Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      Weso┼éych ┼Üwi─ůt
      Unimatrix Zero powr├│...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powr├│t do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiŕcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju┐ 6019 dni
 
 
24-04-2005 CS:S - de_bora AHA
12
13-06-2004 Nowa wersja "Lodowego Świata" Karbulot
28
02-06-2004 Ciekawa mapa - de_van_gogh Karbulot
14
31-01-2005 Oficjalny start naszego serwisu FTP Karbulot
8
05-11-2004 Wie┼Ťci z serwisu LanmaniaX Karbulot
10
 
Konkurs 52h
Friday, 27 August 2004 - 19:26
AHA
 

Jeszcze nie przebrzmiay echa po konkursie maperskim przygotowanym przez counter-strike.pl a tu counter-strike.de wraz z PC-Action, DieDoppelnullen organizuj─ů 52 godzinny konkurs maperski. Udzia┼é w konkursie mo┼╝e wzi─ů┼Ť─ç ka┼╝dy zar├│wno profesjonalista jak i amator.

Zasady konkursu:

- wykonanie mapy w ci─ůgu 52 godzin - start 3 wrzesie┼ä godz. 18 zako┼äczenie 5 wrzesie┼ä godz. 20 (po tym czasie nie beda przyjmowane mapy)

- mapę wykonujemy na zadany temat (podany będzie po rozpoczęciu konkursu na stronie -  clan00.de lub counter-strike.de ) oraz z materiaów zawartych w specjalnym packu (38 MB) - którego pobieramy po rozpoczęciu

- gotow─ů map─Ö (archiwum .zip) wysy┼éamy na┬á52h@clan00.de

Blisko 2 lata temu odbywala sie pierwsza edycja tego konkursu, wówczas polskie mapy (de_52basque de_52_loser) nie weszły do pierwszej 10, jednak mam nadzieję, że tym razem polskiemu maperowi to się uda. Trzymam kciuki albo nie... biorę się do mapowiania :)

 
 
::::: Komentarze [ 5 ] :::::
 
Czasy staro┼╝ytnego Egiptu - de_pharaoh
Tuesday, 17 August 2004 - 11:11
Karbulot
 
Dwa dni temu serwis LanmaniaX zaprezentowa┼é now─ů map─Ö o nazwie de_pharaoh autorststwa mapera o nicku Fi3nD. Powiem szczerze, ┼╝e kiedy ujrza┼éem screeny z tej mapy jak najpr─Ödzej postanowi┼éem j─ů przetestowa─ç. Zaciekawi┼éa mnie przede wszystkim tematyka tej mapki, albowiem jej realia oparte s─ů na do┼Ť─ç popularnym i chwytnym gatunku map gdzie akcja dzieje si─Ö w rozmaitych ruinach staro┼╝ytnych miast. Mapy takie jak de_luxor czy de_centurion nie zawiod┼éy naszych nadziei - s─ů jasne, rozbudowane i niesamowicie grywalne. Dlatego ujrzawszy de_pharaoh s─ůdzi┼éem, ┼╝e czeka nas kolejna gratka w tym gatunku, zreszt─ů rzu─çcie okiem na screeny poni┼╝ej:


Niestety, ale pobiegawszy na mapie srodze si─Ö zawiod┼éem. Owszem jest jasna, ┼éadna i rozbudowana, tekstury za┼Ť wysokiej jako┼Ťci. Pharaoh czyli Faraon, zatem czasy staro┼╝ytnego Egiptu a raczej wykopaliska na tych terenach. Mapa jednak posiada dwie zasadnicze wady. Po pierwsze jest niesamowicie rozbudowana i ogromna, co gwarantuj─Ö rozrywk─Ö na poziomie tylko przy maksymalnej ilo┼Ťci graczy. Ogrom mapki mo┼╝naby wprawdzie przebole─ç, ale... No w┼éa┼Ťnie, jest jedno "ale". Ot├│┼╝ na mapce nie u┼Ťwiadczycie zbyt wielu otwartych przestrzeni. Cztery placyki z bs-ami i respawnami porozrzucane po rogach mapy, za┼Ť sama mapa sk┼éada si─Ö z sieci korytarzy, kolejnych korytarzy i jeszcze wi─Ökszej ilo┼Ťci korytarzy. Wszystkie s─ů bli┼║niaczo do siebie podobne, strasznie ciasne i strasznie zakr─Öcone. Ja sobie zdaj─Ö spraw─Ö, ┼╝e na przyk┼éad takie piramidy posiada┼éy rozbudowan─Ö podziemia, ale czy jest sens ┼éadowania takiej ilo┼Ťci labirynt├│w do ceesowej mapy? Zreszt─ů rzu─çcie okiem na plik overview, a sami zobaczycie co mam na my┼Ťli. Nie mia┼éem wprawdzie mo┼╝liwo┼Ťci grania na mapie z graczami, jednak odnosz─Ö wra┼╝enie ┼╝e rozgrywka przypomina frustracj─Ö mysz w laboratorium, gdzie panowie w bia┼éych kitlach serwuj─ů im ser umieszczony po drugiej stronie skomplikowanych mysich budowli.

Nie zamierzam jednak oczernia─ç mapy na pocz─ůtku, proponuj─Ö aby┼Ťcie sami zainteresowali si─Ö map─ů. Mo┼╝e znajdzie si─Ö na kt├│rym┼Ť ze sparring├│w map niestandardowych Przymierza BORG. Plik wa┼╝y 5.15 MB i mo┼╝ecie go ┼Ťci─ůgn─ů─ç st─ůd albo st─ůd. Przyjemnego testowania.
 
 
::::: Komentarze [ 0 ] :::::
 
Moncubus nie tylko ┼╝yje mapami
Thursday, 12 August 2004 - 02:29
Karbulot
 
Nie wiem czy wiecie, ale jeden z naszych znanych polskich maper├│w Moncubus opr├│cz tworzeniem map do CS-a zajmuje si─Ö tak┼╝e tworzeniem muzyki. Na stronie Wirtualnej Polski znajduje si─Ö kilka jego utwor├│w w plikach MP3 oraz kr├│tka notatka informacyjna. Przes┼éucha┼éem par─Ö i musz─Ö przyzna─ç, ┼╝e jestem pod wra┼╝eniem, kawa┼éki sa naprawd─Ö klimatycznie i nesamowicie wci─ůgaj─ůce. Sam autor szczeg├│lnie poleca Default oraz Comansa.
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Narby prezentuje de_aztec2
Thursday, 12 August 2004 - 02:04
Karbulot
 
Jaki┼Ť czas temu na stronach ceesowych pojawi┼éa si─Ö wzmianka o tworzeniu drugiej cz─Ö┼Ťci najpopularniejszej obok Dust├│w mapy Aztec2. Naturalnie nie ma ona nic wsp├│lnego z rozmaitymi wariacjami aztekowymi w stylu de_aztec2, de_aztec3 czy 828_aztec. O ile tamte mapy by┼éy tworzone przez innych maper├│w w oparciu o tekstury Macmana, tak nowy Aztec2 jest dzie┼éem tw├│rcy pierwszego azteca - Narby'ego, znanego tak┼╝e jako Barneya (Chris Auty). Poni┼╝ej trzy screeny z nowej mapy:


Jak wida─ç autor idzie z duchem czasu i zrobi┼é map─Ö bli┼║niaczo podobn─ů do konwersji azteca w modzie Condition Zero. Ma┼éo tego, jestem got├│w przysi─ůc, ┼╝e mapa korzysta z plik├│w WAD mappacka CZ, sk┼éada si─Ö bowiem tylko z jednego pliku BSP. O samej mapie powiem tylko tyle, ┼╝e spodziewa┼éem si─Ö rewelacji za┼Ť otrzyma┼éem produkt zaledwie przeci─Ötny. Mapa jest bardzo ponura, do┼Ť─ç ciemna, brak w niej tak┼╝e wra┼╝enia staro┼╝ytnych zgni┼éych ruin. Niby s─ů, ale jako┼Ť nie odczywa si─Ö ich klimatu. Kolory s─ů niezbyt fortunnie dobrane, cho─ç nie mo┼╝na im zarzuci─ç z┼éego dopasowania. Niekt├│re elementy mapy sprawiaj─ů wra┼╝enie niedoko┼äczonych (zw┼éaszcza okolice respawnu terroryst├│w), jakby mapa by┼éa ko┼äczona w wielkim po┼Ťpiechu.

Nowego Azteca mo┼╝na ┼Ťci─ůgn─ů─ç z mirroru serwisu Counter-Strike PL. Wa┼╝y 2.38 MB. Zapraszam do ┼Ťci─ůgania.
 
 
::::: Komentarze [ 1 ] :::::
 
Test mapy de_veneto
Thursday, 12 August 2004 - 01:19
Karbulot
 
Jak wiecie, od d┼éu┼╝szego czasu nasz "borgowy" maper AHA, tw├│rca takich hit├│w jak de_borg i de_king_size pracuje nad swoim najnowszym projektem o nazwie de_veneto. Jak mo┼╝na wywnioskowa─ç z nazwy, przenosimy si─Ö na tej mapie w zau┼éki w┼éoskiego miasteczka Wenecji. Od jakiego┼Ť czasu AHA raczy nas coraz to nowszymi screenami i podsyca nasz─ů niecierpliwo┼Ť─ç. Mapa jest ju┼╝ w zaawansowanej fazie tworzenia, nied┼éugo mo┼╝na spodziewa─ç si─Ö jej uko┼äczenia. Na moj─ů pro┼Ťb─Ö jej tw├│rca podes┼éa┼é mi wczesn─ů bet─Ö do test├│w. Niestety, ale jest tylko 6 punkt├│w restartowych zatem w te┼Ťcie we┼║mie udzia┼é naprawd─Ö ma┼éa liczba os├│b. Test odb─Ödzie si─Ö w niedziel─Ö o godzinie 20.00, najprawdopodobniej na serwerze BORG Hub - A New World. Poniewa┼╝ AHA nie ┼╝yczy sobie, aby wersja beta mapy wyciek┼éa do Sieci, zatem link z downloadem trzymam w ┼Ťcis┼éej tajemnicy, tym bardziej, ┼╝e na mapie jest jeszcze du┼╝o rzeczy nie wyko┼äczonych. Serdecznie zapraszam do zapis├│w si─Ö na test, z g├│ry jednak uprzedzam. Pierwsze┼ästwo maj─ů zast─Öpca Head Admina A New World (Rymek jest we Francji), oraz pracownicy serwis├│w BORG (mapowego i Counter-Strike). Je┼Ťli chodzi o sam test, nie wiem ile on potrwa, skupimy si─Ö jednak na wyszukiwaniu bug├│w na mapie oraz jej grywalno┼Ťci. Bardzo prosz─Ö osoby, kt├│re wezm─ů udzia┼é w te┼Ťcie aby pod ┼╝adnym pozorem nie rozpowszechniali mapy w┼Ťr├│d znajomych, mapa za┼Ť winna by─ç usuni─Öta z serwera bezpo┼Ťrednio po te┼Ťcie.
 
 
::::: Komentarze [ 8 ] :::::
 
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^