BORG ma ju 8046 dni
 
 
de_sands
Baza wojskowa na pustyni
MaTT
690 kB
2.30 MB
3
 
 
   Mapa de_sands juz troche została przykryta kurzem (bynajmniej nie z piasku), bo jej premiera miala miejsce w lutym 2002 r. jednak myślę, że warto ją odkurzyć.Fabyła mapy przedstawia się następująco:
   Antyterroryści: Ci amatorzy znowu zaczynaja swoja zabawe. Pamiętajcie, nie możecie pozwolić im odbezpieczyć ładunku. Jeśli jednak im sie to uda, musicie użyć wszelkich środków aby nie dopuścić do detonacji. Powtarzam, użyc wszelkich środków
   Terroryści: Frajerzy z grupy "A" jak zawsze schrzanili robotę i zamiast wysadzić ta wieże strażniczą przebili się do jakiegoś faceta. Oczywiście musimy po nich poprawiać. W razie niepowodzenia mamy cel zapasowy: jedyne źródło wody w tym miasteczku. I pamiętajcie, porażka nie będzie wybaczona!
   Często się zdarza, że fabyła niewiele ma wspólnego z mapą, czy w ogóle takiej fabuły brakuje. Ktoś mógłby powiedzieć, że do grania jest to niepotrzebne, jednak ja jestem zdania, że fabuła jest ważnym wprowadzeniem, która pozwala zrozumieć klimat mapy. W de_sands znajdziemy lokalizacje wymienione w fabule. Jest żródełko wody, jak również znajdziemy pomieszczenie tego faceta któremu terroryści zrobili dziurę w ścianie. Mapa już na pierwszy rzut oka bardzo przypomina dusta. To wszystko za sprawą użytych tekstur, w większości mapy właśnie dominują tekstury z dusta. Autor jednak urozmaicił trochę wygląd i dołożył jeszcze tekstury kamieni (cbble) oraz parę innych. Zestawienie większości tekstur jest do przyjęcia i nie razi w oczy, jednak w jednym pomieszczeniu na ścianie zobaczymy tapetę z italy, która nijak nie pasuje do całego otoczenia, wszędzie piasek, kamienie, gołe ściany a tu nagle kolorowa tapeta. Jak dla mnie to ewidentne niedopracowanie autora. Również niektóre drzwi zamurowane są zwykłą cegłą, która również nie pasuje. Pod względem dżwięku mapa prezentuje się bardzo skromnie, na mapie zaledwie kilka odgłosów, panującą ciszę od czasu do czasu przerywa głos jakiegoś ptaka. Przy respie terro znany z azteca głos świerszczy nie za bardzo pasuje do klimatu mapy, bo niby skąd na pustyni świerszcze? Budowa mapy pod względem technicznym na ogół jest poprawna, ale uważna osoba znajdzie wpadki autora, nie jest ich dużo, jednak pozostawiają wrażenie niedopracowania.
   Mapa de_sands nie należy do dużych, wręcz przeciwnie jest bardzo mała. Terroryści mają zaledwie kilka kroków do pierwszego BSu. Dzięki temu mogą szybko podłożyć bombę pod fontanną. CT do tego miejsca mają trochę dalej, jednak do spotkania obydwu drużyn dochodzi bardzo szybko. Na tej mapie myślę, że można zrezygnować ze snajperek, prędzej przydadzą się shotguny. Ze względu na budowę mapa przeznaczona raczej jest dla mniejszej liczby osób, optymalną ilością jest gra 5 na 5. Rozgrywka na mapie przypomina rozgrywkę z dusta, czyli gra schematami. Mapa nie jest na tyle rozbudowana aby zaskakiwała.
   Podsumowując mapę polecam fanom dusta, Ci znajdą przyjemność z grania, choć myślę, że ta przyjemność nie będzie trwała długo. Mapę polecam też osobom, które chcą zobaczyć polską produkcję. Mapa nie poraża ani teksturami, ani wykonaniem, ale umiejętnie łączy fabułe z budową i za to można pochwalić autora.
 
 
 
• cstrike\info.txt
• cstrike\maps\de_sands.bsp
• cstrike\maps\de_sands.txt
 
 
AHA
 
NIE
NIE
TAK
2
MAŁA
DZIEŃ
MAŁE
BRAK
NIE
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^