|
de_747 |
|
Pokład samolotu pasażerskiego |
|
3D-Max |
|
|
|
3.95 MB 8.39 MB 16 |
|
|
|
|
|
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
|
Kto widział mapę cs_747, na pewno znajdzie się spora grupka osób która tą mapę widziała.
Jak pewnie wiecie mapka cs_747 cechowała się miernym wykonaniem i grywalnością.
Gdy po raz pierwszy zobaczyłem nazwę de_747, pomyślałem że to jakaś cienka podróba i tak już cienkiej mapy.
Jednak wszystkie te myśli prysneły gdy zobaczyłem że jej autorem jest 3D-Mike.
O fabule mapy nie ma co dużo mówić, nic ciekawego, lepiej od razu przejdę do wykonania mapy i jej grywalności.
A więc z grafiką jest po prostu cudnie, wszystko pięknie dopracowane, prawie żadnych uchybień, tekstury nadające klimatu i jednocześnie idealnie dopasowane.
Architektura mapy równie dobrze wykonana, wszystko jest robione równomiernie, nie ma miejsc gdzie jest lepsze wykonanie a gdzie indziej gorsze.
3D-Mike włożył wiele pracy w robienie szczegółów, można to zauważyć np. w kabinie pilotów.
Samolot jest świetnie wykonany zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, bardzo podoba mi się jego proporcjonalność do graczy, czujemy się jakbyśmy lecieli prawdziwym samolotem.
Z dźwiękiem na mapie równie pięknie, wszędzie coś trzeszczy piszczy, prawie nigdzie nie słychać ciszy. (no chyba że w kiblu)
Muzyki na mapie nie ma jednak to nie jest duży minus.
Interaktywność na mapie jest zabójczo duża, wiele rzeczy da się zniszczyć, np. wybuchające telewizory, po za tym często spotykamy na mapie laptopy z różnymi rzeczami na ekranie. (np. wyskakujące błędy wina)
Najlepszym pomysłem 3D-Mike'a jest możliwość niszczenia drzwi w samolocie prowadzących na zewnątrz, zaczyna nas wtedy zasysać do otworu po czym wylatujemy z samolotu i giniemy.
Towarzyszy nam wtedy charakterystyczny świst wiatru, podobnie jest na respie terro, można naciskając przycisk otworzyć tylną klapę służąca do załadunku, wtedy również strasznie zasysa.
Z grywalnością jest miodzik, obydwie strony świetnie wyrównane, raj dla taktyków, nie radzę raszować a tym bardziej używać awp.
Mapa jest prawie idealna, mówię prawie, ponieważ nie ma map idealnych.
Polecam ta mapę każdemu, kto nie grał, nie już ściąga bo inaczej wiele straci.
|
|
cstrike\maps\de_747.txt
cstrike\maps\de_747.bsp
cstrike\maps\de_747.res
cstrike\sound\ambience\
de_747_???.wav
cstrike\fgx\env\3dm747??.tga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| NIE |
| NIE |
| TAK |
| 1 |
| ÅšREDNIA |
| WIECZÓR |
| ÅšREDNIE |
| BRAK |
| NIE |
|
|
|