 |
de_springfield_v2 |
 |
Cartoonowe miasteczko w realiach The Simpsons |
 |
mook[dg] |
 |
 |
 |
5.27 MB 12.40 MB 23 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
 |  |
|
 |
|
Nigdy nie przepadałem za serialem The Simpsons. Nie wiem czemu, ale jakoś nie rajcują mnie ani ich
historie, ani nawet ich wygląd ze szczotkami zamiast włosów. Nie wiem, może dlatego, że kiedy byłem
dzieckiem królowały takie kreskówki, jak Reksio, Bolek i Lolek oraz niezapomniana Pszczółka Maja.
Ominęły mnie zatem czasy Simpsonów, bo kiedy pojawiły się na naszych ekranach a w domach zagościły
kablówki i anteny satelitarne wyrosłem już z takich rzeczy.
Tym bardziej może budzić zdziwienie, że zająłem się recenzją mapy opartej na The Simpsons. No cóż,
przyznam szczerze, że zainteresowała mnie ona nie z powodu realiów, a tylko i wyłącznie z powodu
wykonania. Wszystkie tekstury są bowiem niczym innym, jak cartoonowymi rysunkami. Miłośnicy tej
kreskówki zapewne zarzucą mi profanację, ale trudno. Przeboleję to.
Springfield to nazwa miasta, w którym osadzone są realia The Simpsons. Z tego co się orientuję,
główny bohater mieszka tam ze swoją rodziną, pracuje zaś w elektrowni jądrowej. I to wszystko, co
wiadomo mi na temat fabuły serialu. Zresztą sama fabuła jest tu nieistotna. Zwolennicy The Simpsons
znają ją doskonale, zaś przeciwników ona po prostu nie interesuje.
Grafika jak już się rzekło jest obrazkami. Nie jest to grafika wysokich lotów, podobnie zresztą jak
serial, gdzie animatorzy nastawiają się nie na śliczny wygląd, ale przede wszystkim humor. A humoru
jest na mapie sporo. Wystarczy pobuszować po różnych zakamarkach a uśmiejemy się do rozpuku. Grafika
jak już wspomniałem cartoonowa, w przeciwieństwie do innej mapki de_simpsons jednak rysowana grubym
konturem. Kolory są dość żywe, na tyle jednak przytłumione, że nie powodują bólu oczu.
Muzuki na mapie nie ma wcale, nie licząć rozmaitych dźwięków wydobywających się z różnych
pomieszczeń. Jeśli zaś chodzi o interaktywność, to występuje ona gdzie niegdzie, ale w śladowych
ilościach. Nie to jest jednak istotne, a sama gra na mapie. A gramy mapkę defusion, musimy zatem
podłożyć bombę, choć z pewnością wystarczyła by paczka zwykłych zapałek. Na mapce jest parę
ciekawostek interaktywnych, ale te już odkrywajcie sami.
Wszystkich zwolenników zwariowanych mapek zapraszam do świata Simpsonów. Realizmu tam nie
uświadczycie biorąc pod uwagę technikę wykonania tej mapy, ale przyznajcie sami. Ilu z was będąc
dziećmi nie marzyła aby pobiegać po świecie ulubionych bajek. Teraz macie ku temu okazję.
 |
 |
• cstrike\de_springfield_v2_readme.txt
• cstrike\gfx\env\simp2_bk.tga
• cstrike\gfx\env\simp2_dn.tga
• cstrike\gfx\env\simp2_ft.tga
• cstrike\gfx\env\simp2_lf.tga
• cstrike\gfx\env\simp2_rt.tga
• cstrike\gfx\env\simp2_up.tga
• cstrike\maps\de_springfield_v2.bsp
• cstrike\maps\de_springfield_v2.res
• cstrike\maps\de_springfield_v2.txt
• cstrike\models\lv_bottle.mdl
• cstrike\models\springers\krusty.mdl
• cstrike\overviews\ de_springfield_v2.bmp
• cstrike\overviews\de_springfield_v2.txt
• cstrike\sound\simpsons\brockman.wav
• cstrike\sound\simpsons\burp.wav
• cstrike\sound\simpsons\dd_theme.wav
• cstrike\sound\simpsons\fire.wav
• cstrike\sound\simpsons\intro.wav
• cstrike\sound\simpsons\krem.wav
• cstrike\sound\simpsons\krusty.wav
• cstrike\sound\simpsons\otta.wav
• cstrike\sound\simpsons\yellow.wav
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
 | TAK |
 | NIE |
 | TAK |
 | 2 |
 | ÅšREDNIA |
 | DZIEŃ |
 | ÅšREDNIE |
 | BRAK |
 | NIE |
|
 |
|