 |
de_outrage |
 |
Fabryka |
 |
Stroggos |
 |
 |
 |
4.69 MB 9.10 MB 17 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
|
 |
|
Późny wieczór, pod fabrykę zajeżdża ciężarowka z normalnym, jakby się mogło zdawać, ładunkiem. Jednakże wewnątrz zamiast normalnego towaru siedzą terrorysci. Ich zamiaram jest wysadzenie pomieszczeń kontrolnych. Niestety nie będzie to łatwe zadanie - teren przedsiębiorstwa znają chyba tylko pracownicy, a i tak często pewnie muszą korzystać z podręcznych map.
No właśnie - mapa jest strasznie zakręcona. Terroryści na pocztku mają dwie drogi ataku, lecz chwilę później każda z nich rozdziela się i ostatecznie na każdy z bombsite'ów możemy wejść z czterech stron i sztuką jest trafić z respawna do bs'a nawet gdy gra się na tej mapie piąty raz, pomimo tego, że autor umieścił na mapie tabliczki z kierunkami. Oprócz otwartego terenu przed budynkami resztę mapy stanowią wąskie korytarze, drabinki, kładki i ślepe zaułki.
Z drugiej strony mogłoby się wydawać, że dzięki temu CT będzie miało łatwiejsze zadanie i obronienie bs'a nie będzie sprawiać trudności. Nic bardziej mylnego. Mnogość przejść sprawia, że CT nie mają pojęcia skąd nadejdą terroryści. Rada dla wszystkich graczy: przed rozpoczęciem gry zmieńcie sensitivity na wyższe, bo na tej mapie naprawde trzeba się namachać myszką żeby zajrzeć we wszystkie kąty i nie dać się zaskoczyć.
Jednakże pomimo rozbudowania mapy gra się na niej bardzo przyjemnie - rozgrywka jest wyrównana, tzn. jednakowo trudna dla obu stron. Wąskie korytarze sprawiają, że fps'y zawsze są przyzwoite, jak w każdej fabryce słychać pracujące urządzenia, dźwięk kroków dopasowany jest do podłoża, a wykonanie tekstur stoi na wysokim poziomie. Bardzo mnie ciekawi jak na tej mapie grałoby się klanówki, bo pięcioosobowe składy to na tej mapie absolutne minimum.
 |
 |
cstrike\de_outrage_credits.txt
cstrike\gfx\env\ fullmoonbk.tga
cstrike\gfx\env\ fullmoondn.tga
cstrike\gfx\env\ fullmoonft.tga
cstrike\gfx\env\ fullmoonlf.tga
cstrike\gfx\env\ fullmoonrt.tga
cstrike\gfx\env\ fullmoonup.tga
cstrike\maps\de_outrage.bsp
cstrike\maps\de_outrage.txt
cstrike\overviews\de_outrage.tga
cstrike\overviews\de_outrage.txt
cstrike\PODBot\WPTDefault\ de_outrage.pwf
cstrike\PODBot\WPTDefault\ de_outrage.pxp
cstrike\sound\strogg po_aircon.wav
cstrike\sound\strogg po_city1.wav
cstrike\sound\strogg po_city2.wav
cstrike\sound\strogg strogg_ivy.wav
cstrike\sprites\glow01.spr
cstrike\sprites\yelflare.spr
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
 | TAK |
 | NIE |
 | TAK |
 | 2 |
 | DUŻA |
 | NOC |
 | DUŻE |
 | BRAK |
 | TAK |
|
 |
|