BORG ma ju¿ 8260 dni
 
 
de_wastefacility
Zniszczona fabryka
TheDoenerKing
6.90 MB
13.90 MB
22
 
 
   Kto z was pamiÄ™ta zniszczonÄ… fabrykÄ™ z Duke Nukem lub Medal of Honor? Te multum beczek z dziwnymi substancjami, wiszÄ…ce lampy nad nami czy rozwalone rury. Ponadto dziwne dźwiÄ™ki wywodzÄ…ce siÄ™ z nikÄ…d i wybuchy zabierajÄ…ce nam tak cenne życie.
   PodobaÅ‚o wam siÄ™ to wszystko?
Powiem szczerze że gdy pierwszy raz grałem w tamtych lokacjach byłem bardzo mile zaskoczony, bo zniszczona fabryka nie wydawała się dla mnie ciekawym materiałem na mapę. Gdy zobaczyłem że tematem kolejnej mapy Doener Kinga będzie zniszczona fabryka, pomyślałem że nie zobaczę nic ciekawszego niż w "Medalu", tym bardziej że już było wiele takich map, i żadna nie zasługiwała na większą uwagę.
   Na szczęście, jak siÄ™ później okazaÅ‚o, myliÅ‚em siÄ™ strasznie, mapa de_wastefacility zasÅ‚uguje na miano bardzo dobrej mapy, nie Å›wietnej czy doskonaÅ‚ej, ale dlaczego napiszÄ™ później.
   A teraz trochÄ™ konkretów, może zacznÄ™ od grafiki wytworu Doener Kinga.
Pierwsze co rzuca się w oczy to dbałość o szczegóły, widać to od razu gdy zaczniemy grę. Porozwalane ściany nośne, wszędobylskie, wystające pręty, skrzynie i beczki, chyba każda wygląda inaczej lub jest inaczej ułożona, to robi wrażenie, tym bardziej iż tych skrzynek i beczek jest naprawdę wiele. Zapewne wielu mapperów, czy tym bardziej graczy którzy nie maja pojęcia o mappowaniu, wchodząc do jaskini stworzonej przez Doener Kinga, namyśla się jak można stworzyć coś tak pięknego, ja również nad tym myślałem i jestem pod wielkim wrażeniem, co prawda wiem jak się zabrać do takiej roboty, ale wątpię żeby mi to wyszło chociaż w połowie tak jak Doener Kingowi.
   Teraz może trochÄ™ o teksturach, jak już mówiÅ‚em chyba każda skrzynia czy beczka wyglÄ…da inaczej, to Å›wiadczy o tym iż Doener bardzo siÄ™ przyÅ‚ożyÅ‚ do tekstur, można to również zauważyć po tym iż każda tekstura jest bardzo dobrze dopasowana do klimatu mapy. ZaciekawiÅ‚ mnie wrak samochodu stojÄ…cy w pewnym miejscu, wyglÄ…daÅ‚ jakby byÅ‚ zrobiony z bloków w worldcrafcie, jednak po bliższych oglÄ™dzinach można zauważyć że jest to model, zapewne stworzony również przez Doenera .
    Niestety teraz bÄ™dÄ™ schodziÅ‚ coraz niżej z ocenÄ…, gdyż dalsze elementy mapy sÄ… gorsze.
Na przykład udźwiękowienie, niby wszystko dobrze, dźwięki pasują do otoczenia i tworzą dobry klimat, jednak czegoś mi brakuje. Najgorszym pomysłem było dodanie do mapy dziwnej muzyki w tle, która początkowo może wydawać się ciekawa, jednak za 2-3 razem mamy jej dość. Po za tym mapa aż nadto rozbudowana, co w tym przypadku obniży ocenę mapy. Wszędzie pełno jakichś zakamarków, drabin, przejść, bardzo łatwo się pogubić.
   Również na interaktywnoÅ›ci mapy siÄ™ zawiodÅ‚em, jest dość sporo elementów które można zniszczyć, jednak nie samym func_breakable czÅ‚owiek żyje. (func_breakable - byt dla bloku dziÄ™ki któremu blok można zniszczyć) Co prawda można znaleźć na mapie windÄ™, jednak ona nie dziaÅ‚a, chociaż że ma b. Å‚adnie zrobiony panel sterowania.
   Chyba już powiedziaÅ‚em o wszystkim, także ogólnie rzecz biorÄ…c, mapa nadaje siÄ™ do zwiedzania lub do FFA powyżej 16 osób. Z powodu jej rozbudowania, CW nie majÄ… na niej przyszÅ‚oÅ›ci.
Jeśli nie macie "Medala" lub "Duka" a chcecie zobaczyć zniszczoną fabrykę z prawdziwego zdarzenia, to zachęcam do zasysania mapy. HF
 
 
• cstrike\maps\de_wastefacility.bsp
• cstrike\maps\de_wastefacility.txt
• eXtreme-players.nfo
• cstrike\gfx\env\havbk.tga
• cstrike\gfx\env\havdn.tga
• cstrike\gfx\env\havft.tga
• cstrike\gfx\env\havlf.tga
• cstrike\gfx\env\havrt.tga
• cstrike\gfx\env\havup.tga
• cstrike\models\wastefacility
• cstrike\overviews\
   de_wastefacility.bmp
• cstrike\overviews\
   de_wastefacility.txt
• cstrike\PODBot\WPTDefault\
  de_wastefacility.pwf
• cstrike\PODBot\WPTDefault\
  de_wastefacility.pxp
• cstrike\sound\wastefacility
• cstrike\sound\
   wastefacility_materials paste
   contents in your materials.txt
 
 
Quetzacotl
 
TAK
TAK
TAK
2
DUŻA
PORANEK
WYSOKIE
BRAK
TAK
 
 
 
The BORG Collective - All Rights Reserved - (C) 2002-2009
BORG and Star Trek are Trademarks of Paramount Pictures
WWW Design by Karbulot, PHP by Holyboy and Mientus^