|
 |
|
Celami terorystów padają różne obiekty i z reguły są to obiekty o znaczeniu strategicznym. Do takich obiektów
napewno należy elektrownia wodna. Zniszczenie zapory wodnej spewnością przyniosłoby ogromne straty. Na mapie de_dam będziemy walczyć o
funkcjonowanie potężnej tamy. Zagrożeniem są teroryści próbujący wysadzić beczki z paliwem, znajdujące się na parkingu.
Fabuła nie jest wyszukana bo po raz kolejny ocalamy elektrownie (elektrownie atomową można ocalać np. w de_castrov) ale potęga masywnej tamy robi wrażenie.
Tekstury dobrane są starannie i doskonale pasują do miejsca. Do wyglądy zewnętrznego również nie możemy się przyczepić, wszystko wygląda bardzo realnie. Małym minusem jest natomiast fakt pojawienia się
samochodów zaraz przed tamą, bowiem jak możemy się zorientować, nie ma żadnej drogi, którą owe samochody mogłyby wjechać. Ogólnie grafika prezentuje się świetnie i doskonale pasuje do charakteru mapy.
Grając na de_dam nie uświadczymy jakiejś specjalnej interaktywności. Jest taka jaka powinna być, czyli drabinki, drzwi, szyby. Ta która jest jest niezbędna to normalnej rozgrywki. Dzwięk otaczający nas nie przeszkadza w grze, od czasu do czasu
słyszeć można szum wody, czy też jakieś urządzenie elektryczne. Mi osobiście brakowało dzwięku napierającej wody na tamę, dzwięku który powodowałby potęgowanie strachu przez pęknięciem tamy.
Budowa mapy jest dość prosta. Najczęstrzym celem terorystów pada parking, bowiem do niego prowadzi najwięcej dróg, zatem najczęściej do walki dochodzi na korytarzach prowadzących do tego BSu. Drugi BS położony niejako z tyłu cieszy się miejszym powodzeniem terorystów.
Aby walka była wyrównana autor zaleca ustawienie czas wybuchu bomby na 45 sekund. Mapa ze względu na padający śnieg przeznaczona jest do CS 1.6. Mapa znajduję się w packu (mapcentral)z mapą cs_pipeline i po rozpakowaniu intalujemy obie mapy. Z informacji technicznych warto dodać, że należy zmienić nazwę 2 plików.
Jeżeli tego nie zrobimy nie będziemy widzieli fabuły mapy.
Podsumowując mapa przyjemna zarówno z wyglądu jak i z grywalności. Nie ma jakiś specjanie denerwujących elementów, ale i nie ma jakiś ekstra elementów. Po prostu porządnie wykonana mapa z malutkimi błędzikami.
 |
|
• cstrike\de_dam_readme.txt
• cstrike\gfx\env\snow_mapup.tga
• cstrike\gfx\env\snow_mapdn.tga
• cstrike\gfx\env\snow_maplf.tga
• cstrike\gfx\env\snow_maprt.tga
• cstrike\gfx\env\snow_mapft.tga
• cstrike\gfx\env\snow_mapbk.tga
• cstrike\maps\de_dam_final.bsp*
• cstrike\maps\de_dam_final.res*
• cstrike\maps\de_dam.txt
• cstrike\models\mino_barrel01.mdl
• cstrike\models\3dm_sofa.mdl
• cstrike\models\gins_leafy.mdl
• cstrike\models\3dm_tafel.mdl
• cstrike\models\nissan2.mdl
• cstrike\models\mino_barrel02.mdl
• cstrike\overviews\de_dam.tga
• cstrike\overviews\de_dam.txt
• cstrike\sound\ambience\windy.wav
• cstrike\sound\ambience\torn_ambience.wav
• cstrike\sound\ambience\waterrun.wav
• cstrike\sound\ambience\shogun_water.wav
• cstrike\sound\ambience\pounder.wav
• cstrike\sound\ambience\steamburst1.wav
• cstrike\sound\ambience\cocacola.wav
• cstrike\sound\ambience\kar_belly1b.wav
• cstrike\sprites\glow01.spr
• * - (zmienić nazwę pliku - bez końcówki "_final")
|
 |
|
|
 |
 | TAK |
 | NIE |
 | TAK |
 | 2 |
 | ŚREDNIA |
 | DZIEŃ |
 | MAŁE |
 | BRAK |
 | NIE |
|  |
|