BORG ma ju┐ 5835 dni
 
 
  Valve Hammer Editor 3.4  
 
G┼é├│wne narz─Ödzie do tworzenia map na silniku Half Life opracowane przez Valve. Zatem w naszym przypadku doskonale nadaje si─Ö do Counter Strike. Wcze┼Ťniejsze wersje tego programu nosi┼éy nazw─Ö WorldCraft. Obs┼éuga programu tylko na pocz─ůtku mo┼╝e wydawa─ç si─Ö skomplikowana. VHE na funkcje pozwalaj─ůce na robienie i edycji─Ö bry┼é, na oteksturowanie stworzonych bry┼é, jak r├│wnie┼╝ szereg opcji do nadawania specyficznych w┼éa┼Ťciwo┼Ťci naszym mapom. Program absolutnie niezb─Ödny. Osoby kt├│re lepiej czuj─ů si─Ö w programach z j─Özykiem polskim, polecam ┼Ťci─ůgniecie ┼éatki spolszczaj─ůcej VHE.

 
  WYMAGANE  
ŚREDNIO TRUDNA
2 MB
AHA
  ┼üatka spolszczaj─ůca VHE 3.4  
 
┼üatka spolszczaj─ůca oryginalny program Valve Hammer Editor. Instalacja ┼éatki nale┼╝y do prostych czynno┼Ťci. Autorem tego pakietu jest Peter (worldcraft@halflife.pl).

 
  OPCJONALNE  
ŁATWA
650 KB
AHA
 
  Zoner's Half-Life Tools 2.5.3 built 17  
 
Jest to pakiet kompilator├│w znacznie wydajniejszych i znacznie lepszych od oryginalnych przygotowanych przez Valve. Nie do┼Ť─ç, ┼╝e s─ů szybsze to posiadaj─ů szereg przydatmych funkcji jak chocia┼╝by mo┼╝liwo┼Ť─ç u┼╝ywania tekstur HINT,SKIP (poprawiaj─ůcych r_speeds mapy) czy te┼╝ wsp├│lnej kompilacji przez kilka komputer├│w w sieci (przydatne gdy nasz projekt jest ogromny). Ten pakiet kompilator├│w jest niezb─Ödny bez wzgl─Ödu na posiadan─ů wiedz─Ö o mapowaniu. Pocz─ůtkuj─ůcym maperom kompilatory poprawi─ů wi─Ökszo┼Ť─ç drobnych b┼éed├│w a zaawansowani u┼╝ytkownicy skorzystaj─ů z dodatkowych opcji.

 
  WYMAGANE  
ŚREDNIO TRUDNA
150 KB
AHA
 
  HalfLife-CS-Expert-FGD 0.7.5  
 
Oryginalne pliki definiuj─ůce typ gry. Dzi─Öki temu pakietowi nasz VHE przeradza si─Ö w narz─Ödzie do tworzenia map do gry Counter-Strike. To w┼éa┼Ťnie w pliku fgd umieszczone s─ů wszystkie charakterystyczne elementy dla CS, dzi─Öki temu zabiegowi w prosty spos├│b (zamieniaj─ůc tylko plik fgd w ustawieniach VHE) mo┼╝emy dokona─ç upgradu VHE tak by tworzy─ç mapy do najnowszych wersji CSa.

 
  WYMAGANE  
ŁATWA
242 KB
AHA
 
  HalfLife-CS-Expert-FGD PL 0.7.6 beta  
 
Pliki definiuj─ůce typ gry zmodernizowane przez Petera (worldcraft@halflife.pl) tak by wszystkie atrybuty byt├│w by┼éy po polsku. Polecam dla os├│b nie znaj─ůcych angielskiego. Z t┼éumaczeniami jest tak jak z kobietami. Wierne nie s─ů pi─Ökne a pi─Ökne nie s─ů wierne, wi─Öc czasem nie bardzo wiadomo co oznacza dany atrybut.

 
  OPCJONALNE  
ŁATWA
116 KB
AHA
 
  Wally 1.55b  
 
Program do edycji oraz tworzenia tekstur. Doskonale nadaje si─Ö do tworzenia w┼éasnych zestaw├│w tekst├│r w postaci plik├│w wad. Program praktycznie niezb─Ödny dla osoby chc─ůcej wykorzysta─ç przy budowie mapy w┼éasne tekstury. Strona domowa programu - http://home.telefragged.com/wally/index.shtml.

 
  DLA ┼ÜR. ZAAWANS.  
ŚREDNIO TRUDNA
1.1 MB
AHA
  ┼üatka spolszczaj─ůca Wally  
 
┼üatka spolszczaj─ůca oryginalny program Wally. P rzygotowana bardzo dobrze. Polecam zainstalowanie. Praca z Wallym staje si─Ö ┼éatwiejsza. Autorem spolszczenia jest Peter (worldcraft@halflife.pl).

 
  OPCJONALNE  
ŁATWA
950 KB
AHA
 
  CS-Expert-TOM-FGD 0.7.9.3b  
 
Przerobione przez Tommego pliki definicji gry, przeznaczone do VHE 3.3 b─ůd┼║ VHE 3.4. Plik jest w wersji beta, jednak ma jedn─ů istotn─ů cech─Ö a mianowicie pozwala wykorzysta─ç nowe efekty jakie pojawi┼éy si─Ö w CS 1.6 Do nowych efekt├│w nale┼╝─ů mi─Ödzy innymi warunki pogodowe tak jak ┼Ťnieg czy deszcz. Dosz┼éy te┼╝ nowe rodzaje broni, jednak mi z tym plikiem fgd nie uda┼éo si─Ö u┼╝y─ç tych broni na mapie pomimo tego, ┼╝e s─ů widoczne w VHE s─ů na li┼Ťcie. Plik polecam osobom, kt├│re ju┼╝ chc─ů tworzy─ç mapy do nowego CSa, szczeg├│lnie osobom kt├│re chc─ů stworzy─ç deszcz lub ┼Ťnieg.

 
  OPCJONALNE  
ŁATWA
164 KB
AHA
 
  HLMCT 1.3  
 
Half-Life Map Compiling Tool jest programem przygotowanym przez polskich maper├│w - Bodek i _MaTT_ i jest to narz─Ödzie wspomagaj─ůce dzia┼éanie pakietu Zoner's Half- Life Tools, czyli narz─Ödzi kompilacyjnych dla map do gry Half-Life. Jego dzia┼éanie polega na generowaniu plik├│w wsadowych .bat z opcjami okre┼Ťlonymi przez u┼╝ytkownika i uruchamianiu ich, przez co rozpoczyna si─Ö proces kompilacji map. HLMCT posiada interfejs GUI, co zdecydowanie u┼éatwi┼éa i przyspiesza budow─Ö pliku bat. Obs┼éuga jest intuicyjna i nikomu nie powinna sprawi─ç problem├│w. W wi─Ökszo┼Ťci przypadk├│w wystarczy "odhaczy─ç" po┼╝─ůdane funkcje albo ustawi─ç suwaki w odpowiednim po┼éo┼╝eniu. Opis bardziej zaawansowanych funkcji znajdziecie w Pomocy do┼é─ůczonej do programu.

 
  OPCJONALNE  
ŁATWA
441 KB
AHA
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^