejnym sparringu wewnętrznym w BORG o kryptonimie "The Great Barrer".

Tyle o teście. Szkoda, że było tak mało ludzi. Gdyby były jeszcze z 4 osoby, moglibyśmy wspólnie powalczyć, a tak zostało nam tylko zwiedzanie map. Test był naprawdę ciekawy, tofif się postarał i mogę wam śmiało powiedzieć: "Plujcie sobie w brody". Mam nadzieję, że na następny test przyjdzie więcej osób. Nie składajcie pustych obietnic na boardzie, po prostu... przyjdźcie.
 
 
  Karbulot

2004-04-02 01:23:34


Tym sposobem odkryles buga w Internet Explorerze. Bo kod jest poprawny. jakims dziwnym cudem nie czyta spacji pomiedzy wykrzyknikami i znakami zapytania.
 
  Karbulot

2004-03-31 01:34:10


Holy od 2 dni nieuchwytny. Widac czegos nie wzial pod uwage. Jak go zlapie to mu powiem, zeby przejrzal skrypt pod katem wstawiania dlugich linii znakow specjalnych, bo normalne litery sa zrobione dobrze. Chyba, ze zrobil tylko serwis CS-a, a map nie ruszal.
 
  tofif

2004-03-29 13:21:17


tym wlasnie spopsobem odkrylem blad na stronie :)
 
  tofif

2004-03-29 13:18:14


czy Ty wiesz po co jest TEST MAP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!?????????????????????????????
??????????????????????????????????????
rotfl :)))
Przejrzalem ten mappack Syrusa hmm te mapy jakies nie tego sa, obawiam sie co do ich testow - poprostu nuda, chociaz jedna jest z diablami nawet sie wystraszylem na niej, ciarki mi przechodzily :))
 
  [BUC]Latwy_Cel

2004-03-28 23:48:48


Szkoda ze nie moglem uczestniczyc ... ale tak jak podalem na forum wyniklo to niezaleznie od moich checi :(
 
  Karbulot

2004-03-28 21:32:24


Chcesz najpierw mapke opanowac a potem na niej grac. A test mapek pomaga w ich poznaniu. Chyba ze wolisz poznawac samotnie po lanie.
 
  Zszywa3

2004-03-28 19:58:53


Nie jestem zadna statsa i nigdy takowa nie bylem. Ale nie lubie dostawac w tylek, ambitny jestem chlopak :D. Moze troche sie pomylilem co do testowania mapek. Po ostatnim sparze borgowym, ktory mi sie nie podobal z powodu lagow i mapek (jednak wole najpierw mapke opanowac, a potem na niej grac a nie odwrotnie), mam zle skojarzenia. Jesli na testach mapek jest total loooz i fajna atmosferka, to moze next time sie pojawie, zeby wspolnie popajacowac :D.
 
  koOmbinerQa

2004-03-28 17:56:13


w testach jest najlepsze, takie wciskanie siÄ™ w kÄ…ty i zabijanie :] to coÅ› podobnego do tego jak siÄ™ samemu wysadza granatem :]
pozdro dla Camela z którym często sie wysadzałem swego czasu :D
 
  Karbulot

2004-03-28 17:00:23


Statsa jestes i tyle. Nie liczy sie dla ciebie dobra zabawa i odkrywanie nowych map, tylko miejsce w tabeli. A przeciez na testach map gra jest zupelnie inna. Czasem jest tak, ze skaczemy w jakas przepasc czy zabijamy wzajemnie celowo aby zobaczyc co sie stanie. Na Waterfall fajnie sie skakalo z mostu wiszacego w przepasc z powodu niesamowitych wrzaskow. Na Cargo skakalismy pod statek. Na innych mapach skacze sie gdzies aby zobaczyc czy da rade tam wskoczyc, co sie czesto konczy smiercia. Z twoim podejsciem do sprawy ty bys nigdzie nie skakal w obawie o cenne punkty.
 
  koOmbinerQa

2004-03-28 16:37:48


nie wyrobiłem, byłam na urodzinkach u brachola :] a po nich byłem mocno zmęczony i nie dałem rady :(
Zszywa przecież nie o wyniki chodzi :] ale rzeczywiście niektórzy nie mogą przeboleć że są ostatni w tabeli :P ja np na ostatnim sparze byłem the last men standing :D :D hheeh i fajnie było.
 
  Zszywa3

2004-03-28 16:20:59


zrazilem sie szczerze mowiac do map niestandardowych :|. Mapa, ktorej sie nie zna + zlagowany serw = kurwica i nerwy w strzepach. No, chyba ze sie lubi byc ostatnim w tabeli wynikow, a ja za czyms takim nie przepadam :p.
 
  Vigee

2004-03-28 13:10:07


mamy z adim jednego kompa - tak to bym pogral z wami :)
 
  matisse

2004-03-28 12:17:07


niech zaluje,
 
  KayserSoze

2004-03-28 03:44:32


szkoda ze nie moglem byc, ale gralem mecze z nowym kalnem :)
jaies testy czy cos takiego o_0 ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo - nastepnym razem bede na bank.....
 
  tofif

2004-03-28 03:39:45


bylo super, na nastepny test moge Wam tylko powiedziec iz bedziemy testowc mappack Syrusa plus de_ash oczywiscie.
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^