BORG ma ju¿ 8260 dni
 
 

de_vine   :: 2 ::
Bogota - rampa przeładunkowa
Slackiller
6.81 MB
12.80 MB
37 plików
 
 
   RzÄ…d Kolumbijski znajduje siÄ™ na krawÄ™dzi upadku, w każdej chwili może dojść do haosu. SiÅ‚y rewolucyjne chcÄ… przejąć kontrolÄ™ nad krajem. Aby to osiognąć muszÄ… zająć skÅ‚ad i magazyny, gdzie nastÄ™puje przepÅ‚yw broni i innej pomocy dla rzÄ…du, Taka jest mniej wiÄ™cej pokrótce fabuÅ‚a mapy, a czy ma to odzwierciedlenie w realiach mapy to już inna sprawa. Gdybym nie czytaÅ‚ scenariusza nigdy bym nie wpadÅ‚ na to że akcja dzieje sie w Kolumbi, a i sama nazwa mapy bardziej kojarzy mi siÄ™ z winem. Do tego jeszcze na jednej ze Å›cian odkryÅ‚em bilbord z tematem z Hl-a, no cóż. Ale co tam, przejdĽmy do konkretów. Na pierwszy rzut oka grafika wydaÅ‚a mi siÄ™ standartowa, ale po pewnym czasie co rusz odkrywamy, nieĽle oteksturowane elementy. WewnÄ…trz budynków, oprócz Å‚adnych teksturek jest dużo przestrzeni, co wywarÅ‚o na mnie pozytywne wrażenie. OczywiÅ›cie znajdziemy też wiele beczek, skrzyni, jest też wózek widÅ‚owy (ale nie jeżdzi), drabinki i pomieszczenia. Na zewnÄ…trz zobaczymy ciężarówkÄ™, samchód osobowy, jest też Å›mietnik do którego można wejść jak ktoÅ› lubi. Tak samo skrzynie i beczki, i tu ciekawostka na jednej z beczek leży kula do krÄ™gli bo na bilardowÄ… trochÄ™ za duża. Nie wiadomo po co ona, ale zawsze można jÄ… rozwalić. Taka maÅ‚a rozgrzewka przed akcjÄ….
   Co do gry, duży plus za dobre zrównoważenie mapy. Ilość osób 10 - 16 , mniej trochÄ™ za duża. MaÅ‚y minus, brak oznaczeÅ„ jak dojść na bomsajty, co przy dużych lokacjach przydaÅ‚yby siÄ™. Sczególnie jak gra siÄ™ pierwszy raz. Ogólnie mapa bardzo fajna, pomijajÄ…c pewne tam niuanse, ale o tym musicie siÄ™ przekonać sami
 
 
  • cstrike\przeczytaj.txt
• cstrike\gfx\env\ghettobk.tga
• cstrike\gfx\env\ghettodn.tga
• cstrike\gfx\env\ghettoft.tga
• cstrike\gfx\env\ghettolf.tga
• cstrike\gfx\env\ghettort.tga
• cstrike\gfx\env\ghettoup.tga
• cstrike\maps\de_vine.bsp
• cstrike\maps\de_vine.res
• cstrike\maps\de_vine.txt
• cstrike\models\3dmsoda.mdl
• cstrike\models\8ball1.mdl
• cstrike\models\billboard2.mdl
• cstrike\models\envtrash4.mdl
• cstrike\models\fork.mdl
• cstrike\models\slacbarrels.mdl
• cstrike\models\winebottle.mdl
• cstrike\models\zalec_tree1_cs.mdl
• cstrike\overviews\de_vine.tga
• cstrike\overviews\de_vine.txt
• cstrike\PODBot\WPTDefault\de_vine.pwf
• cstrike\PODBot\WPTDefault\de_vine.pxp
• cstrike\sound\ambience
• cstrike\sprites\3dm_leaves1.spr
• cstrike\sprites\glow01.spr
• cstrike\sprites\hos_steam.spr
• cstrike\sprites\laserbeam.spr
 
 
 
Matisse
 
TAK
NIE
TAK
2
DUŻA
DZIEŃ
DUŻE
BRAK
TAK


 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^