Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      WesoÅ‚ych ÅšwiÄ…t
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiêcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju¿ 8006 dni
 
 
Czasy starożytnego Egiptu - de_pharaoh
Tuesday, 17 August 2004 - 11:11
Karbulot

Dwa dni temu serwis LanmaniaX zaprezentował nową mapę o nazwie de_pharaoh autorststwa mapera o nicku Fi3nD. Powiem szczerze, że kiedy ujrzałem screeny z tej mapy jak najprędzej postanowiłem ją przetestować. Zaciekawiła mnie przede wszystkim tematyka tej mapki, albowiem jej realia oparte są na dość popularnym i chwytnym gatunku map gdzie akcja dzieje się w rozmaitych ruinach starożytnych miast. Mapy takie jak de_luxor czy de_centurion nie zawiodły naszych nadziei - są jasne, rozbudowane i niesamowicie grywalne. Dlatego ujrzawszy de_pharaoh sądziłem, że czeka nas kolejna gratka w tym gatunku, zresztą rzućcie okiem na screeny poniżej:


Niestety, ale pobiegawszy na mapie srodze się zawiodłem. Owszem jest jasna, ładna i rozbudowana, tekstury zaś wysokiej jakości. Pharaoh czyli Faraon, zatem czasy starożytnego Egiptu a raczej wykopaliska na tych terenach. Mapa jednak posiada dwie zasadnicze wady. Po pierwsze jest niesamowicie rozbudowana i ogromna, co gwarantuję rozrywkę na poziomie tylko przy maksymalnej ilości graczy. Ogrom mapki możnaby wprawdzie przeboleć, ale... No właśnie, jest jedno "ale". Otóż na mapce nie uświadczycie zbyt wielu otwartych przestrzeni. Cztery placyki z bs-ami i respawnami porozrzucane po rogach mapy, zaś sama mapa składa się z sieci korytarzy, kolejnych korytarzy i jeszcze większej ilości korytarzy. Wszystkie są bliźniaczo do siebie podobne, strasznie ciasne i strasznie zakręcone. Ja sobie zdaję sprawę, że na przykład takie piramidy posiadały rozbudowanę podziemia, ale czy jest sens ładowania takiej ilości labiryntów do ceesowej mapy? Zresztą rzućcie okiem na plik overview, a sami zobaczycie co mam na myśli. Nie miałem wprawdzie możliwości grania na mapie z graczami, jednak odnoszę wrażenie że rozgrywka przypomina frustrację mysz w laboratorium, gdzie panowie w białych kitlach serwują im ser umieszczony po drugiej stronie skomplikowanych mysich budowli.

Nie zamierzam jednak oczerniać mapy na początku, proponuję abyście sami zainteresowali się mapą. Może znajdzie się na którymś ze sparringów map niestandardowych Przymierza BORG. Plik waży 5.15 MB i możecie go ściągnąć stąd albo stąd. Przyjemnego testowania.
 
  Tego newsa jeszcze nikt nie komentowaÅ‚
Logowanie:
Login:    

    zarejestruj siê
Haslo:
  wyloguj przy wyjsciu z przegladarki
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^