BORG ma ju 8195 dni
 
 
  Valve Hammer Editor 3.4  
 
Główne narzędzie do tworzenia map na silniku Half Life opracowane przez Valve. Zatem w naszym przypadku doskonale nadaje się do Counter Strike. Wcześniejsze wersje tego programu nosiły nazwę WorldCraft. Obsługa programu tylko na początku może wydawać się skomplikowana. VHE na funkcje pozwalające na robienie i edycjię brył, na oteksturowanie stworzonych brył, jak również szereg opcji do nadawania specyficznych właściwości naszym mapom. Program absolutnie niezbędny. Osoby które lepiej czują się w programach z językiem polskim, polecam ściągniecie łatki spolszczającej VHE.

 
  WYMAGANE  
ŚREDNIO TRUDNA
2 MB
AHA
  Łatka spolszczająca VHE 3.4  
 
Łatka spolszczająca oryginalny program Valve Hammer Editor. Instalacja łatki należy do prostych czynności. Autorem tego pakietu jest Peter (worldcraft@halflife.pl).

 
  OPCJONALNE  
ŁATWA
650 KB
AHA
 
  Zoner's Half-Life Tools 2.5.3 built 17  
 
Jest to pakiet kompilatorów znacznie wydajniejszych i znacznie lepszych od oryginalnych przygotowanych przez Valve. Nie dość, że są szybsze to posiadają szereg przydatmych funkcji jak chociażby możliwość używania tekstur HINT,SKIP (poprawiających r_speeds mapy) czy też wspólnej kompilacji przez kilka komputerów w sieci (przydatne gdy nasz projekt jest ogromny). Ten pakiet kompilatorów jest niezbędny bez względu na posiadaną wiedzę o mapowaniu. Początkującym maperom kompilatory poprawią większość drobnych błedów a zaawansowani użytkownicy skorzystają z dodatkowych opcji.

 
  WYMAGANE  
ŚREDNIO TRUDNA
150 KB
AHA
 
  HalfLife-CS-Expert-FGD 0.7.5  
 
Oryginalne pliki definiujące typ gry. Dzięki temu pakietowi nasz VHE przeradza się w narzędzie do tworzenia map do gry Counter-Strike. To właśnie w pliku fgd umieszczone są wszystkie charakterystyczne elementy dla CS, dzięki temu zabiegowi w prosty sposób (zamieniając tylko plik fgd w ustawieniach VHE) możemy dokonać upgradu VHE tak by tworzyć mapy do najnowszych wersji CSa.

 
  WYMAGANE  
ŁATWA
242 KB
AHA
 
  HalfLife-CS-Expert-FGD PL 0.7.6 beta  
 
Pliki definiujące typ gry zmodernizowane przez Petera (worldcraft@halflife.pl) tak by wszystkie atrybuty bytów były po polsku. Polecam dla osób nie znających angielskiego. Z tłumaczeniami jest tak jak z kobietami. Wierne nie są piękne a piękne nie są wierne, więc czasem nie bardzo wiadomo co oznacza dany atrybut.

 
  OPCJONALNE  
ŁATWA
116 KB
AHA
 
  Wally 1.55b  
 
Program do edycji oraz tworzenia tekstur. Doskonale nadaje się do tworzenia własnych zestawów tekstór w postaci plików wad. Program praktycznie niezbędny dla osoby chcącej wykorzystać przy budowie mapy własne tekstury. Strona domowa programu - http://home.telefragged.com/wally/index.shtml.

 
  DLA ŚR. ZAAWANS.  
ŚREDNIO TRUDNA
1.1 MB
AHA
  Łatka spolszczająca Wally  
 
Łatka spolszczająca oryginalny program Wally. P rzygotowana bardzo dobrze. Polecam zainstalowanie. Praca z Wallym staje się łatwiejsza. Autorem spolszczenia jest Peter (worldcraft@halflife.pl).

 
  OPCJONALNE  
ŁATWA
950 KB
AHA
 
  CS-Expert-TOM-FGD 0.7.9.3b  
 
Przerobione przez Tommego pliki definicji gry, przeznaczone do VHE 3.3 bądź VHE 3.4. Plik jest w wersji beta, jednak ma jedną istotną cechę a mianowicie pozwala wykorzystać nowe efekty jakie pojawiły się w CS 1.6 Do nowych efektów należą między innymi warunki pogodowe tak jak śnieg czy deszcz. Doszły też nowe rodzaje broni, jednak mi z tym plikiem fgd nie udało się użyć tych broni na mapie pomimo tego, że są widoczne w VHE są na liście. Plik polecam osobom, które już chcą tworzyć mapy do nowego CSa, szczególnie osobom które chcą stworzyć deszcz lub śnieg.

 
  OPCJONALNE  
ŁATWA
164 KB
AHA
 
  HLMCT 1.3  
 
Half-Life Map Compiling Tool jest programem przygotowanym przez polskich maperów - Bodek i _MaTT_ i jest to narzędzie wspomagające działanie pakietu Zoner's Half- Life Tools, czyli narzędzi kompilacyjnych dla map do gry Half-Life. Jego działanie polega na generowaniu plików wsadowych .bat z opcjami określonymi przez użytkownika i uruchamianiu ich, przez co rozpoczyna się proces kompilacji map. HLMCT posiada interfejs GUI, co zdecydowanie ułatwiła i przyspiesza budowę pliku bat. Obsługa jest intuicyjna i nikomu nie powinna sprawić problemów. W większości przypadków wystarczy "odhaczyć" pożądane funkcje albo ustawić suwaki w odpowiednim położeniu. Opis bardziej zaawansowanych funkcji znajdziecie w Pomocy dołączonej do programu.

 
  OPCJONALNE  
ŁATWA
441 KB
AHA
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^