BORG ma ju¿ 8457 dni
 
 
de_outrage
Fabryka
Stroggos
4.69 MB
9.10 MB
17
 
 
   Późny wieczór, pod fabrykÄ™ zajeżdża ciężarowka z normalnym, jakby siÄ™ mogÅ‚o zdawać, Å‚adunkiem. Jednakże wewnÄ…trz zamiast normalnego towaru siedzÄ… terrorysci. Ich zamiaram jest wysadzenie pomieszczeÅ„ kontrolnych. Niestety nie bÄ™dzie to Å‚atwe zadanie - teren przedsiÄ™biorstwa znajÄ… chyba tylko pracownicy, a i tak czÄ™sto pewnie muszÄ… korzystać z podrÄ™cznych map.
   No wÅ‚aÅ›nie - mapa jest strasznie zakrÄ™cona. TerroryÅ›ci na pocztku majÄ… dwie drogi ataku, lecz chwilÄ™ później każda z nich rozdziela siÄ™ i ostatecznie na każdy z bombsite'ów możemy wejść z czterech stron i sztukÄ… jest trafić z respawna do bs'a nawet gdy gra siÄ™ na tej mapie piÄ…ty raz, pomimo tego, że autor umieÅ›ciÅ‚ na mapie tabliczki z kierunkami. Oprócz otwartego terenu przed budynkami resztÄ™ mapy stanowiÄ… wÄ…skie korytarze, drabinki, kÅ‚adki i Å›lepe zauÅ‚ki.
   Z drugiej strony mogÅ‚oby siÄ™ wydawać, że dziÄ™ki temu CT bÄ™dzie miaÅ‚o Å‚atwiejsze zadanie i obronienie bs'a nie bÄ™dzie sprawiać trudnoÅ›ci. Nic bardziej mylnego. Mnogość przejść sprawia, że CT nie majÄ… pojÄ™cia skÄ…d nadejdÄ… terroryÅ›ci. Rada dla wszystkich graczy: przed rozpoczÄ™ciem gry zmieÅ„cie sensitivity na wyższe, bo na tej mapie naprawde trzeba siÄ™ namachać myszkÄ… żeby zajrzeć we wszystkie kÄ…ty i nie dać siÄ™ zaskoczyć.
   Jednakże pomimo rozbudowania mapy gra siÄ™ na niej bardzo przyjemnie - rozgrywka jest wyrównana, tzn. jednakowo trudna dla obu stron. WÄ…skie korytarze sprawiajÄ…, że fps'y zawsze sÄ… przyzwoite, jak w każdej fabryce sÅ‚ychać pracujÄ…ce urzÄ…dzenia, dźwiÄ™k kroków dopasowany jest do podÅ‚oża, a wykonanie tekstur stoi na wysokim poziomie. Bardzo mnie ciekawi jak na tej mapie graÅ‚oby siÄ™ klanówki, bo piÄ™cioosobowe skÅ‚ady to na tej mapie absolutne minimum.
 
 
• cstrike\de_outrage_credits.txt
• cstrike\gfx\env\
  fullmoonbk.tga
• cstrike\gfx\env\
  fullmoondn.tga
• cstrike\gfx\env\
  fullmoonft.tga
• cstrike\gfx\env\
  fullmoonlf.tga
• cstrike\gfx\env\
  fullmoonrt.tga
• cstrike\gfx\env\
  fullmoonup.tga
• cstrike\maps\de_outrage.bsp
• cstrike\maps\de_outrage.txt
• cstrike\overviews\de_outrage.tga
• cstrike\overviews\de_outrage.txt
• cstrike\PODBot\WPTDefault\
  de_outrage.pwf
• cstrike\PODBot\WPTDefault\
  de_outrage.pxp
• cstrike\sound\strogg
  po_aircon.wav
• cstrike\sound\strogg
  po_city1.wav
• cstrike\sound\strogg
  po_city2.wav
• cstrike\sound\strogg
  strogg_ivy.wav
• cstrike\sprites\glow01.spr
• cstrike\sprites\yelflare.spr
 
 
AdiQ
 
TAK
NIE
TAK
2
DUŻA
NOC
DUŻE
BRAK
TAK
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^