Hot News       [PL] BORG Hub - Delt...
      Wybory Sztabu na rok...
      Weso┼éych ┼Üwi─ůt
      Unimatrix Zero powr├│...
      BORG Hub - The Unite...
      Sytuacja z serwerami...
      BORG Hub - Battle Dr...
      Osiem lat The BORG C...
      Wybory Sztabu na rok...
      Powr├│t do jednego se...
      Powraca poczciwy Bio...
      Amnestia na serwerach

 
 
   archiwa miesiŕcy lata
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2003
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2004
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2005
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2006
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2007
   01 | 04 | 07 | 10
 02 | 05 | 08 | 11
 03 | 06 | 09 | 12
2008
 
 
BORG ma ju┐ 6023 dni
 
 
Czyżby nadszedł schyłek map do CS-a 1.6?
Wednesday, 9 February 2005 - 10:18
Karbulot

Od jakiego┼Ť czasu podczas przegl─ůdania rozmaitych serwis├│w maperskich zauwa┼╝y┼éem pewn─ů ciekawostk─Ö. Ot├│┼╝ praktycznie niemal nie powstaj─ů ju┼╝ nowe mapy do Counter Strike w wersji 1.6. Wszyscy maperzy przerzucili si─Ö na Source'a i klepi─ů mapy tylko pod najnowsz─ů wersj─Ö CS-a, oraz mapki DM do Half-Life 2. Trudno ich wini─ç za taki stan rzeczy, wszak engine Source'a oferuje o wiele wi─Öksze mo┼╝liwo┼Ťci i pole do popisu dla maper├│w.

Zachodzi jednak pytanie. Co z poczciwym "ceesem" 1.6? Obserwuj─Ö tendencj─Ö graczy na polskiej scenie i zauwa┼╝y┼éem, ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç nadal grywa w star─ů wersje moda. Nie oszukujmy si─Ö, ale nie wszyscy maj─ů na tyle silne komputery, aby unios┼éy Source'a. Ponadto wielu graczom (w tym tak┼╝e mnie), nowy CS jako┼Ť nie przypad┼é do gustu. Owszem, jest ┼éadny - nie powiem. Ale to w┼éa┼Ťciwie wszystko. O ile poprzednie wersje CS-a by┼éy rozwijane i poprawiane latami, tak nowy wed┼éug zdania wielu jest jaki┼Ť taki... "dziwny". Wielu nawet okre┼Ťla go slangowym mianem "CS dla noob├│w, hedy wychodz─ů z..." (no mniejsza o to, wiadomo z czego wychodz─ů).

Czy┼╝by zatem nadchodzi┼é powoli schy┼éek CS-a "poprzedniej generacji"? Wprawdzie dzi─Öki integracji ze Steamem nie musimy obawia─ç si─Ö tak jak to by┼éo w przypadku 1.5 wy┼é─ůczenia serwer├│w autoryzuj─ůcych nasze klucze/konta. Jednak VALVE przesta┼éo ju┼╝ chyba wspiera─ç wersj─Ö 1.6, co mo┼╝na zauwa┼╝y─ç bo aktualizacjach Valve Security Module, a raczej ich braku.

Naturalnie nie ma co za┼éamywa─ç r─ůk, map do CS-a 1.6 wysz┼éo kilka tysi─Öcy. Ale cz┼éowiek zaczyna odczuwa─ç jak─ů┼Ť pustk─Ö zdaj─ůc sobie spraw─Ö, ┼╝e ju┼╝ nie ujrzy nowo┼Ťci i musi zacz─ů─ç grzeba─ç tylko w archiwach.
 
 
  AHA

2005-02-12 23:36:03


ja jak wreszcie skoncze moja mapke de_veneto to bedzie jakas nowosc na CS 1.6 :) Narazie nie stac mnie na CS:S choc nie ukrywam, ze chcialoby sie zrobic jakas mapeczke wlasnie pod ten silniczek. Poki co walcze jeszcze na starym silniku :)
 
  Karbulot

2005-02-11 16:37:05


CS Source jest do dupy. Postacie biegaja jak malpy, mapy sterylne, wyblakle albo ciemne. Tylko jeden model postaci. Wymagania olbrzymie. Gra dla nielicznych. I nie zauwazylem, aby przez CS:S serwery pod 1.6 opustoszaly. Dlatego 1.6 zyje i bedzie sie dobrze trzymal, szkoda tylko ze cos mapek do niego malo ostatnio wychodzi.
 
  Antiad

2005-02-11 14:52:22


Ja nie tyle ze nie moge udzwignac CSS to poprostu mi nie przypadl do gustu - bledy w hitboxach, bledy w grafice (wchodzenie w sciany) osobiscie czekam na 1.7 albo 2.0 w ktorym zapewne poprawia pare uciazliwych elementow. Wedlug mnie CSS'a wydali z 0 dokladnoscia i zrobili go na szybko tylko po to zeby $ zarobic, 1.6 przy starcie mial bledy - ale nie mial ich az tak sporo jak to sobie ludzie wyobrazaja bo to sam steam sprawial tony klopotow
 
  orkan

2005-02-11 02:48:24


dodam ze nie wszyscy mapperzy maj─ů takie kompy kt├│re ud┼║wign─ů Sourca... a wog├│le to jeszcze silniejsze ┼╝eby przetestowa─ç mape ze wszystkimi "bajerami" a na┼é├│g mappowania to naprawde na┼é├│g...

Po drugie my┼Ťle ┼╝e to popyt decyduje do jakiej wersji b─Öd─ů powstawa─ç mapy. Zapewne wi─Ökszo┼Ť─ç mapper├│w chce sie sprawdzi─ç w nowym enviromencie ale i tak wszystko zale┼╝y od graczy. Bo kto chcia┼éby robi─ç mape na kt├│rej nikt nie b─Ödzie gra┼é?
 
  Jury

2005-02-10 11:10:20


kiedy 1.6 wchodzil na rynek tez dostal swoje od graczy
za to ze heady wchodza z dupy, ze strzelajac w plecy
nie trafia sie przeciwnika, mysle ze w przypadku cs:s
sprawy potocza sie podobnie jak w przypadku cs 1.6
to znaczy teraz troche poplaczemy a pozniej i tak
zaczniemy grac
 
 
   
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^