|
de_rats_2002 |
|
Kuchnia z pozycji szczura |
|
Chris Spain |
|
|
|
782 kB 2.6 MB 5 |
|
|
|
|
|
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
|
Wiadomo, że jak człowiek głodny to zły.
Znając tą zasadę teroryści planują wysadzć toster. Ktoś mógłby
powiedzieć, że to tylko zwykły toster, tylko dwie kromeczki chleba, że
od tego nikt nie umrze z głodu. Nic bardziej mylnego. Będąc człowiekiem
wielkości szczura, tak, tak wielkości szczura takie zapasy żywności
mogą starczyć na bardzo długo. Tak więc jest o co walczyć. A walka nie
będzie łatwa. Bycie małym choć piękne niesie za sobą wiele zagrożeń. A
to płapka na myszy leżaca pod stołem, a to muchozol zabijający trującym
gazem a to rozgrzana kuchenka. Również zwykły upadek z szafki czy stołu
zazwyczaj kończy się tragicznie. Trzeba uważać na każdym kroku tym
bardziej, że na swojej drodze można spotkać wroga. Choć wroga to
najprędzej spotka się luneta w lunetę, gdyż najczęściej urzywaną bronią
jest broń snajperska. Wykonanie mapy jest dokładne.
BedÄ…c w kuchni
wielokrotnie trafimy na wiele charakterystycznych dla tego
pomieszczenia elementów. Jest lodówka do której można wejść, jest zlew
w którym można popływać w spływie którego jest mikser nieczystości.
Oczywiście mikser ten może zostać uruchomiony wówczas bycie w jego
pobliżu kończy się śmiertelnie. Elementów interaktywnych na mapie jest
bardzo wiele. Nawet toster potrafi grzać grzanki. Tak więc świat
"szczurów" tętni życiem i niebezpieczeństwami czychającymi z każdej
strony.
Poruszając się kanałami czy penetrując kuchenne szafki
towarzyszy nam odpowiednie echo, charakterystyczne dla danego
pomieszczenia. Jakość tekstur jest bardzo dobra, choć sporadycznie
można natrafić na element na którym niezbyt dobrze jest ona nałożona.
Na szczęście niewiele jest takich elementów. Sama rozgrywka jest dość
dynamiczna, przez szereg wind czy kanałów można się bardzo szybko
dostać do przeciwnika. Gra na mapie może przybierać różne formy, atak
bezpośredni, snajperski, granatami. W zasadzie każda broń znajduje
zastosowanie. Dzięki temu rozgrywka szybko się nie nudzi i potrafi
wciśgnąć na dłuższy czas.
Mapa de_rats_2002 jest najnowszą mapą, której
akcja toczy siÄ™ w kuchni. W stosunku do poprzednich wersji autor
pozmieniał teksury, dodał respawny łącznie dla 32 graczy oraz dodał
widok overview. Pomysł na mapę w której gra się postacią wielkości
szczura był bardzo oryginalny i przypadł wielu osobom do gustu. Sam
autor wykonał kilka części swojej mapy, ale znalazło się wielu
naśladowców tworzących właśnie mapy "rats". Dla osób nie mających stałego dostępu
do internetu wadą może być brak dołączonych ścieżek dla PODBotów, jednak
wadę tą można wyeliminować poprzez samodzielne ich ściągniecie z odpowiedniego
serwisu. Zachęcam gorąco do
zapoznania się z tą bardzo oryginalną mapą, w końcu nie codzień mamy
możliwość bycia szczurem.
|
|
cstrike\maps\de_rats_2002.bsp
cstrike\maps\de_rats_2002.txt
cstrike\de_rats_2002_readme.txt
cstrike\overwievs\de_rats_2002.bmp
cstrike\overwievs\de_rats_2002.txt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| NIE |
| NIE |
| TAK |
| 1 |
| ÅšREDNIA |
| DZIEŃ |
| ÅšREDNIE |
| BRAK |
| NIE |
|
|
|