BORG ma ju¿ 8260 dni
 
 
de_747
Pokład samolotu pasażerskiego
3D-Max
3.95 MB
8.39 MB
16
 
 
   Kto widziaÅ‚ mapÄ™ cs_747, na pewno znajdzie siÄ™ spora grupka osób która tÄ… mapÄ™ widziaÅ‚a. Jak pewnie wiecie mapka cs_747 cechowaÅ‚a siÄ™ miernym wykonaniem i grywalnoÅ›ciÄ…. Gdy po raz pierwszy zobaczyÅ‚em nazwÄ™ de_747, pomyÅ›laÅ‚em że to jakaÅ› cienka podróba i tak już cienkiej mapy. Jednak wszystkie te myÅ›li prysneÅ‚y gdy zobaczyÅ‚em że jej autorem jest 3D-Mike.
   O fabule mapy nie ma co dużo mówić, nic ciekawego, lepiej od razu przejdÄ™ do wykonania mapy i jej grywalnoÅ›ci.
A więc z grafiką jest po prostu cudnie, wszystko pięknie dopracowane, prawie żadnych uchybień, tekstury nadające klimatu i jednocześnie idealnie dopasowane. Architektura mapy równie dobrze wykonana, wszystko jest robione równomiernie, nie ma miejsc gdzie jest lepsze wykonanie a gdzie indziej gorsze. 3D-Mike włożył wiele pracy w robienie szczegółów, można to zauważyć np. w kabinie pilotów. Samolot jest świetnie wykonany zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, bardzo podoba mi się jego proporcjonalność do graczy, czujemy się jakbyśmy lecieli prawdziwym samolotem.
   Z dźwiÄ™kiem na mapie równie piÄ™knie, wszÄ™dzie coÅ› trzeszczy piszczy, prawie nigdzie nie sÅ‚ychać ciszy. (no chyba że w kiblu) Muzyki na mapie nie ma jednak to nie jest duży minus.
   Interaktywność na mapie jest zabójczo duża, wiele rzeczy da siÄ™ zniszczyć, np. wybuchajÄ…ce telewizory, po za tym czÄ™sto spotykamy na mapie laptopy z różnymi rzeczami na ekranie. (np. wyskakujÄ…ce bÅ‚Ä™dy wina) Najlepszym pomysÅ‚em 3D-Mike'a jest możliwość niszczenia drzwi w samolocie prowadzÄ…cych na zewnÄ…trz, zaczyna nas wtedy zasysać do otworu po czym wylatujemy z samolotu i giniemy. Towarzyszy nam wtedy charakterystyczny Å›wist wiatru, podobnie jest na respie terro, można naciskajÄ…c przycisk otworzyć tylnÄ… klapÄ™ sÅ‚użąca do zaÅ‚adunku, wtedy również strasznie zasysa.
   Z grywalnoÅ›ciÄ… jest miodzik, obydwie strony Å›wietnie wyrównane, raj dla taktyków, nie radzÄ™ raszować a tym bardziej używać awp.
   Mapa jest prawie idealna, mówiÄ™ prawie, ponieważ nie ma map idealnych. Polecam ta mapÄ™ każdemu, kto nie graÅ‚, nie już Å›ciÄ…ga bo inaczej wiele straci.
 
 
 
• cstrike\maps\de_747.txt
• cstrike\maps\de_747.bsp
• cstrike\maps\de_747.res
• cstrike\sound\ambience\
   de_747_???.wav

• cstrike\fgx\env\3dm747??.tga
 
 
Quetzacotl
 
NIE
NIE
TAK
1
ÅšREDNIA
WIECZÓR
ÅšREDNIE
BRAK
NIE
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^