|
de_odile |
|
Klasztor Le MOnt Sainte Odile |
|
Tazus |
|
|
|
8.16 MB 14.9 MB 46 |
|
|
|
|
|
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
|
Po odkryciu w latach 30-tych przez sławnego archeologa, Doktora Indiany Jonesa Arki Przymierza, została ona ukryta w małym
klasztorze zwanym "Le MOnt Sainte Odile", leżącycm we wschodniej Francji. Miejsce to jest znane z przechowywania różnych mistycznych i nieznanych
przedmiotów. Otwarcie Arki spowoduje zniszczenie wszystkiego na Ziemi, zatem wszystkie organizacje religijne na świecie, Chrześcijanie, Mahometanie i Żydzi
zjednoczyły się, po czym wysłały grupę terrorystyczną w celu zniszczenia Arki Przymierza.
Fabuła mapy z początku mnie nawet wciągnęła, bardzo lubię serię filmów o dzielnym archeologu doktorze Jonesie. Jednak końcówka nieco
mniej mi się spodobała, nie lubię bowiem takiego naciągania faktów. Jestem człowiekiem wierzacym, zaś tematyka Judaizmu i historia Mojżesza jest mi szczególnie bliska.
Poza tym te sprzymierzenie się, te próby zniszczenia Arki... Wszystko tu jest na opak. Mahometanie w życiu by się nie sprzymierzyli z Chrześcijanami, zaś ci
ostatni nigdy by nie dopuścili do zniszczenia Arki. Pozostawmy jednak takie rozważania teologom, na przecież w tej chwili interesuje sama mapa i gra na niej.
Mapa jest doprawdy śliczna. Żywe kolory, wspaniałe tekstury, ciekawe lokacje. Jest bardzo duża i przy tym niesamowicie rozbudowana.
Akcja toczy się na dziedzińcach klasztornych, w jego wnętrzu, oraz rozmaitych piwnicach i magazynach. Można ją naprawdę długo zwiedzać, a i tak wszystkiego
się szybko nie pozna. Doprawdy rzadko zdarza się widzieć takie rozległe obszary w ceesowych mapach, zatem z góry informuję. Tylko pełen serwer ludzi da
satysfakcjÄ™ z gry na niej.
Poza samą wielkością, mapa posiada sporo interaktywnych wodotrysków, wiele rzeczy da się to rozbić. To co zachwyca w szczególności, to
bardzo duża gama dodatkowych dźwięków. Mamy zatem świergot ptaków, bicie dzwonów oraz śpiew mnichów. Mile zaskoczyła mnie jednak jedna rzecz. Ci, co
grali w Half-Life pamiętają doskonale życiodajne źródełka na planecie Xen. Wystarczyło na chwilę wejść w takie źródełko, a miało się od nowa 100 HP. Tutaj mamy
coś podobnego. Obok każdego respawnu znajduje się pomieszczenie z takim właśnie źródełkiem. Co to znaczy, nie muszę chyba nikomu mówić. Każdy gracz
w czasie rozgrywki może podreperować swoje siły, o ile znajduje się w pobliżu. Runda na mapie jest zatem bardzo długa i zacięta.
Mapka de_odile naprawdę bardzo mnie wciągnęła. Zarówno jej rozbudowanie, fabuła oraz ciekawe rozwiązania powodują, że szybko się
nie nudzi. NaprawdÄ™ warta polecenia.
|
|
• Read-Me.txt
• cstrike\de_odile.jpg
• cstrike\TazusCsmapsBanner.jpg
• cstrike\gfx\env\odilebk.tga
• cstrike\gfx\env\odiledn.tga
• cstrike\gfx\env\odileft.tga
• cstrike\gfx\env\odilelf.tga
• cstrike\gfx\env\odilert.tga
• cstrike\gfx\env\odileup.tga
• cstrike\maps\de_odile.bsp
• cstrike\maps\de_odile.txt
• cstrike\models\odile
• cstrike\overviews\de_odile.bmp
• cstrike\overviews\de_odile.txt
• cstrike\sound\odile
• cstrike\sprites\odile
• cstrike\sprites\flame.spr
• cstrike\sprites\glow_lantern.spr
• cstrike\sprites\glow01.spr
• cstrike\sprites\lgtning.spr
• cstrike\sprites\spain_glow.spr
• cstrike\sprites\xsmoke1.spr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| TAK |
| NIE |
| TAK |
| 2 |
| DUŻA |
| DZIEŃ |
| DUŻE |
| BRAK |
| NIE |
|
|
|