Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      Wesołych Świąt
      Unimatrix Zero powró...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powrót do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesicy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju 5747 dni
 
 
de_cyberwar, ratsy pod Source'a
Friday, 24 December 2004 - 08:52
Karbulot

Od ukazania się narzędzi do tworzenia map pod nowego Counter-Strike: Source minęło wprawdzie niewiele czasu, jednak już zaczęły pokazywać się nieśmiało pierwsze produkcje. Do takiej należy mapka, stworzona przez razorzone|-=Dude=-, o nazwie de_cyberwar. Z góry jednak ostrzegam, mapa jest drugą wersją bety, nie gwarantuję zatem że będzie chodziła całkiem poprawnie. Ponadto jej budowa jest dość dziwna, składa się z jedynego pliku BSP, który spakowany waży 12.3 MB, zaś rozpakowany aż 28.5 MB. To bardzo dużo jak na mapę do CS-a, pamiętajmy jednak, że chodzi tu o Source i mapy pod niego z pewnośćią małe nie będą. A już na pewno nie te, które nie korzystają ze standardowych tekstur.

O samej mapie mogę powiedzieć niewiele. Jak widać na screenach, mapka należy do typu rats, rzecz zaś dzieje się we wnętrzu komputera. Niestety bieganie po niej nie było niezbyt interesujące. Ponieważ mam niezbyt nowy komputerek, zatem korzystam z najniższego ustawienia detali. Dlatego zamiast tych wszystkich kondesatorów, oporników i innych szczegółów u mnie wyświetla się jedynie pulsujący napis ERROR. Przypuszczam jednak, że posiadacze mocnych maszyn będą mogli cieszyć się mapką w pełnej krasie. Tylko ilu jest takich ludzi, którzy mogą odpalić CS:S w maksymalnej liczbie detali bez utraty cennych w grach sieciowych FPS-ów..

Mimo wszystko radzę się bliżej przyjrzeć nowej mapie. Na screenach serwisu LanmaniaX prezentuje się naprawdę zabójczo, tym bardziej że mapy do Source'a nie powstają na tuziny, zaś VALVE jakoś nie kwapiło się do wydania pełnej gamy standardów znanych z poprzednich wersji CS-a.
 
 
  orkan

2004-12-25 00:56:10


Hmm... Nie znam jeszcze specyfikacji map pod Source ale, jak czytam w opisie na Lanmaniaxie (...The Map is now only one big BSP File including all Textures an Models...), mapa zawdzięcza swój pokaźny rozmiar temu, że wszystkie niestandardowe textury, modele, dźwięki itp.. zostały wrzucone bezpośrednio do jednego pliku BSP. Tak więc myśle że taki rozmiar będzie zaliczał się do jednych z większych. To byłaby tragedia, gdyby zwyła mapa bez dodatków zajmowała 25MB
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^