Od ukazania się narzędzi do tworzenia map pod nowego Counter-Strike: Source minęło wprawdzie niewiele czasu, jednak już zaczęły pokazywać się nieśmiało pierwsze produkcje. Do takiej
należy mapka, stworzona przez razorzone|-=Dude=-, o nazwie de_cyberwar. Z góry jednak ostrzegam, mapa jest drugą wersją bety, nie gwarantuję zatem że będzie chodziła
całkiem poprawnie. Ponadto jej budowa jest dość dziwna, składa się z jedynego pliku BSP, który spakowany waży 12.3 MB, zaś rozpakowany aż 28.5 MB. To bardzo dużo jak na mapę do CS-a,
pamiętajmy jednak, że chodzi tu o Source i mapy pod niego z pewnośćią małe nie będą. A już na pewno nie te, które nie korzystają ze standardowych tekstur.
O samej mapie mogę powiedzieć niewiele. Jak widać na screenach, mapka należy do typu rats, rzecz zaś dzieje się we wnętrzu komputera. Niestety bieganie po niej nie było niezbyt interesujące.
Ponieważ mam niezbyt nowy komputerek, zatem korzystam z najniższego ustawienia detali. Dlatego zamiast tych wszystkich kondesatorów, oporników i innych szczegółów u mnie wyświetla się
jedynie pulsujący napis ERROR. Przypuszczam jednak, że posiadacze mocnych maszyn będą mogli cieszyć się mapką w pełnej krasie. Tylko ilu jest takich ludzi, którzy mogą odpalić CS:S w
maksymalnej liczbie detali bez utraty cennych w grach sieciowych FPS-ów..
Mimo wszystko radzę się bliżej przyjrzeć nowej mapie. Na screenach serwisu LanmaniaX prezentuje się naprawdę zabójczo, tym bardziej że mapy do Source'a nie powstają na tuziny, zaś VALVE jakoś
nie kwapiło się do wydania pełnej gamy standardów znanych z poprzednich wersji CS-a. |