 |
de_nitelife |
 |
Ostatnie piętra Londyńskiego wieżowca |
 |
Cooley |
 |
 |
 |
5.08 MB 9.20 MB 20 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
|
 |
|
Pewna organizacja terorystyczna miała swoją komórkę zlokalizowaną
w pięknym wieżowcu. Jednak ich siedziba została zdemaskowana. Aby zapobiec rozszyfrowaniu
tajnej siatki terorystycznej, planuja oni zniszczyć budynek, tak by zatrzeć wszelkie ślady.
Dodatkowo w budynku tym jest jeszcze muzeum z cennymi zbiorami.
Jak zapewnia autor mapa została zaprojektowana do rozgrywki drużynowej oraz do gry ze snajperkami. To
co wyróżnia ją od pozostałych map defusion to cztery miejsca w których można podłożyć ładunek wybuchowy. Dla uławienia podam te miejsca:
kuchnia, muzeum, klub nocny oraz dach nad klubem. Z informacji technicznych warto wymienić jeszcze jedna istotną cechę a mianowicie niskie r_speeds (około 700), ale jest to niestety okupione tym, że nieliczne pomieszczenia są puste.
Mapa pod względem graficznym przedstawia zróżnicowany pozion. Są miejsca tragicznie wykonane ale i są bardzo ciekawe. Mi spodobała się galeria z obrazami a i widok
za szybami pamoramy Londyna robi wrażenie. Jednak są lokacje w których tekstury są niedbale dobrane i nałożone. Mapa składa się głownie z korytarzy (czasem bardzo monotonnych) z mnóstwem drzwi, jednak żadne nie dają się otworzyć. Windy również nie działają. Nawet wózków stojących na korzytarzu nie da się przesunąć.
Interaktywność zatem na tej mapie wypada bardzo słabo. Jedyne co można zrobić to rozbić
zalewie kilka szyb. Z dźwiękiej jest trochę lepiej, słychać odgłosy miejskie czy chociażby muzykę w klubie nocnym.
A jak wygląda sprawa z grywalnością? Na tej mapie trudniejszą rolę mają CT, bo muszą zabezpieczyć aż 4 miejsca przed podłożeniem bomby i jest to zadanie dość trudne. Założenie autora, że mapa ma być dla ludzi lubiących snjperki się sprawdza. Bardzo czesto taka broń jest
tu najużyteczniejsza. A to zdejmujemy kogoś z dachu przez okno, a to strzelamy do kogoś na drugim końcu długiego korytarza. Jeżeli będziemy grać na tej mapie w CS 1.6 to CT korzystając z tarcz napewo skutecznie się obroni przed atakiem snajperów, wówczas taka broń jest raczej bezużyteczna.
Broń na krótszy dystans również znajdzie zastosowanie na różnego rodzaju przejściach, schodach itd a już napewno jeśli gramy pod CS 1.6.
Mapa nie przyciągnie nas do monitorów na długie godziny pomimo ilości bombsitów a co za tym idzie teoretycznej różnorodności rozrywki, a to za sprawą nudnych monotonnych korytarzy. Jeżeli już zdecydujemy się na granie w de_nitelife to polecam granie w większym gronie, conajmniej 10 osób.
 |
 |
readme.txt
cstrike\tower.wad
cstrike\gfx\env\londonbk.tga
cstrike\gfx\env\londondn.tga
cstrike\gfx\env\londonft.tga
cstrike\gfx\env\londonlf.tga
cstrike\gfx\env\londonrt.tga
cstrike\gfx\env\londonup.tga
cstrike\gfx\env\london.txt
cstrike\maps\de_nitelife.bsp
cstrike\maps\de_nitelife.res
cstrike\maps\de_nitelife.txt
cstrike\PODBot\WPTDefault\ de_nitelife.pwf
cstrike\PODBot\WPTDefault\ de_nitelife.pxp
cstrike\sound\ambience\ airplane.wav
cstrike\sound\ambience\ charlie1.wav
cstrike\sound\ambience\ fallscream.wav
cstrike\sound\ambience\ tankchop1.wav
cstrike\sound\ambience\ towertrafic.wav
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
 | NIE |
 | NIE |
 | TAK |
 | 4 |
 | ÅšREDNIA |
 | NOC |
 | ÅšREDNIE |
 | BRAK |
 | TAK |
|
 |
|