|
de_wastefacility |
|
Zniszczona fabryka |
|
TheDoenerKing |
|
|
|
6.90 MB 13.90 MB 22 |
|
|
|
|
|
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
|
Kto z was pamięta zniszczoną fabrykę z Duke Nukem lub Medal of Honor?
Te multum beczek z dziwnymi substancjami, wiszÄ…ce lampy nad nami czy rozwalone rury.
Ponadto dziwne dźwięki wywodzące się z nikąd i wybuchy zabierające nam tak cenne życie.
Podobało wam się to wszystko?
Powiem szczerze że gdy pierwszy raz grałem w tamtych lokacjach byłem bardzo mile zaskoczony, bo zniszczona fabryka nie wydawała się dla mnie ciekawym materiałem na mapę.
Gdy zobaczyłem że tematem kolejnej mapy Doener Kinga będzie zniszczona fabryka,
pomyślałem że nie zobaczę nic ciekawszego niż w "Medalu", tym bardziej że już było wiele takich map, i żadna nie zasługiwała na większą uwagę.
Na szczęście, jak się później okazało, myliłem się strasznie, mapa de_wastefacility zasługuje na miano bardzo dobrej mapy, nie świetnej czy doskonałej, ale dlaczego napiszę później.
A teraz trochę konkretów, może zacznę od grafiki wytworu Doener Kinga.
Pierwsze co rzuca się w oczy to dbałość o szczegóły, widać to od razu gdy zaczniemy grę.
Porozwalane ściany nośne, wszędobylskie, wystające pręty, skrzynie i beczki, chyba każda wygląda inaczej lub jest inaczej ułożona, to robi wrażenie, tym bardziej iż tych skrzynek i beczek jest naprawdę wiele.
Zapewne wielu mapperów, czy tym bardziej graczy którzy nie maja pojęcia o mappowaniu,
wchodząc do jaskini stworzonej przez Doener Kinga, namyśla się jak można stworzyć coś tak pięknego, ja również nad tym myślałem i jestem pod wielkim wrażeniem, co prawda wiem jak się zabrać do takiej roboty, ale wątpię żeby mi to wyszło chociaż w połowie tak jak Doener Kingowi.
Teraz może trochę o teksturach, jak już mówiłem chyba każda skrzynia czy beczka wygląda inaczej, to świadczy o tym iż Doener bardzo się przyłożył do tekstur,
można to również zauważyć po tym iż każda tekstura jest bardzo dobrze dopasowana do klimatu mapy.
Zaciekawił mnie wrak samochodu stojący w pewnym miejscu, wyglądał jakby był zrobiony z bloków w worldcrafcie, jednak po bliższych oględzinach można zauważyć że jest to model,
zapewne stworzony również przez Doenera .
Niestety teraz będę schodził coraz niżej z oceną, gdyż dalsze elementy mapy są gorsze.
Na przykład udźwiękowienie, niby wszystko dobrze, dźwięki pasują do otoczenia i tworzą dobry klimat, jednak czegoś mi brakuje. Najgorszym pomysłem było dodanie do mapy dziwnej muzyki w tle, która początkowo może wydawać się ciekawa, jednak za 2-3 razem mamy jej dość.
Po za tym mapa aż nadto rozbudowana, co w tym przypadku obniży ocenę mapy.
Wszędzie pełno jakichś zakamarków, drabin, przejść, bardzo łatwo się pogubić.
Również na interaktywności mapy się zawiodłem, jest dość sporo elementów które można zniszczyć, jednak nie samym func_breakable człowiek żyje. (func_breakable - byt dla bloku dzięki któremu blok można zniszczyć)
Co prawda można znaleźć na mapie windę, jednak ona nie działa, chociaż że ma b. ładnie zrobiony panel sterowania.
Chyba już powiedziałem o wszystkim, także ogólnie rzecz biorąc, mapa nadaje się do zwiedzania lub do FFA powyżej 16 osób.
Z powodu jej rozbudowania, CW nie mają na niej przyszłości.
Jeśli nie macie "Medala" lub "Duka" a chcecie zobaczyć zniszczoną fabrykę z prawdziwego zdarzenia, to zachęcam do zasysania mapy. HF
|
|
cstrike\maps\de_wastefacility.bsp
cstrike\maps\de_wastefacility.txt
eXtreme-players.nfo
cstrike\gfx\env\havbk.tga
cstrike\gfx\env\havdn.tga
cstrike\gfx\env\havft.tga
cstrike\gfx\env\havlf.tga
cstrike\gfx\env\havrt.tga
cstrike\gfx\env\havup.tga
cstrike\models\wastefacility
cstrike\overviews\
de_wastefacility.bmp
cstrike\overviews\
de_wastefacility.txt
cstrike\PODBot\WPTDefault\ de_wastefacility.pwf
cstrike\PODBot\WPTDefault\ de_wastefacility.pxp
cstrike\sound\wastefacility
cstrike\sound\
wastefacility_materials paste
contents in your materials.txt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| TAK |
| TAK |
| TAK |
| 2 |
| DUŻA |
| PORANEK |
| WYSOKIE |
| BRAK |
| TAK |
|
|
|